http://www.iltalehti.fi/satakysymystaseksista/2016011120908154_qs.shtml
Ja jätti vanhan naisen yksin. Miksi nainen valittaa, voihan se itsekkin hakea nuorempia miehiä.
Mies lähti nuoremman naisen matkaan
5
<50
Vastaukset
Sama. Nainenhan on saanut vain uuden loistavan tilaisuuden ihastua ja löytää rakkauden.
Terapeuttikin vastaa että:
"Muista, että arvokkuutesi naisena ei riipu painosta tai ulkomuodosta, vaan kaikilla on oikeus seksiin ja seksuaalisuuteen."
Mikä siinä voi olla niin vaikeaa?- Ikis__M
Tyypillinen suominainen. Jätetty mies olisi huolissaan löytääkö enää ketään jonka kanssa voisi ryhtyä suhteeseen mutta kiimapillu on huolissaan ainoastaan siitä että miten sujuu seksisuhde, miehen löytämistä sinällään ei pidä ongelmana vaikka on jo lössähtänyt.
- hyvävaa
Mies teki oikein, aina kannattaa vaihtaa nuorempaan jos tilaisuus tulee.
- miesainaori
Vanha nainen on pilkan kohde aina, halusipa seksiä tai ei.
- eimullamuuta
Nainen on lihava niin mies hakee hoikkaa nuorta panoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572