Olen 24-vuotias nuori nainen, mutta kukaan mies ei ole ikinä pyytänyt minua ulos. En ole koskaan seurustellut tai suudellut ketään. En ole yhtään lihava tai töykeä, mutta silti kukaan mies ei ole kiinnostunut. Viimeisen vuosikymmenen aikana olen ollut huolissani ulkonäöstäni (esimerkiksi rintani ovat aina olleet hyvin pienet). Tuntuu, että en koskaan löydä ketään :(
Miksi miehet eivät koskaan lähesty?
68
2815
Vastaukset
- Vieteri_ukko
Pois sieltä tuppukylästä kaupunkiin ja isompiin sosiaalisiin piireihin.
- Surullinennainen
Asun pääkaupunkiseudulla...
- Toivotontapaus
Surullinennainen kirjoitti:
Missä liikut? Miten yleensä olet sellaisissa tilanteissa joissa ulos kutsuminen olisi ollut luontevaa? Baariympyröiden ulkopuolella pitäisi olla valppaana, jos haluaa tulla isketyksi. Ei kukaan kahvilassa tuppaudu tuntemattoman naisen seuraan ilman että tuntee itsensä tervetulleeksi. Seuraatko paljonko sinua vilkuillaan? Jos sellaista huomaat, niin vastaatko siihen pitkällä katsekontaktilla, hymyllä tai muulla vastaavalla jonka voisi tulkita lähestymisluvaksi?
- Nyt-on
Surullinennainen kirjoitti:
Surullinennainen. Tuletko ulos? Jos käy ,niin kerro paikka niin kiidän rollaatorillani luoksesi. Voi mennä ensi yöksi parvekkeelle nukkumaan ,että olisin lähempänä sua . Kerro tuuli missä muruseni on.
- Nyt-on
Nyt-on kirjoitti:
Surullinennainen. Tuletko ulos? Jos käy ,niin kerro paikka niin kiidän rollaatorillani luoksesi. Voi mennä ensi yöksi parvekkeelle nukkumaan ,että olisin lähempänä sua . Kerro tuuli missä muruseni on.
Odottavan yö on pitkä ja viileä. Kestän kyllä täällä partsilla ,olet sen arvoinen.
https://youtu.be/EO0p_U1w89A
- Obobonp
Sinulla on ehkä huono itsetunto?
Oletko tylsä?- Surullinennainen
Joskus saatan ehkä olla vähän tylsä, mutta itsetunto on ihan ok.
- 8374689734869
No ei mikään ihme. Jos rinnat ja takapuoli eivät molemmat ole täydellisiä, niin se on turn of yhdeksälle miehelle kymmenestä. Niin se vaan menee...
- Toivotontapaus
Eikä ole.
- Koolaus
Toivotontapaus.
Minäkin tykkään timpurina katsella kun koolingit pomppii kadulla. Puumiehenä sanon ,että koolinkia on kiva höylää ja porata.
- Juujuuha
Hauska trolli.
- ahuujuuJ
Olet sinä. Onko se susta niin v*tun väärin, jos joku kysyy täällä apua??
- ISOsenollapitää
Komppaan edellistä. Rintojen koko on ainakin itselleni ja kaikille kavereilleni yksi tärkeimmistä asioista. SORRY
- 19plus20
Ja pöh. Itse pidän isoja tissejä jopa rumina ja luonnottomina. Mitä olen suhteissa ollut niin seksikkäinpinä pidän a,b ja maks c kuppia. Väittäisin miehenä että tisseistä ei ainakaan johdu jos ei miestä saa.
- ISOsenollapitää
Jos olet oikeasti tuota mieltä, olet poikkeus, joka vahvistaa säännön. Kautta aikain miehet ovat olleet kiinnostuneita isorintaisista naisista. En minäkään tarkoita mitään valtavia rintoja, mutta siis isoja kuitenkin.
- ihailerauhassa
http://static.iltalehti.fi/hullumaailma/rinnat_etu230611EE_hu.jpg
siinä on sinun unelmarinnat ilmeisesti. - ISOsenollapitää
Lukisit tarkemmin:
"En minäkään tarkoita mitään valtavia rintoja, mutta siis isoja kuitenkin"
Kyllä miehet katsovat paljon rintojen kokoa, kun valitsevat kumppaniaan. Totuus ei pala tulessakaan. ISOsenollapitää kirjoitti:
Lukisit tarkemmin:
"En minäkään tarkoita mitään valtavia rintoja, mutta siis isoja kuitenkin"
Kyllä miehet katsovat paljon rintojen kokoa, kun valitsevat kumppaniaan. Totuus ei pala tulessakaan.Juu on huomattu. Mikä tahansa pystyyn nostettu possu kelpaa, kunhan vaan on massiiviset bosat. :)
- di.boob.dibob.di
PikkuLikka kirjoitti:
Juu on huomattu. Mikä tahansa pystyyn nostettu possu kelpaa, kunhan vaan on massiiviset bosat. :)
Sulla on selvästi kokemusta tilanteista, joissa on kaksi pystyyn nostettua possua. Toisella on hyvät bosat, toisella ei. Koittasit olla katkeroitumatta valinnasta.
di.boob.dibob.di kirjoitti:
Sulla on selvästi kokemusta tilanteista, joissa on kaksi pystyyn nostettua possua. Toisella on hyvät bosat, toisella ei. Koittasit olla katkeroitumatta valinnasta.
Mitä ikinä olenkaan, niin possu en kuitenkaan.. se on sentään asia johon voin itse vaikuttaa. Jos navassa roikkuvat tissit on hyvät tissit, niin sitten olet oikeassa. Mulla on ihan täysi vapaus katkeroitua just niin paljon kuin haluan ja käyttää vapaa-aikani kitisemällä täällä palstalla. Yritä nyt vaan kestää se.
- di.boob.de.boobody.boo
PikkuLikka kirjoitti:
Mitä ikinä olenkaan, niin possu en kuitenkaan.. se on sentään asia johon voin itse vaikuttaa. Jos navassa roikkuvat tissit on hyvät tissit, niin sitten olet oikeassa. Mulla on ihan täysi vapaus katkeroitua just niin paljon kuin haluan ja käyttää vapaa-aikani kitisemällä täällä palstalla. Yritä nyt vaan kestää se.
Pystyyn nostettu possu huonot bosat naama norsunvitulla helvetin huono asenne olematon itsetunto.
=> adios di.boob.de.boobody.boo kirjoitti:
Pystyyn nostettu possu huonot bosat naama norsunvitulla helvetin huono asenne olematon itsetunto.
=> adiosNiin puhutko nyt itsestäsi, ei kai asiat nyt sentään noin kurjasti voi olla?
- kassi.alma
Isot rinnat on tökeröt ja rivot.
Kannattaa kokeilla baarissa käymistä. PikkuLikallakin on mikroskooppiset rinnat, mutta sekin on löytänyt jännämiehiä dominoimaan häntä sängyssä.
- Jokuvaan321123
Kannattaa ehkä hymyillä, kun juttelet itseäsi kiinnostavan miehen kanssa. Sellainen pieni hymy riittää. Kannattaa myös esittää jonkun verran kysymyksiä, joilla osoitat kiinnostusta. Varo kuitenkin arkoja aihealueita ainakin alussa. Sen lisäksi kannattaa ehkä tosiaan kokeilla tuota baarissa käymistä, mutta en kuitenkaan kehota jättämään kaikkea toivoa sen varaan. Unelmien prinssin löytäminen baarista on mielestäni melko epätodennäköistä. En kuitenkaan väitä sen olevan täysin mahdotonta.
Onnea ja menestystä :) - HameHamlet
Voihan olla, että olet liian kaunis ja samalla armottoman fiksu. Pelimiehet nimittäin pelkäävät pelinsä paljastumista ja jättävät liian vaikeat kohteet rauhaan. Ja ne fiksut miehet taas luulevat, etteivät kelpaa sinulle. Sitten ei auta muu kuin lähestyä ensiksi niitä fiksuja tapauksia. Ja tylsyydestä ei kannata kantaa huolta, sillä tylsyys sanaa viljelevät lähinnä ne suurimman luokan luuserit.
- mitähänsekeksii
Odotamme erään viisikymppisen sedän lipumista paikalle lirkutteluineen.
- kyllä.lähestyttäisiin
Voisiko aloittaja kuvitella laittavansa sähköpostiosoitteensa tänne esille niin miehet kyllä ottaisi yhteyttä?
- aloittelijallee
Olet liian kaunis. :/
- MiesSSsSSs
Ei rintojen pidä olla isot, ne voi olla ihan pienetkin.
- helmiä.sioille
Muista en tiedä, mut mä olen liian vanha sinulle.
- Toivotontapaus
Mistäs sinä sen tiedät? Voit kyllä sanoa, että Surullinennainen on sinulle liian nuori, mutta Surullinennainen päättää ihan itse oletko sinä hänelle liian vanha. Ja ikää oli paljonko?
- helmiä.sioille
Toivotontapaus kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät? Voit kyllä sanoa, että Surullinennainen on sinulle liian nuori, mutta Surullinennainen päättää ihan itse oletko sinä hänelle liian vanha. Ja ikää oli paljonko?
Sen verran, et se surullinennainen voisi olla tyttäreni... :)
- Toivotontapaus
helmiä.sioille kirjoitti:
Sen verran, et se surullinennainen voisi olla tyttäreni... :)
No entäs sitten? Eräs tuttavani seukkaa sellaisen naisen kanssa joka kaksi vuotta tuttavani vanhinta tytärtä nuorempi. Ja ne ovat ilmeisen onnellisia ainakin toistaiseksi, ja ovat olleet jo pari vuotta. Eivät he ainakaan ole liian nuoria tai vanhoja toisilleen. Joten pysyn väitteessäni: Surullinennainen voi olla sinulle liian nuori, mutta Surullinennainen itse sanoo oletko sinä hänelle liian vanha vai et.
Sähän tiedät: "miehen markkina-arvo paranee vanhetessaan" ?
(Kunpa se vaan pitäisi munkin kohdalla paikkansa, mutta turha toivo...) - helmiä.sioille
Toivotontapaus kirjoitti:
No entäs sitten? Eräs tuttavani seukkaa sellaisen naisen kanssa joka kaksi vuotta tuttavani vanhinta tytärtä nuorempi. Ja ne ovat ilmeisen onnellisia ainakin toistaiseksi, ja ovat olleet jo pari vuotta. Eivät he ainakaan ole liian nuoria tai vanhoja toisilleen. Joten pysyn väitteessäni: Surullinennainen voi olla sinulle liian nuori, mutta Surullinennainen itse sanoo oletko sinä hänelle liian vanha vai et.
Sähän tiedät: "miehen markkina-arvo paranee vanhetessaan" ?
(Kunpa se vaan pitäisi munkin kohdalla paikkansa, mutta turha toivo...)Mä tykkäsin sen surullisennaisen iässäkin enemmän niistä yli kolmekymppisistä naisista. Niiden kanssa oli jo silloin enemmän yhteistä kuin se pelkkä rock'n'roll :D
Mut en mä lähde nyt tässä tuomitsemaan mitään ikäerojuttuja. Jos diggaa niin mikäs siinä. Pitää hetken hauskaa ja sen jälkeen jatkaa elämää miten jatkaakin.
Siitä "markkina-arvon" parantumisesta nyt osaa sanoa. Jos sitä ei ole ollut, niin tuskiun sitä tule olemaankaan... :(
- Kilttiatm
Huonookin huonompi provo. Kyllä normipainoinen nainen saa miehen kun menee esille baariin ja miehet lähestyy.
- OIKEuttaMiehille
Niin ja se on naisten vika!!!!
- Tuttutilanne
Tämä ei kyllä pidä paikkansa. Minua ei ole myöskään koskaan kukaan yrittänyt iskeä baarissa. Alle 24-vuotiaana kukaan ei koskaan ollut pyytänyt minua ulos, baarissa tanssimaan tms. Lopetin sitten jossain vaiheessa yökerhoissa käymisen kokonaan. 24-vuotiaana tapahtui sitten elämäni tähän asti ainut kerta, kun mies kysyy minua ulos livenä ja sekin vaati puoleltani hyvin selvää osoitusta, että olen kiinnostunut. Nuorena yksi syy on varmaan ollut että olen ollut aina ikäistäni nuoremman näköinen. Olen luonteeltani mukava, mutta olen hiljainen ja varmaan tylsä. Hoikka olen myös ja rumaksikaan ei ole koskaan sanottu. Selvästi keskimääräistä älykkäämpänä ihmisenä en kuitenkaan edes kiinnostuisi muista kuin älykkäistä miehistä ja se voi tietenkin näkyä myös ulospäin. Vanhemmiten n. 10 vuotta vanhemmat miehet erityisesti ovat alkaneet kiinnostua minusta välillä melkein riesaksi asti, mutta myös noin 25-vuotiaat ovat alkaneet iskeä ihan töissäkin. Tämä tuntuu varsin kummalliselta, kun nuorena kukaan ei koskaan lähestynyt. Nykyisin pidän itseäni esim. työkontekstissa yhtenä työpaikkamme kauneimmista naisista. Se on suorastaan outoa, mutta olen säilynyt ikääni nähden melko hyvin ja ikä kaunistaa monia naisia. Varmasti jos taas olisin nuori, olisin epäsuosittu miesten mielestä.
Suomalaiset ovat myös todella ujoja, joten ei mikään ihme, että miehet eivät kysy ulos. Nuorena miehet olivat mielestäni myös todella nirsoja. En saanut miehiin edes mitään katsekontaktia, olin ihan täysin ilmaa miehille. Luulen myös, että kaikki muut paitsi missinäköiset naiset joutuvat tekemään töitä miehen löytämiseksi. Olen ainakin huomioinut, että moni pariskunta on syntynyt niin, että nainen tekee aloitteen. Varjopuolena näissä suhteissa on kuitenkin usein se, että mies seurustelee ilman tunteita ja pariskunta päätyy eroon heti kun mies löytää mieleisensä naisen. Tuttutilanne kirjoitti:
Tämä ei kyllä pidä paikkansa. Minua ei ole myöskään koskaan kukaan yrittänyt iskeä baarissa. Alle 24-vuotiaana kukaan ei koskaan ollut pyytänyt minua ulos, baarissa tanssimaan tms. Lopetin sitten jossain vaiheessa yökerhoissa käymisen kokonaan. 24-vuotiaana tapahtui sitten elämäni tähän asti ainut kerta, kun mies kysyy minua ulos livenä ja sekin vaati puoleltani hyvin selvää osoitusta, että olen kiinnostunut. Nuorena yksi syy on varmaan ollut että olen ollut aina ikäistäni nuoremman näköinen. Olen luonteeltani mukava, mutta olen hiljainen ja varmaan tylsä. Hoikka olen myös ja rumaksikaan ei ole koskaan sanottu. Selvästi keskimääräistä älykkäämpänä ihmisenä en kuitenkaan edes kiinnostuisi muista kuin älykkäistä miehistä ja se voi tietenkin näkyä myös ulospäin. Vanhemmiten n. 10 vuotta vanhemmat miehet erityisesti ovat alkaneet kiinnostua minusta välillä melkein riesaksi asti, mutta myös noin 25-vuotiaat ovat alkaneet iskeä ihan töissäkin. Tämä tuntuu varsin kummalliselta, kun nuorena kukaan ei koskaan lähestynyt. Nykyisin pidän itseäni esim. työkontekstissa yhtenä työpaikkamme kauneimmista naisista. Se on suorastaan outoa, mutta olen säilynyt ikääni nähden melko hyvin ja ikä kaunistaa monia naisia. Varmasti jos taas olisin nuori, olisin epäsuosittu miesten mielestä.
Suomalaiset ovat myös todella ujoja, joten ei mikään ihme, että miehet eivät kysy ulos. Nuorena miehet olivat mielestäni myös todella nirsoja. En saanut miehiin edes mitään katsekontaktia, olin ihan täysin ilmaa miehille. Luulen myös, että kaikki muut paitsi missinäköiset naiset joutuvat tekemään töitä miehen löytämiseksi. Olen ainakin huomioinut, että moni pariskunta on syntynyt niin, että nainen tekee aloitteen. Varjopuolena näissä suhteissa on kuitenkin usein se, että mies seurustelee ilman tunteita ja pariskunta päätyy eroon heti kun mies löytää mieleisensä naisen."Olen ainakin huomioinut, että moni pariskunta on syntynyt niin, että nainen tekee aloitteen. Varjopuolena näissä suhteissa on kuitenkin usein se, että mies seurustelee ilman tunteita ja pariskunta päätyy eroon heti kun mies löytää mieleisensä naisen."
Minun käsitys asiasta on, että naisen ei tosiasiassa kannata tehdä aloitetta, korkeintaan hieman flirttailla ja näyttää siten vihreää valoa. Mies lähestyy naista, jos on oikeasti kiinnostunut. Jos nainen joutuu olemaan suhteen alulle saattamisessa kovin aktiivinen, on todennäköistä, että mies ei ole riittävän kiinnostunut ja suhde on epävakaalla pohjalla.- helmiä.sioille
PikkuLikka kirjoitti:
"Olen ainakin huomioinut, että moni pariskunta on syntynyt niin, että nainen tekee aloitteen. Varjopuolena näissä suhteissa on kuitenkin usein se, että mies seurustelee ilman tunteita ja pariskunta päätyy eroon heti kun mies löytää mieleisensä naisen."
Minun käsitys asiasta on, että naisen ei tosiasiassa kannata tehdä aloitetta, korkeintaan hieman flirttailla ja näyttää siten vihreää valoa. Mies lähestyy naista, jos on oikeasti kiinnostunut. Jos nainen joutuu olemaan suhteen alulle saattamisessa kovin aktiivinen, on todennäköistä, että mies ei ole riittävän kiinnostunut ja suhde on epävakaalla pohjalla.Mulla ei olisi ainuttakaan suhdetta, jollei asia olisi ollut päinvastoin... :)
helmiä.sioille kirjoitti:
Mulla ei olisi ainuttakaan suhdetta, jollei asia olisi ollut päinvastoin... :)
Mitä tarkoitat, etkö ole ollut ikinä niin kiinnostunut kenestäkään naisesta, että olisit itse tehnyt aloitteen? Nämä naisten alulle saattamat suhteet lienevät kuitenkin nykyään ohi? Ehkäpä et sitten loppujenlopuksi ollutkaan tarpeeksi kiinnostunut ja suhteet olivat jo lähtökohtaisesti epävakaalla pohjalla?
Noo, tuleehan sitä elämässä ja parisuhteissa kaikenlaista puolin ja toisin..- HC-ATM
PikkuLikka kirjoitti:
"Olen ainakin huomioinut, että moni pariskunta on syntynyt niin, että nainen tekee aloitteen. Varjopuolena näissä suhteissa on kuitenkin usein se, että mies seurustelee ilman tunteita ja pariskunta päätyy eroon heti kun mies löytää mieleisensä naisen."
Minun käsitys asiasta on, että naisen ei tosiasiassa kannata tehdä aloitetta, korkeintaan hieman flirttailla ja näyttää siten vihreää valoa. Mies lähestyy naista, jos on oikeasti kiinnostunut. Jos nainen joutuu olemaan suhteen alulle saattamisessa kovin aktiivinen, on todennäköistä, että mies ei ole riittävän kiinnostunut ja suhde on epävakaalla pohjalla.Hyvä ja rationaalinen näkemys. Myöskään miehen ei kannata tehdä aloitetta, koska nainen kyllä lähestyy jos on oikeasti kiinnostunut. Jos mies joutuu olemaan suhteen alulle saattamisessa kovin aktiivinen, on todennäköistä, että nainen ei ole riittävän kiinnostunut ja suhde on epävakaalla pohjalla.
- Anonyymi
Baarista löytyy niitä alkoholiongelmaisia jännämiehiä.
- Kilttiatm
Ei tää elämä mene niin ollenkaan ettei naisille tehtäisi alotteita. Sokeakin nainen saa alotteita miehiltä.
Sokeassa naisessa olisi hyviäkin puolia: se ei huomaisi partakarvoja lavuaarissa eikä sitä jos kahvin kanssa tarjoaisi maitoa jonka parasta ennen oli eilen. Sokeat tuskin pelkäävät edes pimeää - ehkä niiden mörkötkin kömpii esiin hiljaisuudesta.
Ehkäpä he eivät usko yhdenkään naisen olevan sinkku, tai jos on niin omasta tahdostaan.
Ja jos mies lähestyy, niin tulee pakit.
Näistä syistä ei vaivauduta sitten ollenkaan lähestymään.Kauneimpia ei tyrkkyjä ei kovin helposti lähestytä. Varmaankin tulet vuosikymmeniä myöhemmin kuulemaan, kuinka olit aina kaikkien mielestä yksi cooleimmista ikinä. No, se ei enää silloin lämmitä, jos lähestyjät ovat olleet ainoastaan deekuja.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa; alat tekemään itsestäsi helpommin lähestyttävän, tai alat itse tekemään myös aloitteita, molempi parempi.
Monesti suhteet alkavat tilanteista, joissa voi tutustua hiljalleen ja huomaamatta, työpaikoilla, ystäväpiirissä jne.
Opettele tuomaan itseäsi paremmin esiin, monet tulkitsevat jopa rauhallisuuden tai ujouden ylpeydeksi. Onnea matkaan.- kisunkaa
Ei minullekaan ole tehty aloitteita aikoihin, vaikka olenkin ihan siedettävän näköinen, hoikka ja nuori. Osittain vaikuttaa sekin, etten juuri enää käy baareissa, mutta tuntuu ettei kukaan kiinnitä mitään huomiota. Ehkä alan itse kontaktihakuisemmaksi ja aktiivisemmaksi, jolloin selviää, että onko niitä kiinnostuneita ollenkaan.
Tuossapa hyvä vinkki. Itse kiinnitän huomiota hyväntuulisiin, hymyileviin ja hyvällä tavalla itsevarmuutta huokuviin naisiin.
Tämä siitäkin huolimatta, että nainen ei kasvoiltaan tai mitoiltaan mikään missi olisikaan.
Ap:n nimimerkkikin jo huokuu, että kyseessä livenä harmaa, hissukkamainen olento . Rintojen koolla ei ainakaan itselle ole mitään merkitystä, paitsi jos ne nakertavat kantajansa itsetuntoa!
- Surullinennainen
Tarkennan avausviestiäni sen verran, että kyllähän minua monet atmit ovat lähestyneet, mutta ei koskaan kukaan YTM. En laske niitä atmien lähestymisiä. Onneksi Suomeen tulee nyt paljon jännämiehiä Irakista ja Somaliasta, niin saatan minäkin saada huomiota näiltä ytmeiltä. ;)
Suomalainen mies on niin valkoinen että sen lähestymiset eivät naisia kiinnosta. En näe tässä mitään ongelmaa, sen kuin vaan menet baariin ja alat keikuttelemaan persettä mustia miehiä kuhisevan pöydän äärellä, niin johan alkaa tuloksia tulemaan.
Täytyy sen verran sahata omaa oksaa, että nämä suomalaiset miehet jotka iskevät naisia baareissa ovat yksiä saatanan kusipäitä. Lähes poikkeuksetta ylimielisiä riidan haastajia ja vittuilevat kaikille.- uriftgiho
Nonii jätkät..
Hyvä, että tarkensit alkuperäistä viestiäsi. Nuo yksityiskohdat ovat tärkeitä tilanteesi ymmärtämiseksi.
- pollyanna80
Minä olen jo yli kolmekymppinen, mutta ei muakaan ole koskaan miehet juuri lähestyneet. Se on sikäli ihmeellistä, että kuulema olen tosi kaunis, vaikka silleen luonnollisella tavalla että en itseäni juuri ehosta. Voiko nainen olla liian luonnonkaunis? Niin ettei miehet uskalla sen vuoksi lähestyä? Aina annetaan ymmärtää, että kyllähän nyt naisilla aina ottajia on, varsinkin nuorilla ja kauniilla, mutta ei se kyllä niinkään aina mene. Minusta on olleet kiinnostuneet vain muutamat varatut miehet ja vanhat patut. Työpaikallani on 3 sinkkumiestä, mutta hekin suunnilleen juoksee karkuun kun tuun lähellekin. En saa heihin mitään kontaktia kun pelkäävät minua. Mietin usein mitä vikaa minussa on tai mitä teen väärin. Pidetäänkö minua jonain syöjättärenä? Vai mistä on oikein kyse? Ei se nyt voi olla näin vaikeaa!
- Toivotontapaus
No niinhän sitä sanotaan, että liian aktiiviset naiset pelottavat miehiä. Itse en ole koskaan tätä oikein ymmärtänyt kun olen sellainen mamo ettei mulla ole minkäänlaista egoa, mutta nähtävästi monelle betamiehelle se on niin herkkä että menee helposti rikki.
Minusta on silti sääli että tuollaista sattuu. Vastaanottokeskuksesta löydät mieleisiäsi miehiä. Onhan se selvää että me ei lähestytä kun tiedetään jo etukäteen että ei kelvata! Täytyy olla tummaa 190 senttistä hollywood staraa naisille tänä päivänä. Suomalaisten naisten mielestä afrikkalaiset pakolaiset muistuvat Denzel Washingtonia, joten lue ensimmäinen lauseeni ja tee niin.
Beetamiehet tottuu siihen, että nainen on ystävällinen vain silloin, kun haluaa beetamieheltä jonkin palveluksen.
- Testojenpuutosta
Voi joskus olla niinkin ettei miehet tosiaan uskalla lähestyä.. suomalaisten ihmisten itsetunto on tänä päivänä ihan saatanan alhaisella tasolla.
- helgamies
Tasa-arvo;) Tee itse aloitteita. Tai mene lähimpään VOKkiin.
- Mies3210
Aistitko ap, tai muut vastaavat, joskus miesten kiinnostusta, sähköä ilmassa, ihastuksen värinää katseissa ja eleissä? Eli olisiko kyse miesten aloitekyvyttömyydestä vai kiinnostumattomuudesta?
- koitahanny
Olen 35-vuotias mies pääkaupunkiseudulta, sinkku, eikä kukaan ole koskaan pyytänyt minua ulos?
Kaikki on pitänyt itse tehdä ja yrittää etsiä sitä kiinnostusta ja olla vaikka väkisin kiinnostava...no epäonnistumisten ja suhteiden kariutumisten jälkeen ei enää jaksa...
Onkohan mullakin liian pienet tissit vain?
Yleisesti ottaen niin naisenkin pitää tulla ylös kuorestaan ja yrittää hakea kontaktia.
Muistuttaisin myös että ne kaikkein herkuimman näköiset miehet eivät välttämättä kiinnostu myös sinusta vaan joudut tyytymään johonkin muuhun joten sitten on turha itkeä.
Itse en ok-näköisenä miehenä jolla on huumorintajua muttei statusta ole lainkaan ihme ettei naisia yleensä kiinnosta -tarjokkaita on muitakin.
Itseäni naisissa rasittaa lähinnä surkea luonne ja alhainen älykkyys jota yritetään peitellä sillä että hankintaan joku koulutus, prassaillaan sillä ulkoa päntättyjä asioita toistellen sekä shoppaillaan.
Sitten on vielä se pyöreys ja ylipaino ongelma monella ja päälle valitukset mikä hänessä itsessään, miehessä tai elämässä on päin helvettiä....herregud, sinkkuna on vain yksinkertaisesti parempaa joka varmaan näkyy uloskin päin. - Leroy
No ei se tisseistä ainakaan kiinni ole, monet diggaa pienistä ja sitäkin useammalle ei ole niin väliä.
nnatko sä vaikeasti lähestyttävän vaikutelman itsestäsi? Oletko tuppisuu? - vuosisadan_rakkaustarina
Vok on ok. :)
- rinnaton
Hyvin samanlaisia kokemuksia kuin sinulla. Olen pari vuotta nuorempi, mutta minuakaan eivät miehet ole koskaan lähestyneet yöelämässä, koulussa tai missään muuallakaan. Olen hoikka enkä rintoja juurikaan ole, joten ilmeisesti miehet eivät vain kiinnostu tarpeeksi. Pidän kuitenkin ulkonäöstäni muuten huolta, pidän pitkiä hiuksia ja pukeudun tyylikkäästi sekä urheilen jonkin verran. Usein joudun itse tekemään aloitteen. Olen kuullut useilta miehiltä ikäviä kommentteja rinnoistani.
- näkökulmaaa
Teillä naisilla on aivan turhaan näitä pienten rintojen komplekseja. Monet miehet tykkää pienirintaisista naisista.
Hyvä jos teet itse aloitteen, luultavasti miehet ei tee aloitteita siksi koska luulevat sen olevan turhaa, että saavat kuitenkin pakit. - 16plus15
Itse en lähesty hoikkia, tyylikkäästi pukeutuvia, itsensä ihannoijia koska heistä saa ylimielisen ja koppavan kuvan ja varmat pakit. Tissien koolla ei ole mitään merkitystä minulle. Mutta normaali vartaloisia ei liian yliampuvasti pukeutuneita naisia vastavuoroon lähestyn koska he olemuksellaan jo kertovat että eivät yritä esittää maailman napaa joista pitää miesten tapella. Ehkäpä kerroit itse juuri syyn miksi miehet eivät uskalla lähestyä.
- 6958
Kyllä minä lähestynyt naisia ja en jätä kylmäksi naisia naisilla tulee hyvän olon tunne minun kanssa minulla on rakastava sydän
- Anonyymi
Heips
Miehenä sanon, että loppujen lopuksi nyky aika tuntuu olevan keskittynyt suorittamiseen, ennen etsittiin puoliso ja perustettiin perhe. Nyt perheen perustaminen on sitä että ehkä lapsia sitten joskus. Miehet eivät kaipaa enää parisuhdetta, koska naisten kanssa se ei enää yleensä tarkoita mitään vakavampaa. Myös se että periteiseen naisenrooliin eivät naiset enää halua suostua. Olen huomannut että monet herkemmät naiset haluavat suhdetta, kun olen varattu niin en tetenkään tarjoa sitä, vaikka minusta huokuu hoivaaja ja perhekeskeisyys, ystävällisyys kaikkia kohtaan, niin olen varattu. Miehet jotka etsivät kumppania, eivät etsi yleensä sitä ravintoloista, vaan satunnaista seuraa. Jos liityisti vaikka Valo sovellukseen, sieltä kautta on monikin löytänyt tositarkoituksellisesn suhteen, vaikka ei ole uskovainenkaan.
Kehosta älä huolestu, on myös peppu miehiä, sääri miehiä, miehiä jotak tykkäävät lihavista, laihoista, keskipainoisista, niin ja rinnoista jne. Kehosi ei ole ongelma ollenkan. Älä stressaa vaan tutustu mieheen joka haluaa puhua kanssasi, mies on yksinkertainen olento joka ilmaisee asiansa suoraan. Mies kun on kiinostunut hän on kanssasi tekemisissä, viihtyy seurassasi. Työpaikalta voi löytyä hyvä tai muista ns. normaali elämän ympyröistä, kaupasta, kadulta, ihan sattumalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058737
- 936700
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636469Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345241Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634437- 553491
- 503355
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886