Kuinka kauan vastausta kannattaa odottaa?

Odottelevainennainen

Olen viestitellyt muutaman kerran nettitreffeillä mukavan oloisen miehen kanssa ja itse olin siis aloitteellinen osapuoli. Alussa tämä mies kirjoitteli hyvinkin lupaavasti tapaamisesta ja kun kysyin olisiko hän kiinnostunut tapaamaan oikeasti ja hän sanoi kyllä, mutta ei etsi mitään vakavempaa nyt ehkä. Tähän minä vastasin, että minäkään en etsi mitään vakavaa, mutta en myös yhden illan suhteita. Kysyin myös milloin haluaisi tavata ja lisätietoa harrastuksista. Nyt mies ei ole vastannut 3 päivään mitään, mutta on kirjautunut viimeksi 2 päivää sitten. Kuinka kauan siis kannattaa odottaa vastausta, vai pitäisikö vain mennä jo eteenpäin?

4

289

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenen-ehdoilla-mennään

Ehkä se on töissä eikä ehdi keskittyä ihmissuhteisiinsa kuin vain viikonloppuisin. Se olisikin hyvä merkki, sillä moni täällä netissä pyörivistä treffinmetsästäjistä on työttömiä ja vähän jo "laiskistuneita" tai jo naimisissa olevia pellejä vaan.
      Itse en ottaisi enää yhteyttä ellei mitään kuulu viikonloppunakaan. Todelliseen kohtaamiseen valmis sinkkuihminen ei vetkuttele tapaamisten sopimisessa kun kokee löytäneensä mielenkiintoisen tuttavuuden, se nyt on ihan selvä. Ja monilla treffeillä jo käynyt tietää kokemuksesta, ettei mitään voi jokatap. päättää, ennen kuin on tavannut ihmisen naamatusten.
      Siispä kyllä se pian selviää oliko mies oikeasti kiinnostunut tapaamaan sinut livenä vaiko ei sittenkään. Mikään ei silti estä sinua etsimästä tässä välissä myös muiden ihmisten seuraa, jos sitä kaipaat.

• Odottelevainennainen

Sitä minäkin ajattelin, että jos olis kiinnostunut niin olis ehkä jo vastannut. Itsekkin töissä käyvänä ehdin käydä katsomassa onko vastannut. Mut hyvä siis jos on elämää :D Päädyin kuitenkin poistamaan profiilin ja etsimään seuraa vanhanaikaisesti luonnosta :D Paljon kivempi niin, sitten ainakin tietää varmasti, että toinen on kiinnostunut! Ehkä se truelove odottaa ihan tuolla maailmalla tapaamista ;)

• kplokkaaja

Ei kovinkauan, korkeintaan viikko, sitten plokkaa ja kokeilet toista, ompa näitä.
      Ei kannata jäädä roikkumaan, jos ei kiinnosta viestiin vastata.

• plokkaaja

Ei kovinkauan, korkeintaan viikko, sitten plokkaa ja kokeilet toista, ompa näitä.

Ei kannata jäädä roikkumaan, jos ei kiinnosta viestiin vastata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe