Maksatko ylimääräisistä kanavista ja mitä katsot sieltä? Vai onko kenties käynyt niin, että ne näkyvät, mutta et vain muistanut alkuinnostuksen jälkeen perua niitä?
Itseäni harmittaa, että pitäisi muutaman kiinnostavan kanavan takia hankkia kaksi erillistä, maksullista pakettia, joissa on 16 turhaa kanavaa. :-(
Itseäni harmittaa, että pitäisi muutaman kiinnostavan kanavan takia hankkia kaksi erillistä, maksullista pakettia, joissa on 16 turhaa kanavaa. :-(
Vastaukset 8
Vanhimmat
Liika TV:n katsominen on haitallista, melkein yhtä haitallista kuin sinkut -palstan kyttääminen.
Sitä olen pelännytkin.
Tämä varmaan sokaisee kuin yli 40km/h kulkevat junat aikoinaan1800-luvulla. Parempi lopettaa maksukanavat ja tuijottaa nettiä. Mitenkäs lehtien lukeminen? Epäilen vahvasti, että ikä-näköni heikkeneminen johtuu liiasta nuoruuden Iltisten lukemisesta. Pomokin näyttää kärsivän siitä...
Kato netistä leffat ja urheilu äläkä haaskaa rahaa turhiin kanaviin.
Minulta katkeaa pullistunut verisuoni päästä, jos nettiyhteys katkeaa tai kuva pikselöytyy juuri kun Usain Bolt juoksee maailmanennäytksen.
Eli varmuutta siis haen. Osaako joku neuvoa, mitä kaapelitalouteen pitäisi hankkia, että kaikki toimisi netin kautta kuin telkkarissa konsanaan?
Parempi nettiyhteys.
Joskus minulla oli maksukanavia ja niistä oli hankala päästä eroon ja maksoin turhasta joten en ole nyt vuosiin sellaisi ahalunnut enkä halua. Jos tilaa jotain kanavia niin ei voi perua tilausta vaan maksat sitten puoli vuotta.
En katso edes ilmaisia televisiokanavia.
Kyllä olen tilannut maksullisen kanavapaketin että saan katsella jääkiekkoa. Eipä harmita yhtään kun ei tässä työttömänä ja naisettomana oikein muutakaan tekemistä ole.