Helluntailaistyyppisen pienemmän uskonlahkon One Way Mission -liikkeen Tapani Suonto kirjoitti jo Raportti 3/2009 lehtensä pääkirjoituksessaan täyttä puuta heinää ateistin epävarmuudesta. Sen jälkeen olenkin käyttänyt kyseistä lehteä mökkini PUUC:ssä. Liike on radikalisoitunut edelleen niin kuin uskonlahkoilla on tapana. Tapani Suontoa oli puhutellut kovasti ateistien kesän julistekampanja jonka teksti kuului: ”Jumalaa tuskin on olemassa. Lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä”. Kirjoituksessaan entisenä Kansan Raamattuseuran evankelistana ja nykyisenä oman uskonliikkeensä johtajana Suonto edustaa tyypillistä fundamentalistista uskonkäsitystä ja samalla monen kristillisen uskonsuunnan yhteistäkin kaikupohjaa.
Tapani Suonto oli kiinnittänyt huomionsa sanaan ”tuskin” mikä kuvasi hänelle syvää epävarmuutta. Minun mielestäni ateistien mainos oli tyylikäs ja hienotunteinen. Sana ”tuskin” kuvasi mielestäni sitä etteivät ateistit halua väittää millään varmuudella sitä, etteikö jokin jumala voisi olla olemassa. Myös kristityn tuntoja kuvaa välillä epäilys ja epäusko. Minusta aitoa uskoa ei voi edes olla - ilman sen kääntöpuolta - epäuskoa. Epäily on kuulunut monen Raamatunkin henkilön tunnekuvaan. Jeesus jopa antaa tunnustuksen epäilijälle (Natanael Joh. 1:46,47). Myös itse hän joutuu huutamaan ristillä: ”Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut!?” Itse asiassa sanoja, ”uskonvarmuus” tai ”uskonratkaisu” Raamattu ei edes tunne.
Tapani Suonto edustaa tyypillistä fundamentalismia siinäkin että hän kuvittelee ateismin perustuvan uskoon. Hän ei voi ymmärtää ajattelun itsenäistä vapautta, vaan kuvittelee muidenkin olevan samalla tavalla manipuloituja niinkuin hän itsekin ilmeisesti on. Ateismi ei kuitenkaan perustu uskoon, vaan tosiasioiden hyväksymiseen. Taivaan Isän tai muidenkaan henkien olemassaoloa ei ole pystytty todistamaan millään lailla. Ja todistajanvastuu on tässä ehdottomasti niillä jotka näihin uskovat.
Suonto väittää myös että ateistille kuolema olisi vaikeampaa kuin uskovalle, mutta väite lienee täysin tuulesta temmattu. Päinvastoin olen nähnyt paljon niitä, jotka koko ikänsä ovat olleet uskovia mutta ovat kuolemassaan kauhean ahdistuneita. Ateisti on kuollut vieressäni rauhallisesti pelkäämättä mitään. Ateistille elämän tarkoituskaan ei ole ongelma vaikka Suonto niin väittää. Ateistille elämän tarkoitus on elämä itse. Ateistin kuin tieteentekijänkin elämään kuuluu kyllä tietty epävarmuus, koska elämä on todellisuudessakin epävarmaa, niinkuin jokainen meistä voi nähdä jos katsomme totuutta silmiin. Tässäkin totuus tekee vapaaksi, ei kouristuksenomainen tarrautuminen omiin illuusioihin.
Mielenkiintoinen on Suonnon vetämä raamatunkohta Paavalin Roomalaiskirjeestä 1:22. Paavali kertoo aikansa kulttihomoseksuaalisuudesta, ja Suonto mainitsee että ”ateismi johtaakin lopulta ihmisen moraalin rappioon. Suonto siis väittää omalla fundamentalistisella logiikallaan että ateistit ovat homoja ja moraaliltaan rappiossa ja homot ovat ateisteja. Nykytietämyksen mukaan homoseksuaalisuutta ei voi mitenkään rinnastaa moraaliseen rappioon, vaan väite on kiihotusta kansanryhmää vastaan, panettelua ja mustamaalausta ja täyttää jo rikoksenkin tunnusmerkit. Usko näyttääkin olevan Suonnon tulkinnan mukaan vain toisten ihmisten mustamaalausta että oma uskovaisuus näyttäisi vähän paremmalta, samalla tavalla kuin homojenkiusaaja -raukkiksetkin pönkittävät omaa heikkoa seksuaalista identiteettiään. Terve ihminen ja kristitty ei kaipaa tällaisia viholliskuvia eikä syntipukkeja syyttömistä lähimmäisistään. Onko One Way Missiosta syntymässä jälleen uusi Tapani Koivuniemen kaltainen kultti?
Ateismin pelkoa ja homovihaa One Way Missiossa
233
478
Vastaukset
One Wayllä on myös oma nettitv. Täältä saat tervettä kristillistä opetusta.
http://www.onewaymission.fi/- HOHHOHHAAHHAA
Jos toi on tervettä, niin mikähän mahtaa olla mielestäsi sairasta:)
HOHHOHHAAHHAA kirjoitti:
Jos toi on tervettä, niin mikähän mahtaa olla mielestäsi sairasta:)
Mikähän OW:n opetuksessa ei ole tervettä? Odotan mielenkiinnolla perusteluitasi.
- luealoitus
Daavidintähti kirjoitti:
Mikähän OW:n opetuksessa ei ole tervettä? Odotan mielenkiinnolla perusteluitasi.
Lue aloitus. Eikö se ole siinä hyvin selvästi sanottu?
Daavidintähti kirjoitti:
Jos on jotain TV7 mallia, niin terve opetus on suoraa valehtelua. Mutta en tosin tunne OneWayn nettiTV:a. Sori ja anteeksi.
- Suuntola
luealoitus kirjoitti:
No mikähän kohta aloituksessa oli epätervettä? Voisitko hieman nyt täsmentää :)
- vastenmielisiä
torre12 kirjoitti:
Jos on jotain TV7 mallia, niin terve opetus on suoraa valehtelua. Mutta en tosin tunne OneWayn nettiTV:a. Sori ja anteeksi.
Jos tunnet yhden uskonlahkon, tunnet varmasti toisenkin.
- homojoukolle
torre12 kirjoitti:
Mitähän tv7 valehtelee? Kerro!
torre12 kirjoitti:
Niin, mitä tv7 tosiaankin valehtelee? Kerro muutama ohjelma ja asia mitä valehdellaan.
Daavidintähti kirjoitti:
Niin, mitä tv7 tosiaankin valehtelee? Kerro muutama ohjelma ja asia mitä valehdellaan.
Aikoinaan katsoin TV7 päivittäin. Alkoi etoa se, kun tiesin asioiden olevan aivan toisin kuin TV7 kertoi. Siis ne valheet.
Jatkakaa. TV7 on teille.torre12 kirjoitti:
Aikoinaan katsoin TV7 päivittäin. Alkoi etoa se, kun tiesin asioiden olevan aivan toisin kuin TV7 kertoi. Siis ne valheet.
Jatkakaa. TV7 on teille.Et sitten taaskaan pystynyt sanomaan itse asioita. Tajuatko edes miten lapsellista tuo kirjoittelusi on?
- Hyvätorre12
Daavidintähti kirjoitti:
Et sitten taaskaan pystynyt sanomaan itse asioita. Tajuatko edes miten lapsellista tuo kirjoittelusi on?
"torre12" on yksi parhaita kirjoittajia täällä. Hän on lukenut paljon Raamattua ja hänellä on kattava yleissivistys. Samaa ei voi sanoa monesta muusta täällä.
- taneko
Suuntola kirjoitti:
No mikähän kohta aloituksessa oli epätervettä? Voisitko hieman nyt täsmentää :)
Kirjoitustesi lähtökohdat ja oletukset ovat väärät, ei kai siinä muuta bikaa ole, ja tällöin koko logiikka on väärä. Yhtenä se, että ihminen ei voisi tietää onko Jumala olemassa. Joka uskoo Häneen tulee tietämään, puhuuko Hän omiansa, vai onko hänen oppinsa Jumalasta, Tässä tarkoitetaan Jeesuksen sanoja. Totuuden löytäminen Kristuksessa, uskon kautta ei ole mitään illuusiota vaan todellisinta totta. Tiede, paitsi empiristinen, ei sinänsä voi sanoa mitään Jumalan olemassaolosta suurellisesti, vaikka monet luonnossa olevat havainnot kyllä puolustavat sitä, kuten kellontarkka universumin olemassaolo, ja kaiken luonnon tarkoituksellisuus. Filosofisesti on outoa ajatella, että on edes syntynyt jotain tyhjästä. Kaiken olemassaolo on ihme jo sinänsä, niin kivenkin, ja vielä ihmisen, joka ymmärtää todellisuuden. Se että jotain ylipäätänsä on olemassa on ihme. Toinen kategoria Jumalan olemassaolosta perustuvat ihmisten henkilökohtaisin kokemuksiin, kun he ovat ottaneet Jumalan vastaan uskon kautta elämässänsä, ja he ovat tulleet tuntemaan totuuden. Jos joidenkin uskovien kuolema on ollut täynnä pelkoam tai ateisrin täynnä lepoa, ei kerro varmasti mitään kokonaiskuvaa asiasta, eikä varsinkaan totuudesta. Kuoleman kynnyksellä olevilla uskovilla saattaa tulla hätä oman sielunsa puolesta, jos he eivät olekkaan eläneet oikein, eivät kaikki uskovat elä oikein.
Suonto kertoo asioita omasta Jumalan tuntemisen kautta olevasta perspektiivistä, ja hyvä niin. Daavidintähti kirjoitti:
Et sitten taaskaan pystynyt sanomaan itse asioita. Tajuatko edes miten lapsellista tuo kirjoittelusi on?
No jopa satoja jaksoja nähneenä en voi olla kovin väärässä. Mua alkoi lopulta hävettää kaikki, jotka moista soopaa levittävät ja he. jotka siihen uskovat.
Olin selvillä totuudesta. Se kunniakseni.- Vajakkihomovalehtelee
torre12 kirjoitti:
No jopa satoja jaksoja nähneenä en voi olla kovin väärässä. Mua alkoi lopulta hävettää kaikki, jotka moista soopaa levittävät ja he. jotka siihen uskovat.
Olin selvillä totuudesta. Se kunniakseni.Homo valehtelee taas kun muuta ei osaa eikä älli riitä!
Vajakkihomovalehtelee kirjoitti:
Homo valehtelee taas kun muuta ei osaa eikä älli riitä!
En voi mitään sille, että ne mitä TV7 sanoo, olen tiennyt asiat paremmin.
On aina parempi tietää asiat paremmin kuin niiden esittäjät.- anna.mun.nauraa
Hyvätorre12 kirjoitti:
"torre12" on yksi parhaita kirjoittajia täällä. Hän on lukenut paljon Raamattua ja hänellä on kattava yleissivistys. Samaa ei voi sanoa monesta muusta täällä.
Jos torre on sinusta tuota tuskin haluaisin tavata tyhmiä ystäviäsi.
torre12 kirjoitti:
On aina parempi tietää asiat paremmin kuin niiden esittäjät.Tähän kai sanoa, että olen monen valheen ja erikoisen asian saanut selvittyä. Oletan, että sinäkin joudut kanssani suurin vaikeusiin.
- Vajakkihomovalehtelee
torre12 kirjoitti:
On aina parempi tietää asiat paremmin kuin niiden esittäjät.Sano ne asiat mistä valehtelee äläkä jankuta!
anna.mun.nauraa kirjoitti:
En tiedä kuka on "hyvä torre".
Mutta itse en jaksa yhtään tyhmiä ihmisiä. Monet olen jättänyt jo alkualuassa.- anna.mun.nauraa
torre12 kirjoitti:
En tiedä kuka on "hyvä torre".
Mutta itse en jaksa yhtään tyhmiä ihmisiä. Monet olen jättänyt jo alkualuassa.Miten sitten jaksat itseäsi?
anna.mun.nauraa kirjoitti:
Tuskin hekään sinua muuten kuin panssarilasin takaa. :D
Daavidintähti kirjoitti:
http://www.tv7.fi/vod/player/3833/
Ei tarvitse katsoa kun par minuuttia niin alkaa sellainen valehtelu että alta pois!code_red kirjoitti:
Ei tarvitse katsoa kun par minuuttia niin alkaa sellainen valehtelu että alta pois!Hah hah! TV7 oli taas oma itsensä. Koska ihminen on monimutkainen kokonaisuus, niin on Jumala. Heh heh.
- qwerqwrqwre
Daavidintähti kirjoitti:
nim daavidintähti JOs joku on idiootti niin se on tämä itseriittoinen kirjoittelija siis nimimerkki daavidintähti.
tv7 on täyttä moskaa täynnä valehtelua ja vääristelyä!!! - säälittävää
luealoitus kirjoitti:
Aloitus on kuten jo arvatasaattaa täyttä skeidaa ja valhetta, kuten aloittajan nikkikin.
- erittäin.säälittävää
säälittävää kirjoitti:
Aloitus on kuten jo arvatasaattaa täyttä skeidaa ja valhetta, kuten aloittajan nikkikin.
Juu, aloittaja on multinikki evl, sielunhoitaja, kirkossa, jne... Hänen viestinsä on aina klassisen kristinuskon puolustajia kohtaan vihamielinen.
- mikäs.piski.sinä.olet
qwerqwrqwre kirjoitti:
nim daavidintähti JOs joku on idiootti niin se on tämä itseriittoinen kirjoittelija siis nimimerkki daavidintähti.
tv7 on täyttä moskaa täynnä valehtelua ja vääristelyä!!!Eikö olekin hienia, että kristityt ovat itsevarmoja Jeesuksessa. Jumala ei halua omiaan pitää epätietoisina ja epävarmoina. Sinä aina haukut kaikkia niitä joille et pysty vastaamaan :D
- mikäs.piski.sinä.olet
RepeRuutikallo kirjoitti:
Tuskin hekään sinua muuten kuin panssarilasin takaa. :D
Homot eivät kestä kuulla totuutta homoudesta. Siitähän sinäkin olet hyvä esimerkki tällä palstalla :D
code_red kirjoitti:
Ei tarvitse katsoa kun par minuuttia niin alkaa sellainen valehtelu että alta pois!Haluatko perustella mitä Reinikainen valehtelee? Hänhän on entinen ateisti joten tietää kyllä mihin sinä "uskot".
Evoluutioteotioita on luonnollisesti monia koska mitään ei voida todistaa niin on monia teorioita. Ymmärrän hyvin, että Reinikainen on kivi teidän ateistien kengässä. Mutta monesta asiastahan olet sitten samaa mieltä Reinikaisen kanssa kun vain tuosta alkuliemestä sinun kannattaamasi teoria eroaa.
Sinulla ei taida olla mitään hajua tai tajua koko evoluutioteoriasta vaan toistelet muutamaa teesiä kuten ateistit yleensä. Vain yhden esimerkin esitit koska Reinikainen on sinua viisaampi etkä voi hänen sanomisiaan kumota koska ne perustuvat nimenomaan tieteeseen.
Mutta ihan sama minulle koska minä uskon ja tiedän Jumalan luoneen tämän maailman kuten Raamattu kertoo.En minä hyökkää tai saivartele vaan totean, että sinun hyökkäyksesi Reinikaista vastaan ei perustu muuhun kuin ateistien fraaseihin ja tarkoitukseen tehdä epäuskottavaksi ihminen jonka esittämiä asioita vastaan et voi esittää mitään konkreettista.
Kolme kohtaa Reinikaisen "valheista" riittää ja vasta-argumentit niihin.mikäs.piski.sinä.olet kirjoitti:
Homot eivät kestä kuulla totuutta homoudesta. Siitähän sinäkin olet hyvä esimerkki tällä palstalla :D
Heh. Kyllähän homot ja heidän elämänsä on se "totuus homoudesta".
Sen homot tietävät erittäin hyvin, ja sen kyllä kestää aivan hyvin.- syyjaseuraus
torre12 kirjoitti:
Heh. Kyllähän homot ja heidän elämänsä on se "totuus homoudesta".
Sen homot tietävät erittäin hyvin, ja sen kyllä kestää aivan hyvin.hoh, kyllä skitsofreenikon elämä on totuus skitsofreenikon elämästä!
Daavidintähti kirjoitti:
Haluatko perustella mitä Reinikainen valehtelee? Hänhän on entinen ateisti joten tietää kyllä mihin sinä "uskot".
>Hänhän on entinen ateisti joten tietää kyllä mihin sinä "uskot".
Reinikaisen entisestä ateismista ei taida olla mitään muita todisteita kuin Pekan omat väitteet.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Hänhän on entinen ateisti joten tietää kyllä mihin sinä "uskot".
Reinikaisen entisestä ateismista ei taida olla mitään muita todisteita kuin Pekan omat väitteet.Sano sinä sitten jotakin faktaa äläkä jatka teidän jargonia.
Kovin on lapselliset ja heikot sinun argumenttisi ja taitosi perustella asioita joita muka pidät totena. Joten tämä tästä, harjoittele lisää :D
- lapset.kasvamaan
Menehän nyt takaisin äitisi hameen alle!
- perusateisti
Huuteletko sieltä äitisi hameen alta? Olet häpeäksi ateisteille emme kaipaa rääkyviä kakaroita esiintymään nimissämme!
syyjaseuraus kirjoitti:
hoh, kyllä skitsofreenikon elämä on totuus skitsofreenikon elämästä!
Niinhän tuo on. He elävät omissa maailmoissaan, ja se tosiaan on heidän totuutensa. Muiden totuus ei siinä paljon vaikuta. Tätäkin omin silmin nähneenä.
- syyjaseuraus
torre12 kirjoitti:
Niinhän tuo on. He elävät omissa maailmoissaan, ja se tosiaan on heidän totuutensa. Muiden totuus ei siinä paljon vaikuta. Tätäkin omin silmin nähneenä.
Niinhän te homotkin elätte omissa maailmoissanne homoillen että näe itseänne normaalien ihmisen silmin.
syyjaseuraus kirjoitti:
Niinhän te homotkin elätte omissa maailmoissanne homoillen että näe itseänne normaalien ihmisen silmin.
Ajatko takaa sitä, että poikkeavat eivät huomaa itse, vaan normaalit?
Onko normaali se, joka ei ole poikkeava? Onko eduskunnan väki ja suurin osa kansasta epänormaaleja , kun näkevät homot eri tavalla kuin normaalit?
Toisaalta olen itsekin normaali moneen poikkeavuuteen: kuulun moneen enemmistöön. Vai mitä tarkoitat?- älä.länkytä
torre12 kirjoitti:
Ajatko takaa sitä, että poikkeavat eivät huomaa itse, vaan normaalit?
Onko normaali se, joka ei ole poikkeava? Onko eduskunnan väki ja suurin osa kansasta epänormaaleja , kun näkevät homot eri tavalla kuin normaalit?
Toisaalta olen itsekin normaali moneen poikkeavuuteen: kuulun moneen enemmistöön. Vai mitä tarkoitat?helsinkijokkeri
26.11.2010 13:32
On suuri vääryys Daavidia ja Joonatania kohtaan, jos heidän rakkausuhdettaan sanotaan VAIN ystävyydeksi.
Jos mun ja mieheni samanlaista rakkausuhdetta joku sanoisi ystävyydeksi, niin se olisi suuri loukkaus. No sellaisen sanominen ei ole tullut kenenkään mieleen, kun ovat nähneet kuinka paljon me rakastamme toisiamme.
Ja minkälainen ystävyys on, jos Joonatan aikoo olla Daavidia lähinnä, jos hänestä tulee kuningas, ovat tehneet liiton sekä keskenään että Jumalan edessä, Joonatanin isä sanoo Daavia vävykseen, Joonatanin isä sanoo huomanneensa, että poikansa tykkää Daavidista ja on sen takia häpäissyt itsensä ja äitinsä hävyn (kuulostaa homosyytökseltä!), itkivät ja suutelivat intohimoisesti eron hetkellä, Joonatanin kuoltua Daavid lausui Joonatanin rakkauden olleen ihanampaa kuin naisen rakkaus.
Jos joku saa noista jonkun muun käsityksen kuin homojen rakkaussuhteen, niin lukijan päässä on kyllä vikaa. Seksiä ei saa esiin, kuten ei juuri heterojenkaan seksistä mainita kuin, että "hän makasi". Mutta kun rakastaa paljon, niin eiköhän sitä seksiäkin jossain välissä aina oo... Daavidintähti kirjoitti:
Evoluutioteotioita on luonnollisesti monia koska mitään ei voida todistaa niin on monia teorioita. Ymmärrän hyvin, että Reinikainen on kivi teidän ateistien kengässä. Mutta monesta asiastahan olet sitten samaa mieltä Reinikaisen kanssa kun vain tuosta alkuliemestä sinun kannattaamasi teoria eroaa.
>Evoluutioteotioita on luonnollisesti monia koska mitään ei voida todistaa niin on monia teorioita.
Suomennapa Räyhis tuo käsittämätön mongerruksesi edes jotenkin ymmärrettäväksi.perusateisti kirjoitti:
Huuteletko sieltä äitisi hameen alta? Olet häpeäksi ateisteille emme kaipaa rääkyviä kakaroita esiintymään nimissämme!
Voi Räyhis Räyhis, aina samat pahat kielioppivirheet...
- repeleberepelebeRäyhis
>Evoluutioteotioita on luonnollisesti monia koska mitään ei voida todistaa niin on monia teorioita.
Suomennapa Räyhis tuo käsittämätön mongerruksesi edes jotenkin ymmärrettäväksi.Tulitko tänne haavojasi nuolemaan. sinulle on nyt ihan omakin ketju mene sinne räyhäämään!
repeleberepelebeRäyhis kirjoitti:
Tulitko tänne haavojasi nuolemaan. sinulle on nyt ihan omakin ketju mene sinne räyhäämään!
Et siis edes itse tajua omia päästöjäsi. :D
- Räyhisräyhäätaas
Et siis edes itse tajua omia päästöjäsi. :D
Huolehdi sinä sekasikiö vain omista päästöistäsi! Eikös olekin kiva lueskella vanhoja juttujas jotka ovat pysyneet 15vuotta ihan samanlaisena skeidana.
- Suuntola
"Suonto väittää myös että ateistille kuolema olisi vaikeampaa kuin uskovalle, mutta väite lienee täysin tuulesta temmattu."
Ateistille tosiaan tulee kuolemanhetkellä aivan järkyttäviä kauhutiloja, kun huomaavat, mihin ovat menossa. Kannattaa lukea Jeesuksen vertaus Rikas mies ja Lasarus, joka hyvin kuvaa ateistien mielentilaa kuolinvuoteella.
Uskovat kun näkee kuolinhetkellä Jeesuksen taikka enkelin, joka hiljaa tulee, ottaa kädestä kiinni ja sanoo että lähdetääpäs tästä kotia kohti, niin uskovilla on rauha ja syvä turva sydämessään.Voihan sitä luulotella itselleen vaikka mitä onnellista ja muille kaikkea pahaa.
Uskonnoissa on kuitenkin kaikenlaista. Voiko niistä valita itselleen parhaimman lopputuleman? Kuten VT: mennä "heimonsa tykö".- opettelelukemaan
Kommenttisi ei pidä valitettavasti yhtä todellisuuden kanssa. Se on täysin oman mielikuvituksesi tuotetta, mutta saat toki pitää niistä kiinni. Elämä ja kuolema saattaa yllättää sinutkin.
Jeesuksen kertomus rikkaasta miehestä ja köyhästä Lasaruksesta ei kerro ateisteista eikä ateismista mitään. Opettele lukemaan Jumalan sanaa niin kuin se on kirjoittu äläkä tuijota kristallipalloosi. - homojoukolle
torre12 kirjoitti:
Voihan sitä luulotella itselleen vaikka mitä onnellista ja muille kaikkea pahaa.
Uskonnoissa on kuitenkin kaikenlaista. Voiko niistä valita itselleen parhaimman lopputuleman? Kuten VT: mennä "heimonsa tykö".Sinä valehtelt ja luulottelet koko ajan itsellesi nyt ja entisessä elämässäsi. Olet pelkkä valhe koko ukkeli.
homojoukolle kirjoitti:
Sinä valehtelt ja luulottelet koko ajan itsellesi nyt ja entisessä elämässäsi. Olet pelkkä valhe koko ukkeli.
Joo, valehtelin heteroelämässä. Nyt olen rehellisyys. Homona.
- homojoukolle
torre12 kirjoitti:
Joo, valehtelin heteroelämässä. Nyt olen rehellisyys. Homona.
Sinä et ole koskaan rehellinen olet valehteleva pervo hautaan asti.
homojoukolle kirjoitti:
Sinä et ole koskaan rehellinen olet valehteleva pervo hautaan asti.
Mikä sinä olet? Minä olen ollut luotettu jo 40 vuotta peräkkäin. Oletko hullu?
- olet.tyhmä
torre12 kirjoitti:
Mikä sinä olet? Minä olen ollut luotettu jo 40 vuotta peräkkäin. Oletko hullu?
Sinä olet vähä-älyinen !
>Ateistille tosiaan tulee kuolemanhetkellä aivan järkyttäviä kauhutiloja, kun huomaavat, mihin ovat menossa.
Mieletöntä skeidaa. Lähde?- mikäs.piski.sinä.olet
>Ateistille tosiaan tulee kuolemanhetkellä aivan järkyttäviä kauhutiloja, kun huomaavat, mihin ovat menossa.
Mieletöntä skeidaa. Lähde?Lähde: Raamattu!
mikäs.piski.sinä.olet kirjoitti:
Lähde: Raamattu!
No sitähän minäkin, että keksittyä hömppää.
- Suuntola
"Tapani Suonto edustaa tyypillistä fundamentalismia siinäkin että hän kuvittelee ateismin perustuvan uskoon."
Tässäkin Suonto on oikeassa! Ateisti ei voi millään todistaa vedenpitävästi edes itselleen, että Jumalaa ei ole olemassa.- niinhänse-menee
Todistajanvastuu on sillä joka väittää henkiolentojen olevan olemassa.
- Suuntola
niinhänse-menee kirjoitti:
Todistajanvastuu on sillä joka väittää henkiolentojen olevan olemassa.
Siltikään ateisti ei voi todistaa ettei Jumalaa ole. Siksi hänen ateisminsa on vain uskomusta.
Suuntola kirjoitti:
Siltikään ateisti ei voi todistaa ettei Jumalaa ole. Siksi hänen ateisminsa on vain uskomusta.
>Siltikään ateisti ei voi todistaa ettei Jumalaa ole.
Eikä kukaan muukaan voi, sillä emme voi edes todistella olemattomuuksia vaan olevuuksia. Olevaksi todistaminen tietenkin todistaisi samalla, että olemattomuus ei voi olla totta.
Miten ihmeessä tästäkin itsestäänselvyydestä pitää vängätä vuosikaudet...
- Suuntola
"Mielenkiintoinen on Suonnon vetämä raamatunkohta Paavalin Roomalaiskirjeestä 1:22. Paavali kertoo aikansa kulttihomoseksuaalisuudesta, ja Suonto mainitsee että ”ateismi johtaakin lopulta ihmisen moraalin rappioon. "
Suonto on harvinaisen oikeassa myös tässä asiassa. Esim. tämän palstan ateistit ja liberaalit kirjoituksillaan tuovat kiistattomasti esiin sen moraalisen rappion minkä kourissa ovat pakotetut elämään ja kitumaan epätoivoista elämäänsä.Jos mut mainitaan ateistina "moraalin rappioksi", niin eipä pahemmin voi pieleen mennä. Suonto on siis jokseenkin väärässä. Hyvä moraali ja vähäosaisten auttaminen on kaiken a ja o. Ehkä sinä ja Suonto ette ihan tätä ajattele?
- homojukolle
torre12 kirjoitti:
Jos mut mainitaan ateistina "moraalin rappioksi", niin eipä pahemmin voi pieleen mennä. Suonto on siis jokseenkin väärässä. Hyvä moraali ja vähäosaisten auttaminen on kaiken a ja o. Ehkä sinä ja Suonto ette ihan tätä ajattele?
Mikä on sinun moraalisi mittari?
- huhhuh---
torre12 kirjoitti:
Jos mut mainitaan ateistina "moraalin rappioksi", niin eipä pahemmin voi pieleen mennä. Suonto on siis jokseenkin väärässä. Hyvä moraali ja vähäosaisten auttaminen on kaiken a ja o. Ehkä sinä ja Suonto ette ihan tätä ajattele?
Nämä tyypit eivät ole järjissään kun moista väittävät. Onkohan tämä One Way Mission jokin maamme pimein uskonlahko? Ainakin aloituksesta voi niin ajatella.
- Naurattaa.ihan
huhhuh--- kirjoitti:
Nämä tyypit eivät ole järjissään kun moista väittävät. Onkohan tämä One Way Mission jokin maamme pimein uskonlahko? Ainakin aloituksesta voi niin ajatella.
Sinä et taida erottaa edes oikea vasemmasta saatima väärästä :D
homojukolle kirjoitti:
Mikä on sinun moraalisi mittari?
Moraali mittari on lainkuuliaisuus. Lisäksi autan vähäosaisia.
Jos ei riitä, niin en voi mitään.- homojoukolle
torre12 kirjoitti:
Moraali mittari on lainkuuliaisuus. Lisäksi autan vähäosaisia.
Jos ei riitä, niin en voi mitään.Minkä lain? Sellaisenko joka hyväksyy pervoilusi ja velehtelusi. Vaimoasi kohtaan et ainakaan ollut moraalinen kun täällä peripuuhianne selvitit intiimisti.
homojoukolle kirjoitti:
Minkä lain? Sellaisenko joka hyväksyy pervoilusi ja velehtelusi. Vaimoasi kohtaan et ainakaan ollut moraalinen kun täällä peripuuhianne selvitit intiimisti.
Se taisi olla vuonna 2005. Silloin sanoin sille vaimolle, että en seuraavaa 20 vuotta elä niin enää . Olin hyvin rehellinen. Netsissä monet ovat kertoneet asioista.
Missä olen valehdellut , jos saan siitä tietoa. Siitä sitten parannan. Vale on mulle suurin pahe.>Esim. tämän palstan ateistit ja liberaalit kirjoituksillaan tuovat kiistattomasti esiin sen moraalisen rappion minkä kourissa ovat pakotetut elämään ja kitumaan epätoivoista elämäänsä.
Ilmeisesti olet niin uskosi sokaisema, että et oikein enää ymmärrä mitä luet ja kuulet. Aika epätoivoisessa elämässä kidut. Toivottavasti se lopulta kannattaa, vaikka pelkään pahoin että ei.- homojoukolle
torre12 kirjoitti:
Se taisi olla vuonna 2005. Silloin sanoin sille vaimolle, että en seuraavaa 20 vuotta elä niin enää . Olin hyvin rehellinen. Netsissä monet ovat kertoneet asioista.
Missä olen valehdellut , jos saan siitä tietoa. Siitä sitten parannan. Vale on mulle suurin pahe.Vale tosiaan on sinun suuri paheesi. Hänen tietämättään täällä levittelit hänen intiimeitä asioitaan. Minusta se on moraalitonta.
homojoukolle kirjoitti:
Vale tosiaan on sinun suuri paheesi. Hänen tietämättään täällä levittelit hänen intiimeitä asioitaan. Minusta se on moraalitonta.
Silloin ennen taisin vastata "epätietoisille" omien kokemusten kautta. Oliko se valetta, niin en näe. En tiedä sitäkään kuinka moni tietää tai on tietämättä kirjoitettuna jopa intiimeitä asioista. Monta ihmeellistä asiaa on kerrottu.
Mistä muuten saat käsityksen, että vale on suurin paheeni? Sehän olisi mulle pahinta mitä itsessäni inhoaisin eniten. Muistan yhä kuinka panin ystävyyden poikki erääseen, joka käski minun opettelemaan valehtelun. Hänkin piti minua liian rehellisenä.- perusateisti
torre12 kirjoitti:
Silloin ennen taisin vastata "epätietoisille" omien kokemusten kautta. Oliko se valetta, niin en näe. En tiedä sitäkään kuinka moni tietää tai on tietämättä kirjoitettuna jopa intiimeitä asioista. Monta ihmeellistä asiaa on kerrottu.
Mistä muuten saat käsityksen, että vale on suurin paheeni? Sehän olisi mulle pahinta mitä itsessäni inhoaisin eniten. Muistan yhä kuinka panin ystävyyden poikki erääseen, joka käski minun opettelemaan valehtelun. Hänkin piti minua liian rehellisenä.Tyhmä sinä olet. Et mitään muuta. Olet häpeäksi jopa ateisteille!
perusateisti kirjoitti:
Tyhmä sinä olet. Et mitään muuta. Olet häpeäksi jopa ateisteille!
No hyvä etten ole enää valehtelija. Luojan kiitos!
- perusateisti
torre12 kirjoitti:
No hyvä etten ole enää valehtelija. Luojan kiitos!
Valehtelija voisikin aina tehdä parannuksen mutta syntymä tyhmänä sinä olet tyhmä hautaan asti.
perusateisti kirjoitti:
Valehtelija voisikin aina tehdä parannuksen mutta syntymä tyhmänä sinä olet tyhmä hautaan asti.
Tyhmyyttä ja viisautta on monenlaista. Itselleni esim. sinun kirjoituksesi näytti vähemmän viisaalta. Piti olla: "parannuksen, mutta syntymätyhmänä..." No, voihan sitä ajatella syntymä tyhmänä, että syntymäni tapahtui tyhmänä.
No kuitenkin olen osannut ratkaista monta asiaa, ja selvittänyt monta valetta. Olen niissä tosi haka. Oman elämänikin olen saanut parhaaseen mahdolliseen kuosiin. Että vaikka olen tyhmä, niin joissakin asioissa olen viisaampi kuin moni toinen.
Lisäksi on kannattanut ottaa asioista selvää, niin pärjää aina paremmin. Mutta haukkua aina saa, jos on siihen lahjoja. Jopa syntymästä asti?
- tässä.asiaa
Ihmettelen miksi vastaatte tämän hinuri ateistin viesteihin ?
Tämä, sekä kaikki toisetkin tämän saman henkilön aloitukset ovat niiden kristittyjen herjaamaista, sekä pilkkaa, ainoastaan sentakia, että uskomme Raamatun Totuuteen.
Tämä sama tyyppi on tehnyt tätä jo vuosia, mm. lopetetulla kirkko_kuulee palstalla, siellä hän esiintyi ensin rekisteröidyllä nimimerkillä zelig kunnes paljastui, kun käytti nimimerkkiä häirikköuskis.
Tämänjälkeen tuli kaikki muut nikit, joita vaihtaa samoihin ketjuihin aina senmukaan, että ketju pysyy "hengissä", eli itse nostaa sitä ylös ja tarvittaessa kinaa vaikka itsekseen.
Tämä on faktaa ja tämäkin aloitus on valhetta, Tapani Suonto ensinnäkään ei ole KRS,an entinen evankelista, vaan hän on Vapaaseurakunnan kasvatti ja heidän musiikistaan vastaava, gospelmuusikko.
En sano tätä siksi, ettäkö sillä olisi väliä, vaikka olisikin ollut KRS evankelista, muttakun ei ole.
Tämän multinikin ainoa tarkoitus on riidankylväminen ja uskovien halveksunta, niinkuin ateisteilla ja homoilla on tapana.
Siksi ihmettelen, miksette anna näiden paskanjauhanta aloituksien kuihtua itsestään pois, kun niihin ei vastata, samalla voi seurata, miten tämä hemmo keskustelee itsensä kanssa;
Tässä edellinen herjausketju;
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14062891/tule-uskoon---nyt!--jeesus-kutsuu-sinua
Tapani Suonto on erittäin raitis julistaja, hän oli myös gospelmuusikkona hyvin puhutteleva persoona, tässä "Tapin" yksi hieno laulu:
https://www.youtube.com/watch?v=SPOPK_MvaaY- Hinurit.palstalla
Suonto on oikeassa opetuksissaan mutta tämä palsta on hinurien terrorosoima on pakko oikaista heidän törkeimmät valheensa!
- jep-jep--
Sinä et sitten osaa puhua missään asiassa totta. Pelkkää höpönlöpöä on kaikki juttusi. Eikö mukamas ollut Kansan Raamattuseuran evankelistana?
Tapani Suonto
One Way Missionin toiminnanjohtaja Tapani Suonto on toiminut evankelistana ja raamatunopettajana vuodesta 1975 lähtien, jolloin hän tuli tunnetuksi kristittynä trubaduurina. Päätoimisena evankelistana hän työskenteli aluksi Kansan Raamattuseuran piirissä. Myöhemmin hän toimi kansainvälisen lähetysjärjestön Youth With a Missionin palveluksessa.
http://www.onewaymission.fi/index.php/kotimaa/one-way-ihmisiae/342-tapani-suonto - VanhaLaitinen
Raitis?! Eikö Tapani Suonto ota enää yhtään viinaa puhujapöntössään? Harrastatteko vielä salakuljetusta?
- tässäkin.asiaa
Hinurit.palstalla kirjoitti:
Suonto on oikeassa opetuksissaan mutta tämä palsta on hinurien terrorosoima on pakko oikaista heidän törkeimmät valheensa!
Ei niihin kannata vastata juuri siksi, että samalla ruokit tämän I*****n herjaamista ja sitähän tämä tambio haluaa, ilmeisemmin myös nauttii paskanjauhamisestaan.
Tottahan näissä ei ole nimeksikään, joten parempi on jättää omaan arvoonsa. - Hinurit.palstalla
tässäkin.asiaa kirjoitti:
Ei niihin kannata vastata juuri siksi, että samalla ruokit tämän I*****n herjaamista ja sitähän tämä tambio haluaa, ilmeisemmin myös nauttii paskanjauhamisestaan.
Tottahan näissä ei ole nimeksikään, joten parempi on jättää omaan arvoonsa.Ne vaan tulee jokaiseen ketjuun homottamaan siksi täällä ei juuri enää olekaan muita kuin homottajia ja atteja.
- tässäkin.asiaa
Hinurit.palstalla kirjoitti:
Ne vaan tulee jokaiseen ketjuun homottamaan siksi täällä ei juuri enää olekaan muita kuin homottajia ja atteja.
Usko mua, sisar tai veli (mikäli näin on), niihin ei kannata vastata muissakaan ketjuissa, näin menetellen voisimme saada tästä ehkä jonkinlaisen keskustelupalstan, jossa voisimme keskustella asiallisesti, toinen toistemme mielipiteitä kunnioittaen.
Tottakai voi esittää kritiikkiä, mutta tämänkin voi tehdä asiallisesti. - Hinurit.palstalla
tässäkin.asiaa kirjoitti:
Usko mua, sisar tai veli (mikäli näin on), niihin ei kannata vastata muissakaan ketjuissa, näin menetellen voisimme saada tästä ehkä jonkinlaisen keskustelupalstan, jossa voisimme keskustella asiallisesti, toinen toistemme mielipiteitä kunnioittaen.
Tottakai voi esittää kritiikkiä, mutta tämänkin voi tehdä asiallisesti.Atet ja homottajat rakastavat enemmän tämän palstan häiriköintiä...
- larinposkixxxxzxx
hinurit ja teistit sopivat hyvinkin yhteen. kas kaiketi heillä on sama päämäärä.
- Mikä_on_Se_oikea_jumala
Mutta mikä jumala on oikea?
Jumala jumala, Allah, vai jutkujen Jahve. Vai joku aasian uskontojen lukuisista jumalista?
Jumalauta! Mikä on se oikea? Kertokaa oi te paremmat uskovaiset, farisealaiset ja tooran oppineet. - KIINNOSTAAKOOIKEESTI
MITÄ IHMETTÄ SINUA ALOTTAJA KIINNOSTAA SETVIÄ JOITAIN HENGELLISTEN
YHTEISÖJEN JUTTUJA? LUULISI TUOLLA ASENTEELLA VIIS VEISAAVAN MITÄ JOKU SUONTO SANOO, TAI ONE WAY MISSION?- atskunatsukalle
Jeesuksen omat ovat yksi hengellinen yhteisö sitähän teidän attejen on mahdoton ymmärtää. Mitäs yhteisöjä teillä ateilla on?
- Meillä.on
atskunatsukalle kirjoitti:
Jeesuksen omat ovat yksi hengellinen yhteisö sitähän teidän attejen on mahdoton ymmärtää. Mitäs yhteisöjä teillä ateilla on?
homoilu ja pössyttely-yhteisöjä. Tervetuloa tutustumaan!
- atsunatsukalle
Meillä.on kirjoitti:
homoilu ja pössyttely-yhteisöjä. Tervetuloa tutustumaan!
Ei kiitos!
Ei ainakaan mulla ole mitään yhtään yhteisöä. Ateistilla ei ole mitään ryhmää.
- Muistanko.oikein
torre12 kirjoitti:
Ei ainakaan mulla ole mitään yhtään yhteisöä. Ateistilla ei ole mitään ryhmää.
Etkös sinä käy vajakkien eläkeläisten päiväkerhossa
Koska tällaista Jeesuksen omat -yhteisöä ei näy olevan olemassa, kertonet millä kauppanimillä toimitte. Olisihan se harmi Jeesus-kaipuisen epähuomiossa joutua porukkaan joka ei olekaan oikeasti Hänen omiaan, vaikka tyhmempi voisi niin luulla.
Muistanko.oikein kirjoitti:
Etkös sinä käy vajakkien eläkeläisten päiväkerhossa
Muistit väärin. Sinulla on mahdottoman huono muisti.
- Muistanko.oikein
torre12 kirjoitti:
Muistit väärin. Sinulla on mahdottoman huono muisti.
Ai niin, sinä käytkin vajakkihomojen iltapäiväkerhossa.
- voivoityhmyyttä
Suonnon väite että ateismi johtaisi moraaliseen rappioon tai homoseksuaalisuuteen on niin älyvapaa väite että se kyllä lyö laudalta kaikki muut hölmöydet.
Niin. Tuskin ateistina alkaa oitis homoksi, tai olisi heti moraalinen rappio.
Tapio Suonto on siis hyvin väärässä.- Oikein.sanoo
Ihan oikeassa Suonto on. Seksuaalinen perversio ja sen hyväksyminen on moraalia mutentavaa
Oikein.sanoo kirjoitti:
Ihan oikeassa Suonto on. Seksuaalinen perversio ja sen hyväksyminen on moraalia mutentavaa
Kerro mulle miten seksuaalinen perevisio on ollut moraalia murentavaa.
Kaikki kun käy makuuhuoneissa. Tiedätkö mitä kaikkea niissä touhutaan?- homovaarihommiin
torre12 kirjoitti:
Kerro mulle miten seksuaalinen perevisio on ollut moraalia murentavaa.
Kaikki kun käy makuuhuoneissa. Tiedätkö mitä kaikkea niissä touhutaan?Runkaa sinä vain itseäsi jos mahasi yli yletyt!
- näinsemenee
homovaarihommiin kirjoitti:
Runkaa sinä vain itseäsi jos mahasi yli yletyt!
Kauneista kirjoituksistasi on muillekin palstan uskoville paljon hyötyä. Kiitoksia sinulle uskonveli. Homoja ei voi muuten opettaa kuin viedä saunan taa ja...
näinsemenee kirjoitti:
Kauneista kirjoituksistasi on muillekin palstan uskoville paljon hyötyä. Kiitoksia sinulle uskonveli. Homoja ei voi muuten opettaa kuin viedä saunan taa ja...
Ethän vain pilkkaa Pyhää Henkeä? Sitä ei saa anteeksi!
- hallelujaaaa
Ethän vain pilkkaa Pyhää Henkeä? Sitä ei saa anteeksi!
Olet siis tullut uskoon. Kiitos Herralle!
- uskonsoturi
Taitaa tämä Tapio -veli tykätä myös palestiinalaisista:) eli toiset käyvät marjassa, minä murhaan sarjassa. Niin kaunista rakkautta heitä kohtaan
- Adolf-nuorempi
Näin sanoi Jeesuskin juutalaisista. Hitler toimitti nämä "Perkeleen sikiöt" kaasukammioihin. Rakkautta siis kuolemaan asti. Lukekaa JUMALAN SANAA
Joh. 8:44
"Te olette isästä perkeleestä..." - fundisuskontoa
Adolf-nuorempi kirjoitti:
Näin sanoi Jeesuskin juutalaisista. Hitler toimitti nämä "Perkeleen sikiöt" kaasukammioihin. Rakkautta siis kuolemaan asti. Lukekaa JUMALAN SANAA
Joh. 8:44
"Te olette isästä perkeleestä..."Tämä on tyypillistä fundisten raamatuntulkintaa. Hitler oli siitä oiva esimerkki. Otettaan valikoiden jokin raamatunpaikka ja perustellaan sillä omaa käyttäytymistä.
fundisuskontoa kirjoitti:
Tämä on tyypillistä fundisten raamatuntulkintaa. Hitler oli siitä oiva esimerkki. Otettaan valikoiden jokin raamatunpaikka ja perustellaan sillä omaa käyttäytymistä.
HITLER muutti Saksan Baijeriin. Siellä oli voimakas luterilaisuus, ja Hitler omaksui sen uskon, ja sitä kautta syntyi vihasuhde juutalaisiin. Siitä huolimatta, että Itävallassa vielä perheellä oli ollut juutalainen perhelääkäri, ja hänellä oli juutalaisia kavereita.
Ja sattumoisin juuri tämä lääkäri juutalainen ja hänen perheensä saivat jäädä, eikä viety keskitysleirille. Inhimillinen Hitler? Kuitenkin Lutherin vihaoppi juutalaisista sai Hitlerin tekemään mitä teki.- fundisuskontoa
torre12 kirjoitti:
HITLER muutti Saksan Baijeriin. Siellä oli voimakas luterilaisuus, ja Hitler omaksui sen uskon, ja sitä kautta syntyi vihasuhde juutalaisiin. Siitä huolimatta, että Itävallassa vielä perheellä oli ollut juutalainen perhelääkäri, ja hänellä oli juutalaisia kavereita.
Ja sattumoisin juuri tämä lääkäri juutalainen ja hänen perheensä saivat jäädä, eikä viety keskitysleirille. Inhimillinen Hitler? Kuitenkin Lutherin vihaoppi juutalaisista sai Hitlerin tekemään mitä teki." Kuitenkin Lutherin vihaoppi juutalaisista sai Hitlerin tekemään mitä teki."
Vanhoilla päivillään Luther tosin kirjoitti pienen kirjasen "Juutalaisista ja heidän valheistaan". Nuoruutensa päivinä Luther oli kuitenkin aikansa suvaitsevimpia ihmisiä ainakin kun juutalaisista oli kysymys.
Johanneksen evankeliumin juutalaisvihamieliset kohdat Hitler otti kirjaimellisesti ideologiaansa pönkittääkseen samalla tavoin kuin homovihamieliset uskovat tänään siteeraavat VT:n homojen kivitystuomiota.
Hitler arvosti Jeesusta, mutta erityisesti apostoli Paavalia hän vihasi. Hitler piti Paavalin, Augustinuksen ja Lutherin ajatusta perisynnistä kaikkein mielettömimpänä mitä ihmisaivot olivat koskaan keksineet.
- Kannattaauskoa
Kyllä OWM:n ja Tapani Suonnon opetus on raitteinta, mitä Suomessa julistetaan.
Suonto on huolissaan ateisteista ja homoista. Ei Suonto tuomitse ketään.
Homous ei ole synti, mutta homoseksuaalinen teko on, ihan samalla tavalla, kuin esiaviollinen, tai avioliiton ulkopuolella tapahtuva seksuaalinen teko.
Itse tunnen muutamia tulisia ateisteja ja kyllähän he lohduttomia ovat elämän iltapuolella. Lisäksi eräskin kuolevien parissa ammatikseen työskentelevä ylilääkäri, joka ei usko muuhun, kuin tieteeseen on todennut, että ihmisestä jää kuori, muu lähtee muualle.
Jumala ei ole näkyvissä, koska se olisi silloin liian helppoa ihmisille. Jumalan ihmetekoja on tapahtunut x-määrä ja esimerkiksi terveyteen liittyviä on paljon, mitä ei lääketiede pysty selittämään millään muotoa (ei edes ihmeen muodossa), muista tapahtumista puhumattakaan, silti tieteeseen uskova ateisti ei halua hyväksyä, että on olemassa jokin ulkopuolinen, joka pystyy vaikuttamaan ihmiseen, tai ihmisiin.- LogiikkasiOntuu
"Homous ei ole synti, mutta homoseksuaalinen teko on, ihan samalla tavalla, kuin esiaviollinen, tai avioliiton ulkopuolella tapahtuva seksuaalinen teko."
-Miksi ette sitten päästäisi homoja avioliittoon? Silloin ei tarvitsisi avioliiton ulkopuolista seksiä harrastaa. - oivoiniitä
"raitteinta" Kännissäkö nämä yleensä opettavat?
- näin.on
Juuri näin, nimimerkki Kannattaauskoa, tämän saman todistaa Leif Nummela Uuden Tien blogissaan;
http://uusitie.com/sekava-aika-tuottaa-sekavaa-hengellisyytta/
Kaikki tämä on nähtävillä tässä ajassa... - kannattaauskoa
LogiikkasiOntuu kirjoitti:
"Homous ei ole synti, mutta homoseksuaalinen teko on, ihan samalla tavalla, kuin esiaviollinen, tai avioliiton ulkopuolella tapahtuva seksuaalinen teko."
-Miksi ette sitten päästäisi homoja avioliittoon? Silloin ei tarvitsisi avioliiton ulkopuolista seksiä harrastaa.Homoseksuualinen teko on aina synti. Eikä samaa sukupuolta olevia voi Raamatun sanan mukaan siunata avioliittoon.
Sanaa raitis käytetään nimenä opetuksesta, joka on Raamatun sanan mukaista. - LogiikkasiOntuu
kannattaauskoa kirjoitti:
Homoseksuualinen teko on aina synti. Eikä samaa sukupuolta olevia voi Raamatun sanan mukaan siunata avioliittoon.
Sanaa raitis käytetään nimenä opetuksesta, joka on Raamatun sanan mukaista."Eikä samaa sukupuolta olevia voi Raamatun sanan mukaan siunata avioliittoon."
-Turha edes pyytää linkkiä väitteeseesi, koska sellaista ei Raamatusta löydy. - LogiikkasiOntuu
näin.on kirjoitti:
Juuri näin, nimimerkki Kannattaauskoa, tämän saman todistaa Leif Nummela Uuden Tien blogissaan;
http://uusitie.com/sekava-aika-tuottaa-sekavaa-hengellisyytta/
Kaikki tämä on nähtävillä tässä ajassa...Kun on kysymys Leif Nummelasta ja Uudesta Tiestä, kannattaa suhtautua näiden juttuihin pelkästään huumorilla.
kannattaauskoa kirjoitti:
Homoseksuualinen teko on aina synti. Eikä samaa sukupuolta olevia voi Raamatun sanan mukaan siunata avioliittoon.
Sanaa raitis käytetään nimenä opetuksesta, joka on Raamatun sanan mukaista.Heh. Mikä on "homoseksuaalinen teko". Homothan tekevät vaikka mitä; mikä niistä on se teko?
Ja missä kohtaa Raamatun mukaan samaa sukupuolta olevia ei voi siunata avioliittoon? Miksi muuten siihen pitäisi siunata? Pelkkä vihkiminen riittää.
"Jumala ei ole näkyvissä, koska se olisi liian helppoa ihmisille". No, Raamatussa Jumala oli vielä ihan näkyvä ja kuuluva. Kerrankin 74 ihmistä "katseli Jumalaa" Daavid taas "hyppi Herran edessä".
Voi miettiä miksi emme enää näe Jumalaa, emmekä voi hänen kansaan painia emmekä hyppiä edessään. Ja miksi on meitä ateisteja. Vihje: Raamatun ja nykytodellisuuden välillä on liian suuri eroavaisuus,
- katsojaxx
Tv7 : ssä on ehdottomasti parasta ohjelmaa. Erityisesti One Way Mission ja Tapani Suonto on mitä katson aina ja rukousohjelmat Maarit ja Rolf Lindströmit ovat tosi hyviä. Kiitos kolmiyhteiselle Jumallalle jokaisesta ohjelmasta.
- Kristitty_mies
On ikävää että tämän poppamiehen täytyy joistakin ihmisryhmistä tehdä syntipukkeja että voisi pitää itseään jonkin sortin uskovana. Kristillisyyttä se ei ole.
- Krooohhhh
Aikamoista turhaa väittelyä koko linkki- Eikö aikuiset ihmiset pysty parempaan?
Ja mikä olikaan aihe? Hohhoijaa, se mitä Suonto kirjoitti vuonna 2009. zZZZZZZz- turhaako
Onko hän siis luopunut uskostaan, mikä hänellä oli 2009?
- meitäjokalähtöön
turhaako kirjoitti:
Onko hän siis luopunut uskostaan, mikä hänellä oli 2009?
Tuskin on luopunut. Jos olisi, hänen opetuslapsensa olisivat hiiren hiljaa asiasta.
- sinäjäätasemalle
meitäjokalähtöön kirjoitti:
Tuskin on luopunut. Jos olisi, hänen opetuslapsensa olisivat hiiren hiljaa asiasta.
Suonto on Jeesuken opetuslapsi ei hänellä ole opetuslapsia.
- eroarahasta.fi
Pieni on kaunista.
>>Jumalaa tuskin on olemassa. Lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä. <<
Parempi olisi ollut "Jumalaa ei ole olemassa, nauti siis elämästä."- jumaltaruja
Jumalasta ei ole todisteita. Emme tiedä onko Jumala olemassa. Emme tiedä edes miten Jumala määriteltäisiin, hänhän on sanoin kuvaamaton. Taikauskoinen mieli keksii kaikenlaisia jumalhenkiolentoja saunatontuista hammaskeijuihin.
- lesbon.enolle
Jumala on olemassa ja sinäkin tulet sen tietämään viimeistään kun sääresi suoristat.
- ärtsyäijäöääää
Miksi sä ateisti qwertyilija hypit jatkuvasti tällä palstalla .Mene kiireesti omalle palstallesi ateistien palsatalle .Siellä mieti mistä olet tullut ja minne olet menevä.
- katsojaxx
Tv 7 : ssä on tosi hyvää ohjelmaa. Kannattaa katsoa ja tukea ! Moni on löytänyt elämälleen uskon Jeesukseen ja elämälleen tarkoituksen.
Samoin on radiodei. Siellä pidetään uskoa Jeesukseen tarjolla.
Kuulemalla kuulkaa ja Jumalan sana muuttaa ihmisen.- usko-massa
TV:n katsominen on syntiä, etenkin tuollaiset uskonnolliset hömppäohjelmat.
- trollolloo
usko-massa kirjoitti:
TV:n katsominen on syntiä, etenkin tuollaiset uskonnolliset hömppäohjelmat.
Missä niin sanotaan?
- HAHHAHHOHHOH
Mitä pienempi uskonlahko, sitä aggressiivisempi ja ärhäkkäämpi se on. En ole nähnyt yhtään liikkeen mainosta jossa ei olisi ollut rahankeräyslipuketta mukana. Jumala tarvitsee euroja:)
- älyttömälle.naurajalle
Mistä näitä mainoksia olet katsellut? Minäkannatan myös verotusoikeutta kaikille hengellisille järjestöille.
- kristallipallonoituutta
Raamatulla voidaan todistaa mitä tahansa ottamalla lauseen sieltä toisen täältä, leikkaamalla, liimaamalla päälle yms. Näin toimivat fundamentalistit kaikkialla myös puheena oleva homojen ja ateistien viikatemies. Tällä menetelmällä kun katsoo Raamattua, näkee siellä vain oman itsensä, ei Jumalaa.
- homottajalle
Fundamentalistit nimenomaan lukevat ja tuntevat koko Raamatun ja sen merkityksen. Homoudesta siellä puhutaan vain tuomittavana ja Jumalaa kauhistuttavana asiana. Jos muuta tiedät esitä se, kiitos!
homottajalle kirjoitti:
Fundamentalistit nimenomaan lukevat ja tuntevat koko Raamatun ja sen merkityksen. Homoudesta siellä puhutaan vain tuomittavana ja Jumalaa kauhistuttavana asiana. Jos muuta tiedät esitä se, kiitos!
Homopelkosi ja homovihasi on pelkästään sinun korviesi välissä. Sille ei nähtävästi voi tehdä yhtään mitään.
- homottajalle
kristallipallonoituutta kirjoitti:
Homopelkosi ja homovihasi on pelkästään sinun korviesi välissä. Sille ei nähtävästi voi tehdä yhtään mitään.
En pelkää tai vihaa homoja kuten en pelkää tai vihaa pedofiilejäkään.
homottajalle kirjoitti:
En pelkää tai vihaa homoja kuten en pelkää tai vihaa pedofiilejäkään.
Homoilla ja pedofiileillä ei sitten olekaan mitään yhteistä. Jos näet jotain yhteistä, sekin on vain sinun korviesi välissä
- homottajalle
kristallipallonoituutta kirjoitti:
Homoilla ja pedofiileillä ei sitten olekaan mitään yhteistä. Jos näet jotain yhteistä, sekin on vain sinun korviesi välissä
Yhteistä heille on kieroutunut ja sairas seksuaalisuus. Silti heitä ei tarvitse pelätä.
homottajalle kirjoitti:
Eli ette tiedä Raamatun merkityksiä.
Homoushan ei ole Jumalalle kauhistus sinänsä. Mutta jo mies makaa miehen kanssa, niin silloin kauhistellaan sellaisia ukkomiehiä, biseksuaalisia ja homoja. Mutta vain osaa heistä, tietenkin.- jankutijankuti
torre12 kirjoitti:
Eli ette tiedä Raamatun merkityksiä.
Homoushan ei ole Jumalalle kauhistus sinänsä. Mutta jo mies makaa miehen kanssa, niin silloin kauhistellaan sellaisia ukkomiehiä, biseksuaalisia ja homoja. Mutta vain osaa heistä, tietenkin.Mitä Raamattu opettaa homoseksuaalisuudesta? Onko homoseksuaalisuus synti?
Vastaus: Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22; Room. 1:26-27; 1. Kor. 6:9). Room. 1:26-27 opettaa nimenomaan, että homoseksuaalisuus on seurausta Jumalan kieltämisestä ja tottelemattomuudesta Häntä kohtaan. Kun ihminen jatkaa elämistä synnissä ja epäuskossa, Raamattu kertoo meille, että Jumala ”luovuttaa” hänet vielä kamalampaan ja paheellisempaan syntiin näyttääkseen hänelle, miten turhaa ja toivotonta on elämä erossa Jumalasta. 1. Kor. 6:9 sanoo, että homoseksuaaliset vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.
Jumala ei luo homoseksuaalisia ihmisiä. Raamattu sanoo, että ihmisestä tulee homoseksuaali synnin vuoksi (Room. 1:24-27) ja pohjimmiltaan omasta tahdostaan. Ihmisellä saattaa olla synnynnäisesti suurempi taipumus homoseksuaalisuuteen, aivan kuten joillakin on taipumusta väkivaltaisuuteen tai joihinkin muihin synteihin. Tämä ei anna ihmiselle lupaa tehdä syntiä antamalla periksi syntisille mielihaluilleen. Jos jollakulla on taipumusta vihaan tai raivoon, saako hän silloin antaa periksi noille taipumuksille? Eipä tietenkään! Sama pätee homoseksuaalisuuteen.
Raamattu ei kuitenkaan kuvaa homoseksuaalisuutta sen suurempana syntinä kuin mitään muutakaan. Kaikki synti loukkaa Jumalaa. Homoseksuaalisuus on vain yksi niistä asioista, jotka 1. Kor. 6:9-10 luettelee asioina, jotka pitävät ihmisen poissa Jumalan valtakunnasta. Raamatun mukaan Jumalan anteeksianto on tarjolla yhtä lailla homoseksuaalille kuin avionrikkojalle, epäjumalanpalvelijalle, murhaajalle, varkaalle jne. Jumala myös lupaa kaikille Jeesukseen Kristukseen turvautuville voiman voittaa synnin, myös homoseksuaalisuuden (1. Kor. 6:11; 2. Kor. 5:17; Fil. 4:13). - torre11
jankutijankuti kirjoitti:
Mitä Raamattu opettaa homoseksuaalisuudesta? Onko homoseksuaalisuus synti?
Vastaus: Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22; Room. 1:26-27; 1. Kor. 6:9). Room. 1:26-27 opettaa nimenomaan, että homoseksuaalisuus on seurausta Jumalan kieltämisestä ja tottelemattomuudesta Häntä kohtaan. Kun ihminen jatkaa elämistä synnissä ja epäuskossa, Raamattu kertoo meille, että Jumala ”luovuttaa” hänet vielä kamalampaan ja paheellisempaan syntiin näyttääkseen hänelle, miten turhaa ja toivotonta on elämä erossa Jumalasta. 1. Kor. 6:9 sanoo, että homoseksuaaliset vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.
Jumala ei luo homoseksuaalisia ihmisiä. Raamattu sanoo, että ihmisestä tulee homoseksuaali synnin vuoksi (Room. 1:24-27) ja pohjimmiltaan omasta tahdostaan. Ihmisellä saattaa olla synnynnäisesti suurempi taipumus homoseksuaalisuuteen, aivan kuten joillakin on taipumusta väkivaltaisuuteen tai joihinkin muihin synteihin. Tämä ei anna ihmiselle lupaa tehdä syntiä antamalla periksi syntisille mielihaluilleen. Jos jollakulla on taipumusta vihaan tai raivoon, saako hän silloin antaa periksi noille taipumuksille? Eipä tietenkään! Sama pätee homoseksuaalisuuteen.
Raamattu ei kuitenkaan kuvaa homoseksuaalisuutta sen suurempana syntinä kuin mitään muutakaan. Kaikki synti loukkaa Jumalaa. Homoseksuaalisuus on vain yksi niistä asioista, jotka 1. Kor. 6:9-10 luettelee asioina, jotka pitävät ihmisen poissa Jumalan valtakunnasta. Raamatun mukaan Jumalan anteeksianto on tarjolla yhtä lailla homoseksuaalille kuin avionrikkojalle, epäjumalanpalvelijalle, murhaajalle, varkaalle jne. Jumala myös lupaa kaikille Jeesukseen Kristukseen turvautuville voiman voittaa synnin, myös homoseksuaalisuuden (1. Kor. 6:11; 2. Kor. 5:17; Fil. 4:13).Jankutit sulle. Mitä mieltä näet tuossa saman litanian jatkuvassa postaamisessa?
Et taju ainakaan kahta asiaa. Sitä, että Jumala ei ole lesboja vastaan laisinkaan, eikä homojakaan. Hän sanoo: "Jos MIES makaa miehen kanssa jne". Se lista on siinä, missä Jumala esittää perhesuhteissa tapahtuvia kauhistuksia.
Ja näin ollen Jumalalle ovat kauhistus ne ukkomiehet, biseksuaaliset ja homot, jotka miehen kanssa makaavat. Ei siis se "homous". Ukkomies menee taas akkansa viereen, ei siis ole ainakaan homo.
Ja toinen asia mitä et millään käsitä. Miten määrittelet minun syntisyyteni, kun 6 v iässä huomaisin tykkääväni samasta sukupuolestani? Olinko liian syntinen, vaikka koin itse olevani ihan tavallinen. No, ehkä tarpeeksi synnittömiä on sitten 98%, kun eivät ole homoseksuaalisia.
Ja vielä tuo "Jumalan kieltäminen": en pienenä kyllä suin surminkaan mennyt Jumalaa kieltämään. Mutta sinä kohta taas laitat saman litanian. En itse kyllä osaa samaistua siihen ollenkaan. Se on jotain mitä en ole kokenut.
- gggggggtttttttttt
Kovin on Tapani Suontoa vastaan suunnattu aloitus. Miksi? Henkilökohtaisia kaunoja aloittajalla? One Way missään nimessä ole mikään lahko, eikä edes kovin fundamentalistinenkaan. One Way toimii luterilaisuuden ja helluntailaisuuden keskivaiheilla, joka on ihan tervettä omasta mielestäni.
One Way on Raamatullinen yhteiskristillinen lähetysjärjestö joka julistaa klassista kristinuskoa. Siihen kuuluu ihmisä eri kirkkokunnista.
tästä voi tutustus
http://www.onewaymission.fi/
Olen ollut heidän Raamattukoulusaan ja todellakin tervettä opetusta!- luterilainen
Suonnon kirjoitus lehtensä pääkirjoituksessa antaa kyllä ajattelevalle ihmiselle aihetta kritiikkiin. Ei siinä mitään henkilökohtaisia kaunoja tarvitse olla eikä varmasti olekaan.
- gggggggtttttttttt
tiedän, olen käynyt Aki Miettisen raamattukoulussa syksyllä 2013.
- luterilainen
Daavidintähti kirjoitti:
One Way on Raamatullinen yhteiskristillinen lähetysjärjestö joka julistaa klassista kristinuskoa. Siihen kuuluu ihmisä eri kirkkokunnista.
tästä voi tutustus
http://www.onewaymission.fi/
Olen ollut heidän Raamattukoulusaan ja todellakin tervettä opetusta!Lehden pääkirjoitus kertoo kyllä aivan muuta.
luterilainen kirjoitti:
Lehden pääkirjoitus kertoo kyllä aivan muuta.
Mistä muuten kopioit tuon aloituksesi?
- anna.olla
Daavidintähti kirjoitti:
Se on multinikki evl. sielunhoitaja, kirkossa, vivamossa, uskova_mies, ymym. Hän vihaa mummomaiseen tapaan kaikkia uskovia.
- HAHHAHHOHHOOO
Daavidintähti kirjoitti:
Oletko Tapani Suonto?:)
HAHHAHHOHHOOO kirjoitti:
Oletko Tapani Suonto?:)
Yhtä todennäköisesti kuin sinä olet Kari Mäkinen.
- Terv.Kari
Daavidintähti kirjoitti:
Yhtä todennäköisesti kuin sinä olet Kari Mäkinen.
Onko Raamattujen salakuljetus mielestäsi edelleen sallittua? Homoseksuaalisuus on mielestäsi syntiä mutta Raamattujen salakuljettaminen ei ole. Voisitko hieman avata tätä asiaa?
Terv.Kari kirjoitti:
Onko Raamattujen salakuljetus mielestäsi edelleen sallittua? Homoseksuaalisuus on mielestäsi syntiä mutta Raamattujen salakuljettaminen ei ole. Voisitko hieman avata tätä asiaa?
Raamattujen salakuljetus on evankeliumin julistamista ja lähetyskäskyn toteuttamista. Jumalan laki on tässä tapauksessa ihmisen lain yläpuolella ja ovathan kristityt kärsineet rangaistuksensa tästä maallisen lain edessä. Mutta lähetyskäsky on täytetty.
Tiedät ilmeisesti mitä Raamattu sanoo homoudesta joten en toista? Jos ei halua Jumalan valtakuntaan niin silloin ihminen voi homostella ihan vapaasti mutta hyvä on tietää seuraukset. Evankeliumi tulee julistaa myös homoille.- näinkötoimit
Daavidintähti kirjoitti:
Raamattujen salakuljetus on evankeliumin julistamista ja lähetyskäskyn toteuttamista. Jumalan laki on tässä tapauksessa ihmisen lain yläpuolella ja ovathan kristityt kärsineet rangaistuksensa tästä maallisen lain edessä. Mutta lähetyskäsky on täytetty.
Tiedät ilmeisesti mitä Raamattu sanoo homoudesta joten en toista? Jos ei halua Jumalan valtakuntaan niin silloin ihminen voi homostella ihan vapaasti mutta hyvä on tietää seuraukset. Evankeliumi tulee julistaa myös homoille.Rikollinen toiminta on siis sinun mielestäsi evankeliumia? Rikotko muitakin "maallisia" lakeja? Kiihottaminen kansanryhmää vastaan?
näinkötoimit kirjoitti:
Rikollinen toiminta on siis sinun mielestäsi evankeliumia? Rikotko muitakin "maallisia" lakeja? Kiihottaminen kansanryhmää vastaan?
Jumalan sanan ja evankeliumin vieminen kaikille kansoille ei ole rikollista muuten kuin joidenkin maiden poliittisten lakien mielestä. Jättäisitkö sinä pelastusrenkaan heittämättä venäjällä hukkuvalle jos se olis kielletty venäjän laissa?
Itse en ole ollut tuota työtä tekemässä mutta kunnioitan suureti niitä jotka ovat jopa oman henkensä uhalla julistaneet evankeliumia kuten kaikki apostolit ja Jeesuskin tekivät.
Jos joutuisin esimerkiksi tappamaan lapsen äitinsä kohtuun kieltäytyisin siitä. Eli tätä maallista lakia rikkoisin.- näinkötoimit
Daavidintähti kirjoitti:
Jumalan sanan ja evankeliumin vieminen kaikille kansoille ei ole rikollista muuten kuin joidenkin maiden poliittisten lakien mielestä. Jättäisitkö sinä pelastusrenkaan heittämättä venäjällä hukkuvalle jos se olis kielletty venäjän laissa?
Itse en ole ollut tuota työtä tekemässä mutta kunnioitan suureti niitä jotka ovat jopa oman henkensä uhalla julistaneet evankeliumia kuten kaikki apostolit ja Jeesuskin tekivät.
Jos joutuisin esimerkiksi tappamaan lapsen äitinsä kohtuun kieltäytyisin siitä. Eli tätä maallista lakia rikkoisin.Jumala käskee tappaa homot (VT) "Maallinen laki kieltää sen. Miten sinä toimit?
näinkötoimit kirjoitti:
Jumala käskee tappaa homot (VT) "Maallinen laki kieltää sen. Miten sinä toimit?
Elätkö sinä vielä vanhaaliittoa? Minä en elä.
- pien.korjaus
näinkötoimit kirjoitti:
Jumala käskee tappaa homot (VT) "Maallinen laki kieltää sen. Miten sinä toimit?
Muslimien maallinen laki käskee edellenkin tappaa homot.
- näinkötoimit
Daavidintähti kirjoitti:
Elätkö sinä vielä vanhaaliittoa? Minä en elä.
Vastaa kysymykseeni. MITEN TOIMIT?
- näin_on
pien.korjaus kirjoitti:
Muslimien maallinen laki käskee edellenkin tappaa homot.
Muslimien maallinen ja hengellinen laki on yksi ja sama.
näinkötoimit kirjoitti:
Vastaa kysymykseeni. MITEN TOIMIT?
Ei minulla ole mitään syytä tappaa yhtään ketään. Toivottavasti ei sinullakaan.
- näinkötoimit
Daavidintähti kirjoitti:
Ei minulla ole mitään syytä tappaa yhtään ketään. Toivottavasti ei sinullakaan.
Jumala kuitenkin käskee tappaa homot. Et siis tottele Jumalan tahtoa ja nimenomaista käskyä?
näinkötoimit kirjoitti:
Jumala kuitenkin käskee tappaa homot. Et siis tottele Jumalan tahtoa ja nimenomaista käskyä?
Minä en ole juutalainen enkä elä vanhassa liitossa. Miksi sinä yrität "keskustella" aiheesta mistä et edes alkeita tunne. Haluatko noin kiihkeästi, että homoja alettaisiin tappaa kuten muslimimaissa?
- luehan.omat.juttusi
näinkötoimit kirjoitti:
Miksi kiihotat kansanryhmää vastaan?
- hörhöttäjälle
Daavidintähti kirjoitti:
Minä en ole juutalainen enkä elä vanhassa liitossa. Miksi sinä yrität "keskustella" aiheesta mistä et edes alkeita tunne. Haluatko noin kiihkeästi, että homoja alettaisiin tappaa kuten muslimimaissa?
Kyllä sinä olet vittumainen ja kiero valehtelija etkä mitään muuta!
hörhöttäjälle kirjoitti:
Kyllä sinä olet vittumainen ja kiero valehtelija etkä mitään muuta!
Jos sinusta on vittumaista ja kieroa olla tappamatta homoja niin olen sitten sitä :D
Olisi hyvä hallita asioista edes perusteet kun alkaa täällä Raamatusta kesksustelemaan niin ei tule sitten paha mieli.- näinkötoimit
Daavidintähti kirjoitti:
En kysynyt mihin kansaan tai rotuun kuulut, tai missä liitossa elät. Miksi et vastaa suoraan kysymykseeni? Miksi venkoilet?
näinkötoimit kirjoitti:
En kysynyt mihin kansaan tai rotuun kuulut, tai missä liitossa elät. Miksi et vastaa suoraan kysymykseeni? Miksi venkoilet?
Polje vähän jalkaasi lattiaan ja huuda oikein lujaa! Niinhän sinä aina olet tottunut tahtosi saamaan läpi :D Ja jos se ei auta niin muista itkupotkuraivasri.
- näinkötoimit
Daavidintähti kirjoitti:
Polje vähän jalkaasi lattiaan ja huuda oikein lujaa! Niinhän sinä aina olet tottunut tahtosi saamaan läpi :D Ja jos se ei auta niin muista itkupotkuraivasri.
Taisit puhua nyt itsestäsi Tapani:) Jumalan tahdostahan tässä oli kysymys, ei kenenkään muun.
näinkötoimit kirjoitti:
Taisit puhua nyt itsestäsi Tapani:) Jumalan tahdostahan tässä oli kysymys, ei kenenkään muun.
Taivu siis sinäkin Jumalan tahtoon satan!
- näinkötoimit
Daavidintähti kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä että homoseksuaalisuus on moraalin rappio, ja että se johtuu ateismista:)
näinkötoimit kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä että homoseksuaalisuus on moraalin rappio, ja että se johtuu ateismista:)
Miksi laitat sanoja suuhuni? Puhu vain omasta puolestasi. Miksi muuten olet niin agressiivinen, onko sinulla kaikki hyvin?
- näinkötoimit
Daavidintähti kirjoitti:
Miksi laitat sanoja suuhuni? Puhu vain omasta puolestasi. Miksi muuten olet niin agressiivinen, onko sinulla kaikki hyvin?
Realismia ole hyvä: En ole ollenkaan aggressiivinen, ja minulla on todella kaikki hyvin:)
- huhhuh-----
Daavidintähti kirjoitti:
Nimität täällä muita keskustelijoita satanaksi. Kuinka pimeä oikeastaan olet "Daavidintähti"?!!!!!!!!!!!
- HAHHAHHOHHOOO
huhhuh----- kirjoitti:
Nimität täällä muita keskustelijoita satanaksi. Kuinka pimeä oikeastaan olet "Daavidintähti"?!!!!!!!!!!!
Tapani kuvittelee itsensä joksikin ukko ylijumalaksi:)
- heh-hehhhee
huhhuh----- kirjoitti:
näinkötoimit multinikin yksi nikki on satan. Etkö muka SINÄ sitä "muistanut"?
- nmnxxxxxxxxjk
Varokaa tämä palsta on ateistien ja joidenkin noituuteen ajautuvien palsta.
Voitte kukateis joutua niiden paulaan.Siellä on mummomuoria ja monta muuta feminsitieukkoa ja ateistiukkoa.Tällä palstalla käy hirveä viha Jeesukseen uskovia kohtaan.- pelkopois.rosemary
Se tiedetään kyllä mutta Jeesus on luvannut olla kanssamme maailman loppuun saakka tai niin kauan kuin tässä maailmassa olemme. Saatan ei meitä vaienne :D
- DADFADFDAFASD
nim Daavidintähti SINÄ IDIOOTIN RÄÄPÄLE TÄÄLLÄ ESIINNYT JUMALAN ASEMASSA VALEHDELLEN JA VÄÄRISTELLEN ITSE SYYLLISTYT MONEEN RAAMATUN SYNTIIN JA SINUSTA ON RAAMATUN HENKI YHTÄ KAUKANA KUIN PÄIVÄ ON YÖSTÄ!!!
nmnxxxxxxxxjk JAAHAS JA MITENKÄHÄN TÄMÄ ASIA ON NÄILLÄ PALSTOILLA NÄMÄ USKONHIHHULIT HYÖKKÄILEVÄT JATKUVASTI VÄHEMMISTÖJEN KIMPPUUN UHKAILLEN TUOMITEN ESIINTYEN JOPA JUMALAN ASEMASSA, PANETELLEN HERJATEN HALVEKSIEN TOISIA OVAT ERITTÄIN ITSEKESKEISIÄ NARSISTEJA JOS TÄÄLLÄ JOKU HYÖKKÄÄ JOTAIN VASTAAN SE ON JUURI NMÄ USKONHILLUIT JOTKA OVAT KAIKKINAISTA PAHUUTTA TÄYNNÄ AINA JA ALTI ERITTÄIN SAIRASTA PORUKKAA
pelkopois.rosemaryTURHAA TÄHÄN JEESUSTA VEDÄT TEKOPYHÄ IDIOOTTI!!- atskunatsukalle
Suosittelen sinulle psykiatrilla käymistä! Mutta DT on palstan fiksuinpia kirjoittajia ja uskova joten ymmärrän, että te attehomottajat olette hänen kimpussaan. Kiitos vain taas hyvistä nauruista HUUTAJA!
Siunausta sinulle DT ja kiitos hyvistä kirjoituskistasi! - Totuus-0n-Sanottava
Kyllä moni on varmaan kanssasi aivan samaa mieltä tästä Tapanista jonka nim. on "Daavidintähti" mutta ei sano sitä näin suoraan. Asiat on kyllä joskus sanottava niin kuin ne ovat. Henkilö, joka sanoo jotain toista keskustelijaa "satanaksi" on itse sellainen aivan varmasti.
- multinikille
Totuus-0n-Sanottava kirjoitti:
Kyllä moni on varmaan kanssasi aivan samaa mieltä tästä Tapanista jonka nim. on "Daavidintähti" mutta ei sano sitä näin suoraan. Asiat on kyllä joskus sanottava niin kuin ne ovat. Henkilö, joka sanoo jotain toista keskustelijaa "satanaksi" on itse sellainen aivan varmasti.
Sinulle suosittelen psykiatrilla käyntiä :)
- HAHHAHHOHHOO
multinikille kirjoitti:
Sinulle suosittelen psykiatrilla käyntiä :)
Entä tälle joka nimittää toisia ihmisiä saataniksi? Onko hän mielestäsi terve? Mitä suosittelet?:):):)
- houhouhouuuuu
HAHHAHHOHHOO kirjoitti:
Entä tälle joka nimittää toisia ihmisiä saataniksi? Onko hän mielestäsi terve? Mitä suosittelet?:):):)
Ei kukaan ole nimitellyt ketään saatanaksi vaan osoitti viestinsä sen nimiselle nikille. Miksi sinulla muuten on oikeus nimitellä uskovia vai onko?
- lastentarhassa
HAHHAHHOHHOO kirjoitti:
Miksi et "näinkötoimit" ja monta muuta, esinny omalla nikilläsi? Kun saat pataasi vaihdat aina nikkiä :( :( :(
- ei.missään
houhouhouuuuu kirjoitti:
Ei kukaan ole nimitellyt ketään saatanaksi vaan osoitti viestinsä sen nimiselle nikille. Miksi sinulla muuten on oikeus nimitellä uskovia vai onko?
Missä tässä ketjussa on nimimerkki "SATAN"?
- suorayhteyssatanaan
ei.missään kirjoitti:
Keskusteleeko Tapani itsekseen "satanan" kanssa.
- OWM-eikiitos
suorayhteyssatanaan kirjoitti:
Keskusteleeko Tapani itsekseen "satanan" kanssa.
Tapani kommentoi nim. "näinkötoimit" nimittämällä tätä "satanaksi" Mitä se kertoo Tapanista itsestään? Kiertäkää kaukaa koko One Way Mission -lahko
- Kristitty_mies
OWM-eikiitos kirjoitti:
Tapani kommentoi nim. "näinkötoimit" nimittämällä tätä "satanaksi" Mitä se kertoo Tapanista itsestään? Kiertäkää kaukaa koko One Way Mission -lahko
Kristitty ei nimittele tuollaisilla nimillä lähimmäisiään. Tyyppi ei voi olla kristitty.
- anna.mun.nauraa.sulle
Kristitty_mies kirjoitti:
Kristitty ei nimittele tuollaisilla nimillä lähimmäisiään. Tyyppi ei voi olla kristitty.
Sinä et ole kristitty vaan multinikki evl, sielunhoitaja, luterilainen, vivamossa, zen jne :D
- siinäjuuri
ei.missään kirjoitti:
Multinikkinä esim. sinä :D Satan otti täällä kerran niin pataansa, että ei kehtaa enää esiintyä sillä nikillä mutta kyllä hänet/sinut tunnistaa.
Totuus-0n-Sanottava kirjoitti:
Onko sinulla minulle jotakin asiaa?
- salaperäistä
siinäjuuri kirjoitti:
Multinikkinä esim. sinä :D Satan otti täällä kerran niin pataansa, että ei kehtaa enää esiintyä sillä nikillä mutta kyllä hänet/sinut tunnistaa.
Kehittelet siis jotain salaliittoteoriaa??? Täällä kirjoittelee joku nim. satan joka ei kuitenkaan kirjoittele täällä nimimerkillä satan.
- KYLLÄon
Daavidintähti kirjoitti:
Onko sinulla minulle jotakin asiaa?
Täällä joku multikikki ei tiedä kenelle sinä kirjoitit: "Taivu siis sinäkin Jumalan tahtoon satan!" Joku on ottanut siitä myös kovasti nokkaansa. Kerro hänelle KETÄ NIMITIT "SATANAKSI".
KYLLÄon kirjoitti:
Täällä joku multikikki ei tiedä kenelle sinä kirjoitit: "Taivu siis sinäkin Jumalan tahtoon satan!" Joku on ottanut siitä myös kovasti nokkaansa. Kerro hänelle KETÄ NIMITIT "SATANAKSI".
Sydämeni on avoin, evankelio minut!
- mitävieläodotat
Daavidintähti kirjoitti:
Sydämeni on avoin, evankelio minut!
Vain Jumala voi antaa sinulle uskon, ei kukaan ihminen. Mutta se edellyttää sinulta syntiesi tunnustamista.
mitävieläodotat kirjoitti:
Vain Jumala voi antaa sinulle uskon, ei kukaan ihminen. Mutta se edellyttää sinulta syntiesi tunnustamista.
Jos tuo on käsityksesi evankelioinnista niin en yhtään ihmettele, että kirkon jäsenmäärä hupenee vauhdilla.
- mitävieläodotat
Daavidintähti kirjoitti:
Jos tuo on käsityksesi evankelioinnista niin en yhtään ihmettele, että kirkon jäsenmäärä hupenee vauhdilla.
Tämä on käsitykseni ja myös luterilaisen kirkon opetusta. Usko, minkä ihminen itse aikaansaa, on tekopyhyyttä. Jeesus syytti fariseuksia mm. tekopyhyydestä. Kirkon jäsenmäärä lasketaan kuitenkin miljoonissa. Kuinka monta jäsentä on sinun poppoossasi?
- mitäpaasaat
Tämä on käsitykseni ja myös luterilaisen kirkon opetusta. Usko, minkä ihminen itse aikaansaa, on tekopyhyyttä. Jeesus syytti fariseuksia mm. tekopyhyydestä. Kirkon jäsenmäärä lasketaan kuitenkin miljoonissa. Kuinka monta jäsentä on sinun poppoossasi?
Etkö tiedä edes mitä on evankelionti ja siinä paasaat? Käytkö kaikkien kimppuun tuolla tavalla jotka haluat voittaa Jeesukselle.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Evankeliointi mitävieläodotat kirjoitti:
>Kuinka monta jäsentä on sinun poppoossasi?
Patmoksella oli 15 vuotta sitten 18 000 "tukijaa". Jossain siellä päin mennään varmaan nytkin, ehkä 15 000. Lafkan sivusto ei näköjään kerro aiheesta mitään.- homorepelle
>Kuinka monta jäsentä on sinun poppoossasi?
Patmoksella oli 15 vuotta sitten 18 000 "tukijaa". Jossain siellä päin mennään varmaan nytkin, ehkä 15 000. Lafkan sivusto ei näköjään kerro aiheesta mitään.Mene muualle määkimään RÄYHIS RUTTOKALLO!
Suosittelen sinulle psykiatrilla käymistä! Mutta DT on palstan fiksuinpia kirjoittajia ja uskova joten ymmärrän, että te attehomottajat olette hänen kimpussaan. Kiitos vain taas hyvistä nauruista HUUTAJA!
Siunausta sinulle DT ja kiitos hyvistä kirjoituskistasi!Räyhis taitaa taas kerran kehua itseään, kun muut ei sitä tee.;)
homorepelle kirjoitti:
Mene muualle määkimään RÄYHIS RUTTOKALLO!
Määi sitten itse oikea luku, jos sulle on se kerrottu, mitä soppii kyllä eppäillä.
- Räyhikselle
Räyhis taitaa taas kerran kehua itseään, kun muut ei sitä tee.;)
Tässä sinulle tärkeää tietoa jos olet hukannut ja muista palata ajoissa lomalta. Ohessa kartta:
http://www.pshp.fi/fi-FI/Kartat/Tays_Pitkaniemi - oelhyvä
Räyhis taitaa taas kerran kehua itseään, kun muut ei sitä tee.;)
Sinua Ruttotollo kehutaan täällä
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14074359/repe-ruttotollo-on-polleaa-paskanjauhannassaan oelhyvä kirjoitti:
Sinua Ruttotollo kehutaan täällä
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14074359/repe-ruttotollo-on-polleaa-paskanjauhannassaanNo näköjään niin, ja nyt sinuakin. :)
- mitävieläodotat
mitäpaasaat kirjoitti:
Etkö tiedä edes mitä on evankelionti ja siinä paasaat? Käytkö kaikkien kimppuun tuolla tavalla jotka haluat voittaa Jeesukselle.
https://fi.wikipedia.org/wiki/EvankeliointiEn tarvitse sinun enkä muunkaan neuvoja siitä mitä on evankeliointi. Osaan lukea aivan itse mitä Jeesus teki ja käski tekemään.
- mitäpaasaat
En tarvitse sinun enkä muunkaan neuvoja siitä mitä on evankeliointi. Osaan lukea aivan itse mitä Jeesus teki ja käski tekemään.
Jos tuo viestisi daavidintähdelle oli evankeliointia niin sinuna häpeisin tai tunnustaisin olevani ateisti!
- Pirkko_kuulolla
mitäpaasaat kirjoitti:
Jos tuo viestisi daavidintähdelle oli evankeliointia niin sinuna häpeisin tai tunnustaisin olevani ateisti!
Evankeliointi on luterilaisessa kirkossa "kastamista ja opettamista" Jeesuksen käskyn mukaan. Näin me toimimme.
- kirkko.on.harhassa
Pirkko_kuulolla kirjoitti:
Evankeliointi on luterilaisessa kirkossa "kastamista ja opettamista" Jeesuksen käskyn mukaan. Näin me toimimme.
Sinulla evl on todekkain erikoinen käsitys opettamisesta. Mitäs se avankeliuimin julistaminen on mitä Jeesus käski tehdä ja teki itsekin?
- säjuurixxxxxxx
Tuo tekstisi kuuluu sinulle , joka haukut muita idiooteiksi ja vaikka miksi.
Sä juuri sä olet itse helvetistä oppisi hakenut narsisti ja uhkailja. Mikä lienet huumeiden käyttäjä velho. - ent.kräsäläinen
Tapani on imenyt hyvin oppinsa Vivamosta: ateismin pelkoa ja homovihaa. Siinä tuntomerkit.
- homottajalle
Suonto opettaa hyvin Raamatullisesti. Missä muuten hänen opetuksessaan on homovihaa ja ateisminpelkoa? Ateisteille ja homoille kuuluu myös evankeliumin julistaminen.
- Luealoitus
homottajalle kirjoitti:
Suonto opettaa hyvin Raamatullisesti. Missä muuten hänen opetuksessaan on homovihaa ja ateisminpelkoa? Ateisteille ja homoille kuuluu myös evankeliumin julistaminen.
"Missä muuten hänen opetuksessaan on homovihaa ja ateisminpelkoa?"
-Luehan aloitus ja se Tapanin oman lehtensä pääkirjoitus mihin viitataan. Sieltähän se selviää. Kaikille ei ehkä selviä sieltäkään mikäli omat ideat ovat saman suuntaisia. Voit kysyä myös niiltä joita hänen pelkonsa ja vihansa osoittaa miten kokevat sen. Ei varmaan ainakaan rakkautena:) - homottajalle
Luealoitus kirjoitti:
"Missä muuten hänen opetuksessaan on homovihaa ja ateisminpelkoa?"
-Luehan aloitus ja se Tapanin oman lehtensä pääkirjoitus mihin viitataan. Sieltähän se selviää. Kaikille ei ehkä selviä sieltäkään mikäli omat ideat ovat saman suuntaisia. Voit kysyä myös niiltä joita hänen pelkonsa ja vihansa osoittaa miten kokevat sen. Ei varmaan ainakaan rakkautena:)Ei siinä ole mitään ateismi eikä homovihaa!
- nirri_pois
homottajalle kirjoitti:
Ei siinä ole mitään ateismi eikä homovihaa!
Ei Hitlerkään homoja ja ateisteja vihannut. Hän vain toteutti jumalansa tahtoa rakkaudella
homottajalle kirjoitti:
>Ateisteille ja homoille kuuluu myös evankeliumin julistaminen.
Ateisteista en tiedä, mutta homot sitä todella ovat julistaneet, kuten Markku Koivisto.- homottajelle
nirri_pois kirjoitti:
Ei Hitlerkään homoja ja ateisteja vihannut. Hän vain toteutti jumalansa tahtoa rakkaudella
Siis väität, että Suonto on tappanut homoja ja ateisteja? Mieti tarkkaan mitä vastaat...
- homovaarille
>Ateisteille ja homoille kuuluu myös evankeliumin julistaminen.
Ateisteista en tiedä, mutta homot sitä todella ovat julistaneet, kuten Markku Koivisto.Eikö sinulla ole käynyt flaxi Vagabondin fossiilipileissä :D
- nirri_pois
homottajelle kirjoitti:
Siis väität, että Suonto on tappanut homoja ja ateisteja? Mieti tarkkaan mitä vastaat...
Niin mietinkin: ET OSAA LUKEA HÖLMÖ!
- homottajalle
nirri_pois kirjoitti:
Niin mietinkin: ET OSAA LUKEA HÖLMÖ!
Haluatko kertoa miksi vertaat Suontoa Hitleriin?
"Ei Hitlerkään homoja ja ateisteja vihannut. Hän vain toteutti jumalansa tahtoa rakkaudella" - mielellänisenteenkin
homottajalle kirjoitti:
"Ei Hitlerkään homoja ja ateisteja vihannut. Hän vain toteutti jumalansa tahtoa rakkaudella"Haluan toki kertoa. Hitler piti tekojaan rakkautena Saksan kansaa ja Jumalaa kohtaan. OWM:n puuhamies mitää varmaan rakkautena ateisteihin ja homoihin kohdistuvaa vihaansa.
- homottajalle
mielellänisenteenkin kirjoitti:
Haluan toki kertoa. Hitler piti tekojaan rakkautena Saksan kansaa ja Jumalaa kohtaan. OWM:n puuhamies mitää varmaan rakkautena ateisteihin ja homoihin kohdistuvaa vihaansa.
Kiitos. Perästä kuuluu.
- luterilainen
mielellänisenteenkin kirjoitti:
Haluan toki kertoa. Hitler piti tekojaan rakkautena Saksan kansaa ja Jumalaa kohtaan. OWM:n puuhamies mitää varmaan rakkautena ateisteihin ja homoihin kohdistuvaa vihaansa.
Uskonnollinen ideologia voi tosiaan sekoittaa pään niin ettei tiedetä mitä on rakkaus ja mitä on viha. Tälläkin palstalla se on osoitettu selvästi.
- UUT
luterilainen kirjoitti:
Uskonnollinen ideologia voi tosiaan sekoittaa pään niin ettei tiedetä mitä on rakkaus ja mitä on viha. Tälläkin palstalla se on osoitettu selvästi.
Erityisesti homoseksuaaliset nuoret ovat kokeneet näiden uskovien vihan jos ovat erehtyneet kyseisissä piireissä liikkumaan. Monet ovat henkisen painostuksen takia joutuneet pitkiin psykoterapioihin tai jopa tehneet itsemurhankin. Uskontojen uhrien sivustot kertovat asiasta lisää.
- huomioni
homottajalle kirjoitti:
"Ei Hitlerkään homoja ja ateisteja vihannut. Hän vain toteutti jumalansa tahtoa rakkaudella"Suonto on pikkunilkki, mutta ilmeisiä yhtymäkohtia Aatuun kyllä on: homojen ja ateistien vihaaminen.
- rohkeutta.homoille
UUT kirjoitti:
Erityisesti homoseksuaaliset nuoret ovat kokeneet näiden uskovien vihan jos ovat erehtyneet kyseisissä piireissä liikkumaan. Monet ovat henkisen painostuksen takia joutuneet pitkiin psykoterapioihin tai jopa tehneet itsemurhankin. Uskontojen uhrien sivustot kertovat asiasta lisää.
Hyvä, että homoseksuaaliset nuoret kokevat synnintuntoa. Siitä on hyvä lähteä eheytymään hyvän sielunhoitajan kanssa Jumalan avulla joka ei tahdo, että yksikään hukkuisi!
- kiitos.Jeesus.Tapanista
Suonto on Jumalan juoksupoika ja oikeaoppinen kristitty. Sen todistaa tämänkin palstan aloitus sekä muiden ketjun homottajien ja ateistien voimakas hyökkäys Suontoa vastaan.
- HAHAAA
Suonto hävisi palstalta. Taisi tulla jo liikaa lunta tupaan:)
- älyttömälle.naurajalle
HAHAAA kirjoitti:
Suonto hävisi palstalta. Taisi tulla jo liikaa lunta tupaan:)
Hyvä! Minä jo luulin, että sekosit pysyvästi. Noin sitä homokin vaan eheytyy!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001