Suomalainen mies ei enää nykypäivänä kykene olemaan seurustelu kumppani?!
Nämä jotka on sitä tyyppiä ovat jo löytäneet kumppanin ja loput hakee vain panoseuraa.
miksi ei kykene??
35
136
Vastaukset
Tai sitten ne, jotka haluaisivat seurustella, eivät syystä tai toisesta kelpaa sinulle. Ei ole tarpeeksi statusta omiin kriteereihisi. Onpa kyse sitten alkoholin käytöstä, ulkonäöstä, rahasta tai ties mistä.
- einäinei
No miks pitäis huolia vierelle ylipainoinen, huonon hygienian omaava ihminen jos ei itsekään ole sellainen? Jos toiseen ei tunne vetoa millaan lailla niin samahan se on silloin olla vaan kavereita. En mä ainakaan siinä nää kovin järkeä.
Mut tää "olet kaunis" "oot kuuma" ja sit halutaan vaan sänkyyn.
En käsitä, teeppä naisena samoin niin johan alkaa nimityksiä tulemaan einäinei kirjoitti:
No miks pitäis huolia vierelle ylipainoinen, huonon hygienian omaava ihminen jos ei itsekään ole sellainen? Jos toiseen ei tunne vetoa millaan lailla niin samahan se on silloin olla vaan kavereita. En mä ainakaan siinä nää kovin järkeä.
En käsitä, teeppä naisena samoin niin johan alkaa nimityksiä tulemaanMoni parisuhteeseen kelpaamaton nainen kelpaa kuitenkin seksiin. No miten sitä seksiä sitten saa? Olemalla rehellinen ja kysymällä? Vai lirkuttelemalla valkoisia valheita naisen korvaan?
Koska naiset lirkuttelusta jalkansa levittävät, niin totta helveissä miehet niin tekevät. Kannattaa naistenkin miettiä, onko heillä oikeasti rahkeita saada siitä komeasta lirkuttelijasta seurustelukumppani. Naiset ovat hyviä huijaamaan itseään ja sitten pettyvät.
Sinulla on sama ongelma kuin palstan ätmeillä: Yliarvioidaan oma taso ja sitten valitetaan vastakkaisen sukupuolen nirsoutta.- jaspersssss
Kategorioin naiset pantaviin ja ei-pantaviin, jotkin äärimmäisen harvinaiset naiset kuuluvat niihin joiden kanssa tahtoo oikeasti seurustella, olla ja elää hengittää samaa ilmanalaa. Vain yksi tuhannesta, korkeintaan, kuuluu kaikkein harvinaisempaan kategoriaan. Nähtävästi sinäkin olet vain lutka, jota miehet haluavat panna. C'est la vie.
- aloittajaaa
Ja sulla on ilmeisesti oikeus käyttää lutka sanaa ihan kenestä vain? :D
- YksiTuhannestako
jaspersssss kirjoitti:
Kategorioin naiset pantaviin ja ei-pantaviin, jotkin äärimmäisen harvinaiset naiset kuuluvat niihin joiden kanssa tahtoo oikeasti seurustella, olla ja elää hengittää samaa ilmanalaa. Vain yksi tuhannesta, korkeintaan, kuuluu kaikkein harvinaisempaan kategoriaan. Nähtävästi sinäkin olet vain lutka, jota miehet haluavat panna. C'est la vie.
" jotkin äärimmäisen harvinaiset naiset kuuluvat niihin joiden kanssa tahtoo oikeasti seurustella, olla ja elää hengittää samaa ilmanalaa. Vain yksi tuhannesta, korkeintaan, kuuluu kaikkein harvinaisempaan kategoriaan" Jos tämä ei ole hypergamiaa, niin mikä sitten? Ei ihme, etteivät naiset löydä kumppania.
YksiTuhannestako kirjoitti:
" jotkin äärimmäisen harvinaiset naiset kuuluvat niihin joiden kanssa tahtoo oikeasti seurustella, olla ja elää hengittää samaa ilmanalaa. Vain yksi tuhannesta, korkeintaan, kuuluu kaikkein harvinaisempaan kategoriaan" Jos tämä ei ole hypergamiaa, niin mikä sitten? Ei ihme, etteivät naiset löydä kumppania.
Eiköhän tuo ollut yksittäinen, eikä miesten yleinen mielipide.
- Toivotontapaus
einäinei kirjoitti:
En käsitä, teeppä naisena samoin niin johan alkaa nimityksiä tulemaanEi miehet ole mitään valintamyymälätavaraa. Jos ei itse olekaan ylipainoinen, huonon hygienian omaava ihminen, mutta ei siltikään kelpaa niille samanlaisille, niin sitten sinussa on oltava jotain huonoa, miksi et kelpaa niille omasta mielestäsi samanlaisille.
Silloin pitää tyytyä osaansa, tai miettimään sitä, pitäisikö ottaa sellainen joka ei olekaan kaikkien omien toiveiden mukainen. - kurppaantuva
einäinei kirjoitti:
En käsitä, teeppä naisena samoin niin johan alkaa nimityksiä tulemaanTää on ihan totta. Ennen seurusteltiin eka ja sit tuli vast seksi kuvioihin. Nyt parisuhdetta ei saa ellei se ala seksillä, eli me kunnolliset tytöt jäädään yksin =(
- älä.treffaa.pelimiehiä
kurppaantuva kirjoitti:
Tää on ihan totta. Ennen seurusteltiin eka ja sit tuli vast seksi kuvioihin. Nyt parisuhdetta ei saa ellei se ala seksillä, eli me kunnolliset tytöt jäädään yksin =(
Kyllä miehille kelpaa tutustua ensin ilman seksiä. Kyllä itse voin käydä monet treffit ennen seksiä.
- 12121212
kurppaantuva kirjoitti:
Tää on ihan totta. Ennen seurusteltiin eka ja sit tuli vast seksi kuvioihin. Nyt parisuhdetta ei saa ellei se ala seksillä, eli me kunnolliset tytöt jäädään yksin =(
Lue: parisuhdetta komeiden ja suosittujen 30 miesten kanssa ei saa ellei se ala seksillä.
Niinpä. Miksi se ytmi jaksaisi katsella kurppaantuvaa naista jolta ei saa edes seksiä?
Laske rimaa, niin ongelma ratkeaa. - vuosisadan_rakkaustarina
aloittajaaa kirjoitti:
Ja sulla on ilmeisesti oikeus käyttää lutka sanaa ihan kenestä vain? :D
Joo, ei ihmisillä pitäisi kyllä olla oikeutta käyttää sanaa lutka kenestä tahansa anonyymistä nettikirjoittajasta. Siihen pitäisi hakea lupa patentti- ja rekisterihallitukselta. >:(
- Kilttiatm
Ei voi mitään kun naiset haluaa vain panoseuraa eikä seurustella.
- palstatotuuksia
"hakee vain panoseuraa"
Tämä kertoo paljon niistä miehistä joita sinä haluat ja valitset. Jos mietitään että minkälainen on mies joka haluaa vain panna naista ilman sitoutumista..?
Jos oikeasti haluat kunnollisen luotettavan miehen niin valitse sellainen mies joka on esim 30v kokematon ikisinkku, sellainen varmasti arvostaa naista ja on hyvä seurustelukumppani.- Nainen_28v
Ei ne ikisinkut halua naista jolla on 10v suhde takana ja lapsi :D
Miten te ikisinkut arvostatte naista? Tehän juttujenne perusteella näette naisen vain pilluna. Eli teette juuri niin kuin mistä ytmejä syytätte.
- beg.to.differ
Nainen_28v kirjoitti:
Ei ne ikisinkut halua naista jolla on 10v suhde takana ja lapsi :D
Luulen että niille ikisinkuille kelpaa siinä vaiheessa mikä tahansa.
- Toivotontapaus
Missä sinä olit silloin, kun ne suhdekelpoiset miehet vietiin? Nautitko vapaudesta ja sinkkuudesta ja siitä että maailma oli sinulle täynnä mahdollisuuksia?
- aloittajaaa
Itse asiassa en usko mihinkään ytm atm jne plaaplaa kasteihin.
En anna, ainakaan helpolla. Siks kai tässä saakin olla yksin. Oon seurustellu kahdesti ja molemmat suhteet on ollu pitkiä. Päättyneet sit erinäisistä syistä joita tänne tuskin haluan kirjoittaa.
Ja jos ratikkakuski kerrot mulle että yliarvioin itseni niin oi voi. Saattaapi olla ihan päinvastoin, mut ethän sinä tunne :)- 12121212
Jos kyse ei ole tasosta, vastaa seuraaviin kysymyksiin:
- miksei alle 25v missitasoisilla naisilla ole vaikeuksia löytää seurustelukumppania? Miehet joita he saavat seksikumppaneiksi haluavat myös seurustelukumppaneiksi
- miksi sinulla on vaikeuksia löytää seurustelukumppani? Miehet jotka haluavat sinulta seksiä sanovat ei suhteelle
Jos yhtälöön lisätään sekin että moni kaunis nainen on luonteeltaan hankala, miksi periaatteessa sopivampi seurustelukumppani on se joka ei saa miehiltä suhdetta?
Ei ole vaihtoehtoja. Yrität itseäsi tasokkaampia miehiä.
Ps. "oot kaunis", "oot kuuma", jne ovat repliikkejä joita sanotaan naiselle joka ei ole ns. missitasoa. Se missi tietää kyllä olevansa kaunis ja kuuma, sille sanotaan jotain aivan muuta ("olet fiksu", "olet erikoinen", tms). Tämä viittaa melko vahvasti ettet ole naisena samalla tasolla kuin miehet joita havittelet.
- 12121212
Kertausta.
Vanha kunnon "ladder theory". Miehille naiset ovat eri kohdissa tikkaita. Otetaanpa esimerkki ysin miehen näkökulmasta. Ysin mies on pitkä, komea, ja hyvässä ammatissa. Ja huomataan että tutkimusten perusteella naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia ja 1% todella poikkeuksellisen komeita. Eli jos mies on ap:n silmissä "tavallinen, on hän luultavasti kasin/ysin mies.
Jaana on seiskan nainen. n. 30v, hoikka, perusnätti muttei missi/malli tms. Ysin miehelle:
- kutosen nainen kelpaa hätäpanoksi riittävän kovassa humalassa
- seiskan nainen kelpaa pikapanoksi
- kasin nainen kelpaa vakipanoksi
- ysin nainen kelpaa suhteeseen
Seiskan ja kasin naiset treffailevat säännöllisesti ysin miehiä, mutta eivät onnistu pitämään heitä koska suhteeseen ysin mies haluaa parasta mitä voi saada, eli ysin naisen. Ysin nainen voisi olla esim. 25v erittäin kaunis, hyväkroppainen fitnessiä harrastava fiksu ja hauska nainen.
Jos ap saa miehiä, mutta he eivät halua sitoutua, on vain kaksi selitystä:
- ap valkkaa pelimiehiä. Koska vain pieni osa miehistä on pelimiehiä, tämä ei ole todennäköisin selitys
- ap treffailee itseään tasokkaampia miehiä. Esim. vaatii miehen olevan pitkä, raamikas, komea tai menestynyt. Näille miehille ap kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen
Yksinkertaista.- aloittajaaa
Nyt vähän perustelua tälle ;) vai oletko olettamusten varassa?
Mikä tekee kenestäkin ylemmän, mikä alemman?
Millä perustelet että lihava nainen kävelee komean miehen käsipuolessa, eikös sun selitysten mukaan näiden pitäisi olla niitä kutosen naisia :D?
Jestas sulla on kyllä vähän todellisuus hukassa :D - 12121212
aloittajaaa kirjoitti:
Nyt vähän perustelua tälle ;) vai oletko olettamusten varassa?
Mikä tekee kenestäkin ylemmän, mikä alemman?
Millä perustelet että lihava nainen kävelee komean miehen käsipuolessa, eikös sun selitysten mukaan näiden pitäisi olla niitä kutosen naisia :D?
Jestas sulla on kyllä vähän todellisuus hukassa :DKenellä on todellisuus hukassa?
Oletat ilmeisesti että nainen voittaa kaupassa, että kohtalon tai kemian tms ansiosta OHO kävipä tuuri, sinulle osui se itseäsi tasokkaampi mies.
Jos kerran et välitä tasoista, miksi et katselisi niitä alempitasoisia miehiä? Lyhyitä ja hinteliä, ujoja, yksinäisiä, pienituloisia. Kelpaisiko? No ei, kun sinä nyt vain satut halumaan pitkän, raamikkaan, työssään menestyneen, itsevarman ja sosiaalisen miehen. Eikö vain? Saman miehen kuin kaikki muutkin naiset.
Miksi luulet että SINÄ voitat kaupassa korkeampitasoisen miehen, ja mies suostuu häviämään kaupassa ottamalla alempitasoisen naisen? Miksi SINÄ saisit sen miehen, miksei joku sinua nuorempi ja kauniimpi?
"Millä perustelet että lihava nainen kävelee komean miehen käsipuolessa, eikös sun selitysten mukaan näiden pitäisi olla niitä kutosen naisia :D?"
Useimmissa tapauksissa nainen lihoi sen jälkeen kun sai miehen. - 12121212
12121212 kirjoitti:
Kenellä on todellisuus hukassa?
Oletat ilmeisesti että nainen voittaa kaupassa, että kohtalon tai kemian tms ansiosta OHO kävipä tuuri, sinulle osui se itseäsi tasokkaampi mies.
Jos kerran et välitä tasoista, miksi et katselisi niitä alempitasoisia miehiä? Lyhyitä ja hinteliä, ujoja, yksinäisiä, pienituloisia. Kelpaisiko? No ei, kun sinä nyt vain satut halumaan pitkän, raamikkaan, työssään menestyneen, itsevarman ja sosiaalisen miehen. Eikö vain? Saman miehen kuin kaikki muutkin naiset.
Miksi luulet että SINÄ voitat kaupassa korkeampitasoisen miehen, ja mies suostuu häviämään kaupassa ottamalla alempitasoisen naisen? Miksi SINÄ saisit sen miehen, miksei joku sinua nuorempi ja kauniimpi?
"Millä perustelet että lihava nainen kävelee komean miehen käsipuolessa, eikös sun selitysten mukaan näiden pitäisi olla niitä kutosen naisia :D?"
Useimmissa tapauksissa nainen lihoi sen jälkeen kun sai miehen."Mikä tekee kenestäkin ylemmän, mikä alemman?"
Miehet:
pituus
raamikkuus: leveät hartiat, jykevä leuka, isot kädet
menestys työssä, tulot, koulutus
sosiaaliset kyvyt, kaverien määrä
viettelytaidot, osaa edetä sulavasti vaikuttamatta pelimieheltä
itsevarmuus, rentous naisen seurassa
Naiset:
kauneus
nuoruus (paras ikä n. 20-22v, mitä vanhempi sitä huonompi)
naisellisuus
_riittävä_ äly ja valmius tehdä jotain elääkseen
Kiinnostavatko mitkään yllä mainituista miehen tasoa nostavista ominaisuuksista sinua? Eli kyllä, kappas vain. No, millaisia naisellisia ominaisuuksia sinulla on? - aloittajaaa
On se kyllä taitolaji tää "toisen suulla puhuminen" :)
Miehen pituus. Ei oo ongelma koska yleisesti ottaen 75% miehistä on minua pidempiä. Yli 185 miehet on puolestaan pelottavia.
Mut toisaalta, oon kyl ronkeli. En suostuis vaalea hiuksisen miehen kans olemaan, tummat sytyttää, kai koska itsekin olen tumma ja todella tulinen ;) ei nyhveröt perässä pysys ja sama liekki pitää olla sit makuukammarin puolella :)
Mihin kaverien määrä perustuu? Tai rentous naisten seurassa? Kyllä mä oikeesti tykkään vähän sellasesta ujosta pojasta. Se on suloista ja aika varmasti moni muukin nainen näin tekee.
Sä oot kyl oikeesti aika pinnallinen tapaus :D
Ja kyllä miellän itseni naiselliseksi. Olen hoikka ja kyllä mulla kroppa on kohillaan, sen tiedän jopa itse. Pukeudun siististi naisellisiin vaatteisiin ja pidän itsestäni huolta. Toki toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, ketä miellyttää mikäkin. Vaan et sä silti voi yleistää näitä asioita ;) - 12121212
aloittajaaa kirjoitti:
On se kyllä taitolaji tää "toisen suulla puhuminen" :)
Miehen pituus. Ei oo ongelma koska yleisesti ottaen 75% miehistä on minua pidempiä. Yli 185 miehet on puolestaan pelottavia.
Mut toisaalta, oon kyl ronkeli. En suostuis vaalea hiuksisen miehen kans olemaan, tummat sytyttää, kai koska itsekin olen tumma ja todella tulinen ;) ei nyhveröt perässä pysys ja sama liekki pitää olla sit makuukammarin puolella :)
Mihin kaverien määrä perustuu? Tai rentous naisten seurassa? Kyllä mä oikeesti tykkään vähän sellasesta ujosta pojasta. Se on suloista ja aika varmasti moni muukin nainen näin tekee.
Sä oot kyl oikeesti aika pinnallinen tapaus :D
Ja kyllä miellän itseni naiselliseksi. Olen hoikka ja kyllä mulla kroppa on kohillaan, sen tiedän jopa itse. Pukeudun siististi naisellisiin vaatteisiin ja pidän itsestäni huolta. Toki toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, ketä miellyttää mikäkin. Vaan et sä silti voi yleistää näitä asioita ;)Eli mies ei saa olla lyhyt, hintelä eikä lihava
= rajaat hakusi miehiin joita ylivoimainen enemmistö naisista haluaa
Haluat miehen olevan tumma
= enemmistö naisista haluaa mieluummin tumman kuin vaalean
Ei saa olla nyhverö
= kaikki naiset sanovat näin
Haluat "intohimoisen" miehen
= niin kuin muutkin naiset
Mies saa olla ujo
= mutta oikeasti pitää olla itsevarma, koska eihän se muuten tunnu intohimoiselta
Miehen tulee olla hyvä sängyssä
= ja kuinka mies OPPII hyväksi sängyssä? Kaatamalla mahdollisimman monia naisia. Ja millaiset miehet kaatavat monia naisia...aivan, pelimiehet jotka ei suhdetta halua
Eli toisin sanottuna, ulkonäön puolesta haluat saman miehen kuin enemmistö naisista. Lisäksi miehessä tulee olla kaikki tyypillisen pelimiehen piirteet, mutta mies ei kuitenkaan saa olla pelimies. Ja nyt ihmettelet miksi et löydä miestä vakisuhteeseen? :D
"Ja kyllä miellän itseni naiselliseksi. Olen hoikka ja kyllä mulla kroppa on kohillaan, sen tiedän jopa itse. Pukeudun siististi naisellisiin vaatteisiin ja pidän itsestäni huolta. Toki toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, ketä miellyttää mikäkin. Vaan et sä silti voi yleistää näitä asioita ;)"
Eli nätti, naisellinen, hyväkroppainen...ja tietysti nuori. Mitähän se kauneus ja hyväkroppaisuus oikeasti tarkoittaa?
Oletko salikissa?
http://st.depositphotos.com/1345889/3287/i/950/depositphotos_32872607-Perfect-fit-body..jpg
Klassinen kaunotar?
http://st2.depositphotos.com/3647147/6497/i/950/depositphotos_64972367-Beauty-sexy-woman-perfect-slim-body-shape-curly-hair-makeup.jpg
Naapurin tyttö?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/22/9a/33/229a33f4065644063a92fd0c8edcc0cd.jpg
Jos yllät mihin tahansa näistä tai edes lähelle, avauksesi on trolli koska suhteeseen haluavia miehiä riittää vaikka muille jakaa. Minusta tuntuu että omakehusta huolimatta tasosi ei ole riittävän korkea niille komeille, tummille ja tulisille hurmureille.
- aikuinenmies-
Naiset tässä maassa ei halua seurustella. On täällä ainakin miljoona yh naista jolla lapsi jonkun paskan kanssa.
- mitenmeni
Joo, tuollaisella miestä syyllistävällä yleistyksellä tämäkin "ongelma" varmaan ratkeaa.
Ihan sama kuin sanoisit, että kaikki miehet sikoja.
Mitä tämä kertoo järjen juoksustasi?
Miten meni noin niinkun omasta mielestä?- rthyuyktyt
Ihan samalla tavalla ämmät täällä yleistetään ja kaikkia naisia sanotaan samanlaisiks hypergamiaspermaviemärihuoriks. Koittakaa nyt kestää vähän samaa kohtelua itsekin.
- samaamieltäkanssas
Tässä kommentissa on sitä asiaa miehet ;)
- Vinkkejä
1. Varakas 2.Komea 3. Seurustelu taidot, vaihdappa kohta kolme ykkösen tilalle ja sitä rataa ja voit saada parempia tuloksia. Muista myös, että jotkut piirteet voivat olla osittain toisiaan poissulkevia esim. itsevarma ja empaattinen, ei tietty aina...
No jos noin on, niin mitä ajattelit tehdä asialle? Voisit ehkä vierottaa jonkun hyvän seurustelukumppanin nykyisestään. Parempaakaan vinkkiä ei ole antaa.
- Fiksu-ja-kunnollinen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011520964989_uu.shtml
Naiset kykenee ainoastaan levittämään haarojaan jännämiehille. - vittusentään
Nainen lähtee komeiden miesten matkaan ja sitten niitä raiskataan
- Adggt
Joo, liemet laturiin ja se on siinä. Mitä sitä turhaan säätämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463