Rahan tienaaminen ja seksin saaminen pitää miehen liikkeessä.
Elämässä kiinnostavinta on seksi ja raha
7
89
Vastaukset
Ai niin kuin näin: https://image-gr.s3.envato.com/files/135946834/Donkey and Carrot.jpg
- Munaotus
Minulla ei ole paljoakaan rahaa mutta seksii saan aina.
Entä sitten kun on jo molemmat? Enemmän rahaa ja enemmän seksiä?
- m-i-e-s
Piehtaroit pankkikortinkanssa ja maksat ostokset luonnossa. K-kaupassa kassaneiti saattaa tykätä, kauppias ei. =) Hyvä aloittaa joko rahaa syövä harrastus tai sellainen, jossa ei pysty harrastamaan seksiä. Jotenkin laskuvarjohyppy tuli mieleen, mutta kyllähän siinäkin pystyy yhteisvarjolla.
- flowersreally
Sitten muuttuu eliitiksi, joka pähkäilee elämän tarkoitusta, kyntää siis ns. syvää kakkaa.
- Mies19899
Ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään. Itse en ainakaan juuri muusta kuin valtavasta määrästä rahaa haaveile. Sen myötä tulisi kyllä seksiäkin yllin kyllin tavalla tai toisella.
- laisk22
Palkka on pieni enkä saa seksiä.
Luonteeltani työn ulkopuolella olenki laiska että varmaan ihan totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996