Itse olin törkypoika ennen ja pelailin pelejäni.
Onneksi määrällisesti en satuttanut enempää naisia teoillani. Ihan liikaa kuitenkin. Mutta ahmin netistä tietoa millä saa PILLUA 'lihatiskiltä' ja muutenkaan en ymmärtänyt itseäni.
Täällä kun luetaan ISKUVINKKEJÄ niin unohdetaan ihminen. Ihmisyys. Ei se PILLU tai MUNA ole mikään lihanpala. Vaan pitäisi kunnioittaa toista ihmistä ihmisenä.
Itse kadun nykyisin erittäin paljon valheilla ja 'pelaamalla' huijattua elämää. Kadun sitä kun olen tajunnut miten paljon nämä asiat voivat satuttaa ja olen satuttanut liikaa ihmisiä. Se satuttaminen voi kantaa pitkälle ja pilata välit moneenkin ihmiseen kerralla.
Se iskuvinkki: Olkaa rehellisiä toisillenne ja huomioikaa toiset ihmiset ihmisenä eikä lihanpalana. Kadutte vielä lujaa jos omatuntonne on olemassa ja jos vääryydellä paneskeletta. Voitta menettää oman ihmisarvonne jos että kunnioita toisten ihmisarvoa!
Ei se panojen määrä tee miestä vaan se miten käyttäytyy. Rehellisesti, antaen tilaa ja kunnioittaen toisia ihmisiä.
PARAS ISKUVINKKI IKINÄ!
16
144
Vastaukset
- ytm-panomies
Mitä enemmän saa pillua , sitä parempi mieli. Olen ollut yli sadan naisen kanssa.
- Muutoslähteeitsestä
Hienoa, että olet tiedostanut itsestäsi huonoja piirteitä ja opetellut muuttamaan käytöstäsi ihmisiä kohtaan. Olet siis kasvanut ihmisenä ja varmasti saat myös paljon enemmän suhteestasi henkisellä tasolla. Ja eikö olekin mukavaa ettei tarvitse enää kuulla aina olevansa se suhteen sika, vaan suhteen toinen osapuoli arvostaa sinua yhtälailla.
- ettäsilleensetoimii
Alle 40v... Jos aloitit vaikkapa 18v, vittu että oot ollu kauan typerä. Mä opin jo joskus ala-asteikäisenä että ei suatana ja panemisen lopetin 25v...vaimo etsinnässä...
- alle.40v.onneksi.opin
Enkä edes omin avuin tajunnut sitäkään! No sanoppa muuta miten typerä ja lapsellinen voikaan olla. Olen vieläkin mutta olen antanut itselleni mahdollisuuden muuttua enkä ole enään niin kriittisesti vastaan joka asiaan. Olen huomannut että ajatteluaan voi muuttaa, voi ja saakin olla väärässä. Ei voi kehittyäkään jos ei ole valmis muuttumaan.
En tiedä ketä saan kiittää mutta onneksi opin pikkuhiljaa. Tajuan ja kasvan ihmisenä, varmaankin vasta alussa kasvaminen ja sitä se onkin läpi elämän.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Lämmittää sydäntä tietää että täällä joku jopa vastaa asiallisestikin. Kiitos siitä. - alle.40v.onneksi.opin
-"Varmaankin" pois. Ei tarvi arpoa vaan eteenpäin mentävä vaikka ei se aina kivaa olisikaan. Vielä on hiottavaa ja onneksi onkin! Olisi tylsää jos ei olisi!
Ei täällä lueta iskuvinkkejä.
Aivan. Olen ennenkin ihmetellyt, kun ätmeillä ei ole naispuolisia kavereita eikä sellaisia edes haluta. Naista ei nähdä ihmisenä vaan mahdollisuutena seksiin.
- Ex------------PUA
Kaverialuemiehen puhetta. :D
Tuttu ja turvallinen paikka valkoritarille, saa nypyttää vimmatusti kun kuuntelee naispuolisen kaverin olleen sittten toteutunut mahdollisuus seksiin, mutta jollekin toiselle miehelle.
Samoin, naiset eivät halua olla välttämättä miehen kavereita kuin hyötymielessä. Sehän on ihannetila, että voi käyttää ilman omaa velvollisuuttaan (seksi) miestä hyväkseen. - että.silleen
Ex------------PUA kirjoitti:
Kaverialuemiehen puhetta. :D
Tuttu ja turvallinen paikka valkoritarille, saa nypyttää vimmatusti kun kuuntelee naispuolisen kaverin olleen sittten toteutunut mahdollisuus seksiin, mutta jollekin toiselle miehelle.
Samoin, naiset eivät halua olla välttämättä miehen kavereita kuin hyötymielessä. Sehän on ihannetila, että voi käyttää ilman omaa velvollisuuttaan (seksi) miestä hyväkseen.Onko kaikesta aina hyödyttävä käsinkosketeltavasti? Pelkkä ajatusten vaihto saattaa olla henkisesti mielenkiintoista.
Aina oppii uutta pakostakin vaikka olisi minkälainen luupää tahansa.
( ikävä kyllä; ilmeisesti ei ihan kaikki)
Sellaista tilannetta ei tule ett kokisin seksin velvollisuudeksi, ett pitäisi velvollisuuden tunteesta lempiä,ilman omaa halua.
Ei seksi mikään maksuväline ole! Sinä ett naista pidä edes ihmisenä.
Tekovagina eli taskumörssä se on nykyajan hienoin käden jatke... maallisia himoja tyydytettäessä,osta sellainen!
Nyt en ehdi pyllypyykille...mut raivoa rauhassa! - Ex----------PUA
että.silleen kirjoitti:
Onko kaikesta aina hyödyttävä käsinkosketeltavasti? Pelkkä ajatusten vaihto saattaa olla henkisesti mielenkiintoista.
Aina oppii uutta pakostakin vaikka olisi minkälainen luupää tahansa.
( ikävä kyllä; ilmeisesti ei ihan kaikki)
Sellaista tilannetta ei tule ett kokisin seksin velvollisuudeksi, ett pitäisi velvollisuuden tunteesta lempiä,ilman omaa halua.
Ei seksi mikään maksuväline ole! Sinä ett naista pidä edes ihmisenä.
Tekovagina eli taskumörssä se on nykyajan hienoin käden jatke... maallisia himoja tyydytettäessä,osta sellainen!
Nyt en ehdi pyllypyykille...mut raivoa rauhassa!No naisenahan sinun pitäisi se tietää,sillä sinun sukupuolesi on esim. kiinnnostunut enemmän miehen statuksesta ja lompakon sisällöstä, kuin siitä miehestä.
Siksi naiset eivät voi ulista, jos heitä kohdellaan sellaisina kuin he ovat. - että.silleen
Ex----------PUA kirjoitti:
No naisenahan sinun pitäisi se tietää,sillä sinun sukupuolesi on esim. kiinnnostunut enemmän miehen statuksesta ja lompakon sisällöstä, kuin siitä miehestä.
Siksi naiset eivät voi ulista, jos heitä kohdellaan sellaisina kuin he ovat.Ihan ystävyydellä, mä en kilpaile sun kanssasi naisista..ei kiinnosta pätkääkään.
Eikä mun tuttavapiirissä tai lähimmissä ystävissä; käsittääkseni ole ainuttakaan naista jota raha kiinnostaisi enemmän mitä mies jonka kanssa seurustelee.
Valalle en asiasta mene, mutt hyvin sen ovat sitten omana tietonaan pitäneet.
Kirsi tosin vaihtaa parisuuhteessa miestä, alle vuoden kierto välillä.
Useimmat ovat kyllä jo avioituneet mun ikään päästyään.
Läheisistä ystävistäni Yvonnella on ollut sama avokki jo yli 6 vuotta ja lapsi tulossa.
Se siitä sun hypergamiasta...on kyllä tämän palstan ihan ikioma tuote: se minun oma mielipiteeni.
Hyvää yötä palstalaisille!
- 89768
Muutuitko.. vai kyllästyitkö vain entiseen menoon?
Jos muutuit niin mikä aiheutti muutoksen noin pitkän ajan jälkeen?
Ja vielä; tuolla vinkilläkö itse scoretit? :-o Mitä semmoinen vääryydellä paneskelu on? Olisi hyvä tietää, ettei joutusi sitten jälkeenpäin katumaan.
- Ex------------PUA
Naisten luoma peli.
Ne ovat naiset jotka hypergamisesti metsästävät miestä jolla on rahaa, statusta ja ulkonäköä.
Samoin, ne ovat naiset jotka tekeävt itsestään palan lihaa, vaihdoss edellä mainittuihin hyödykkeisiin.
Joten turha itkeä, jos se kuuluisa lihanapala katoaa,kun on sen itse jättänyt yöksi ulos. - muuttaa.elämäsi
Ex------------PUA kunpa oppisit joskus elämässäsi näkemään muutakin kuin ulkokuoren naisissa. Maailmankuvasi voisi muuttua.
Onhan se pirun vaikeaa aluksi. On sen arvoista kuitenkin. 1 Jos haluaa ihmissuhteen, pitää nähdä toinen sukupuoli ihmisinä. Jos haluaa "nuorta tinsaa", niin on paras kaivaa kuvetta ja maksaa rehdisti palveluntarjoajalle. Nuorten naisten iskeminen pelkkään seksisuhteeseen voi juuri ja juuria onnistua hyvännäköisiltä, hyväkroppaisilta nuorilta miehiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463