Vaimolla on tuollainen fetissi tai pakkomielle minun mielestäni, johtuu varmaan lapsuuden traumoista tai jostain, en tiedä.
Hän etsiskelee nuoria kokemattomia poikia ja viettelee heitä. Kuitenkin vain yli suojaikärajan olevia. Kirjaa niitä sitten muistikirjaansa ja muistelee missä , minkälainen ja milloin.
Usein hän tuo heitä myös kotiimme, jolloin minä joudun ...tai pääsen siksi aikaa baariin olusille:) Normaalisti jostakin diskosta tai tanssipaikalta hän niitä metsästää ja minä saan olla autonkuljettajana.
Vaimoni on nelikymppinen ja olemme olleet naimisissa 20 vuotta. Alkuun, kun hän tuota ehdotti, sanoin ettei käy, mutta vuosien jankuttamisen jälkeen annoin periksi. Nyt kymmenien "keikkojen " jälkeen ei enään hetkauta tippaakaan.
Vaimon fetissinä poikuuden poisto !
9
139
Vastaukset
- nuoriiiij
Saanko lainata vaimoa?
- Fantasioistanne
" fetissi tai pakkomielle "
tosin taidat nyt kirjoitella fantasioista, fetissin kanssa tuossa ei oo mitään yhteneväisyyttä- TimoTietäjä
Kyllä tuollainen tietynlainen poikkeava käytös on fetissi. Ja poikkeavaahan tuo on.
- Fantasioistanne
TimoTietäjä kirjoitti:
Kyllä tuollainen tietynlainen poikkeava käytös on fetissi. Ja poikkeavaahan tuo on.
Fantasioita, fantasiaa, ei mtn uhtenevyyttä fetissiin
- Onsiis
Fetissi siinä missä itsensä paljastelu, aika laaja tuo fetissi käsite. Kyseessä on poikkeava tyydytystä aiheuttava toiminta. Eli ainakin tuo kirjaaminen ja muistiin merkitseminen voisi sitä ajatusta viedä.
- 18_18v
Täällä olisi yksi 18v. poika kirjattavaksi Rouvalle:)
Olin kesän tuollaisen pariskunnan matkassa. Poikuus lähti monestakin asiasta.
- Kovasti-vaihtelee
Kumma juttu. Välillä olet 15-kesäinen, väliin viisikymppinen, väliin nainen, väliin mies.
Luotettavin lähde on tietenkin foorumilla seillava lista. sen mukaan olet
virtasenposti(a)suomi24.fi laiha karvaton poika haluaa alistua "karvaiselle karhulle" Aika oikein arvaat. Joskus kirjoittelen kyllä naisena. Sitä en kiellä. Tulee halu suojata omaa henkilöllisyyttä. Ei minua kukaan varmaan tunnista mutta mutta, jos läheiset huomaisi mitä olen kirjoitellut voisi joillakin muilla olla selittämistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442977- 502452
- 1072421
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111- 1001658
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4301550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141502Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81489R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289