Islamilainen maailman valloitus

Mullah_Mutahousu

http://mvlehti.net/2016/01/05/islamin-strategia-hajota-ja-hallitse-kivikautisen-koraanin-mukaan/

Niin kauan kuin muslimiväestö missä tahansa isäntämaassa jää noin kahteen prosenttiin tai sen alapuolelle, katsotaan heidän kuuluvan rauhaa rakastaviin vähemmistöihin, joita ei koeta uhkana muulle väestölle.

Kun muslimien osuus väestöstä on kasvanut 2 – 5 prosenttiin, alkaa aktiivinen käännytystyö vähemmistönä olevien muiden etnisten ryhmien parissa. Usein käännytystyön pääpaino suuntautuu vankiloihin ja katujengeihin.

Kun muslimien osuus ylittää 5 prosenttia, alkaa yhteiskuntaan suuntautuva niin sanottu epäsuora painostus, joka ei ole suhteessa muslimien osuuteen muuhun väestömäärään. Saatetaan esimerkiksi alkaa vaatia islamin oppien mukaista halal- (“puhdasta”) ruokaa. Tällä toimenpiteellä varmistetaan muslimeille ruoan “oikeaoppiseen” käsittelyyn liittyvät työpaikat. Samalla painostetaan esimerkiksi supermarket-ketjuja ottamaan halal-ruokavaihtoehtoja hyllyihin. Painostuksessa käytetään uhkailua, mikäli islamistien vaatimuksia ei täytetä. T

Kun muslimien osuus on noussut 10 prosenttiin maan väkiluvusta, on strategiana laittomuuksien lisääminen. Tällä pyritään kiinnittämään esimerkiksi myötämielisen median huomio islaminuskoisten oloissa havaittuihin – tai kuviteltuihin – epäkohtiin.

Kun 20 prosentin raja on saavutettu, on odotettavissa vähäpätöisimmistäkin syistä alkavia mellakoita, jihad-taustaisten sotilaallisten ryhmien toimintaa, hajanaisia tappoja ja kristittyjen kirkkojen ja juutalaisten synagogien tuhopolttoja.

23

81

Vastaukset

• Tätähän minä olen aina sanonut! Muslimeita ei tarvita paljon, kun ne jo valloittaa maailman. Näin minä teille vakuutan, minä suuri Raaka__Watson! Vaviskaa siis siellä Suomen maassa! Muslimit tulee ja jyrää....

• hahahahahahaha sähän olet vuosikaudet lietsonut vihaa ja väkivaltaa suomalaisten keskuuteen. Toimit kuin airuena juurikin jollekin vastaavalle taholle. Opettele saamaan verenjanosi kuriin saasta.

• jgkfjfdd kirjoitti:

hahahahahahaha sähän olet vuosikaudet lietsonut vihaa ja väkivaltaa suomalaisten keskuuteen. Toimit kuin airuena juurikin jollekin vastaavalle taholle. Opettele saamaan verenjanosi kuriin saasta.

Et ilmeisesti ymmärrä kirjoitettu tekstiä, sen jokainen ymmärtää kun tietää palstan naisten tason.

• ererrt kirjoitti:

Et ilmeisesti ymmärrä kirjoitettu tekstiä, sen jokainen ymmärtää kun tietää palstan naisten tason.

Minä ymmärrän!

• Ihan heti en tiedä kuka minua ihailee näin paljon mutta hyvin sä vedät.

• jgkfjfdd kirjoitti:

hahahahahahaha sähän olet vuosikaudet lietsonut vihaa ja väkivaltaa suomalaisten keskuuteen. Toimit kuin airuena juurikin jollekin vastaavalle taholle. Opettele saamaan verenjanosi kuriin saasta.

Jos Hullu Amalia pystyisi niin monimutkaiseen, kuin vertaileva tutkimus, jossa vertailtaisi sitä kuinka monta suomalaista suomessa olevat muslimit ovat tappaneet siihen kuinka monta muslimia suomalaiset ovat tappaneet samana aikana, hän ehkä saisi oikean kuvan siitä ketkä ovat verenhimoisia.

• kivikautinen uskonto hahahahahhaaa miltä aikakaudelta se mv-lehden mukainen kristinusko sitten lieneekään? hahahaaa Arvaus: olisko hakaristikaudelta?

• Kristinusko ei ole "lahkolaisiaan" terrorisoiva väkivaltainen ja paha ideologia päinvastoin kuin islam.

• thug_disposal kirjoitti:

Kristinusko ei ole "lahkolaisiaan" terrorisoiva väkivaltainen ja paha ideologia päinvastoin kuin islam.

Vain jihadistit terrorisoi muita islamin haaralaisia.

• matti-nimi-muutettu kirjoitti:

Vain jihadistit terrorisoi muita islamin haaralaisia.

Valehtelet taas. Koko "uskonto" alistaa klaanilaisiaan, jos islamista eroaminen olisi yhtä helppoa kuin kristinuskosta pyllistäjien määrä kävisi kohtalaisen vähiin.

• thug__disposal kirjoitti:

Valehtelet taas. Koko "uskonto" alistaa klaanilaisiaan, jos islamista eroaminen olisi yhtä helppoa kuin kristinuskosta pyllistäjien määrä kävisi kohtalaisen vähiin.

Näyttäähän Suomessakin jotkut musut kääntyneen kristinuskoon. Ja lähinnä isis terrorisoi muita musuja ja pitää niitä vääräuskoisina.

Näyttäähän Suomessakin jotkut musut kääntyneen kristinuskoon. Ja lähinnä isis terrorisoi muita musuja ja pitää niitä vääräuskoisina.

Suomessa joillakin tahoilla on myös kristillisyyden risti vaihtunut hakaristiin ja ovat suuntautuneet aatu-uskontoon....eikä sekään ole alkuperältään suomalainen hihihihi

Siitähän oli jo joku-aika sitten LEHDISSÄ puhetta, että SUURI lauma muslimeita oli halunnut kääntyä kristityiksi KUN LUULIVAT SAAVANSA KÄÄNNYNNÄISHUIPUTUKSELLA SUOMEN KANSALAISUUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Fasistiryssien paskalehdestä jota persujohto nuolee.

• Älä kirjoita paskaa tuolla nikillä. Et ole betoniraudoittajaa nähnytkään. Toisin kuin sinä, yhteiskunnan loinen, betoniraudoittajat ovat kovia duunareita.

• Kaikki naista alistavat uskonnot pitää ehdottomasti kieltää lailla. Niitä noudattvat ovat niin tyhmiä etteivät edes huomaa miten jälkeenjääneitä heidän kehitys on muutenkin niissä maissa.

• Älkää jauhako paskaa! Kyllä minä tiedän, miten asiat ovat! Minä olen suuri Raaka Watson! Te muut olette ihan persestä!

• Pitäis nyt jokaisen järkevän ihmisen tajuta miten vaarallinen uskonto tuo islam on.

• MITEN pystyy todistamaan, että MITÄ tytölle/naiselle on TEHTY siellä valtaisan miesmuurin sisällä???, JOS/kun ympärillä on muurina esmer 500-1000 "nuorukaista", niin eipäsinne ringin keskustaan oikeastaan näe mitä siellä tapahtuu!!!

EHKÄ sanotaan näin; muutama nuorimies raiskasi!!!, vaikka raiskaajia olisi ollut kokoajan, ehkäpä JOPA useita kymmeniä taikka JOPA 100:(

Anteeksi, mutta tulee luontofilmi mieleen; SUURI HYEENALAUMA, JOKA ODOTTAA PÄÄSEVÄNSÄ APAJILLE KUN JOHTAJAT ENSIN SYÖVÄT!!!:(

JÄRKYTTÄVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Filippiineillä alle 5 % muslimeita tulos= yli 30 vuotta terroria, pommi iskuja, ihmiskaappauksia, päiden katkomisia, raiskauksia, kristittyjen vainoa, kansainvälisen terrorismiin liittymistä, yli 50 tuhatta kuolutta. Aina katolilaiset yrittäneet rauhaa, sovittelua, myönytyksiä ja homma jatkuu vaan. Miettikää sitä.

• Kyllä muslimit on kohta valloittaneet koko maailman: Ne on änkeneet melkein joka maahan. Kyllä minä tiedän!

• Raaka__Watson kirjoitti:

Kyllä muslimit on kohta valloittaneet koko maailman: Ne on änkeneet melkein joka maahan. Kyllä minä tiedän!

No, sinun tuhkaluukkuusi ainankin änkeää joka päivä erinäisiä centtimetrejä islaminuskoista piippurassia....

• Ja kun ollaan päästy muslimienemmistöön, on valtio totaalisesti sekaisin, yhteiskunta on barbarisoitunut ja täysin väkivaltaistunut. Siinä vaiheessa täytyy muslimien jälleen lähteä etsimään muualta turvapaikkaa, jossa voidaan aloittaa sama rumba alusta.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Maailman kaunein yleisurheilija? Muodokas Maria Huntington, 22, pelmahti punaiselle matolle – yleisöstä kuului paljonpuhuva kommentti: ”Jumal***a mikä nainen!”
  • Saatat muistaa Temptation Island Suomen Jonnan, joka iski varatun Jannen - nyt onni on säpäleinä: "Väkivaltaa, pettämistä, valhetelua"
  • Karkasi Gambiaan! Ex-pääministeri Antti Rinne hämmästytti lentokentällä ja hävisi Afrikan yöhön – kuva Seiskassa!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi ihailet häntä?

Onko jotenkin erityinen?
    Ikävä
    53
    440