Eronnut mies ja minä

Miettiväinen

Joo, elikkä olen pienoisessa ongelmassa.
Erosin syksyllä parisuhteesta joka oli kestänyt 1v , sitten pari kuukautta sitten yhdissä juhlissa tapasin aivan ihanan miehen. Aluksi ajattelin että pidetään kivaa kun molemmat ollaan sinkkuja, mutta kuitenkin aloimme viettää yhdessä aikaa. Ongelmana on se että tämä mies oli vasta 1.5kk ennen tapaamistamme eronnut 4v kestäneestä avoliitosta ja se hieman mietityttää.
Mies on välillä kertonut kuinka yksinolo häntä ahdistaa ja kuinka asiat muistuttavat entisestä elämästä. Tämmöiset puheet masentavat minua, koska olen itse sujut eroni suhteen.
Mies on hyvin huomioon ottavainen, olemme käyneet ulkona treffeillä ja ihan vain olleet hänen asunnollaan tekemättä sen ihmeempiä. Seksi toimii hyvin ja kehujakin olen saanut siitä, mutta pelottaa silti että joku laastarin olen kumminkin ja kun mies kyllästyy niin ottaa toisen tilalle :(

Haluaisin ehkä samaa kokeneilta tukea/vinkkejä että miten toimin tämän miehen suhteen?
En halua häntä ahdistaa nurkkaan olemalla liian nopeasti halukas sitoutumaan ym, kerran erostaan on niin pieni hetki..
Kumminkin ensikertaa elämässäni olen tavannut ihmisen jonka kanssa voin olla normaalisti oma itseni, pitää hauskaa, puhua tuntikaupalla ja vain olla hiljaa ilman stressiä.. Siksi en haluaisi että tämä kaatuu menneisyyden kummituksiin.
Sori vuodatus, pakko jonnekkin jakaa kun ahdistaa!

23

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiliikaapäänvaivaa

      Epäluulojen vuoksi kaatuu moni orastava suhde, josta voisi muuten kehkeytyä ties mitä ihanaa.

    • LaastariMies

      Ei taida tuo asia selvitä, kuin kokeilemalla. Tietty kannattaa jutella miehen kanssa asiasta avoimesti, suostuuko mies tähän. Myös hitaasti eteneminen olisi mielestäni tuossa tilanteessa järkevää, suostuuko mies tähän.

    • Miettiväinen

      Hitaasti yritänkin edetä.. Mutta tuntuu vaikealle miettiä että jos toinen tapaakin jonkun muun, vaikken sitä nyt tosissani usko.. Niin itselläni on taipumusta miettiä asioita liikaa.
      Jotenkin sitä vaan ihastuu toiseen ja raivostuttaa jarrutella, vaikka se olisikin järkevää tälläisessä tapauksessa.

    • pampebino

      Minkä ikäisiä olette? Uskon olevan kiinni erosta ja kun noin lyhykäinen tuo aikakin on siittä. Oletko koettanut suoraa puhua tunteitasi ja mitä haluat?

    • JaLääpynLääpyn

      Kummallakaan ei ole tunne-elämää pätkääkään.
      Avaajan erosta 2 kk, toisen osapuolen erosta 1,5 kk ja jo kiinni toisissaan.
      Sairasta läheisriippuvuutta. Ei osata olla yksin. Mutta ei näköjään kaksinkaan kun jo epäilysten varjot leijuvat ilmassa.
      Murrosikäisten finninaamaisten epäkypsyyttä.
      EI tule kestämään ja pian on jo kolmannet kierrossa.

    • kestääminkäkestää

      Molemmat siis olette syöksyneet kaatuneesta suhteesta suoraan uuteen. Tuosta se hyvä tulee. Kumpikaan ei osaa olla yksin. Oletkohan itsekkään vielä sinut erosi kanssa? Jos olet, niin tuskin ainakaan rakastit entistä poikaystävääsi. Samaa mieltä kuin jalääpynlääpyn. Kestää minkä kestää.

      • mielenvikaista

        Melkein yhtä säälittävää kuin "kukasta kukkaan lentely", että otetaan uusi "kumppani" jo ennen kuin on edes erottu entisestä.


      • vastakommentti

        Minusta nämä keskustelut missä yksinäiset niin kovasti ylistää omaa yksinäisyyttään ja yksinolon somaa taitoa ovat osin oksettavia aivan yhtä oksettavia kuin muutkin vain omia mielipiteitään arvostavat ihmiset vrt äitiyskeskustelut uraäiti vs.kotiäiti! Tutkimusten mukaan ihmiset ovat kuitenkin onnellisimpia yhdessä kuin yksin. On tietysti totta, että varsinkin miehet yksinkertaisilla aivoilla (lue alapää) ajatellessaan eivät osaa kohdata edellisen päättyneen suhteensa ongelmia ja tämä ei kuulkaa välttämättä ole yhtään siitä kiinni onko mies eronnut kuukausi sitten vai kymmenen vuotta sitten. Päättömästi eron jälkeen porhalletaan panosta toiseen ja siinähän ne ongelmat ovat sitten ratkenneet, jos aikaa erostakin on kulunut yli vuosi.
        Itse en naisena suhteeseen helposti lähtisi pitkään sinkkuna olleen miehen kanssa, sillä hän on varmasti jo tavoilleen niin orja ja pelkkään oman navan tuijotteluun tottunut, että varmaan melko mahdotonta järkevää suhdetta (intohimoa kuitenkaan puuttumatta) olisi rakentaa. Lisäksi eronneista miehistä aika tarkkaan katsoisin, että on vaikkapa pariterapiassa käynyt ongelmia ratkaisemassa tai sitten saisi kanssani alkuun tulla terapiaan. Eli aikataulut eivät tässä ole tärkeintä lisäksi kannattaa huomata, että suhteiden toimivuuteen vaikuttaa kaikki muutkin yleiset ihmisiä koskevat ennakkokäsitykset, rajoitteet eli kaikki elämämme tapahtumat ja tuon aloittajan ongelmissa näkyviin tulee yhtenä ehkä tuo luottamuksen puute, johon voi heijastaa paitsi edellinen parisuhde myös muu toimintaympäristö. Monella aikuisella on erilaisia persoonallisuuden rajoitteita, mutta tärkeintä olisi avoimesti puhua ja luottamuksella rakentaa sitä uuttakin suhdetta.


      • UskomatonJuttu
        vastakommentti kirjoitti:

        Minusta nämä keskustelut missä yksinäiset niin kovasti ylistää omaa yksinäisyyttään ja yksinolon somaa taitoa ovat osin oksettavia aivan yhtä oksettavia kuin muutkin vain omia mielipiteitään arvostavat ihmiset vrt äitiyskeskustelut uraäiti vs.kotiäiti! Tutkimusten mukaan ihmiset ovat kuitenkin onnellisimpia yhdessä kuin yksin. On tietysti totta, että varsinkin miehet yksinkertaisilla aivoilla (lue alapää) ajatellessaan eivät osaa kohdata edellisen päättyneen suhteensa ongelmia ja tämä ei kuulkaa välttämättä ole yhtään siitä kiinni onko mies eronnut kuukausi sitten vai kymmenen vuotta sitten. Päättömästi eron jälkeen porhalletaan panosta toiseen ja siinähän ne ongelmat ovat sitten ratkenneet, jos aikaa erostakin on kulunut yli vuosi.
        Itse en naisena suhteeseen helposti lähtisi pitkään sinkkuna olleen miehen kanssa, sillä hän on varmasti jo tavoilleen niin orja ja pelkkään oman navan tuijotteluun tottunut, että varmaan melko mahdotonta järkevää suhdetta (intohimoa kuitenkaan puuttumatta) olisi rakentaa. Lisäksi eronneista miehistä aika tarkkaan katsoisin, että on vaikkapa pariterapiassa käynyt ongelmia ratkaisemassa tai sitten saisi kanssani alkuun tulla terapiaan. Eli aikataulut eivät tässä ole tärkeintä lisäksi kannattaa huomata, että suhteiden toimivuuteen vaikuttaa kaikki muutkin yleiset ihmisiä koskevat ennakkokäsitykset, rajoitteet eli kaikki elämämme tapahtumat ja tuon aloittajan ongelmissa näkyviin tulee yhtenä ehkä tuo luottamuksen puute, johon voi heijastaa paitsi edellinen parisuhde myös muu toimintaympäristö. Monella aikuisella on erilaisia persoonallisuuden rajoitteita, mutta tärkeintä olisi avoimesti puhua ja luottamuksella rakentaa sitä uuttakin suhdetta.

        Ootko oikeesti tosissas. 1-Pitkään sinkkuna olleet miehet voivat monesti olla yksiavioisia, ei yhdenillanjuttuja harrastavia, jotka ovat odottaneet sitä omaa ihanaa kultaa pitkään. 2-Odottasit mieheltä, että ois eron aikana käyny pariterapiassa ja jatkas nyt sun kaa suhteen alussa. Onnea sulle matkaan, löydät varmasti ihanan parisuhteen.


      • lehmäammuu
        vastakommentti kirjoitti:

        Minusta nämä keskustelut missä yksinäiset niin kovasti ylistää omaa yksinäisyyttään ja yksinolon somaa taitoa ovat osin oksettavia aivan yhtä oksettavia kuin muutkin vain omia mielipiteitään arvostavat ihmiset vrt äitiyskeskustelut uraäiti vs.kotiäiti! Tutkimusten mukaan ihmiset ovat kuitenkin onnellisimpia yhdessä kuin yksin. On tietysti totta, että varsinkin miehet yksinkertaisilla aivoilla (lue alapää) ajatellessaan eivät osaa kohdata edellisen päättyneen suhteensa ongelmia ja tämä ei kuulkaa välttämättä ole yhtään siitä kiinni onko mies eronnut kuukausi sitten vai kymmenen vuotta sitten. Päättömästi eron jälkeen porhalletaan panosta toiseen ja siinähän ne ongelmat ovat sitten ratkenneet, jos aikaa erostakin on kulunut yli vuosi.
        Itse en naisena suhteeseen helposti lähtisi pitkään sinkkuna olleen miehen kanssa, sillä hän on varmasti jo tavoilleen niin orja ja pelkkään oman navan tuijotteluun tottunut, että varmaan melko mahdotonta järkevää suhdetta (intohimoa kuitenkaan puuttumatta) olisi rakentaa. Lisäksi eronneista miehistä aika tarkkaan katsoisin, että on vaikkapa pariterapiassa käynyt ongelmia ratkaisemassa tai sitten saisi kanssani alkuun tulla terapiaan. Eli aikataulut eivät tässä ole tärkeintä lisäksi kannattaa huomata, että suhteiden toimivuuteen vaikuttaa kaikki muutkin yleiset ihmisiä koskevat ennakkokäsitykset, rajoitteet eli kaikki elämämme tapahtumat ja tuon aloittajan ongelmissa näkyviin tulee yhtenä ehkä tuo luottamuksen puute, johon voi heijastaa paitsi edellinen parisuhde myös muu toimintaympäristö. Monella aikuisella on erilaisia persoonallisuuden rajoitteita, mutta tärkeintä olisi avoimesti puhua ja luottamuksella rakentaa sitä uuttakin suhdetta.

        Järkevä suhde?

        Sinun ehdoilla?

        Miesten aliarviointi?

        Vittu mikä nauta, niin järkeväkin märehtijä.


    • miettiväinen

      Olen tosiaan sujut oman eroni suhteen, ja kuten sanoin vahingossa tapasimme ja juttu alkoikin luistaa. Turha kai sitä on hyvän tyypin antaa mennä ohi koska erosta lyhyt aika?
      ja ikää meillå on jo sen verran että itse olen 29 ja tämä mies on 33.

      Aikaisempia huonoja ja hylkäämiskoemuksia löytyy, siksi varmasti olenkin näin epävarma tässä tilanteessa. Mietin vain että voiko olla että suhteesta voisi kehittyä pidempi vaikka molemmilla juuri erotakana?

      Itseäni en läheisriippuvaisesksi kuvailisi, paljon viihdyn yksin ja omien harrastusten parissa. Eikai se tarkoita että itsenäisen ja eronneen ihmisen pitäisi olla joku 4vuotta yksin joka eron jälkeen? Hupsulta kuulostaisi antaa hyvien miesten mennä ohi vain koska miettisin mitä muut ajattelevat...

      • vainoharhaisuutta

        Hui kun kuulostaa hieman tutulta tarinalta... Ettei vaan tapailtaisi samaa miestä?! :( Onko tällainen käynyt mielessä, että et olisi ainut nainen miehen elämässä? Saanko kysyä, miltä paikkakunnalta olette?

        Toivon todellakin niin sun ja itseni puolesta, että tässä ei ole kyseessä sama mies... Kuulostaa vaan niin samanlaiselta tilanteelta kuin mitä mulla on... ja pienessä vainoharhaisuudessani taidan luulla vaikka ja mitä :(


      • omatajatuksettärkeitä

        Itse en ainakaan hyvien, mahdollisten suhdekumppanien antaisi noin vain mennä ohi joidenkin olosuhteiden tai muiden mielipiteiden vuoksi. Teitä on tietysti kaksi, joten kaikkea et voi yksin päättää, mutta sinä elät sitä omaa elämääsi eikä naapurin Ella sitä elä. Tiedän kyllä kuinka vaikeaa on joskus asiat, kun muidenkin mielipiteistä välittää, se on ihmisille helposti luontaista ja siksi niin monet asiat persilleen menevätkin. Mutta mikä on se oma kutinasi asiasta?


      • ihanokei

        Aloittaja tiivistettynä epäilee vahvasti omaa mahdollisuuttaan hyvään parisuhteeseen/aviolittoon, ja varmuuden vuoksi haluaa torpata avoimen, sitoutumaan pyrkivän miehen heti alkuun "läheisriippuvaisena roikkujana".
        Jos mielestäsi teillä on ongelmia (huom todella nyt on kyse vain teistä kahdesta, ei tämän palstan vahingoniloisista pahanilmanlinnuista tai eksistä tai työporukan mielipiteistä!) niin ystävällisesti keskustele ongelmakohdista miehen kanssa avoimesti. Tarjolla on paljon hyvää kirjallisuutta, kuten "Unelma paremmasta parisuhteesta" ja "Parisuhteen kemia", kotimaisten terapeuttien kirjoittamia.
        Kun suhteenalkua on jatkunut muutama kuukausi, on mahdollista hakeutua pariterapiaan jos on tarvis, niin että osaatte alkaa puhtaalta pöydältä. Paljon parempi kuin poikkasta suhde varmuuden vuoksi ennen kunnon alkuakaan.
        Veikkaan että mies on ihan kunnon mies, sinuun tyytyväinen ja halukas sitoutumaan.


      • eiokeitodellakaan
        ihanokei kirjoitti:

        Aloittaja tiivistettynä epäilee vahvasti omaa mahdollisuuttaan hyvään parisuhteeseen/aviolittoon, ja varmuuden vuoksi haluaa torpata avoimen, sitoutumaan pyrkivän miehen heti alkuun "läheisriippuvaisena roikkujana".
        Jos mielestäsi teillä on ongelmia (huom todella nyt on kyse vain teistä kahdesta, ei tämän palstan vahingoniloisista pahanilmanlinnuista tai eksistä tai työporukan mielipiteistä!) niin ystävällisesti keskustele ongelmakohdista miehen kanssa avoimesti. Tarjolla on paljon hyvää kirjallisuutta, kuten "Unelma paremmasta parisuhteesta" ja "Parisuhteen kemia", kotimaisten terapeuttien kirjoittamia.
        Kun suhteenalkua on jatkunut muutama kuukausi, on mahdollista hakeutua pariterapiaan jos on tarvis, niin että osaatte alkaa puhtaalta pöydältä. Paljon parempi kuin poikkasta suhde varmuuden vuoksi ennen kunnon alkuakaan.
        Veikkaan että mies on ihan kunnon mies, sinuun tyytyväinen ja halukas sitoutumaan.

        Voi helvata tätäkin neuvojaa! Jos suhdetta on kestänyt pari kuukautta niin ei missään nimessä mihinkään pariterapiaan vaan kantapäät vastakkain. Se on siinä!
        Miksi pitäisi tuhlata omiaan tai yhteiskunnan varoja suhteen vuoksi joka on vasta lyhyt seurustelusuhde. Väkisinkö siitä täytyi puoliso ottaa??
        Eipä tarvitse ihmetellä pettämisten ja avioerojen määrää...


      • tämmöinenjuttu

        Minusta ihanokei:n neuvot voi olla ihan hyviä ja hyvin kypsältä ihmiseltä kuulostaa. Jos on mies niin mielelläni ainakin itse tuollaisen ihmisen ottaisin.
        Jos ihminen on eronnut tai kokenut muuten kovia voi terapiasta todellakin olla hyötyä eikä se ole mitään verorahojen hukkaanheittämistä. Lisäksi moni joutuu (itselläkin niin) aloittamaan yksityisellä puolella, jos hinta on todella kova. Kunnallisen puolen palveluihin pääseminen kesti ja kestää useita kuukausia jopa silloin, kun ollaan akuutissa erovaiheessa.
        Mutta uudessakin suhteessa tai ylipäätään suhteessa, jossa ihminen häippäsee heti kun ongelmia tulee on kykenemätön kohtaamaan vastoinkäymisiä. Monesti jo eronneet haluavat mielummin korjata asiat ajoissa.


    • Miettiväinen

      Itsellänihän on erittäin hyvä tunne miehen suhteen, voidaan kaikesta puhua,hän ei tuomitse minua vaikka olen kertonut menneisyydestäni.
      Kun näemme aika kulkee liian nopeasti ja tuntuu ettei se koskaan riitä. Mies on monia kertoja lähettänyt viesteissä että ikävöi minua ja viestittelemme lähes jokapäivä vähintäänkin hyvänyön toivotukset. Asumme aika kaukana toisistamme joten näemme noin kerran viikkoon ja silloin olen nyt lähiaikoina yöpynyt miehen luona.
      Ainoa asia mikä mietityttää on juurikin se että mies ehkä roikkuu vielä menneessä. Hän on ollut jättävä osapuoli, kuten minäkin ja kuulemma suhteessa oli mennyt jo pitkään huonosti. Siksi en usko että exäänsä takaisin haluaisi.
      Kumminkin tunnen pahaamieltä kun hän puhuu olevansa maassa kun on yksin kotonaaan ja kaikki muistuttaa exästä.

      Olen miettinyt että jos tästä parisuhde kehkeytyy on meidän puhuttava näistä tuntemuksista.

      En haluaisi välittää muiden kommenteista.. Mutta minulla ja tällä miehellä on yhteisiä tuttavia joten heiltä on tullut rivienvälistä palautetta. Ikäänkuin kannustetaan, mutta toisessa lauseessa sanotaan "Te molemmathan olette just eronneet?"
      Tai ihan vain työkaveri sanoi päin naamaa töissä minulle että "joko sä taas treffailet?"

      Kyllä tuommoset pistää miettimään.. Että olenko nyt aivan kauhea ihminen kun kohtaan jonkun joka olisi varteenotettava miesehdokas ja annan mennä?
      Vaikka olen juuri eronnut suhteesta jolla ei ollut tulevaisuutta koska elämän haavemme ja toiveemme eivät sitten kohdanneetkaan. (haluan joskus lapsia, muuttaa maalle/syrjemmälle kuin stadin keskusta ja mies ei halunnut)

      Mutta kaipa sitä täytyisi kerrankin antaa vaan mennä ja antaa ihmisten puhua pahaa jos haluavat.. Ainahan joku jotakin pahaa sanottavaa toisista keksii.

      • ihannoinyleensä

        Minulle terapeutti aikaisemin sanoi, että monet naiset ajattelee ihan liian paljon sitä mitä muut ajattelee. Itse olen vahvastikin syyllistynyt tuohon, tietysti osin syystäkin. Mutta se, että elää elämäänsä ajatellen aina sitä mitä muut ajattelee niin se rajoittaa aika paljon ja tällä en tarkoita nyt pelkästään rakkauselämää ja suhteita vaan ihan kaikkia elämänosaalueita enkä tarkoita nyt sitäkään, että pitäisi elää muita loukaten ja varpaille talloen. Tärkeintä olisi itse uskoa siihen juttuun mitä sitten tekeekin eikä välittää muiden mielipiteistä. Onhan se toki paljon mukavampaa jos ilmapiiri on kannustava ja tukeva eikä aina tarvitsisi taistella, mutta joskus asioiden saavuttaminen vaatii taisteluakin. Mutta turhat taistelut kannattaa välttää, rauhallisemmin on helpompi elää.


    • Miettiväinen

      Tässä myös pikkuhiljaa alkaa mietityttämään myös se että koskahan tätä suhdetta voisi alkaa seurusteluksi/parisuhteeksi kutsumaan...
      Emme ole vielä mitään sopineet miehen kanssa enkä halua hoputtaakkaan kun erot olleet vasta. Mutta olisi ihana saada joku selvyys asioihin, että ollaanko nyt ihan vain me kaksi tässä suhteessa vai onko kaipuu myös muita etsiskellä.
      Itselläni ei ole muita ollut edes mielessä sen jälkeen kun aloimme tapailla, mutta miten voisin mieheltä kysyä asiaa ilman että ahdistan nurkkaan?
      En siis usko että muita naisia pyörisi myös kuvioissa.. Mutta kyllä vaan kun päässä miettii kaikkea, niin tyhmiä ajatuksia vaan tulee kokoajan mieleen.

      • nöpönnuukaa

        Miten niin ahdistat nurkkaan? Ei normaali rehellinen kunnon mies ahdistu rehellisestä rakkaudellisesta puheesta.
        Päinvastoin häntä ahdistaisi jos hän tietäisi sinun vatvovan tätä parisuhteenalkua uskaltamatta kysyä paria helppoa perusasiaa häneltä!
        Liukas luikuri jolla on jalka monen oven välissä simultaanisesti, ns. pelimies saattaa hermostua pahanpäiväisesti uteluista. Sittenpä tiedät kun kysyt, mikä hän on miehiään.


    • Miettiväinen

      Emme vielä päässeet keskustelemaan aiheesta että mikä on meidän suhde on, itse kutsuisin kyllä tätä jo parisuhteeksi mutta jollain tapaa jostain rivien välistä huomaan ettei mies vielä halua sopia mitään.. Vitsailee sinkkuudesta ja muista naisista. Vaikka tiedän ettei muita ole tai tule.. On huono olla kun tuntuu etten uskalla puhua sitoutumisesta.. Eihän tässä kiire ole, mutta hieman mietityttää taas kaikki :/

      Ei kai auta kun odottaa?

      • ryhtiliike

        Jos itse olet aluksi torvennut tyyliin "haluan vain pitää hauskaa, kevyttä tapailua, ei sitoutumisia", niin mitä muuta mieheltä on lupa odottaa kuin sinkkuidentiteettiä ja spekulointia muiden tapaamisesta. Nainen tunteikkaampana osapuolena ja myös potentiaalisesti raskaaksi tulevana osapuolena, tulevana äitinä, on velvollinen selventämään ajoissa omia rajojaan suhteen osapuolena. Älä pelkää kertoa mikä on OK ja mitä et siedä. Epämääräinen vellominen kuukaudesta toiseen ei ole etusi. Emotionaalisesti juutut vain enemmän ko mieheen, vaikka et ole hänelle saanut sanottua mitään oleellista seurustelunne suhteen. Kuules sisko, mies taitaa luulla että olette "vain vakipanot" ja että tykkäät asiasta just sellaisena?


      • Miettiväinen
        ryhtiliike kirjoitti:

        Jos itse olet aluksi torvennut tyyliin "haluan vain pitää hauskaa, kevyttä tapailua, ei sitoutumisia", niin mitä muuta mieheltä on lupa odottaa kuin sinkkuidentiteettiä ja spekulointia muiden tapaamisesta. Nainen tunteikkaampana osapuolena ja myös potentiaalisesti raskaaksi tulevana osapuolena, tulevana äitinä, on velvollinen selventämään ajoissa omia rajojaan suhteen osapuolena. Älä pelkää kertoa mikä on OK ja mitä et siedä. Epämääräinen vellominen kuukaudesta toiseen ei ole etusi. Emotionaalisesti juutut vain enemmän ko mieheen, vaikka et ole hänelle saanut sanottua mitään oleellista seurustelunne suhteen. Kuules sisko, mies taitaa luulla että olette "vain vakipanot" ja että tykkäät asiasta just sellaisena?

        Eka yö oli vähän semmoinen hauskanpitoa vain. Mutta aamulla kun herättiin lusikasta, juteltiin ja naurettiin niin päädyimme viettänään sen koko päivän yhdessä. Missään vaiheessa emme ole puhuneet vain hauskanpidosta ja olemme käyneet ulkona, syömässä, keilaamassa ja oluella.. Lisäksi olemme viettäneet toistemme luona iltoja tehden välillä ruokaa ja ihan vain elokuvia yms katsellen, seksiäkin ollut paljon, muttei edes joka tapaamiskerralla. Eli seurustelua pitäisi olla?
        Kuitenkin haistan että mies on emotionaalisesti rikki, huonoja suhteita ollut takana, pettymyksiä ja vaikeuksia. Olemme puhuneet kaikesta avoimesti ja itsekkin olen omista "ongelmistani" puhunut.
        Miehelle on helppo puhua ja rento olla hänen seurassaan. Kuitenkin kun miettii mitä hän on kokenut ja miten puhuu asioista tunnen etten voi vaatia häneltä sitoutumusta näin pian.
        Kuitenkin jossain vaiheessa sitä haluan.. Mutta jollain tapaa haluaisin että sitoutumisen halu tulisi miehenpuolelta, etten vaikuta sille että yritän häntä kahlita...

        Vaikea selittää mitä ajan takaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe