Irrotettavat toppaukset olis tärkeät siksi, kun mulla on toinen rinta pienempi ja haluaisin, että ne näyttäisivät edes rintaliiveissä samankokoisilta. Olen ikuisesti kiitollinen sille joka löytää sellaiset. Ihan sairasta, että tavallisissa kaupoissa ei myydä E kuppia isompia ja ne E tkin on jotain 80 ympärykseltään. Ei nämä mun rinnat oikeasti edes niin isolta tunnu vaikka 65K voi näyttää isolta koolta.
Vastaukset 2
- Mama-93
Onkohan niitä edes olemassa? Linkatkaa mulle edes jotkut tissiliivit kokoa 65K Kaarituet ja muotoileva materiaali eikä mitään mistä näkyy nänni läpi. Mielellään seksikkäät. Tykkään mustista, valkoisista, pinkeistä, harmaista, pitsisistä...
Ompelen vaikka itse sen toppaustaskun.
En nyt oikein tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta jos joku tietäisi. - esimerkiksi_nää
No vaikka nämä?
https://www.lumingerie.fi/charlotte-rintaliivit-harmaaroosa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547