Koskuen esso- ikinä kuullukkaa..

klökkerö

Mieshenkilö väitti pohjanmaan radiossa ,että vaikka Rovaniemellä tiedettiin heti tämmönen asema.
Onpa jännä, ettei tässä jo kuuttakymppiä menevä autoilija oo ikinä ennen kuullukkaa moisesta. Aukko sivistykses:).

12

1561

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seinäjokinen3tiellä

No et ole sitte pahemmin 3 tietä ajellut mennävuosina.
      Kaikkihan sen nyt tietää .
      Toissapäivänä ajoin ohi, tuli vanhat miustot mieleen, se nyt vaan oli niin kiva paikka pysähtyä.
      Nyt jääny syrjään niinku Tankki Täyteen baarikin.
      ABCt valtaa suomen , ikävä kyllä.

• Vanhamuori

Häh, mä oon kans yli viiskytä ja tietysti tierän Koskuen Esson... nostalginen paikka !
      Ehkä alle nelikymppiset ei tiedä enää...

• Anonyymi

Eikös se koskue suljettu jo silloon 80-luvun lopulla...

• 1225568

oon nejänkympin mut kulkenu joskus raksalla hesassa junnarina muistan kyllä sen

• homotes

Et sitten melkein 60v.ole uskaltautunut tamperetietä luovankylää kauemmaksi,vanhenpiesi vikako TÄMÄ?????!!

• klökkerö

Taidatpa olla oikeassa....! Häpeä tämä.

• Me pyöräälimmä Leenan kans kerran 80-luvulla Koskuelle.

Kävimmä Essolla silloon pullakaffeella.
      Kyllä puota kinnasi kun pääsimmä takaasi Kauhajokehen!

• Anonyymi

Nyt vain kepu-aabeeceet saa lupia

• Anonyymi

puon kinnaaminen johtuu liian pehmeästä satulasta se pitää olla kivikova kuin lankku

• Seinajoentytto

Ja mä pyöräälin Seinäjoelta, tulihan tuota matkaa, mutta niin hyvät kahvit aina oli...
      Eipä ole enää missään tuollaisia paikkoja.

• Anonyymi

70-luvulla oli kauheeta ne soffapyörät tai miksi niitä pitkälestaasia kutsuttiin ei ollu tarkoitettu ajettaviksi

• on-kuultu-ja-oltu

Esso oli aikanaan nuorison kokoontumispaikka. Kun Nuijalta loppui tanssit siirryttiin Essolle kahville ja hiukopalalle.
      Oma parlamenttikin siellä oli aina koolla.

Vahinko vain, että tieherrat saivat oikaistua kolmostien ja ohjattua matkalaiset ja rekkakuskit Juustoportille.
      Jos kolmostie kulkisi siitä mistä ennenkin, Esso voisi hyvin ja olisi monen henkilön työpaikka myöskin Nuija eläisi muutakin kuin kylätalon elämää. Ehkäpä Koskueella olisi vielä kauppakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      79
      2494
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      847
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      528
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      482
    Aihe