Mitä mieltä debyyttialbumista???
Vastaukset 7
- paska
paska!
- Mozart
...se olisi tursaiden viimeinen musiikillinen uloste.
- että
aivan loistava levy.
- Shadow_of_Satan
Ei toimi Turskan musiikki levyllä eikä livenä. Menköön sinne Saksaan, eikä tulis takasin.
- thedraperyfalls
Tässäpäs oikein suomi24.fi:n parhaimpia keskusteluita. Ensimmäiset neljä saman ihmisen kirjoittamia kenties?! Ja viimeisin "puhujan pallille astunut" perustelee kantansa hienosti!
Mielestäni battle metal on helvetin hyvä levy. Soundien eteen on tehty paljon työtä ja bändi kuulostaa omaperäiseltä.
Esim. The land of hope and glory alkaa erittäin omaperäisesti, eivätkä sovituksetkaan mitään yksinkertaisimpia ole, hienoja jippoja pitkin biisiä. Ehkä tuon päälle on sitten hankala ymmärtää jos ei muutenkaan ole ko. genren suurimpia faneja, mutta perustelut olisivat kyllä paikallaan, koska ensimmäiseksi levyksi tuo on helvetin taitavasti tehty/soitettu levy. Koko levy jatkaa tasaisella laadulla, mikä on hieman sääli, vaikka koukkuja ilmaantuu jokaisessa kappaleessa runsaasti, niin hyvät ja ei niin hyvät biisit erottuvat mielestäni liian selvästi toisistaan.
Live esiintymisestä en sitten tiedä, mutta jos shadow_of.... on nähnyt ko. bändin tuskassa, niin siellähän bändi kärsi tietääkseni teknisistä ongelmista, joka varmasti vaikutti esiintymiseen.
Mielestäni erittäin omaperäinen bändi, varustettu ulottuvuudella, hyvillä biiseillä monipuolisella soundimaailmalla ( mm. midnight sunrisessä olen kuulevinani lankapuhelimen pirinääkin :D ) hyvällä kerronnalla (prologue r.r.r= rexi regi rebellis, joka perustuu Topeliuksen välskärin kertomuksiin) synatkin on saatu kuulostamaan täällä levyltä loistavilta, joka on varmasti suuresti loistavien samplejen sekä softien ansiota :D.
-lp-
- Turisasjastonehaisee
Turussa ja stone ovat perseestä molemmat. Hämeenlinnassa yks hampaaton juoppo aina jankuttaa STONESTA joka oli maailman paskin bändi!
- KauanKesti
10 vuoden jälkeen kuitenkin avauduit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54418
- 40407