Liljalaakson Timpalle kysymys

nihhhhhhhhhhh

Kun täällä on viime päivinä ollut näitä armeija-aiheisia keskusteluja niin haluaisin kysyä että kävitkö sinä armeijaa? Entä seurustelitko armeijaan mennessäsi muttet enää poistuessasi? Se on nimittäin ihan yleistä että suomalaiset naiset inttileskiksi tultuaan alkavat pettämään siviilissä niitä intissä olevia poikaystäviään tehden heistä aisureita. Entä luuletko että sama toistuu myös nykyisen vaimosi Janican kanssa?

10

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän minulla on armeija käytynä, sillä onhan se miehen velvollisuus puolustaa isänmaata sekä naisia ja lapsia mahdollisen kriisin keskellä. Muutenkin se on lottovoitto syntyä Suomeen, joten tottakai minä sen palveluksen suoritin. Olin armeijassa 9kk ja olen jääkäri, eli sotamies.

En minä vielä niihin aikoihin seurustellut, Janica on minun ensimmäinen ja se oikea rakkauteni. Ei ihmekään, että silloin kolmenkympin tienoilla meillä syttyi rakkaus, sillä olenhan minä kunnollinen, hyvässä työssä oleva, naista kunnioittava mies.

• Mitä sä Timppa muuten tykkäsit armeijasta ja siellä olosta? Kävikö sun kaverisi Eki myös armeijan?

Onko muuten Bicky Royal-mies vittuillut sulle siitä sun armeijan käymisestä:) Entä mitä luulet, onko sun lapsesi menossa armeijaan sitten kun se on heillä ajankohtainen asia??

• Heimat
        DarkFear kirjoitti:

Mitä sä Timppa muuten tykkäsit armeijasta ja siellä olosta? Kävikö sun kaverisi Eki myös armeijan?

Onko muuten Bicky Royal-mies vittuillut sulle siitä sun armeijan käymisestä:) Entä mitä luulet, onko sun lapsesi menossa armeijaan sitten kun se on heillä ajankohtainen asia??

Timppahan saattaa olla sellainen....

sellainen...

no sellainen...

no... tiedäthän...

sellainen kotiseudun tyyppi!

• LeijonaSuomiFinland

No niin, siinä oli Timpalla asiallisia mielipiteitä asevelvollisuudesta. Otapa DarkFear opiksesi. Sillä niinhän se on, että jokaisen suomalaisen oikean miehen on se armeija käytävä, olemme me sen velkaa sotiemme veteraaneille. Ainoastaan oikeat terveysongelmat kelpaavat syyksi jättää se armeija käymättä, jos vaikka puuttuu jalka, niin ei sellaisesta miehestä ole sodassa hirveästi hyötyä. Mutta se ei kelpaa syyksi, että puuttuu tukka tai pelkää pyssyn pamausta, ja sen takia pitää päästä johonkin hinuripalvelukseen pyyhkimään kakkapyllyjä yhdessä homojen kanssa. Sellaisesta lusmusta ja vapaamatkustajasta ajattelen ehdottomasti negatiivista.

• Hyvä juttu Timppa, että sulla on se armeija käytynä, niin ei sitten ainakaan Janica ja Suomi-Make ajattele asiasta mitään negatiivista:))))))))))))

Onko muuten sun kaverisi Eki käynyt armeijaa?

Taitaa olla Penetrators MC:n miehistä Luunmurskaaja-Kake saanut vapautuksen asevelvollisuudesta sen väkivaltaisuuden takia:)))))))))))))))

• EdesUnissa
        LeijonaSuomiFinland kirjoitti:

No niin, siinä oli Timpalla asiallisia mielipiteitä asevelvollisuudesta. Otapa DarkFear opiksesi. Sillä niinhän se on, että jokaisen suomalaisen oikean miehen on se armeija käytävä, olemme me sen velkaa sotiemme veteraaneille. Ainoastaan oikeat terveysongelmat kelpaavat syyksi jättää se armeija käymättä, jos vaikka puuttuu jalka, niin ei sellaisesta miehestä ole sodassa hirveästi hyötyä. Mutta se ei kelpaa syyksi, että puuttuu tukka tai pelkää pyssyn pamausta, ja sen takia pitää päästä johonkin hinuripalvelukseen pyyhkimään kakkapyllyjä yhdessä homojen kanssa. Sellaisesta lusmusta ja vapaamatkustajasta ajattelen ehdottomasti negatiivista.

Lisäksi huomasin että Timppa on oikeastaan jääkäri , kun kävi armeijaa kuukauden pitempään kuin muut jääkärit edes aikoinaan. Nythän siihen taitaa riittää 6 kuukautta.

• Kyllä varmaan joskus vielä se armeijan pituus olikin vielä se 9kk ja taisi olla vielä joskus 90-luvulla.

• HahmoteIma
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä varmaan joskus vielä se armeijan pituus olikin vielä se 9kk ja taisi olla vielä joskus 90-luvulla.

Taas tuli peris virhe yksityiskohdissa. 8 ja 11 kk oli palveluksen pituus ennen kuin se muutettiin nykyiseen 6 ja 12 kk malliin.
        Eihän mielisairaalta tietty voi olettaakaan kovin paljoa.

• HahmoteIma kirjoitti:

Taas tuli peris virhe yksityiskohdissa. 8 ja 11 kk oli palveluksen pituus ennen kuin se muutettiin nykyiseen 6 ja 12 kk malliin.

Eikä peris liity tähän yhtään mitenkään, sillä ei hän ole tähän keskusteluun edes osallistunut.

Tosin joskus taisi olla myös joku 9kk palvelusaika jossain aselajeissa ja on varmaan edelleenkin, kuten jotkut ns. erikoiskoulutukset tms.

• oikea.tieto
        HahmoteIma kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Normaalit palveluspituudet oli 240, 270 ja 330 päivää, eli 8,9 ja 11 kuukautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8706
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4367
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe