Kohtasin tänään uudehkon kitaravahvistimeni (Laney Ironheart 60W nuppi) kanssa semmoisen ongelman, että clean-kanava ei meinannut aluksi mennä päälle. Lämmittelin putkia ainakin kymmenisen minuuttia, jonka jälkeen kokeilin soittamista. Muut kanavat kyllä menivät päälle ongelmitta, mutta clean ei edes meinannut. Soittelin jonkin aikaa, jonka jälkeen myös clean rupesi toimimaan normaalisti. Olen huomannut myös, että clean-soundi kuulostaa hyvältä vasta jonkin ajan kuluttua. Onkohan tämä joku yleinen ominaisuus, vai onko vahvistimessani joku alkava vika? Ja vaikuttaako pakkasilma tähän? Tämä tapahtui siis treenis-olosuhteissa, ja edellisistä soitteluista oli melkein viikko.
Putkivahvistimen clean-kanavan kyttäytyminen
Rönsesteri
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952