Jotenkin tympii

rouva73m

Kun olet "aikuinen" nainen ja menet baariin niin ei kauaa kestä kun alkaa kollit kiehnata kyljessä. Ja kun on vielä sormus kädessä niin se on miehille varma merkki että nainen haluaa seksiä. Ärsyttävintä on suorat ehdotukset tai kun aletaan kouria pakaroita tai hivutetaan käsi kuin huomaamatta nopeasti tissin päälle. Yksi tuttu mieskin ehdotti yhden yön panoa, kysyin että soitanko vaimollesi ja kerron että haluat mun kanssa seksiä, mies pelästyi eikä häirinnyt sen jälkeen ja jopa samassa taloyhtiössä naimisissa oleva mies on yrittänyt saada mut "päiväkahvi" seuraksi kun muija on päivät poissa niin olis aikaa touhata.

10

112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se ruokotoonta on ja en itte ymmärrä sellaasta käyttäytymistä.

Itte meen baarihin juomahan viinaa, enkä naisia käpälöömähän.

• kamoonnaiset

Minua tympii naiset, joilla ei ole käsitystä, mitä hyvä käytös on. Suomalaiset miehet eivät kouri naisia, jotka käyttäytyvät arvostettavalla tavalla, eivät edes tuntemattomia naisia baareissa, jos nainen itse käyttäytyy fiksusti niin, että on silmää ymmärtää, missä hauskan ja viattoman flirtin raja kulkee. Törkymiehille ei pidä räksyttää vastaan vaan poistua paikalta, jos ei halua, että törky muuttuu aggressiiviseksi käytökseksi.

• VieläVanhempiN

No, niin muakin ennen, mut nykyään vituttaa lähinnä, kun miehiä ei enää kiinnosta, aikansa kutakin...

• Itse666

Eiköhän tuo ongelma ratkea kun tulee muutama vuosi ikää lisää. Itseäni ei ainakaan "aikuiset" naiset kiinnosta. Laitoin vanhan akan pois ja piakkoin lähden Brasiliaan tutustumaan paikalliseen tarjontaan,

• noriut

Kyllä totuus taitaa olla se että vaimos laittoi vanhan räähkän pois - eli sinut - ja ottinuoremman. Nyt näet unia täällä . Et nimittäin ole mikään komea etkä varsinkaan miljonääri. Älä nolaa itteäs.

• konnioitustamuilta

Mistä lienee johtuu että minä en koskaan elämäni aikana ole saanut noin halpamaisia tarjouksia tai vastenmielistä käytöstä keneltäkään (olen nainen).

Teen silloin tälloin valokuvamallin hommia, työskentelen asiakaspalvelussa ja tapaan paljon eri ikäisiä,- kokoisia, -värisiä ja -näkoisiä miehiä, naisia ja lapsia.

Kohtelen jokaista hyvin kunnioittavasti, arvostan heitä ihmisinä ja palkkani maksajina.
      Tosin viinaräkälät eivät koskaan ole kiehtoneet minua, pysyn noista paikoista kaukana.

Saataisikohan olla että muuttamalla hiukan omaa käytostäsi ja vierailupaikkojasi saisit haluamanlaistasi kohtelua muilta.

• jkiuo

Tosin viinaräkälät eivät koskaan ole kiehtoneet minua, pysyn noista paikoista kaukana.

Saataisikohan olla että muuttamalla hiukan omaa käytostäsi ja vierailupaikkojasi saisit haluamanlaistasi kohtelua muilta.
      Tosi hyvä huomio, eli kyllä on todella omasta käytöksestä ja paikasta minne menee kiinni, mitä kohtelua saa. Kun huomataan viinan maistuvan, kyllä uskotaan muunkin olevan hakusessa ja varsinkin odotetaan sitä hetkeä, kun nainen on vietävissä, kun pää on niin sekaisin, että oma järki ei ole paikalla. Siksi sinne parempiinkin paikkoihin tulee niitä viime hetken norkujia, odottamaan helppoa nakkia.
      Vaan kuulisitte miesten jutut näistä retkistä, olen kuullut, kuinka siellä naiset saavat "pisteytyksen", nimittäin herojen lounastauoilla keskustellaan illan tapahtumista.

• hinryhy

Kyllä minä ainakin naisena joskus haluan miesseuraa. Olen sinkku. Menen tyttöjen kanssa baariin ja pidämme hauskaa. Joskus sitä tapaa komean nuoren miehen joka on kiinnostunut ja jos itsekin olen, lähdemme pois yhdessä.
      Naimisissa olevat, rähjääntyneet miehet eivät tule kysymykseen. Suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti fiksuja. Jos heille sanoo tiukasti etten ole kiinnostunut, he usein aivan säikähtävät. Monesti käy sääliksi kun ovat niin nöyriä ja arkoja, ja siksi heitä täytyykin kohdella fiksusti. Enpä ole kovin usein törkeää kieltä käyttäviin miehiin. Joillakin humalaisilla on kylläkin tapana nimitellä jokaista naista huoraksi ja sellaiselle täytyy lyödä ns luu kurkkuun.

• yiytd

Mitä jos valitsisit baarin vähän tarkemmin?

• laupias.samarialainen

Vanhemmalla naisella on helppoa kun miehiä ei enää kiinnosta sillä tavalla epätoivoisia peräkammarinpoikia ja puliukkoja lukuunottamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe