kurkusta höräyttelin bensa-annoksilla konetta käymään. saattoi mennä vähän liikaa. kaikki ei palanut. meni öjyn sekaan. koneen sain käymään. olen ajanut 70km. kovin kuumaksi kone ei nyt pakkasilla tule. haihtuuko tuossa ajosuositteessa isoin osa bensaa öljystä?
haihtuuko muutama desi bensaa öljystä helposti?
5
166
Vastaukset
- grgrgrh
Haihtuu kun öljyt lämpeää. Sitten jos bensaa on niin paljon että pinta nousee tikussa reilusti niin on parempi laskea kurat pois ja uudet tilalle ennenku käynnistää, ettei liuskat leikkaa alakerrassa.
- noeihätää
Eiköhän siitä kuitenkin suurin osa mennyt käynnistysyrityksien myötä pakoputkeen ja sieltä ilmaan. Vai kaadoitko imsarjan täyteen ja annoit seisoa monta tuntia? Kyllä se vähä mitä meni öljyn sekaan haihtuu aikanaan, kun lämpenee.
- terkut_tampereelta
Sinne kurkkuun voi imeä muutakin, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)
- häivyvittuun
Mee samppa muualle häiriköimään tai maalaile niitä paskataulujas siellä vitun kellarissas!
- olisiidäideaakin
häivyvittuun kirjoitti:
Mee samppa muualle häiriköimään tai maalaile niitä paskataulujas siellä vitun kellarissas!
mä kyllä pidin tampereen miehen jutusta. se jätti paljon arvailujen varaan ja aloin miettiä mitä kaikkea se kurkku voisi imutella sisuksiinsa. aika himokas imu siinä kurkussa ainakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998