Mun makuuni

tytsy-96

Itse pidän vanhemmista miehistä, jostain syystä minua on aina viehättänyt miehet, joilla on paljon draivia ja jännitystä elämässä. Itse olen se kiltti ja hiljainen naapurin tyttö, mutta mies, joka on sosiaalinen, itsevarma, huumoria piisaa, juttua riittää, menoa on ja jännitystä. Ja vielä hän on rohkea, sellaisen miehen seurassa minustakin tulee rohkea, ja minä ELÄN! Vastakohdat vain täydentävät toisiaan.

11

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun_Filmtownisi

      Surullista että elät toisen kautta etkä uskalla elää omanlaistasi "jännää" elämääsi.

    • Kokemustaon

      Vastakohdat eivät vuosien kuluessa täydennä toisiaan. Ne repivät toisensa. Onnea kuitenkin haaveellesi, jota jo ehkä elät.

      • taas kokematon kirjoittaa. kohta 20v. aviossa kaikki täydellistä. olemme täysin vastakohtia paitsi halut aika samat


    • ExUjo

      No hiukan huonolta kuulostaa tuo sun juttus, eli odotat, että mies ns. tarjoo sulle elämän. Tuossa voi käydä huonosti, koska tavallaan annat sen oman onnen sen toisen käsiin, sillon on aika vaikee asetella rajoja toisen käytökselle. Itse olen odotellut vähän tota naisilta, oon ollu nuorempana aika ujo ja rohkeet, sosiaaliset naiset on viehättäny. Suosittelisin kumminkin hankkimaan se oman elämän, sillon kukaan muu ei voi päättää sun onnesta.

    • Humpappaa

      Vastakohdat täydentävät toisiaan.... voivathan ne täydentääkin, mutta miten on kun tulee tavallisen arjen vuoro? Ja sehän tulee varmasti jossain vaiheessa. Elämä ei ole koko aika menoa ja jännitystä kuitenkaan. Siihen on syytä varautua. Vanhempi mies ei aikaa myöten jaksa kuten nuorena. Saman voit hoksata ajan mittaan myös itsestäsi. Elämää ei pitäisi rakentaa pelkästään toisen ihmisen varaan, silloin jää
      suuri osa elämästä oivaltamatta. Mikään tässä elämässä ei ole pysyvää
      ja siihen on ainakin syytä valmistautua. Meno ja jännitys haalistuvat ajan saatossa, vaikkei sitä kovin nuorena mitenkään hoksaakkaan. Moni huomaa huuman haihduttua, että tuntuupa tyhjältä. Mikä silloin olisi tärkeintä elämässä. Menon ja jännityksen aika loppuu aikanaan. Asenne ratkaisee, se miten suhtaudut ja otat faktat vastaan on avain.

    • RauhaisaAatos

      Aloittaja kuvittelee varmaan,että elämä on yhtä seikkailuelokuvaa, jossa on menoa, meininkiä, eikä juut lopu kesken. Tavallinen arki on kaukana tuosta. Ei tarvita koko ajan olla menoa ja meininkiä. Kuka jaksaa pidemmän päälle jatkuvaa juttua, huumoria. Minä nautin mielummin hiljaisuudesta ja rauhasta, kun tuollaisesta hullutuksesta.

    • Mies_jo_40_täyttänyt

      Ei tuo ole kuvitelmaa, olen mies, joka tarvisi juuri tuollaisen naisen rinnalleni. Tunnen monia nuoria naisia, jotka arvostavat kokemusta, ja toisaalta voivat tuoda myös uutta väriä vanhemmalle miehelle. Arkea toki, ja sitä ei voi välttää, mutta kyllä meitä miehiä on joilla päivä ei ole koskaan samanlaista, työ vauhdikasta ja tarve olisi naiselle, joka ei ensimmäiseksi ole vaatimassa mitään, enemmän minulta saa kun ei vaadi, eli aloittaja olet oikeilla jäljille, minä olen juuri tuollainen, jolla monta rautaa tulessa.

      • illankysymys

        Jos sulla on monta rautaa tulessa niin mihin tarvitsisit häntä,naista?


    • Mies_jo_40_täyttänyt

      Mihin naista tarvitaan, antamaan minulle suudelman kun tulen töistä, osallistumaan siihen arkeen, istumaan syliini ja nauttimaan toisistamme. Monta rautaa tulessa on kaikkea muuta kuin miehen ja naisen välinen suhde. Kesken päivääkin olisi mukava viestitellä tylsien paperitöiden keskellä. Meitä miehiä on erilaisia.

    • ghggkghgk

      Nyyh, miehen aloitus. Ikäkriisi se jaikkea teettää.

    • Vahempi

      Enhän minä ole isääkään koskaskaan vanhaksi moitiinut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3075
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2431
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2227
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe