Minä olen muutaman kerran kävellyt 18cm koroilla. Niissä on päkiöiden kohdalla 4cm plaftroomia. Olen 43 vuotias mies. En muuten pukeudu, naisten väitteisiin. Olen aina halunnut kävellä korkkareilla, ostin ne viime viikolla. Kaupassa sain pitkiä katseita, kun kopistelin niillä menemään. Yllättävän hyvät ne on jalassa, kun miettii korkoa. Ne on piikkikorot, niissä korot montaa vähän periksi kun niillä kävelee. Täytyy opetella kävelemään sillein, että korot ei taipuile.
tykkään korkkareista
9
629
Vastaukset
- anniinamanniina
Minäkin tykkään kävellä korkkareilla, mutta mies ei anna ja perusteeksi sanoo, että näyttää tyhmältä. Mulla on oikeus kävellä korkkareilla kun huvittaa ja niin on sullakin! :)
Tyhmä mies jos ei hyvän päälle ymmärrä!!
Kyllä korkkarit on sexyt, kunhan niillä osaa myöskin kävellä- KorkkaritNaisille
Kävele ihmeessä juuri niin korkeilla korkkareilla kun sinulta löytyy, ei sun mies voi vaikuttaa siihen millaisilla kengillä kävelet! Toihan on ihan älytöntä!
- Ramirezzz
Ei kyllä se on mies joka määrää taloudessa kaikesta myös siitä ,mitä kenkiä vaimo saa käyttää. Naisen pitää tietää paikkansa ja se on keittiössä.
- rillifriikki
Täältä löytyy isoja korkkareita, lightinthebox.com
No hiukka liian korkeat on, vaikkakin 4 sentin platoot.
Kyllä jotain 5" on melkein max millä voi kävellä pidemmän aikaa.
Minulla on kylläkin 6" koroilla olevat avokkaat, mutta lähinnä istuen niitä voi ihailla.- mies924
Korot on mukavat kävellä itse aloitin 19 vuotiaanna kävelemään koroilla ihan omasta tahdosta. Kun aloin seurustelemaan nykyisen tyttö ystävän kanssa hän vaan kehui kuinka rohkea olen kun uskallan kävellä 10 cm koroilla julkisesti
- pituuttakunnolla
Mikset käytä puujalkoja? Mulla oli penskana sellaiset 1,5 metriä korkeet.
- Munapuu
Minä kävelin pienenä puu jaloilla ja leikin puuleluilla ja nyt on munakin puusta, mutta minkä teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315992
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333623Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533562Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263417Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243026Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322727- 452525
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint222419Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1212392MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142215