Mitä aiotte tehdä viikonloppuna? Tänään varmaan monen jännämiehen karvainen perse nousee ja laskee naisten haaroissa. Tekisi mieli lähtee vaikka risteilylle mutta eihän sinne yksin voi lähteä. Yksin ei voi oikein tehdä mitään muuta kuin käydä kaupassa ja salilla.
Viikonloppu
33
191
Vastaukset
- kiltti-kunnollinen-mies
Tänään pelaan pleikkalla gta 5 ja sit tietokoneella pelaan sit illasta cs:go ja huomenna Lauantaina meen kaverin luo, ku pitää ostaa siltä yks juttu ja katotaan leffaa ja pelataan black ops 3! ja sit sunnuntai menee vaa makoilessa.
- eararawr
Miksi et pelaa tietokoneella myös sitä gta 5:sta ?
Itse latasin netistä gta5 pc:lle ilmaiseksi heti kun peli julkaistiin - kiltti-kunnollinen-mies
eararawr kirjoitti:
Itse latasin netistä gta5 pc:lle ilmaiseksi heti kun peli julkaistiinPelaisin muuten, mutta on niin todella hidas netti! Menee pitkään ladatessa.
- eararawr
kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:
Pelaisin muuten, mutta on niin todella hidas netti! Menee pitkään ladatessa.
Tuo on kyllä totta, taisi olla 70 gb jos muistan oikein.
Itsellä on 100M netti joten se tuli nopeasti.. - Kilttiatm
eararawr kirjoitti:
Itse latasin netistä gta5 pc:lle ilmaiseksi heti kun peli julkaistiinPelasin ps 4 sitä gta ta jo aika paljon ja varmaan joskus tulee pelattua lisääkin. Ei ne tykkää tietokoneella pelata mitään sellaisia avoimen maailman pelejä
- Kilttiatm
Oon pelannut snookeria netissä ja olen voittanut yli 330 turnausta ja pelimerkkejä on yli miljoona. Oon vähän kyllästynyt kun oon saavuttanut jo kaiken.
Naisten käsi ainakin laskee ja nousee lompakosta 20 euron seteli mukanaan.
- raivotipunen
Kylläpä sait nyt tästä taas uuden aiheen haukkua kaikkia naisia vaikka ei olis käynyt mielessäkään tuollainen. No mut kiva sulle, että sait taas uutta sisältöä elämään....
raivotipunen kirjoitti:
Kylläpä sait nyt tästä taas uuden aiheen haukkua kaikkia naisia vaikka ei olis käynyt mielessäkään tuollainen. No mut kiva sulle, että sait taas uutta sisältöä elämään....
Olen ollut yhtä hymyä viimeiset pari päivää. :-D
- Toivotontapaus
HC-ätmel kirjoitti:
Olen ollut yhtä hymyä viimeiset pari päivää. :-D
Olet hirveä ihminen! Senkin... senkin... JÄNNÄMIES!
Toivotontapaus kirjoitti:
Olet hirveä ihminen! Senkin... senkin... JÄNNÄMIES!
Aika kaukaa haettu vertaus. :-/
- Toivotontapaus
HC-ätmel kirjoitti:
Aika kaukaa haettu vertaus. :-/
Eikä ole. Sun valheilla pedattu tiesi alkaa olemaan kohta loppuun käyty, ja kaikille pian paljastuu millainen alfa oletkaan IRL.
- Toivotontapaus
Miksi aina puhutaan karvaisista perseistä? Entäs jos jännämies onkin sheivannut perseensä, että pakaralihakset tuntuvat ihanan tiukoilta niitä hivelevän naisen käteen?
- atännä
Eihän takapuolessa nyt muutenkaan ole karvoitusta. Jos on karvainen, niin se talja löytyy rinnasta ja selästä, ei takapuolesta. Vai..??
- Toivotontapaus
atännä kirjoitti:
Eihän takapuolessa nyt muutenkaan ole karvoitusta. Jos on karvainen, niin se talja löytyy rinnasta ja selästä, ei takapuolesta. Vai..??
Ai ei?
https://mahustlerszone.files.wordpress.com/2014/10/6-hairy-ass-cheeks.jpg?w=353&h=268 - Nainen_28v
Voi helv****! :DD
- rumamaija
En tee tänäviikonloppuna mitään :( Ja kurkkukin on kipeä.
- Toivotontapaus
Varmasti teet. Makaat, nukut, hengität, syöt, elät, kävelet. Ja kärsit (jos kurkku on kipeä). Kaikki mitä teet on mielenkiintoista, olethan palstaytni.
- rawrasfa
Toivotontapaus kirjoitti:
Varmasti teet. Makaat, nukut, hengität, syöt, elät, kävelet. Ja kärsit (jos kurkku on kipeä). Kaikki mitä teet on mielenkiintoista, olethan palstaytni.
Hyvin suomennettu.
Vähän sama kun nainen sanoo että "ei löydä ketään", sitäkään ei voi tulkita suoraan niin kuin nainen sanoo vaan nainen "ei löydä ketään tarpeeksi tasokasta miestä"
- Kilttiatm
Kyllä rumamaija runkkaa viikonloppuna. Katsoo varmaan netistä uusia dildoja itselleen
- Nainen_28v
Jokaisen naisen ja miehen perusoikeus!!! <3
- Ex------------PUA
Toipilaana olen.
Joten jos olo on tarpeeksi jyhmeä, lähden huomenna liikenteeseen.
Edellisestä kerrasta pamahti jälkitauti, joten en tiedä miten viisasta tuollainen on.
Että.silleen. voisi kertoa asiantuntijana ja henkilökohtaisena hoitsunani tähän diagnoosinsa. Ruokaa. Jännämiehellä on ollut raskas työviikko, joten hemmottelen häntä huomenna hänen lempiruoallaan jälkkärillään. Jännitystä tuo se, kuinka onnistun niiden valmistamisessa, kun en kumpaakaan ennen ole tehnyt (enkä itse syö, joten en pysty maistamaan).
- suosittelenn
Oletko ikinä harkinnut vaihtavasi miehesi kilttiin ja kunnolliseen mieheen?
- Ex------------PUA
Et siinä helka tuossa iässä kyllä mitään jälkkäreitä voi tarjota miehellesi. :D
Mutta muuten hyvä että myönsit että sinäkin valitset jännämiehen, mutta silti valehtelet avoimesti etteivät naiset tekisi niin.
Näin saamme arvokkaan oppitunnin naisista.
- yksinasuvamies
Tämä ilta menee yksinäisyydessä kerrostaloyksiössä.
Huomenna tulee pari ihmistä käymään. Voisithan tehdä vaikka viikonlopputöitä. Lähdet jo tänään kaupungille kysymään haluavatko naiset ostaa 20 eurolla seksiä.
- parisuhdemies
Lunta sataa joten joudun varmaan aamuyöllä töihin auraamaan tietä
- Nainen_28v
Saa nähdä. Siivota pitää! Yksinäinen viikonloppu edessä, mutta joskus sekin tekee hyvää.
- atännä
Munkin pitäis siivota. Siis pitäisi. Saas nähdä, saanko tänäkään viikonloppuna aikaiseksi. Olis töitä ja treenejä, eikä tuo siivous huvita lainkaan. Alkais vaan olla jo vähän pakko...
- Kilttiatm
Naisilla on varmaan aika suttuinen asunto kun ei ole miestä kunnollista siivoomassa
- Nainen_28v
Kilttiatm kirjoitti:
Naisilla on varmaan aika suttuinen asunto kun ei ole miestä kunnollista siivoomassa
Niin on!!! Nolottaa ihan sikana, nyt niskasta kiinni ja imurin varteen :D
- vihatipunen
Mää taidan vaan nukkua...Mä oon niiiin loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666014Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453