Eli olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa reilun kolme vuotta. Meillä menee hyvin, suhteemme on avoin ja rakastava enkä koskaan ole kaipaillut muiden miesten perään suhteen aikana. En myöskään koskaan ole aiemmin tehnyt mitään nyt tapahtuneen kaltaista, en tässä enkä aiemmissa suhteissa.
Olimme siis juhlimassa viime viikolla yhteisen ystäväporukkamme kanssa. Ilta oli erittäin kostea (mikä ei missään nimessä ole millään muotoa hyväksyttävä syy lopulta tapahtuneeseen asiaan) ja kaikki olivat reippaassa humalassa jo alkuillasta. Lopulta mieheni lähti jo aiemmin kotiimme ja minä jäin vielä ystäviemme seuraan. Ilta jatkui normaalisti jutellen ja nauraen, lopulta vähän ennen pilkkua menin tanssimaan yhden seurueemme henkilön kanssa hänen niin pyytäessä. Olemme toisillemme puolituttuja, eikä välillämme koskaan ole ollut mitään. Tanssimme erillään toisistamme mutta lopulta ajaudumme tanssilattian pimeään nurkkaan jossa yhtäkkiä suutelemme. Suudelma ei kestä kauan, mutta on kuitenkin selvästi kunnon suudelma.
Tapahtuneen jälkeen mieleni tuntuu räjähtävän tajutessani mitä tapahtui. Juoksen pois paikalta, nappaan takin narikasta, alan itkeä ja soitan miehelleni.
Puhumme asiasta heti päästyäni kotiin ja jatkamme seuraavana päivänä keskustelua. Mies sanoo antavansa anteeksi ja tietää ettei suhteemme kaadu tähän.
En kuintenkaan itse pysty antamaan anteeksi itselleni, saatika unohtamaan. Tiedän ettei loputon itku tai anteeksi pyytäminen muuta asiaa yhtään mihinkään. Paska mikä paska, tehty mikä tehty, mutten silti pysty muuhun juuri nyt. Itkettää ja kuvottaa. Tunnen olevani aivan suunnaton ihmisperse ja paska tyttöystävä. En tiedä miksi tein niin, en kokenut toista miestä hyvännäköiseksi taikka viehättäväksi, en ole tyytymätön nykyiseen mieheeni taikka suhteeseemme.
En mitenkään aio vähätellä tehtyä virhettä mutta silti jos kääntäisin roolit toisin päin, en tietenkään pitäisi siitä että mieheni suutelisi toista naista baarissa, muttei se olisi myöskään mitenkään maailmaa kaatava asia. Silti kuitenkin nyt tuntuu että tähän kaatuu ihan kaikki, ja tämä syyllisyyden, huonon omantunnon ja kuvotuksen tunne ei lopu koskaan.
En tiedä mitä tämän tekstin jakamisella edes hain, haukkukaa tai sanokaan jotain neuvoa antavaa. Kaikki käy ja uudet näkökulmat asiaan ovat tervetulleita.
suutelin toista miestä, miten eteenpäin
7
1954
Vastaukset
- kokenutsamaa
Mitäs tuosta, maailmassa sattuu monen laista.
- Varattu_vaan
Eipä tuo yksi suudelma nyt kovin pahalta pettämiseltä kuulosta. Varsinkin kun sitä vertaa sänkyyn päätymiseen tai jopa pitkään sivusuhteeseen, ja vieläpä ilman mitään katumusta.
Joten "aivan suunnaton ihmisperse ja paska tyttöystävä" taitaa nyt kyllä olla jo vähän liiallisuuten menevää itseruoskimista. - Tolpilleen
Sinä olet pohjimmiltasi hyvin aito ihminen etkä halua satuttaa ketään. Silloin on vaikea hyväksyä pienikin ikävä asia minkä tekee itse tarkoituksella, tai vahingossa. Joskus ihminen yksinkertaisesti vain suutelee toista, esim kun on hyvin iloinen jostakin tai halusit alitajuisesti miellyttää sitä miestä jos hän aloitti suudelman. Saatoit alitajuisesti myös vain heittäytyä tilanteeseen.
Vaikka sinusta tuntuukin pahalle nyt niin tässä tapahtuneessa on myös hyvää. Se todistaa miten paljon välität rakastamastasi miehestä ja mitä suhteenne sinulle merkitsee. Et voisi kuvitella olevasi kenenkään muun kanssa ja teit moraalisesti välittömästi oikein, kun ymmärsit mitä olit tekemässä. Sinä olet toiminut myös oikein ja siitä sinun pitäisi olla ylpeä itsestäsi. Kaikki eivät olisi toimineet samoin, saati tunteneet mitään omantunnontuskia.
Kannattaa varmuuden vuoksi tarkastaa terveydenhoitajalla alkoholin käyttöäsi, tai mennä ainakin sukupuolitautitesteihin, kun kerta olit miehen kanssa limakalvo-kontaktissa. - Mieskertoo
Sinä olet normaali, terve nuori nainen, jolla on normaalit halut ja tarpeet. Älä murehdi! Pää pystyyn. Olet ihana ihminen juuri tuollaisena :)
- kukin_tyylillään
Opi kerrasta: sinulla syyllisyys vaivaa rankemman päälle, joten elä niin ettei tarvi syyttää itseään. Jokatap. sun on käsiteltävä itse omat tunteesi selviksi, etenkin, kun sun kumppanisi on jo antanut sulle anteeksi.
- tarleena12
Onpa sinulla kiva mies kun ei loukkaannu liian pahasti yhdestä suudelmasta, taitaa rakastaa sinua oikeasti! Anna kunnon hali ihanalle miehellesi ja hyväksy hänen anteeksiantonsa, ei yksi suudelma maailmaa eikä tosirakkautta kaada!
- kuole.pois
Tuollainen pettäjä nainen ei ansaitse miestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576