Tapailin erästä miestä n. puoli vuotta ja tietenkin siinä kävi niin, että menin juttuun mukaan aivan liian täysillä ja suurilla tunteilla. Olin ollut pitkään yksin ennen tätä. Ymmärsin jälkeen päin, että taisin olla vain laastari miehelle. Hän valehteli minulle useammastakin asiasta tai pikemminkin jätti kertomatta asioita silotellakseen omaa kuvaansa. Ja kun olisin halunnut keskustella asiat halki, Hän halusikin puhaltaa pelin hetkeksi poikki. Tiedän kyllä, mitä tuo oikeasti tarkoittaa, mutta miten vaikeaa onkaan päästää irti tästä. Tajuan kyllä, että varmaan minulle on parempi näin, kun pääsin eroon valehtelijasta ja kenties myös pettäjästä, mutta Miten tällaisesta pääsee yli? Sydän on ihan riekaleina ja maailma musta!
miten päästä yli taas
caroliin
1
179
Vastaukset
- äläkatsotaaksen
Vaan eteenpäin pää pystyssä, unohdu koko mies, pääset helpomalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406