Olen huomannut

tussukkaasaa

Netti deittailu on turhaa ja aikaa vievää...Parempi tapa on mennä baariin ja iskeä panoseuraa. Kerran olen saanut itseäni kymmenen vuotta vanhemman naisen baarista jonka kanssa pidettiin yöllä lystiä. Ei mitään ihastumisia eikä sitoumuksia, kumilla hoidettiin homma alusta loppuun ja molemmat olivat tyytyväisiä. Tilaisuuksia on ollut paljon ja joskus olen mukaan lähtenyt. Minusta paras ja helpoin tapa jos seksiä etsii ja kyllähän baarissa naisia riittää.

7

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkkikaupassa_

      Ehkä teillä miehillä on noin. Näin naisena on helppoa sopia chatissa seksitreffit ja lähteä panolle vaikka saman tien. Parhaimmat ovat jääneet matkaan vakkareiksi.

      • kliimax

        Miksi vaivautua maksamaan ja rekisteröityä jonnekin sivustolle kun kulman takana hyviä mestoja joissa naisia tarjolla, näkee heti livenä mitä on...Ei turhia jorinoita ja viestittelyjä vaan toimintaa. On natsannut monta kertaa.


    • Olen samaa mieltä. Mielummin etsin satunnaisseurani ravintolasta tai yökerhosta. Näkee samalla hieman, että millainen mies on. En missään tapauksessa alkaisi tekemään treffejä jonkun miehen kanssa näkemättä häntä ensin. Toiset voi kyllä tykätä sokkotreffeistäkin. Mutta ne eivät ole minun makuuni.

      • Kemallus

        Miksi haluat satunnaisseuraa, eli olet yksin kuitenkin? Miten se on niin tärkeää, millainen se mies on? Mitä väliä sillä sitten on, jos kerran seisoo? Mitä hyötyä on satunnaisseurasta? Kerro mulle, kun en tajua. HYÖTYÄ nimenomaan.


      • Kemallus kirjoitti:

        Miksi haluat satunnaisseuraa, eli olet yksin kuitenkin? Miten se on niin tärkeää, millainen se mies on? Mitä väliä sillä sitten on, jos kerran seisoo? Mitä hyötyä on satunnaisseurasta? Kerro mulle, kun en tajua. HYÖTYÄ nimenomaan.

        Se nyt vain sopii minulle tällä hetkellä paremmin.
        Tietysti se on minulle tärkeää, että millainen mies on. Miten hän juttelee ja mistä. Miten käyttäytyy muuten ja että millainen hän on. Jo siksikin, ettei hän osottautuisi joksikin sekopääpsykopaatiksi sitten kun me ollaan kahden. En ole kuitenkaan niin kovasti kullinpuutteessa, että minun pitäisi antaa kenelle tahansa vain kullia saadakseni. Kyllä mielummin olen sellaisen kanssa sängyssä tms., jonka kanssa olemisesta jää hyvä olo. Kuin että olisin miehelle vain pano, jota hän saa naida ja kun hän on saanut, se riittää hänelle. Ei se pinnallinen tutustuminen tietysti takaa mitään. Mutta mielummin minä luotan omiin kokemuksiini siitä, mikä toimii.
        Satunnaisseurasta on se hyöty vakkariin nähden, että ei ainakaan tarvitse alkaa pettämään.


      • Spinoza kirjoitti:

        Se nyt vain sopii minulle tällä hetkellä paremmin.
        Tietysti se on minulle tärkeää, että millainen mies on. Miten hän juttelee ja mistä. Miten käyttäytyy muuten ja että millainen hän on. Jo siksikin, ettei hän osottautuisi joksikin sekopääpsykopaatiksi sitten kun me ollaan kahden. En ole kuitenkaan niin kovasti kullinpuutteessa, että minun pitäisi antaa kenelle tahansa vain kullia saadakseni. Kyllä mielummin olen sellaisen kanssa sängyssä tms., jonka kanssa olemisesta jää hyvä olo. Kuin että olisin miehelle vain pano, jota hän saa naida ja kun hän on saanut, se riittää hänelle. Ei se pinnallinen tutustuminen tietysti takaa mitään. Mutta mielummin minä luotan omiin kokemuksiini siitä, mikä toimii.
        Satunnaisseurasta on se hyöty vakkariin nähden, että ei ainakaan tarvitse alkaa pettämään.

        Mä voisin tulla uittaa mun mulkkua sun suuhun ja panemaan sua oikein kunnolla. Mites olis sellaiset pikku hötsyn-tötsyt vaikka jo tänä viikonloppuna?


    • ihanaaihanaa

      Aikoinaan panin kaikkia A-tolpasta lähtien. Lupasin itselleni et niin kauan kuin panettaa ja mitä piru hullulla teettää niin en sitoudu kehenkään. Naisia oli sinkkuja ja varattuja aivan sama mulle kunhan sain pimpsaa. Lähdin tisseistä liikkeelle eli jos oli isot niin sitä kiinnostavampi tapaus mut ellei niin pienempi tissinenkin kävi siinä tapauksessa. Sit vaan ajan kans huomasin et kierrokset alkoi hidastua kun huomas ettei kellekään oltu viivottimella tehty, nyt on ollut tasapainosempaa elämää ja ehkä myös edullisempaa. Täytyy itse kokeilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1542
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1139
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      637
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe