Neljä kuukautta olisi aikaa eli tälle kesälle.
Ja se missä tuloksia pitäisi ees saada, on perseen treenaamisessa :D tietäisittekö hyviä treenaus videoita/ vinkkejä?
Miten kauan sitä on treenattava että näkyis tuloksia? Minkälaine ruokavalio olis hyvä?
Mitat 170cm, 65kg
Miten reidet ja perse paremmiksi? :D
5
85
Vastaukset
- toimii1
https://www.google.fi/search?q=youtube deep squats
Valitse sieltä video ja matki. - jhgjhghj
Kyykkyjä, kyykkyjä ja kyykkyjä...
- kuivaamalla
kuivaamalla
- rhotund
Ehdit hyvin neljässä kuukaudessa kuntoon, mikäli et nyt omaa hirveästi rasvaa eli riittää että kasvatat vähän olemattomia lihaksiasi. Se auttaa tuomaan jo näkyvästi muotoa reisiin sekä pakaroihin. Ruokavaliota ei tarvitse aloittelijan muuttaa muuten kuin lisäämällä proteiinin osuutta lihasmassaa varten. Edellä tulikin jo vastauksia treeniehdotukseksi, pelkän kyykyn tekeminen riittää mainiosti.
- jepajeeee
Kunhan kyykyssä on edes vähän painoa (n 20kg). Ilmakyykky ei auta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227