Kuopion Oralin Komulainen laittoi minulle laminaatteja. Kaksi oli väärään muotoisia, mutta hän laittoi ne silti paikoilleen. Ne painoivat tuskallisesti ientä. Reklamoin Komulaiselle, joka avokätisesti lupasikin satasen alennuksen.
Koska Komulainen oli täysin kädetön, sovimme hoidon päättymisestä siten, että en maksa näistä kahdesta viallisesta laminaatista mitään. Maksoin täyden hinnan muista kahdeksasta laminaatista.
Olin helpottunut, että pääsin eroon kertakaikkisen osaamattoman lääkärin käsistä.
Laminaatit alkoivat kuitenkin toistuvasti irtoilla. Reklamoin pari kertaa Komulaiselle, mutta hän ei nähnyt tarpeelliseksi edes vastata niihin. Jokainen täyden hinnan laminaatti irtosi vähintään kerran.
Kiinnitytin laminaatteja toisella lääkärillä (EHL protetiikka), joka totesi laminaattien toteutuksen olevan erikoinen. Lopulta kyllästyin laminaattien jatkuvaan irtoiluun ja niiden kiinnittämistä aiheutuneisiin kuluihin. Koska Komulainen ei vastannut reklamaatioihin, toteututin muualla hampaiden korjaamisen.
Oralin potilasasiamiehen pyynnöstä laitoin reklamaation Oralin johtajalle, mutta hän ei suostunut palauttamaan heille maksamiani rahoja. Jouduin siten tekemään potilasvahinkoilmoituksen. Sitä kautta saan maksamani rahani takaisin ja kulut uudelleenkiinityksistä.
Oral säästää näin toimimalla tuhansia euroja, koska heidän ei tarvitse itse maksaa niitä. Nyt he käytännössä maksattavat nämä rahat muillakin hammaslääkäriasemilla.
Kuopion Oral = huono hammashoito
6
2751
Vastaukset
- Törky_Oral
Törkeetä toimintaa maksattaa muilla!
- Oraliltapois
Vastenmielistä toimintaa, mutta Oralille ihan normaalia. Mitä me asiakkaat voisimme oikeastaan tehdä? Minä ainakin äänestän jaloillani!
- otaselvää2
Tietoa on niin hammaslääkäri kuin lääkäri palveluista privaattipuolella.Kannattaa selvittää todella tarkkaan kenen hoidettavaksi menee.Se,että on yksityisklinikka ei vielä takaa mitään.Ammattitaidoiltaan heikoimpia löytyy,joka klinikalta.
- Ei_kiitos_Oralille
Se on juuri näin. Kaikkien huonoa lääkäripalvelua saaneiden tulisi julkaista ne. Yksityisellä ja julkisella puolella on hyviä lääkäreitä, mutta myös vähemmän hyviä. Yksityinen puoli rahastaa kunnolla olipa hyvä tai huono lääkäri. Ei kiitos Oralille!!!
- KomulainenJP
Kuopion Oralin Jukka-Pekka Komulainen on tunnettu, että hoito menee vikaan, mutta silti homma jatkuu. Ja Oral ei korvaa. Potilasvahinkoilmoituksella rahat saa takaisin. Siten Oral maksattaa muilla Komulaisen virheet.
- Anonyymi
Kuopion Oralilla on huono moraali, rahat pois, muusta viis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata912670Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051695- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 79934
- 45877
- 62849