mitä haluatte naiselta, vai onko kysytty jo liian monta kertaa...
Miksette miehet itse kertois mistä pidätte?
12
193
Vastaukset
- kaikkeenkyllästynyt
Rehellisyys, kunnioitus, arvostus, avoimuus, terve mieli, terve keho. Onko liikaa vaadittu, kun kaikki tuntuu olevan sulkeutuneita, pinnallisia, pelokkaita, mielenhäiriöisiä jne.
- bambina92
Nuo on itsestään selviä asioita. Muista että täytyy pystyä samaan mitä naiselta odotat. Kaikkia Suomen naisia et ole tavannut varmastikaan. Mä ainakin uskon että on paljon hyviä miehiä suomalaisissa. Ja ei meistä kukaan täydellinen ole...jos muuta väittää niin valehtelee
- kaikkeenkyllästynyt
Ei ne tunnu tässä nykymaailmassa olevan enää niin itsestään selviä asioita.
- bambina92
Jaa-a...en voi kaikkien puolesta puhua enkä tietääkään. Se on ihan ihmisistä itsestään kiinni miten asennoituvat ja kohtelevat toisiaan.
- Jokunimimerkki2
bambina92 kirjoitti:
Nuo on itsestään selviä asioita. Muista että täytyy pystyä samaan mitä naiselta odotat. Kaikkia Suomen naisia et ole tavannut varmastikaan. Mä ainakin uskon että on paljon hyviä miehiä suomalaisissa. Ja ei meistä kukaan täydellinen ole...jos muuta väittää niin valehtelee
Ei ole itsestään selviä asioita esim. näille naisille:
http://www.hs.fi/elama/a1452658874627?jako=3047734347cc4e08c26342852937c518
- NäitäpäTässä
Kiinnostus seksiin, avoimuus ja rehellisyys, kiinnostus fyysiseen hyvinvointiin, kiinnostus maailmaa kohtaan.........
- bambina92
Kiitos vastauksesta. Mitä seksiin tulee niin sen pitää tapahtua molempien tahdosta. Ei pidä alkaa siihen vain toista miellyttääkseen, siinä menisi suhde piloille. Jos oikeasti välittää niin sitten haluaa miellyttääkin. As simple as that
Iso kysymys ja vaatisi romaanin pituisen vastauksen, jos oikein satsaisi. Mainitaan nyt yksi asia, jota itse haluaisin.
Haluaisin, että naisen kanssa syntyisi sellainen oma tila, josta muut eivät tiedä eikä ymmärrä. Siis sellaista omaa huumoria, arkea, kosketusta ja ympäröivän maailman tarkkailua. Kai sitä voi sitten kemiaksikin kutsua .. että jutut natsaa niin hyvin yhteen.- melkoinen.otus.mieheksi
Tykkään pajarista ja tietokonepeleistä. Aattelin ostaa uuden peliohjaimen prismasta heti aamulla kun se aukeaa. Töitä en tee enkä opiskele. Oon vaan himas ja kokkaan itse ruokani. Syön kaikkea ja en usko paskapuheita.
Jos ymmärryksesi loppui ensimmäisen lauseen toisen sanan kohdalla, et ole oikea nainen minulle. - Elesyöennee
No lähinnä tulee mieleen, etukeno ja reipas pyllistys.
- MysteRDick
Nainen tai mies joka tulee iskemään, molemmat on tervetulleita, voitte ottaa rennosti. Älkää pitäkö liian helppona, ei muuta ku game on ja odotukset vidduun. Tyyli vapaa kuhan kans ootte iskemässä ettekä pönkittämässä egoa. Ei kiinnosta olla kenenkään palkinto tai työkalu jolla tehä exä mustikseks. Ja jos kuitenki ego vie teitä nii koittakaa ees ottaa mutkia huomioon. Ei mun sanat eikä teot vaan se mitä mä oikeesti oon.
- Samamulkku
Siis koittakaa ottaa se iskettäväki huomioon ja jättäkää mutkat kotiin, ei mua tarvi aseella uhata että saa kämpille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708