Onko järkeä vai ei

tyttönen927

Olen tässä omassa päässäni pohtinut suhdettani pitkään, että onko tässä jotain vikaa. Olen luonteeltani ehkä vähänkin liiankin kiltti ihminen, ja ehkä en osaa olla kyllin kriittinen aina muita kohtaan. Olen päälle 20 vuotias nainen, ja kaukohsuhteessa mieheen. Olemme seurustelleet noin puolisen vuotta. Viihdyn miehen seurassa aina kaksin ollessamme, mutta kun olemme erossa, riitelemme melkein koko ajan. Yksi asia mikä ihmetyttää, että mies ei ole käynyt kertaakaan paikkakunnallani. Eli vain minä olen käynyt hänen luonaan. Olemme molemmat työttömiä, että ymmärtäähän sen että rahaa ei ole hänelläkään paljoa käytössä, ja hän on sanonut että rahan takia ei pääse käymään. Tosin hänellä on vähän enemmän kuluja kuin itselläni, mutta silti vähän vaikuttaisi omasta mielestäni siltä, että välittääköhän hän edes. Kaikki hänen sanomisensakaan ei pidä aina paikkaansa, ja jos asiasta mainitsen, riita kääntyy minuun, ja minun syyksi. Rakastan häntä yli kaiken, mutta jatkuvat riidat raastaa. Miehen mustasukkaisuus ja kontrollointi aiheuttaa ongelmia. En saisi pukeutua kuten haluan, enkä tavata oikeastaan ystäviänikään, enkä sukulaisia... Onkohan kellään muulla kokemusta vastaavasta suhteesta? Että olenko sittenkin vain idiootti kun roikun tässä miehessä

3

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kuulosta hyvältä pidemmän päälle tuollainen. Katso lähempää joku toinen mies!

• kokmuksenaani

Ei kuulosta hyvältä. Normaali tasapainoinen ihminen ei aseta tuollaisia rajoituksia toiselle ihmiselle, oli tilanne mikä hyvänsä. Et kuitenkaan usko koska olet olevinasi niin rakastunut ja ymmärrät käytöstä koska et arvosta itseäsi. Olet liian kiltti. Elämä opettaa mutta on varoitettu.

• Toinentyttö

Tää on vanha ketju jo mutta sopisi niin hyvin minunkin suhteeseen....tosin se ei natsaa että minä kävisin miehen luona, en voi koska ei asu yksin. Hän käy täällä tai näemme jossain puolivälissä välillä. Yhdessäoloa muutama tunti kerran viikossa..tosi vähän. Erossa ollessa aina riitaa ja toki aina kaikki on minun syyni. Mies on lähtöisin ulkomailta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe