Liljalaakson Timpalle kysymys

nihhhhhhhhhhh

Kun täällä on viime päivinä ollut näitä armeija-aiheisia keskusteluja niin haluaisin kysyä että kävitkö sinä armeijaa? Entä seurustelitko armeijaan mennessäsi muttet enää poistuessasi? Se on nimittäin ihan yleistä että suomalaiset naiset inttileskiksi tultuaan alkavat pettämään siviilissä niitä intissä olevia poikaystäviään tehden heistä aisureita. Entä luuletko että sama toistuu myös nykyisen vaimosi Janican kanssa?

10

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän minulla on armeija käytynä, sillä onhan se miehen velvollisuus puolustaa isänmaata sekä naisia ja lapsia mahdollisen kriisin keskellä. Muutenkin se on lottovoitto syntyä Suomeen, joten tottakai minä sen palveluksen suoritin. Olin armeijassa 9kk ja olen jääkäri, eli sotamies.

      En minä vielä niihin aikoihin seurustellut, Janica on minun ensimmäinen ja se oikea rakkauteni. Ei ihmekään, että silloin kolmenkympin tienoilla meillä syttyi rakkaus, sillä olenhan minä kunnollinen, hyvässä työssä oleva, naista kunnioittava mies.

      • Mitä sä Timppa muuten tykkäsit armeijasta ja siellä olosta? Kävikö sun kaverisi Eki myös armeijan?

        Onko muuten Bicky Royal-mies vittuillut sulle siitä sun armeijan käymisestä:) Entä mitä luulet, onko sun lapsesi menossa armeijaan sitten kun se on heillä ajankohtainen asia??


      • Heimat
        DarkFear kirjoitti:

        Mitä sä Timppa muuten tykkäsit armeijasta ja siellä olosta? Kävikö sun kaverisi Eki myös armeijan?

        Onko muuten Bicky Royal-mies vittuillut sulle siitä sun armeijan käymisestä:) Entä mitä luulet, onko sun lapsesi menossa armeijaan sitten kun se on heillä ajankohtainen asia??

        Timppahan saattaa olla sellainen....



        sellainen...


        no sellainen...



        no... tiedäthän...


        sellainen kotiseudun tyyppi!


      • LeijonaSuomiFinland

        No niin, siinä oli Timpalla asiallisia mielipiteitä asevelvollisuudesta. Otapa DarkFear opiksesi. Sillä niinhän se on, että jokaisen suomalaisen oikean miehen on se armeija käytävä, olemme me sen velkaa sotiemme veteraaneille. Ainoastaan oikeat terveysongelmat kelpaavat syyksi jättää se armeija käymättä, jos vaikka puuttuu jalka, niin ei sellaisesta miehestä ole sodassa hirveästi hyötyä. Mutta se ei kelpaa syyksi, että puuttuu tukka tai pelkää pyssyn pamausta, ja sen takia pitää päästä johonkin hinuripalvelukseen pyyhkimään kakkapyllyjä yhdessä homojen kanssa. Sellaisesta lusmusta ja vapaamatkustajasta ajattelen ehdottomasti negatiivista.


      • Hyvä juttu Timppa, että sulla on se armeija käytynä, niin ei sitten ainakaan Janica ja Suomi-Make ajattele asiasta mitään negatiivista:))))))))))))

        Onko muuten sun kaverisi Eki käynyt armeijaa?

        Taitaa olla Penetrators MC:n miehistä Luunmurskaaja-Kake saanut vapautuksen asevelvollisuudesta sen väkivaltaisuuden takia:)))))))))))))))


      • EdesUnissa
        LeijonaSuomiFinland kirjoitti:

        No niin, siinä oli Timpalla asiallisia mielipiteitä asevelvollisuudesta. Otapa DarkFear opiksesi. Sillä niinhän se on, että jokaisen suomalaisen oikean miehen on se armeija käytävä, olemme me sen velkaa sotiemme veteraaneille. Ainoastaan oikeat terveysongelmat kelpaavat syyksi jättää se armeija käymättä, jos vaikka puuttuu jalka, niin ei sellaisesta miehestä ole sodassa hirveästi hyötyä. Mutta se ei kelpaa syyksi, että puuttuu tukka tai pelkää pyssyn pamausta, ja sen takia pitää päästä johonkin hinuripalvelukseen pyyhkimään kakkapyllyjä yhdessä homojen kanssa. Sellaisesta lusmusta ja vapaamatkustajasta ajattelen ehdottomasti negatiivista.

        Lisäksi huomasin että Timppa on oikeastaan jääkäri , kun kävi armeijaa kuukauden pitempään kuin muut jääkärit edes aikoinaan. Nythän siihen taitaa riittää 6 kuukautta.


      • Kyllä varmaan joskus vielä se armeijan pituus olikin vielä se 9kk ja taisi olla vielä joskus 90-luvulla.


      • HahmoteIma
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä varmaan joskus vielä se armeijan pituus olikin vielä se 9kk ja taisi olla vielä joskus 90-luvulla.

        Taas tuli peris virhe yksityiskohdissa. 8 ja 11 kk oli palveluksen pituus ennen kuin se muutettiin nykyiseen 6 ja 12 kk malliin.
        Eihän mielisairaalta tietty voi olettaakaan kovin paljoa.


      • HahmoteIma kirjoitti:

        Taas tuli peris virhe yksityiskohdissa. 8 ja 11 kk oli palveluksen pituus ennen kuin se muutettiin nykyiseen 6 ja 12 kk malliin.
        Eihän mielisairaalta tietty voi olettaakaan kovin paljoa.

        Eikä peris liity tähän yhtään mitenkään, sillä ei hän ole tähän keskusteluun edes osallistunut.

        Tosin joskus taisi olla myös joku 9kk palvelusaika jossain aselajeissa ja on varmaan edelleenkin, kuten jotkut ns. erikoiskoulutukset tms.


      • oikea.tieto
        HahmoteIma kirjoitti:

        Taas tuli peris virhe yksityiskohdissa. 8 ja 11 kk oli palveluksen pituus ennen kuin se muutettiin nykyiseen 6 ja 12 kk malliin.
        Eihän mielisairaalta tietty voi olettaakaan kovin paljoa.

        Ei pidä paikkaansa. Normaalit palveluspituudet oli 240, 270 ja 330 päivää, eli 8,9 ja 11 kuukautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe