Onko järkeä vai ei

tyttönen927

Olen tässä omassa päässäni pohtinut suhdettani pitkään, että onko tässä jotain vikaa. Olen luonteeltani ehkä vähänkin liiankin kiltti ihminen, ja ehkä en osaa olla kyllin kriittinen aina muita kohtaan. Olen päälle 20 vuotias nainen, ja kaukohsuhteessa mieheen. Olemme seurustelleet noin puolisen vuotta. Viihdyn miehen seurassa aina kaksin ollessamme, mutta kun olemme erossa, riitelemme melkein koko ajan. Yksi asia mikä ihmetyttää, että mies ei ole käynyt kertaakaan paikkakunnallani. Eli vain minä olen käynyt hänen luonaan. Olemme molemmat työttömiä, että ymmärtäähän sen että rahaa ei ole hänelläkään paljoa käytössä, ja hän on sanonut että rahan takia ei pääse käymään. Tosin hänellä on vähän enemmän kuluja kuin itselläni, mutta silti vähän vaikuttaisi omasta mielestäni siltä, että välittääköhän hän edes. Kaikki hänen sanomisensakaan ei pidä aina paikkaansa, ja jos asiasta mainitsen, riita kääntyy minuun, ja minun syyksi. Rakastan häntä yli kaiken, mutta jatkuvat riidat raastaa. Miehen mustasukkaisuus ja kontrollointi aiheuttaa ongelmia. En saisi pukeutua kuten haluan, enkä tavata oikeastaan ystäviänikään, enkä sukulaisia... Onkohan kellään muulla kokemusta vastaavasta suhteesta? Että olenko sittenkin vain idiootti kun roikun tässä miehessä

3

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kuulosta hyvältä pidemmän päälle tuollainen. Katso lähempää joku toinen mies!

• kokmuksenaani

Ei kuulosta hyvältä. Normaali tasapainoinen ihminen ei aseta tuollaisia rajoituksia toiselle ihmiselle, oli tilanne mikä hyvänsä. Et kuitenkaan usko koska olet olevinasi niin rakastunut ja ymmärrät käytöstä koska et arvosta itseäsi. Olet liian kiltti. Elämä opettaa mutta on varoitettu.

• Toinentyttö

Tää on vanha ketju jo mutta sopisi niin hyvin minunkin suhteeseen....tosin se ei natsaa että minä kävisin miehen luona, en voi koska ei asu yksin. Hän käy täällä tai näemme jossain puolivälissä välillä. Yhdessäoloa muutama tunti kerran viikossa..tosi vähän. Erossa ollessa aina riitaa ja toki aina kaikki on minun syyni. Mies on lähtöisin ulkomailta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      148
      6601
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      32
      3587
    3. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      302
      3178
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      70
      2814
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      5
      2272
    6. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1823
    7. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      38
      1669
    8. 14
      1632
    9. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      5
      1604
    10. Kokoomuksen ja perussuomalaisten kannattaisi yhdistyä

Näin saataisiin yksi yli 30 prosentin puolue, jolla olisi riittävästi voimaa jatkaa tarpeellisten rakennemuutosten läpi
      Maailman menoa
      8
      1376
    Aihe