Lihava ja laiska työkaveri

Kyllästynyt123

Minä työskentelen työpaikassa jossa pääsääntöisesti tehdään töitä pareittain. Sain työkaveriksi sairaalloisen lihavan ja laiskan työkaverin, jonka osaamiset eivät ole tätä päivää. Hän ei voi tehdä kaikkia työtehtäviä lihavuuden takia ja minun täytyy tehdä ne hänen puolestaan, esim ahtaat ja korkeat paikat. Työnantaja tietää asiasta mutta ei voi tehdä asialle mitään.

Kaveri on tosiaan sairaalloisen lihava, eli normaalit asiat kenkien laittamiset jalkaan tai kumartumiset tai portaiden kiipeäminen ei tahdo onnistua. Sitten tauolla vaan makaa sohvalla ja mättää pitsaa

3

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En aivan vastaavassa tilanteessa ollut - ei ollut sohvaa eikä pitsaa, mutta poltin päreeni hidastelevaan työkaveriin. Tämän hidastelu lisäsi varsinkin minun töitäni eikä muutenkaan parantanut työilmapiiriä.

      Otin loparit ovet paukkuen ja viis veisasin irtisanomisajasta - aika pieneksi jäi lopputili.

      Kyseinen työ olisi muutoinkin ollut minulle väliaikainen homma, loparit vain aikaistivat lähtemistä kuukaudella tai kahdella. Pidempää työuraa ei välttämättä kannata katkaista yhtä heppoisilla perusteilla.

    • Alkuperäinen123

      Ääh. Kirjoitin tuon aloituksen näköjään puolisen vuotta sitten. Kaveri valitti taas kun on taas tullut lihottua, ei mahdu työvaatteet päälle. Hänen täytyi viedä työkamppeet ompelijalle niiden laajennukseen, kun tilaamalla ei sopivan kokoisia löydy. Nyt on ollut maastossa työtehtäviä niin kulkuun menee 2-3 kertaa enemmän ja ei saada tehtyä kunnolla hommia työpäivän aikana kun tuo kaveri ei pääse sen mahansa kanssa etenemään. Työkaluja se ei jaksa viedä yläkerran varastoon vaan jättää ne alakerran vaatekaappiin. Olen joutunut jo antamaan selontekoja esimiehelle miksi jokin homma on tehty väärin. Kerroin että työkaveri ei lihavuuden vuoksi voi hoitaa hommiaan niin siksi.

    • onmahhoo

      Täällä myöskin on pari lihavaa työkaveria, jotka eivät kaikista tehtävistä suoriudu. He tietävät sen itsekin. Silloin kun joku valvoja on paikalla, nämä ylipainoiset tekevät työt, kuten pitääkin. Muulloin he kompensoivat huonoa liikuvuuttaan kyttäämällä muiden tekemisiä ja valittamalla näistä esimiehille. Pomot hymistelevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe