Tällä palstalla olisi todella

Mitäkö olisi? No tietysti paikka palstapoliisille. Joku ihmeen sekopääporukka on vallannut palstan eikä juurikaan selväpäisten kommentteja enää näe.

Reinon ja Joksun kaltaiset ovat todella hoidon tarpeessa ja jo heidänkin parhaakseen koituisi nikkien rekisteröintipakko koska muutoin varmaan joskus vuosia sitten vitsiksi tarkoitettu on muuttunut kokonaisuuden tarkoitukseksi.

Ei kännääminenkään saa jatkua näin kauaa sillä se vie parhaan puhdin oli seksuaalinen suuntautuminen sitten normaali tai uudempaa mallia.

14

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HäivyMaasta

      Emme tarvitse valvontaa. Sinä voit häipyä vaikka pohjoiskoreaan, jos valvontaa haluat.

      • Parempi olisi teidän pölhön laumanne lähteä. Palsta on vaipunut tilaan jossa järkevät karavaanarit välttävät sitä eivätkä tule tänne lukemaan teidän aivopierujanne.

        Saisitte hävetä käytöksenne vuoksi!


    • Tyäeläkeläinen

      Rumatikki, mikä on vuosisadankeksintö pitäisi saada enemmän,keskustelunaihetta ja palstatilaa.Meillä puhallellaan suvella laitteella tyytyväisinä.

    • karva.naamarit

      Vielä tuli mieleen, että pitäisi saada "ihmistä" mieleni virkistyisi.

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Kävisiko sinulle minä,homopoika Kuopiosta


    • Joksu_Fani

      Joksu on nyt jo änkyttänyt 249 kpl huippu kopioita

    • Joksuvan

      Pyöräpotkurista myös voimme juttua laittaa.

    • Reinohöpöttäjä_Joksu

      Oletteko lukenut minun 266 kpl viestejäni toisella palstalla? Ovat todella vauhdikkaita .Kannattaa tutustua juttuihini

    • Tyäeläkeläinen

      Rumatikki, Aromipesä ja Portapottu, niillä alkuun harrastukseen.

    • eihänn

      se pakkanen olekaan tappanut tätä palstaidioottia vaikka niin kovasti olen toivonut

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Luitko minun 266kpl mainioita juttuja toisella palstalla ? Nyt karavaanarit toivovat , että pakkanen olisi tappanut minut, ja nimittelevät minua idiootiksi.


      • Toivotaan

        Se onkin ollut kaikkien karavaanareiden yhteinen toivomus!


      • ikuinen_ihailija

        Minä ainakin haluan Joksun elävän, Kivoja juttuja 266 kpl toisella palstalla Joksulta


    • Reinohöpöttäjä_Joksu

      Sain olla Sinikkana, kylässä Reinollain.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe