Ei sittenkään armeijaa

Nnnnaaaiinennnn

Voitteko kuvitella, mun mies joka koko syksyn jauho et armeija alkaa 4.1. eikä sen takia voi alkaa elää...(etsii työtä jne)...niin nyt se kertoo ettei hän oo ikinä saanu mitään kutsua eli määräystä sinne. Ja sano ettei oikeesti muista oliko se nyt vai kesällä ku piti mennä. Tyyppi siis menossa armeijaan muttei tiedä millon!!!!
Ainakaan vielä poliisit ei oo hakenu tota mut jollei sen edes kuuluis olla siel niin turhaan taidetaan pidätystä odottaa.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-hesasta-22

Itse sain onneksi vapautuksen, ku mun faija tietää vaikutusvaltaisia ihmisiä.

• Vässyköitä

Kaikenlaisia "miehiä" sitä löytyy nykyään. Ei sitä varmaan edes kelpuutettu sinne.

• Nnnnaaaiinennnn

Sen täytyy olla tosi pihalla ku ei oo saanu ees kutsua armeijaan ja sit pelkää et poliisi vie santahaminaan. Miten kukaan ihminen voi olla noin kujalla?!
        Jos se ois saanu vapautuksen niin ei me helvetti poliisia pakoiltas. :D Mutku ei oo saanu ees kutsua inttiin!

• Nnnnaaaiinennnn kirjoitti:

Sen täytyy olla tosi pihalla ku ei oo saanu ees kutsua armeijaan ja sit pelkää et poliisi vie santahaminaan. Miten kukaan ihminen voi olla noin kujalla?!
        Jos se ois saanu vapautuksen niin ei me helvetti poliisia pakoiltas. :D Mutku ei oo saanu ees kutsua inttiin!

Jospa se on jo käynyt armeijan, mutta ei vaan muista. Kerrankos sitä tuollaiset pikku reissut unohtuu. Oliko tämä se sama kun on etevä heppu toisten puhelimia ja tietokoneita lukemaan? Niin saattaa olla ollut vaikka tiedustelujoukoissa.

• Nnnnaaaiinennnn
        scrg kirjoitti:

Jospa se on jo käynyt armeijan, mutta ei vaan muista. Kerrankos sitä tuollaiset pikku reissut unohtuu. Oliko tämä se sama kun on etevä heppu toisten puhelimia ja tietokoneita lukemaan? Niin saattaa olla ollut vaikka tiedustelujoukoissa.

Joo sama tiedusteluheppu. :D
        Itse kertoo siis olleensa muutama vuosi sitten armeijassa yhden tunnin ja kun piti ilmottautua "xxxx xxxx astuu palvelukseen" niin hän oli ilmottanu et "xxxxx xxxxx EI astu palvelukseen". Oli menny sitten kannabistestien kautta kotiin. Ja kahden vuoden välein kai kutsuu niin ois kyl outoo jollei oo kutsu käyny. :( vai???? Kutsutaanko narkkareita minnekään? On viel ehdollises vankeusrangaistukses 2018 asti.

• scrg kirjoitti:

Tämä oli ehdottomasti päivän paras! :-)

• Nnnnaaaiinennnn kirjoitti:

Joo sama tiedusteluheppu. :D
        Itse kertoo siis olleensa muutama vuosi sitten armeijassa yhden tunnin ja kun piti ilmottautua "xxxx xxxx astuu palvelukseen" niin hän oli ilmottanu et "xxxxx xxxxx EI astu palvelukseen". Oli menny sitten kannabistestien kautta kotiin. Ja kahden vuoden välein kai kutsuu niin ois kyl outoo jollei oo kutsu käyny. :( vai???? Kutsutaanko narkkareita minnekään? On viel ehdollises vankeusrangaistukses 2018 asti.

"On viel ehdollises vankeusrangaistukses 2018 asti."

No ei sitten tietenkään voi armeijaan mennä. Aika pitkä ehdollinen.

• pooppopopopoo

Soitakkaa jonnekkin----

• Nnnnaaaiinennnn

Niin se sano tekevänsä mut ei sit ollu saanu aikaseks!

• pooppopopopooo

Onpa se laiska... Käske sen pitää vähän breikkiä sauhuttelusta, niin virkoaa pää.

• ruma-ätmi

Armeija oli mukava paikka silloin kun itse kävin intin. Olin merivalvontamies gyltön linnakkeella. Aika iisii hommaa ja oli paljon vapaa aikaa. Sain myös veneillä armeijan veneillä ja käydä kalassa ja pelattiin videopelejä ja sain nukkua monta kertaa puoleenpäivään jos oli yö vuoro merivalvonnassa. Vuorokaudessa oli yks tai kaksi kahden tunnin vuoroa ja loput oli vapaata.

• Kerrankin positiivinen lähestymistapa asiaan. Joku kohtalotoverisi olisi valittanut, että hänet rumuutensa takia eristettiin linnakkeelle. :-)

• Kiva että sinullakin on nuoruudesta hyviä muistoja, vaikka et pillua saanutkaan ;-)

• Voiristuksenryppyreikä

Ottakoon miehesi rennosti rauhassa siinä osoitteessa, missä kirjoilla on. Hakevat kyllä tarvittaessa kotoa valtion kyydillä. Kun pöllyistään tokenee, niin saattaa mies olla enemmän läsnä tässä maailmassa.
      Love and peace.
      ..voiko tällaisia miehiä olla tai naisia? Ei!
      Provolle tap tap.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8176
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      90
      6282
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4771
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      43
      3266
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2732
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      48
      2712
    Aihe