Vaimon fetissinä poikuuden poisto !

Liukkailla

Vaimolla on tuollainen fetissi tai pakkomielle minun mielestäni, johtuu varmaan lapsuuden traumoista tai jostain, en tiedä.

Hän etsiskelee nuoria kokemattomia poikia ja viettelee heitä. Kuitenkin vain yli suojaikärajan olevia. Kirjaa niitä sitten muistikirjaansa ja muistelee missä , minkälainen ja milloin.

Usein hän tuo heitä myös kotiimme, jolloin minä joudun ...tai pääsen siksi aikaa baariin olusille:) Normaalisti jostakin diskosta tai tanssipaikalta hän niitä metsästää ja minä saan olla autonkuljettajana.

Vaimoni on nelikymppinen ja olemme olleet naimisissa 20 vuotta. Alkuun, kun hän tuota ehdotti, sanoin ettei käy, mutta vuosien jankuttamisen jälkeen annoin periksi. Nyt kymmenien "keikkojen " jälkeen ei enään hetkauta tippaakaan.

9

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoriiiij

Saanko lainata vaimoa?

• Fantasioistanne

" fetissi tai pakkomielle "

tosin taidat nyt kirjoitella fantasioista, fetissin kanssa tuossa ei oo mitään yhteneväisyyttä

• TimoTietäjä

Kyllä tuollainen tietynlainen poikkeava käytös on fetissi. Ja poikkeavaahan tuo on.

• Fantasioistanne
        TimoTietäjä kirjoitti:

Kyllä tuollainen tietynlainen poikkeava käytös on fetissi. Ja poikkeavaahan tuo on.

Fantasioita, fantasiaa, ei mtn uhtenevyyttä fetissiin

• Onsiis

Fetissi siinä missä itsensä paljastelu, aika laaja tuo fetissi käsite. Kyseessä on poikkeava tyydytystä aiheuttava toiminta. Eli ainakin tuo kirjaaminen ja muistiin merkitseminen voisi sitä ajatusta viedä.

• 18_18v

Täällä olisi yksi 18v. poika kirjattavaksi Rouvalle:)

• Olin kesän tuollaisen pariskunnan matkassa. Poikuus lähti monestakin asiasta.

• Kovasti-vaihtelee

Kumma juttu. Välillä olet 15-kesäinen, väliin viisikymppinen, väliin nainen, väliin mies.

Luotettavin lähde on tietenkin foorumilla seillava lista. sen mukaan olet
        virtasenposti(a)suomi24.fi laiha karvaton poika haluaa alistua "karvaiselle karhulle"

• Aika oikein arvaat. Joskus kirjoittelen kyllä naisena. Sitä en kiellä. Tulee halu suojata omaa henkilöllisyyttä. Ei minua kukaan varmaan tunnista mutta mutta, jos läheiset huomaisi mitä olen kirjoitellut voisi joillakin muilla olla selittämistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe