Yritän etsiä vaihtoehtoisia paikkoja, josta ostaa rintaliivejä. Tällä hetkellä ainoita itselleni sopivan kokoisia myy Change -liikkeet, jossa kokoni on 75J. Olen pohtinut uskaltaako ebaysta tai muualta ulkomailta tilata (lähinnä juuri koko-ongelmien takia). Tiedän myös, että Changen koot ovat hieman erilaiset kuin muilla merkeillä eikä ole aavistustakaa mikä olisi kuppikokoni jossain muualla joten sekin mietityttää. Kokemuksia? Mitä kuppikokoa teillä vastaa Changen kuppikoko? Kokojen muutostaulukot ei auta jossei tiedä mikä se -jokumuukuinChangen- kuppikoko on :)
Kiitos vastauksista!
Ps. Kertokaa muutkin isotissiset naiset että teitäkin ärsyttää se, että kaikissa liikkeissä isot kuppikoot tulevat aina ison ympäryksen kanssa (ihan kuin isotissinen olisi aina myöskin muuten isokokoinen)!!
Rintaliivien tilaaminen ebaysta (suuret koot)
tissiliiviostoksilla
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693