Mitä mieltä miehet on Silmälaseista naisilla? Seksikästä vai ei?
Silmälasit naisella
15
2157
Vastaukset
- lasitonjees
rippuu naisesta. ei laseista
- MunMielestä
Naisille mielestäni käy hyvin ihan perus trendipokat, useimmille ainakin, eikä häiritse. Miehelle lasit taas näyttävät harvoin hyvältä, vaimon valitsevat trendipokat tekee nössölookin, joilleki käy persoonalliset pokat, jos on muutenkin tyylitajua.
- Huomannut6
Tässä kysyttiin miehen mielipidettä, ei naisen.
- MunMielestä
Huomannut6 kirjoitti:
Tässä kysyttiin miehen mielipidettä, ei naisen.
Oon mies tai ainakin aina luullu niin :)
- JanCee
Ei merkitystä. Oikeastaan ainoa milloin kiinnitän huomiota asiaan on kun viehättävä nainen piiloutuu mummomallisten tuulilasien taakse. Silloin tekis mieli vaan nojautua kohti ja kuiskata että "Et sä onnistu mua huijaan kaunotar".
- ItsehänKysyit
Joillakin ihan super seksikkäät! :D Jos nainen haluaa miehen huomion, kannattaa käyttää iso pokasia laseja.Jos mies on yhtään katsonut aikuisviihdettä ja pitää sihteeri jutuista niin huomio kyllä kiinnittyy! :D
- Rillitsentekee
Riippuu naisesta sekä laseista. Kohdannut useita miellyttäviä naisia jotka käyttävät laseja.
- Sexyglasses
Erittäin hot varsinkin jos on muodikkaat ja sopii kasvoihin.
- Silmälaseista
Silmälaseissa on se hyvä puoli, että niistä näkyy naisen tyylitaju. Silmäkasit voi olla seksikkäät ja ei. Ne voi myös lisätä tai vähentää naisen ulkonäön seksikkyyttä, mutta ulkonäkö ei ole sama kuin seksikkyys.
- lasit.on.sexyä
Kuuminta hottia. Hyvä esimerkki on Anastacia.
- Enmuistanukkaan
Anastachia, ootko jääny ysärille :)
- määmuistinki
Enmuistanukkaan kirjoitti:
Anastachia, ootko jääny ysärille :)
En, ku oon jäänyt sesarille. Kekkonen rules. Kusarilla käytettiin pyöreitä zonlennon-laseja.
- pikkuta
sopii joillekki ei haittais Jo's oma tyttoystava/siiippa/kihlattu pitais
- miinuslinssit
Todella vahvat, pienentävät miinuslasit ja kauniit kasvot ovat minun mieleen!
- m1es29v
Tykkään kovasti naisista joilla silmälasit :) Semmonen seksikäs sihteeri-style on todella hot hot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802