Käyskentelettekö kotonanne alastomana?

Alaston_sinkku

Vai onko alastomuus teille ongelma?

65

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkanenpaukuu

No en ainakaan näillä keleillä hirveesti, sisälläkin viilee. Kesällä tykkään oleskella alusvaatteissa. Suihkun jälkeen oleskelen jonkun aikaa nakuna yleensä, tykkään, että oon kuiva ja on vähän vilu, ennen kuin pistän vaatetta päälle.

• yks.horo

Usein kyllä. Aamu- tai kylpytakissa.

• 18cm_ulkoilutettavaa

Juu. Tykkään ulkoiluttaa alapäätä. On mukavampaa kun jorma saa roikkua vapaasti eikä sitä ole tungettu kalsareihin.

• 101prosHetero

Alastomuus. Se on homoille

• Vaatteetpäälle

En ole mikään nakupelle

• Nainen_28v

Riippuu tilanteesta. Yleensä on toppi ja alushousut tms.

• Käyskentelen aamuisin suihkun jälkeen sen aikaa, että kosteusvoide on imeytynyt. Mahdan olla koominen näky alasti aamiaista tehdessäni, vaikkei Rouva Ratikka mitään kommentoikaan.

• Ikis__M

Sitä inhottaa niin paljon ettei saa sanaa suustaan. Kosteusvoiteella päällystetty karvaperse pyörimässä keittiössä, arvaan että rouva ratikka ottaa vain kahvia :D

• Ikis__M kirjoitti:

Sitä inhottaa niin paljon ettei saa sanaa suustaan. Kosteusvoiteella päällystetty karvaperse pyörimässä keittiössä, arvaan että rouva ratikka ottaa vain kahvia :D

Ei se sentään niin hienotunteinen ole, etteikö sanoisi. Eikä sanoneet edellisetkään naiset mitään.

• Jari.k
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei se sentään niin hienotunteinen ole, etteikö sanoisi. Eikä sanoneet edellisetkään naiset mitään.

Lopetatko viikkorahan maksun, jos kommentoi katkaravustasi?

• Jari.k kirjoitti:

Lopetatko viikkorahan maksun, jos kommentoi katkaravustasi?

Joo.

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tekniikka ei ehkä ole vielä tarpeeksi pitkälle edennyttä ja kuitenkin olet pihistellyt hankintavaiheessa:

http://www.tekniikkatalous.fi/arkisto/2012-04-27/Tulevaisuudessa-robotit-tarjoavat-tajunnan-räjäyttävää-seksiä-ja-ratkovat-parit-yhteiskunnalliset-ongelmat-3309088.html

Ehkä jo muutaman vuoden päästä kuitenkin on mahdollista tilata nukke joka spontaanisti kommentoi kekkaloimistasi.

• Nnnaaaiinenn

Talvisin tääl on niin viilee et pakko olla vaatetta kunnolla. Kesähelteillä taas olen joskus ollut viikonkin alasti. :D

• että.silleen

Jos asunnossa on sälekaihtimet jotka voi tarpeen tullen sulkea tai vastapäätä ei ole asuintaloja, niin kesäisin kuljen kotona (yksinäni) pelkissä hipstereissä.
      Talvisin jos asunto on tasaisen lämmin eikä vetoinen, mulla on hipsterien lisäksi sukkahousut ja t-paita ylläni, siis ainoastaan yksin ollessani.

• Entä miten pukeudut kesällä, jos kotona on myös panokaverisi?

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Entä miten pukeudut kesällä, jos kotona on myös panokaverisi?

Kuules nyt kuuro, mulla ei ole sellaista!
        Jos minä muutan miehen luo tai mies minun luokseni asumaan...en minä nyt avokin takia pukeudu!...
        Kuin korkeintaan hänen toiveestaan johonkin pitseihin ehkä... tai mitä hän haluaa mun pukevan päälleni kotona. Ei minulla ole syytä vartaloani häpeillä.
        Mutt minun nurkissani ei kulje satunnaisia kolleja ja minä en keikoile vaatteita mies vieraille.(kavereille) Joko meni viesti perille? Mitä muut naiset tekee, ei ole minun asiani.

• HuhujenKertoja
        että.silleen kirjoitti:

Kuules nyt kuuro, mulla ei ole sellaista!
        Jos minä muutan miehen luo tai mies minun luokseni asumaan...en minä nyt avokin takia pukeudu!...
        Kuin korkeintaan hänen toiveestaan johonkin pitseihin ehkä... tai mitä hän haluaa mun pukevan päälleni kotona. Ei minulla ole syytä vartaloani häpeillä.
        Mutt minun nurkissani ei kulje satunnaisia kolleja ja minä en keikoile vaatteita mies vieraille.(kavereille) Joko meni viesti perille? Mitä muut naiset tekee, ei ole minun asiani.

Huhut kertovat että nimimerkin että.silleen luona käy säännöllisesti jyystärikarju joka toimii vartijana vankienhoitolaitoksessa.

• että.silleen
        HuhujenKertoja kirjoitti:

Huhut kertovat että nimimerkin että.silleen luona käy säännöllisesti jyystärikarju joka toimii vartijana vankienhoitolaitoksessa.

Taidat itse levitellä sellaisia huhuja. Pelkkiä huhuja kuitenkin! Mun tuttavapiiriini ei tietääkseni kuulu yhtään siihen ammattikuntaan kuuluvaa.
        Säännöllisesti luonani käyvä "kulkukolli" on kyllä mun broidi. On muuten joskus yötäkin, kun vaimo on sulkenut oven nenän edestä takalukkoon, riidan jälkeen!
        En minä sitä ronttia yöksi ulos pakkaseenkaan voi jättää...on mun veljeni.
        Veljeni ei ole vartija, hän kuuluu laivastoon.

• kaljuvihreätransu

Alastomuus on meille ongelma, koska meitä tirkistellään koko ajan infrapunakameralla naapurista.

• aseraseasfas

Olisin itse mielelläni alastomana koko ajan mutta kun kerrostalokämpässä on vain jotain 20-22 astetta niin vilu tulee nopeasti.
      Itse haluaisin että olisi jotain 25 astetta mutta en pysty vaikuttamaan asiaan ellen itse osta lisälämmitintä.

• mukavatkuteet

Käyskentelettekö kotonanne vaatteet päällä vai onko pukeutuminen teille ongelma?

• 2626

Juuri nyt ei tulisi mieleenikään. Sisälämpötila 16,7. Sentään plussaa.

• en.tarkenisi

miksi niin vähän?

• 2626
        en.tarkenisi kirjoitti:

miksi niin vähän?

En tiedä. Isännöitsijä tarkistanut lämpökeskuksen, siellä kaikki ok. Olen nyt teipannut ikkunoita ja käärinyt pyyherullia ikkunoille ja parvekkeenoven alle. Kissat rikkoivat kissanluukkunsa parvekkeelle syksyllä, mutta mielestäni tukin ja teippasin aukon huolellisesti.

Tiivistenauhan käyttö on vaikeaa. Vaikka akkunasta tuulisi solkenaan, ei sitä saa kiinni mikäli tiivistenauha on välissä.

• atännä

Totta kai, jos vaan tarkenee. Kesällä paljon, talvella vähän. Harrastuksissakin hihhuloidaan pukuhuoneessa alasti suihkun jälkeen vaikka kuinka, aika harvalle sielläkään alastomuus on ongelma. Jotkut peittelevät enemmän itseään, suurin osa on alasti tosi luontevasti.

• Taitaa olla pientä kisailua tuo alastomuus pukkarissa. Itseään peittelevät varmaan enemmän ne, jotka eivät koe saavuttaneensa esteettisesti sellaista vartaloa, jonka haluaisivat.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Taitaa olla pientä kisailua tuo alastomuus pukkarissa. Itseään peittelevät varmaan enemmän ne, jotka eivät koe saavuttaneensa esteettisesti sellaista vartaloa, jonka haluaisivat.

Ei se sellaisesta ole kiinni. Joillekin alastomuus on luonnollisempaa kuin toisille. En jaksa uskoa, että tuolla porukalla kenelläkään olisi niin huonoa itsetuntoa, että sen vuoksi peittelisi. Muutenkin treenataan usein vartalon paljastavissa tamineissa, että ei sieltä trikoiden ja tiukkojen yläosien alta mitään yllätyksiä löydy.

• atännä kirjoitti:

Ei se sellaisesta ole kiinni. Joillekin alastomuus on luonnollisempaa kuin toisille. En jaksa uskoa, että tuolla porukalla kenelläkään olisi niin huonoa itsetuntoa, että sen vuoksi peittelisi. Muutenkin treenataan usein vartalon paljastavissa tamineissa, että ei sieltä trikoiden ja tiukkojen yläosien alta mitään yllätyksiä löydy.

Vartalon paljastavissa tamineissa? En nyt oikein ymmärrä, jokin kuvallinen esimerkki olisi tähän kohtaan hyvä.

• senkin.irstailija

Kuulostaa aikamoiselta irstailulta.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Vartalon paljastavissa tamineissa? En nyt oikein ymmärrä, jokin kuvallinen esimerkki olisi tähän kohtaan hyvä.

Googlaa, pervo.
        Noiden vartalonmyötäisten vaatteiden ideana on mm. se, että koutsi näkee että käytetään oikeita lihoja. Toki myös kompressiovaikutus, eikä lepattavat jää kiinni mihinkään, eivätkä rullaa tai nouse ylös tms. Ei me siellä koutsille keinutella peppua, ainakaan paljoa. Kun vedetään omaa treeniä, pukeudutaan tilanteen mukaan.

• atännä kirjoitti:

Googlaa, pervo.
        Noiden vartalonmyötäisten vaatteiden ideana on mm. se, että koutsi näkee että käytetään oikeita lihoja. Toki myös kompressiovaikutus, eikä lepattavat jää kiinni mihinkään, eivätkä rullaa tai nouse ylös tms. Ei me siellä koutsille keinutella peppua, ainakaan paljoa. Kun vedetään omaa treeniä, pukeudutaan tilanteen mukaan.

Arvasinkin, että pukeudutte noin jonkun miehen takia. :-/

• HC-ätmel kirjoitti:

Arvasinkin, että pukeudutte noin jonkun miehen takia. :-/

Voihan se koutsi olla nainenkin

• 12121212
        pujottelija kirjoitti:

Voihan se koutsi olla nainenkin

Vaan tuskinpa on ;)

Tosin onhan minunkin personal trainerini nainen, ja toki alle 30v.

• googlettelija
        atännä kirjoitti:

Googlaa, pervo.

Minä googlasin.

Kyykkäystä/salitrikoot:
        http://cdn.timesofisrael.com/uploads/2014/01/601201_1376427725944827_971077389_n-e1389067156800.jpg

Venyttelyä/salilegginsit:
        https://ak-hdl.buzzfed.com/static/enhanced/webdr03/2013/3/6/15/enhanced-buzz-29630-1362602313-11.jpg

Koutsi tarkkailee että harjoituksessa käytetään oikeita "lihoja":
        https://i.ytimg.com/vi/bCuJQz7XqRI/hqdefault.jpg

• atännä
        googlettelija kirjoitti:

Minä googlasin.

Kyykkäystä/salitrikoot:
        http://cdn.timesofisrael.com/uploads/2014/01/601201_1376427725944827_971077389_n-e1389067156800.jpg

Venyttelyä/salilegginsit:
        https://ak-hdl.buzzfed.com/static/enhanced/webdr03/2013/3/6/15/enhanced-buzz-29630-1362602313-11.jpg

Koutsi tarkkailee että harjoituksessa käytetään oikeita "lihoja":
        https://i.ytimg.com/vi/bCuJQz7XqRI/hqdefault.jpg

Ekassa kuvassa oli mun mielestäni oikeasti hyvä takapuoli. Kakkosen peppusta ei isompaa kehua, tuossa asennossa jokaisen kroppa näyttää hyvältä. Kolmosen peppu oli aika mitäänsanomaton. Hyvännäköisiä kroppia kaikilla, mutta jos tosiaan irroitetaan se peppu kuvasta, niin :)

• Niissä tilanteissa, missä on luontevaa olla alasti.......täysin alastomana ei muuten tule oltua, kun on niiiiiiiin alaston olo tjms. ;D

• nolouden.huippu

Kumpi olisi nolompaa miehelle, olla alasti julkisesti vai olla pelkissä naisten stringeissä julkisesti?

• nolouden.huippu kirjoitti:

Kumpi olisi nolompaa miehelle, olla alasti julkisesti vai olla pelkissä naisten stringeissä julkisesti?

Yksilökohtaista... ;D...mut oma mielipide on, että nolompaa stringeillä, kuin ilman... =D

• nolouden.huippu
        MGTOW kirjoitti:

Yksilökohtaista... ;D...mut oma mielipide on, että nolompaa stringeillä, kuin ilman... =D

Joo, kyllä mä kai valitsisin saman vaihtoehdon, ainakin lämpimällä säällä. 8)

• nolouden.huippu kirjoitti:

Joo, kyllä mä kai valitsisin saman vaihtoehdon, ainakin lämpimällä säällä. 8)

Tuskimpa ne stringit siinä kauheasti lämmittää vaikka olisi kuinka kylmää.....paitsi jos on jotain erikoisempaa mallia, mut sitten ne ei taida olla enää stringit tai eivät ainakaan aja enää sitä tarkoitusta mitä niillä haetaan... =D

• 2626
        MGTOW kirjoitti:

Tuskimpa ne stringit siinä kauheasti lämmittää vaikka olisi kuinka kylmää.....paitsi jos on jotain erikoisempaa mallia, mut sitten ne ei taida olla enää stringit tai eivät ainakaan aja enää sitä tarkoitusta mitä niillä haetaan... =D

En kykene käsittämään stringejä. Miten kukaan voi käyttää sellaisia. Itse olisin koko ajan nykimässä niitä. Hyh.

• nolouden.huippu
        MGTOW kirjoitti:

No ne kuitenkin peittäisi ne paikat, jotka ei ole ainakaan mulla ihan edustavimmillaan kylmässä. 8/

• että.silleen
        2626 kirjoitti:

En kykene käsittämään stringejä. Miten kukaan voi käyttää sellaisia. Itse olisin koko ajan nykimässä niitä. Hyh.

Olen omistanut yhdet stringit, epämielyttävimmät "alushousut" mitä ikinä olen käyttänyt. Hiertää, hankaa, hyi että...inhottavat, ihan yhtä kamalat kuin nailonpitsiset hipsteritkin, jotka puolestaan raapivat ihoa ja ovat kesällä hiostavat.
        Silkkiset hipsterit naiselle ovat mielyttävimmät sekä kesällä että talvella.

• Hyvin harvoin, tulee kylymä, kun mulla ei ole lämmittävää rasvakerrosta

• atännä

Lihakset lämmittää :)

• atännä kirjoitti:

Lihakset lämmittää :)

Nytkin palelee jalkoja, vaik on kahdet villasukat

• atännä
        pujottelija kirjoitti:

Nytkin palelee jalkoja, vaik on kahdet villasukat

Seisotko pihalla? Täällä kiristyy pakkanen hurjaa vauhtia, yli -20 jo pitkälti. hrrt..
        Sisällä pärjää yksillä villasukilla :)

• atännä kirjoitti:

Seisotko pihalla? Täällä kiristyy pakkanen hurjaa vauhtia, yli -20 jo pitkälti. hrrt..
        Sisällä pärjää yksillä villasukilla :)

Just oon lähtemässä ulos, pääsee eroon peruskylmyydestä

• rumamaija

Saunan jälkeen hetken aikaa, mutta sitten tuleekin jo liian kylmä.

• kahvihullu

Mua ällöttää että jotkut istuvat alastomilla perseillään tuoleilla ja sohvilla. Varmaan kiva pershien ja paskan haju kaikilla istuimilla. Ei niissä oo edes irtopäällisiä että vois niitä joskus pestä.
      Eli itelläni on aina kyllä pikkuhousut ja jotkut legginsit tai lököhousut jalassa kotonakin. Kesällä pidän pitkää hametta.
      Tää on yks syy miks nautin yksin olemisesta kun mä oon ehkä sit vähän bakteerikammoinen ja mua ällöttää kaikki pallihiet ja pillumehut sun muut sohvilla, eksälleki jouduin aina mäkättämään että laita housut jalkaan ja sukat pitää aina olla ja pytyn kansi oltava alhaalla kun vedät vessan ja pese hampaas, käytä laudeliinaa ja ja ja ja...

• 2626

Sinusta en tiedä, minä peseydyn joten takapuolestani ei sohvaan mitään tartu. Sohvalla tosin on irtopeite, kissojen vuoksi.

Pikkuhousujen pitäminen on aika tyhmää, mitä jos vaihtaisit yöpaitaan. "Tavaran pitää tuulettua" sanoi Anna-Leena Härkönenkin.

Eksäsi oli varmasti todella helpottunut päästyään eksäksi...

• kahvihullu
        2626 kirjoitti:

Sinusta en tiedä, minä peseydyn joten takapuolestani ei sohvaan mitään tartu. Sohvalla tosin on irtopeite, kissojen vuoksi.

Pikkuhousujen pitäminen on aika tyhmää, mitä jos vaihtaisit yöpaitaan. "Tavaran pitää tuulettua" sanoi Anna-Leena Härkönenkin.

Eksäsi oli varmasti todella helpottunut päästyään eksäksi...

Eli käyt pesulla joka kerta ennen kuin istut sohvalle? Hienoa. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. Tai tässä tapauksessa ehkä paskamerkki, pallihiki tai peräti jarruraita.

Hyi helkkari. Joo, tuun pysymään sinkkuna. Minussa on vika ja myönnän sen.
        En kestä pershikeä= tuomittu yksinäisyyteen.

Ja mun tavara kyllä tuulettuu kun nukun alastomana, mutta en ikipäivänä istuisi alastoman värkkini kanssa missään. Moni tekee sitä julkisillakin paikoilla, hyi helvetti! Sit niitä naisia pidetään niin ihquina ja seksikkäinä. Joo, tuun kuolemaan vanhapiikana. Oi mikä onni.

• 2626
        kahvihullu kirjoitti:

Eli käyt pesulla joka kerta ennen kuin istut sohvalle? Hienoa. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. Tai tässä tapauksessa ehkä paskamerkki, pallihiki tai peräti jarruraita.

Hyi helkkari. Joo, tuun pysymään sinkkuna. Minussa on vika ja myönnän sen.
        En kestä pershikeä= tuomittu yksinäisyyteen.

Ja mun tavara kyllä tuulettuu kun nukun alastomana, mutta en ikipäivänä istuisi alastoman värkkini kanssa missään. Moni tekee sitä julkisillakin paikoilla, hyi helvetti! Sit niitä naisia pidetään niin ihquina ja seksikkäinä. Joo, tuun kuolemaan vanhapiikana. Oi mikä onni.

Herranjestas, onhan siinä (siis kesäisin terassilla) hame pyrstön ja tuolin välissä! En hinkkaisi paikkojani johonkin julkiseen tuoliin. On terveellistä käyttää mekkoa pöksyittä säiden salliessa, ihan on kokeneen gynekologinkin neuvo. Sinulla on eritekammo, fobioille ei voi mitään, onneksi omasi on melko harmiton.

Enkä tosiaankaan käy pesulla ennen kuin istun sohvalle, taidat olla aika hassu!

• Nakustellen

Onneksi on niin lämmin asunto että tarkenee ihan nahkasillaan, minulle alastomuus ei ole ongelma, olen sinut kroppani kanssa. Asun kerrostalossa ja vieressä on toinen josta on näkyvyys asuntooni ja varmaan sieltä joku tiirailee kun liikun alasti kotonani niin ei se minua haittaa, kotona saa olla niinkuin itse haluaa, vaikka nakuna.

• Mitähän sillä alastomana käyskentelyllä sitten muka haetaan.. Onko se joku himorunkkareiden juttu pyöriä jatkuvasti muna kädessä ympäri taloa. Minulla on kyllä ihan muutakin elämää ja ajateltavaa.

• 2626

Alastomana käyskentely on ihan mukavaa, joskin helteellä käytän mielelläni esimerkiksi hiekkapestyä silkkiä ihoa vasten. Mutta uiminen, se on ihanaa alastomana. Uimapuku todella häiritsee.

Ai niin, alastomana ollessani en kävele muna kädessä ympäri taloa. Mikäli sattuisi olemaan muna kädessä, todennäköisesti olisimme melko aloillamme vaakasuorassa.

• muna.kädessä
        2626 kirjoitti:

Alastomana käyskentely on ihan mukavaa, joskin helteellä käytän mielelläni esimerkiksi hiekkapestyä silkkiä ihoa vasten. Mutta uiminen, se on ihanaa alastomana. Uimapuku todella häiritsee.

Ai niin, alastomana ollessani en kävele muna kädessä ympäri taloa. Mikäli sattuisi olemaan muna kädessä, todennäköisesti olisimme melko aloillamme vaakasuorassa.

No yleensä pidellään kädestä kävellessä, mutta kai sitä voisi pitää miestä myös munasta kotona verhojen takana. Sellainen vähän uudenlainen romanttinen iltakävely.

• En löydä PikkuLikan vastausta ketjusta. Se varmaan istuu välillä älästi parvekkeellakin.

• En istu alasti parvekkeella naapureiden vuoksi.. naapurustossa asuu vielä yksi erityisen ällö vanha ukko. Tosin en tiedä kiinnittäisikö kukaan edes mitään huomiota vaikka istuisinkin kelteisilläni parvekkeella. :/ Oli miten oli, mielestäni osoittaa hienotunteisuutta muita kohtaan verhota itsensä säädyllisesti yleisillä paikoilla, koskee myös pukukoppikekkulointia. Mitä kukin puuhaa himassaan on sitten asia erikseen. Itse en kylläkään tykkää istua nahkasohvalla paljaalla pyllyllä, mutta toisinaan nakuna nukkuminen on mukavaa.

• Nakunukkuja

Kyllä, joka ikinen päivä. Minä tykkään olla alasti kotonani. Nukun myöskin yöni nakuna. Lääkärini sanoi että on terveelistä olla ilman housuja, saa alapää ilmaa. (siis kotona. ei ulkona). Olen mies senior.

• nakunukkuja_

Juu ehdottomasti olen alasti kotonani silloin kun tarkenen. Ja yöt nukun aina alasti.

• Häiritsevää

Se on vaan varmaan aika häiritsevää jos ovikello äkkiä soi tai jos on lapsia jotka kavereineen yht'äkkiä sinkoaa sisälle

• Nakunakotona

Olen nyttenkin alasti, eikä ole mitään aikomustakaan laittaa päälleni ennkuin kello 11,00. Jolloin lähden ulos asijoilleni. Ja kun tulen takaisin kotiini niin vaatteeni lähtee pois lähes heti. Jos joku näkee mut ilman vaatteitani, Se on hänen propleema, Ei minun.

• Joku palstan naisista on tälläkin hetkellä ilman rihman kiertämää.

• Luolamadonna

Ihanne naiseni on tällä hetkellä kietoutunut pöllövilttiin, jonka ostin hänelle Rukalta. Rinteen parkkiksella oli parkissa venäläinen musta maasturi, jonka kylkiin oli maalattu vesikauhuinen susi. Ihmettelin tätä tovin, kävelin sitten Alkoon ja ostin - muistaakseni - italialaista viiniä pari pulloa. Mökin sauna oli sillä hetkellä lämpenemässä ja katolta putoili sulavettä hankeen poraten niihin kielen mentäviä reikiä. Kuusessa asui orava, joka piti pikku pähkinöistä.

En yleensä syötä villieläimiä, mutta tämä tapaus oli harvinaisen ärsyttävä.

(Naurua)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3495
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      394
      3269
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3084
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2899
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2388
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2105
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      2014
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1929
    9. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      43
      1914
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1909
    Aihe