Onko järkeä vai ei

tyttönen927

Olen tässä omassa päässäni pohtinut suhdettani pitkään, että onko tässä jotain vikaa. Olen luonteeltani ehkä vähänkin liiankin kiltti ihminen, ja ehkä en osaa olla kyllin kriittinen aina muita kohtaan. Olen päälle 20 vuotias nainen, ja kaukohsuhteessa mieheen. Olemme seurustelleet noin puolisen vuotta. Viihdyn miehen seurassa aina kaksin ollessamme, mutta kun olemme erossa, riitelemme melkein koko ajan. Yksi asia mikä ihmetyttää, että mies ei ole käynyt kertaakaan paikkakunnallani. Eli vain minä olen käynyt hänen luonaan. Olemme molemmat työttömiä, että ymmärtäähän sen että rahaa ei ole hänelläkään paljoa käytössä, ja hän on sanonut että rahan takia ei pääse käymään. Tosin hänellä on vähän enemmän kuluja kuin itselläni, mutta silti vähän vaikuttaisi omasta mielestäni siltä, että välittääköhän hän edes. Kaikki hänen sanomisensakaan ei pidä aina paikkaansa, ja jos asiasta mainitsen, riita kääntyy minuun, ja minun syyksi. Rakastan häntä yli kaiken, mutta jatkuvat riidat raastaa. Miehen mustasukkaisuus ja kontrollointi aiheuttaa ongelmia. En saisi pukeutua kuten haluan, enkä tavata oikeastaan ystäviänikään, enkä sukulaisia... Onkohan kellään muulla kokemusta vastaavasta suhteesta? Että olenko sittenkin vain idiootti kun roikun tässä miehessä

3

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kuulosta hyvältä pidemmän päälle tuollainen. Katso lähempää joku toinen mies!

    • kokmuksenaani

      Ei kuulosta hyvältä. Normaali tasapainoinen ihminen ei aseta tuollaisia rajoituksia toiselle ihmiselle, oli tilanne mikä hyvänsä. Et kuitenkaan usko koska olet olevinasi niin rakastunut ja ymmärrät käytöstä koska et arvosta itseäsi. Olet liian kiltti. Elämä opettaa mutta on varoitettu.

    • Toinentyttö

      Tää on vanha ketju jo mutta sopisi niin hyvin minunkin suhteeseen....tosin se ei natsaa että minä kävisin miehen luona, en voi koska ei asu yksin. Hän käy täällä tai näemme jossain puolivälissä välillä. Yhdessäoloa muutama tunti kerran viikossa..tosi vähän. Erossa ollessa aina riitaa ja toki aina kaikki on minun syyni. Mies on lähtöisin ulkomailta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe