...pyörimään aamupalaselle? Ratikka kertoo tuolla toisessa ketjussa:
"Käyskentelen aamuisin suihkun jälkeen sen aikaa, että kosteusvoide on imeytynyt. Mahdan olla koominen näky alasti aamiaista tehdessäni, vaikkei Rouva Ratikka mitään kommentoikaan."
Eihän se muuten kiinnosta mutta kun naiset muutenkin tekee uskomattomia miesvalintoja ja palstalla usein on ylistäneet ratikkaa niin olisiko se kummoinenkaan este parisuhteelle jos hilseileväihoinen mies iho punakkana pyörii keittiössänne raapimassa muniaan, istuskelee rasvaisella perseellään teidän tuoliin ja varistelee sinne tänne ihonpalasiaan?
Ottaisiko palstan naiset ratikan keittiöönsä...
40
171
Vastaukset
- Ex------------PUA
:D
Hyh hyh! Oli samaan aikaan melko ällöttävä mutta myös hauskakin kuvaus. Ääneen naurahdin.
Tämän uskoisin soivan taustalla kun ratikka röhisee, rasvasta kiiluen, aamutoimiensa ääressä: https://www.youtube.com/watch?v=MX7MbG6MiQs- Ikis__M
Loistava biisivalinta, kuvastaa miten nainen raataa ratikkansa eteen. Itse löysin videon jolla ratikka, ilmeisesti työkeikalla, eksyy hotellin keittiöön porsastelemaan:
https://www.youtube.com/watch?v=WXztdqlibvw - Ex------------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Loistava biisivalinta, kuvastaa miten nainen raataa ratikkansa eteen. Itse löysin videon jolla ratikka, ilmeisesti työkeikalla, eksyy hotellin keittiöön porsastelemaan:
https://www.youtube.com/watch?v=WXztdqlibvwPäivä ratikan elämästä. :D
Huomiohuoraava luonteeni kiittää kiinnostuksestanne! ;-)
Jeps..Veikkaan, et rouva ratikkaakin vituttaa jo ihan tosissaan moisen karvaperseen kekkuloinnit keittiössä, kun toinen yrittää syödä. Hyh hyh, totta tosiaan.
- 2626
Surullista, ettet ole koskaan ollut rakastunut eikä sinua ole rakastettu. Minäkin olen yksin, mutta muisto rakastamisesta ja rakastetuksi tulemisesta auttaa paljon.
2626 kirjoitti:
Surullista, ettet ole koskaan ollut rakastunut eikä sinua ole rakastettu. Minäkin olen yksin, mutta muisto rakastamisesta ja rakastetuksi tulemisesta auttaa paljon.
Mistäs tiedät minun tunne-elämäni?
Mutta tuohon mitä sanoit, niin muistat varmaan sitten myöskin hylätyksi tulemisen tunteen.. Ei mikään kiva muisto kun rakkaus haihtui savuna ilmaan, vain kuin. Vähän sama kun rakennat talon ja yksi päivä kun tulet töistä kotiin, niin ei oo ku kekäleet kartanolla. Ei millään exillä kannata ylpeillä, ku ne jutut on mitä on. Tuhkaa.Joo, alastomuus parisuhteessa on todella vastenmielistä. Siveellisemmät varmaan nussivatkin vaatteet päällä pimeässä.
- flowersreally
CamelBoots kirjoitti:
Mutta tuohon mitä sanoit, niin muistat varmaan sitten myöskin hylätyksi tulemisen tunteen.. Ei mikään kiva muisto kun rakkaus haihtui savuna ilmaan, vain kuin. Vähän sama kun rakennat talon ja yksi päivä kun tulet töistä kotiin, niin ei oo ku kekäleet kartanolla. Ei millään exillä kannata ylpeillä, ku ne jutut on mitä on. Tuhkaa.Voi voi. Taisit pistää bootsisi pahemman kerran leipäläpeesi. Kuvainnollisesti siis.
- Ex------------PUA
CamelBoots kirjoitti:
Mutta tuohon mitä sanoit, niin muistat varmaan sitten myöskin hylätyksi tulemisen tunteen.. Ei mikään kiva muisto kun rakkaus haihtui savuna ilmaan, vain kuin. Vähän sama kun rakennat talon ja yksi päivä kun tulet töistä kotiin, niin ei oo ku kekäleet kartanolla. Ei millään exillä kannata ylpeillä, ku ne jutut on mitä on. Tuhkaa.Täyttä asiaa.
Naisten ylpeyden aiheet ovat muutenkin lähinnä' säälittäviä.
Mikä helvetin ssaavutus se on, jos on itsellä seksuaalinen valta ja kuuluu valitsevaan sukupuoleen, vieläpä sillä seurauksella että on liuta kariutuneita suhteita takana.
Sen minä ymmärtäisin, jos olisi näitä kunnes kuolema erottaa- suhteita joista nämä paukuttelevat henkseleitään, mutta nyt ne ovat näitä "tein monia vääriä valintoja"-linjalla meneviä. - 2626
CamelBoots kirjoitti:
Mutta tuohon mitä sanoit, niin muistat varmaan sitten myöskin hylätyksi tulemisen tunteen.. Ei mikään kiva muisto kun rakkaus haihtui savuna ilmaan, vain kuin. Vähän sama kun rakennat talon ja yksi päivä kun tulet töistä kotiin, niin ei oo ku kekäleet kartanolla. Ei millään exillä kannata ylpeillä, ku ne jutut on mitä on. Tuhkaa.Ei häntä tuhkattu vaan haudattiin ihan kokonaisena.
Tunne-elämäsi voi aavistaa p*skakommenteistasi. - 2626
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo, alastomuus parisuhteessa on todella vastenmielistä. Siveellisemmät varmaan nussivatkin vaatteet päällä pimeässä.
Ainakin elokuvissa. Peitto heiluu kiivaasti, mutta sen alta kömpii pariskunta alusvaatteisillaan. Se ei milloinkaan lakkaa hämmästyttämästä minua.
- 69696
katot vääriä ohjelmia
- 2626
Ex------------PUA kirjoitti:
Täyttä asiaa.
Mikä helvetin ssaavutus se on, jos on itsellä seksuaalinen valta ja kuuluu valitsevaan sukupuoleen, vieläpä sillä seurauksella että on liuta kariutuneita suhteita takana.
Sen minä ymmärtäisin, jos olisi näitä kunnes kuolema erottaa- suhteita joista nämä paukuttelevat henkseleitään, mutta nyt ne ovat näitä "tein monia vääriä valintoja"-linjalla meneviä.En todellakaan paukuttele henkseleitäni. Mitä helvetin paukuttelemista ennenaikaisessa kuolemassa on? Taidat olla vielä sairaampi kuin palstalla yleensä. Ai niin, pulla, juu, en ihmettele enää, luulin vastaavani saappaille.
- 2626
Ex------------PUA kirjoitti:
Täyttä asiaa.
Sen minä ymmärtäisin, jos olisi näitä kunnes kuolema erottaa- suhteita joista nämä paukuttelevat henkseleitään, mutta nyt ne ovat näitä "tein monia vääriä valintoja"-linjalla meneviä.On parempi olla rakastunut ja erota, rakastua uudelleen jne. kuin olla tuollainen katkeroitunut kuivahtanut käppyrä kuten vaikkapa saappaat.
2626 kirjoitti:
On parempi olla rakastunut ja erota, rakastua uudelleen jne. kuin olla tuollainen katkeroitunut kuivahtanut käppyrä kuten vaikkapa saappaat.
Ja missähän kohtaa tuo minun katkeruuteni ensisijaisesti ilmenee?
Mistä minun pitäisi olla katkera? Siitäkö että olen elämäntapasinkku? Uskon, että mulla on ihan oikeus elää haluamallani tavalla. Taidat olla itse katkera, niin kuin kaikki jätetyt ja petetyt tapaa olla. Sitten isketään syyttömien kimppuun ja puretaan omaa katkeruuttaan. Siinähän rakastut vaikka jokaiseen vastaantulijaan, ei se minulta ole pois.flowersreally kirjoitti:
Voi voi. Taisit pistää bootsisi pahemman kerran leipäläpeesi. Kuvainnollisesti siis.
Niin, siis tarkoitin, että hän ei tiedä minun taustoistani taikka tunne-elämästäni paskaakaan, niin kuin et sinäkään. Ainahan arvailla voi, mutta totuutena on turha julistaa toisten elämää omien mielikuvien perusteella.
- flowersreally
CamelBoots kirjoitti:
Niin, siis tarkoitin, että hän ei tiedä minun taustoistani taikka tunne-elämästäni paskaakaan, niin kuin et sinäkään. Ainahan arvailla voi, mutta totuutena on turha julistaa toisten elämää omien mielikuvien perusteella.
"Ainahan arvailla voi, mutta totuutena on turha julistaa toisten elämää omien mielikuvien perusteella."
Just tota meinasin. Sun "tuomio" meni pahasti ohi. Anteeksipyyntö vois olla paikallaan. flowersreally kirjoitti:
"Ainahan arvailla voi, mutta totuutena on turha julistaa toisten elämää omien mielikuvien perusteella."
Just tota meinasin. Sun "tuomio" meni pahasti ohi. Anteeksipyyntö vois olla paikallaan.Anteeks kuinka? Enhän edes ole sanonu sulle yhtään mitään.
Läpällä poikain kans kiusattiin tätä ratikkaa ja sitten lauma kalkkunoita hyppäsi kimppuuni, elleivät sitten ole ratikan multinikkejä....Vaiko sitten ihan rouva Ratikka itsekkin paikalla puollustamassa tätä ihanuuttaan.. Mene ja tiedä.- flowersreally
CamelBoots kirjoitti:
Anteeks kuinka? Enhän edes ole sanonu sulle yhtään mitään.
Läpällä poikain kans kiusattiin tätä ratikkaa ja sitten lauma kalkkunoita hyppäsi kimppuuni, elleivät sitten ole ratikan multinikkejä....Vaiko sitten ihan rouva Ratikka itsekkin paikalla puollustamassa tätä ihanuuttaan.. Mene ja tiedä.No, höhlä, en tietenkään tarkottanu itseäni tolla anteeksipyynnöllä. Enkä edes "aviomiestäni".
Liian vaikeaa? Juu, meille molemmille, mutta eri syistä. Siksi voidaan sulkea tämä tapaus. Mukavaa alkanutta viikkoa.
- 2626
Palstan virkaatekevä älykkö vesitti hyvän alun täysin mauttomalla jatkolla. Ongelmasi alkavat olla sitä luokkaa, että pikainen apu on tarpeen.
Ja juu, ottaisin Ratikan aamiaiselle, mikäli palstalta valikoidaan, onhan hän (lähes) ainoa täysijärkinen täällä. On kai muitakin, mutta ehkä eivät käytä tunnistettavia tai mieleenjääviä nimimerkkejä. En tiedä.. Ratikan hiukan hämmentävää avautumista lukiessa tuli mielikuva miehestä, joka luiskahtelee ja liukastelee kosteusvoiteisena saippuapalan lailla pitkin kämppää.
Mutta Ratikkakuski on ok tyyppi, ainakin palstan mittapuulla.. Turhaan vittuilette ja kiusaatte häntä jatkuvasti.
Mitäköhän Ikikselle pitäisi tehdä, jutut on menee synkemmäksi koko ajan. Kiukkupussi alkaa ilmeisesti pikku hiljaa lahoamaan omaan mahdottomuuteensa. :/- Ikis__M
Ratikka vain tykkää kun saa huomiota ja itsehän on osansa valinnut v..lemalla "ätmeille" aina kun saa siihen saumaa.
Kyllä minä pikkuhiljaa lahoan ihan suominaisten mahdottomuuteen :( Ikis__M kirjoitti:
Ratikka vain tykkää kun saa huomiota ja itsehän on osansa valinnut v..lemalla "ätmeille" aina kun saa siihen saumaa.
Kyllä minä pikkuhiljaa lahoan ihan suominaisten mahdottomuuteen :(Paras rangaistus huomiohuorille on ettei niille anna sitä mitä ne haluaa, siis huomiota, mutta eihän Ratikka paini alkuunkaan samassa sarjassa kuin jotkut täällä. Muutenkin voi ihan yleisesti miettiä onko siitä itselle hyötyä vai haittaa, että vajoaa elukoiden kanssa samalle tasolle, en siis viitta nyt Ratikkaan vaan ihan yleisesti.
Olen siinä käsityksessä, että olet tilanteessasi pitkälti omasta päätöksestäsi, olisiko mahdollista tehdä toisenlaisia päätöksiä, jotka voisivat edesauttaa elämän kääntymiseksi hiukan valoisammaksi? Ymmärrän, että ulkomaille muutto ei välttämättä ole mahdollista tai muutoin houkuta, mutta Suomessa on myös ulkomaalaisia naisia.. Oliskohan siinä ratkaisu ongelmaasi? Esim. musliminaiset ovat varmemmin siveellisiä, jos se on sulle tärkeä prioriteetti, ja monet varsin kauniitakin.PikkuLikka kirjoitti:
Paras rangaistus huomiohuorille on ettei niille anna sitä mitä ne haluaa, siis huomiota, mutta eihän Ratikka paini alkuunkaan samassa sarjassa kuin jotkut täällä. Muutenkin voi ihan yleisesti miettiä onko siitä itselle hyötyä vai haittaa, että vajoaa elukoiden kanssa samalle tasolle, en siis viitta nyt Ratikkaan vaan ihan yleisesti.
Olen siinä käsityksessä, että olet tilanteessasi pitkälti omasta päätöksestäsi, olisiko mahdollista tehdä toisenlaisia päätöksiä, jotka voisivat edesauttaa elämän kääntymiseksi hiukan valoisammaksi? Ymmärrän, että ulkomaille muutto ei välttämättä ole mahdollista tai muutoin houkuta, mutta Suomessa on myös ulkomaalaisia naisia.. Oliskohan siinä ratkaisu ongelmaasi? Esim. musliminaiset ovat varmemmin siveellisiä, jos se on sulle tärkeä prioriteetti, ja monet varsin kauniitakin.Aika harva musliminainen haluaa kristittyä tai ateistia suomalaista miestä. Tai vaikka haluaisikin, niin suvun vastustus on kovaa.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Paras rangaistus huomiohuorille on ettei niille anna sitä mitä ne haluaa, siis huomiota, mutta eihän Ratikka paini alkuunkaan samassa sarjassa kuin jotkut täällä. Muutenkin voi ihan yleisesti miettiä onko siitä itselle hyötyä vai haittaa, että vajoaa elukoiden kanssa samalle tasolle, en siis viitta nyt Ratikkaan vaan ihan yleisesti.
Olen siinä käsityksessä, että olet tilanteessasi pitkälti omasta päätöksestäsi, olisiko mahdollista tehdä toisenlaisia päätöksiä, jotka voisivat edesauttaa elämän kääntymiseksi hiukan valoisammaksi? Ymmärrän, että ulkomaille muutto ei välttämättä ole mahdollista tai muutoin houkuta, mutta Suomessa on myös ulkomaalaisia naisia.. Oliskohan siinä ratkaisu ongelmaasi? Esim. musliminaiset ovat varmemmin siveellisiä, jos se on sulle tärkeä prioriteetti, ja monet varsin kauniitakin.Kuten ratikka tuossa vastasikin niin muslimikulttuurissa on semmoinen juttu että länsimaisen miehen mukaan lähtemällä nainen joutuu irtisanoutumaan koko suvustaan kun ei ne hyväksyisi muuta kuin muslimiuskoisen miehen. On tietysti sitten muita paljon tasaisempiakin uskontoja maailmalla mutta sitten taas toisaalta kun tuntuisi siltä että joko hyväksi käyttää tai on käytettävänä niin ei hirveästi innosta kun kuitenkin se paras nainen olisi sellainen jonka kanssa olisi yhteistä kulttuuritaustaa ihan jo kommunikoinnin monipuolisuuden vuoksi.
Ikis__M kirjoitti:
Kuten ratikka tuossa vastasikin niin muslimikulttuurissa on semmoinen juttu että länsimaisen miehen mukaan lähtemällä nainen joutuu irtisanoutumaan koko suvustaan kun ei ne hyväksyisi muuta kuin muslimiuskoisen miehen. On tietysti sitten muita paljon tasaisempiakin uskontoja maailmalla mutta sitten taas toisaalta kun tuntuisi siltä että joko hyväksi käyttää tai on käytettävänä niin ei hirveästi innosta kun kuitenkin se paras nainen olisi sellainen jonka kanssa olisi yhteistä kulttuuritaustaa ihan jo kommunikoinnin monipuolisuuden vuoksi.
Teidän pointit on ihan totta, mutta nyt alkaa jo olemaan Suomessa syntynyttä ja kasvanutta sukupolvea, jotka haluavat irrottautua omasta kulttuuristaan, tai eivät pidä sitä niin tärkeänä, ja ovat pikkuhiljaa sulautumassa kantaväestön meininkiin.. Ja onhan täällä sitten venäläisiä ja muita itä-eurooppalaisia, joilla kenties on konservatiivisempi kulttuuritausta, mutta ei kuitenkaan niin radikaalisti erilainen kuin Suomessa.
Maailma on siitä ikävä paikka, että harvoin on mahdollista saada just sitä mitä haluaa, vaan jostain on aina tingittävä, tai sitten oltava ilman. :(- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Teidän pointit on ihan totta, mutta nyt alkaa jo olemaan Suomessa syntynyttä ja kasvanutta sukupolvea, jotka haluavat irrottautua omasta kulttuuristaan, tai eivät pidä sitä niin tärkeänä, ja ovat pikkuhiljaa sulautumassa kantaväestön meininkiin.. Ja onhan täällä sitten venäläisiä ja muita itä-eurooppalaisia, joilla kenties on konservatiivisempi kulttuuritausta, mutta ei kuitenkaan niin radikaalisti erilainen kuin Suomessa.
Maailma on siitä ikävä paikka, että harvoin on mahdollista saada just sitä mitä haluaa, vaan jostain on aina tingittävä, tai sitten oltava ilman. :(Ehkä itäeurooppalainen tausta voisi käydäkin tai joku etelä-eurooppalainen mutta niissäkin tulee se kohtaamisen vaikeus, vaatisi valtavasti ponnistelua niin helpointa on olla oikeastaan hakematta mitään.
Ikis__M kirjoitti:
Ehkä itäeurooppalainen tausta voisi käydäkin tai joku etelä-eurooppalainen mutta niissäkin tulee se kohtaamisen vaikeus, vaatisi valtavasti ponnistelua niin helpointa on olla oikeastaan hakematta mitään.
Niin, on varmasti helpointa olla tekemättä mitään, mutta tekeekö se helppous sinut onnelliseksi? Ei oikein vaikuta siltä.
Sinussa ei ilmeisesti kuitenkaan ole mitään varsinaista vikaa, paitsi korkea vaatimustaso.. ongelman ratkaisu lienee siis omissa käsissäsi. Järjellä ajateltuna on aika turhaa katkeroitua siitä, että ei löydä sellaista ihmistä, joka vastaisi omaa vaatimustasoa, verrattuna siihen että olisi siinä tilanteessa että ei itse kelpaa kenellekään? Mutta kyllä minä tavallaan ymmärrän.. Valitettavasti Audrey on kuollut ja se yksinkertainen selkeä maailma myös.- Päivänparas
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, on varmasti helpointa olla tekemättä mitään, mutta tekeekö se helppous sinut onnelliseksi? Ei oikein vaikuta siltä.
Sinussa ei ilmeisesti kuitenkaan ole mitään varsinaista vikaa, paitsi korkea vaatimustaso.. ongelman ratkaisu lienee siis omissa käsissäsi. Järjellä ajateltuna on aika turhaa katkeroitua siitä, että ei löydä sellaista ihmistä, joka vastaisi omaa vaatimustasoa, verrattuna siihen että olisi siinä tilanteessa että ei itse kelpaa kenellekään? Mutta kyllä minä tavallaan ymmärrän.. Valitettavasti Audrey on kuollut ja se yksinkertainen selkeä maailma myös.Oikein hyvä kommentti, jonka voisi sisäistää moni palstailija. Allekirjoittanut myös.
- 2626
Ikis__M kirjoitti:
Ehkä itäeurooppalainen tausta voisi käydäkin tai joku etelä-eurooppalainen mutta niissäkin tulee se kohtaamisen vaikeus, vaatisi valtavasti ponnistelua niin helpointa on olla oikeastaan hakematta mitään.
Omani oli itäisestä Keski-Euroopasta, olin hyvin onnellinen. Hänen jälkeensä on vaikea kuvitella suomalaista vakavasti otettavaksi parisuhdemateriaaliksi.
- Adjutantti1
PikkuLikka kirjoitti:
Sinussa ei ilmeisesti kuitenkaan ole mitään varsinaista vikaa, paitsi korkea vaatimustaso.. ongelman ratkaisu lienee siis omissa käsissäsi. Järjellä ajateltuna on aika turhaa katkeroitua siitä, että ei löydä sellaista ihmistä, joka vastaisi omaa vaatimustasoa, verrattuna siihen että olisi siinä tilanteessa että ei itse kelpaa kenellekään? Mutta kyllä minä tavallaan ymmärrän.. Valitettavasti Audrey on kuollut ja se yksinkertainen selkeä maailma myös.Ikiksellä ei ole rima korkealla vaan se on maassa.
- Oletkohomo
Ottaisin. Vaikka olisi psoriasis iholla niin ei haittaisi, paljas rasvattu nahka eikä edes karvainen pehvakaan.
Jos munaskujaan raapisi, kehottaisin lisärasvaukseen ja ottamaan enemmän ilmakylpyjä
Ikis, tuolille voi aina laittaa pyyhkeen tarvittaessa.
Kyllä suhteessa täytyy saada kotonaan olla alasti jos haluaa. Ei alastomuudessa ole mitään negatiivista.
Miten sun 50- luvun täydellinen nainen reagoisi sun nakuiluun? Aivan, hyvin häveliästä touhua olisi ja olet itse estoinen.
Vai kenties sulla toiveissa päästä tirkistelemään kirjoittamaasi tilannetta?
Ei Ratikka voi sua tällä tavalla kiinnostaa..- Ikis__M
Tulihan se homokortti sieltä mutta joo, ei kiinnosta sillä tavalla mutta kun minua inhottaa kesäaikaan kaupoissakin hedelmäosastoilla puolialastomat läskit hypistelemässä hedelmiä niin jotenkin tuntuu niin absurdilta että joku karvaperse pyörii keittiössä ilman rihman kiertämää kun toinen yrittää syödä siinä samalla. varsinkin parisuhteessa luulisi ihmisen ymmärtävän ajatella myös kumppaniaan eikä vain omaa mukavuuttaan. Alastomuus sinällään ei haittaa oikeassa paikassa, nukunhan minäkin alasti mutta suihkun jälkeen aamulla laitan vähintäänkin alushousut jalkaan ennen syömätoimia ihan itsekseenkin ollessa.
- Oletkohomo
Ikis__M kirjoitti:
Tulihan se homokortti sieltä mutta joo, ei kiinnosta sillä tavalla mutta kun minua inhottaa kesäaikaan kaupoissakin hedelmäosastoilla puolialastomat läskit hypistelemässä hedelmiä niin jotenkin tuntuu niin absurdilta että joku karvaperse pyörii keittiössä ilman rihman kiertämää kun toinen yrittää syödä siinä samalla. varsinkin parisuhteessa luulisi ihmisen ymmärtävän ajatella myös kumppaniaan eikä vain omaa mukavuuttaan. Alastomuus sinällään ei haittaa oikeassa paikassa, nukunhan minäkin alasti mutta suihkun jälkeen aamulla laitan vähintäänkin alushousut jalkaan ennen syömätoimia ihan itsekseenkin ollessa.
Tietenkin homopakka on huomioitava seikka. Moni junnaa kaapissaan naisia vihaten mutta miehiä haluten. Rohkeus olla oma itsensä puuttuu. Tuon tirkistelijä- Ikiksen sivuutit :). Ratikka ei olisi ollut ainoa esimerkki..olet kateellinen hänen liitostaan, se on monesti täällä luettu.
Totta on että kaikki erilaisia ollaan. Siksi on todellakin suotavaa valita hyvä kumppani. Silti kompromisseja joutuu tekemään jopa kotinakuilussa.
Miksi et ole alasti suihkun jälkeen silloin kun olet yksin? Pidätkö itseäsi jotenkin saastaisena ja ilman housuja syönti veisi ruokahalusi?
Kuinka nopeasti riisut itsesi, puuhaat naisen kanssa ja pukeudut? Sulla taitaakin riisumiseen ja pukemiseen mennä enemmän aikaa kuin itse puuhasteluun.
Et hyväksy omaa seksuaalisuuttasi etkä naisen omaa. Seksi ei ole sulle yhteinen nautinto.
Siksi olet ikisinkku.
Jos palstan virtuaali(sic!)miehistä joku olisi pakko valita, niin kyllähän se Ratikka olisi. Läheskään aina ei olla samaa mieltä, mutta asiallinen argumentointi onkin pääasia.
Minusta on kiva katsella alastonta miestä suihkun jälkeen. Ruoanlaittoon ja ruokapöytään haluan kyllä hänelle ainakin esiliinan päälle ihan turvallisuussyistä; kuuma kahvi, rasva tms polttaa paljaalla iholla. Mutta mikä sen suurempi silmänilo kuin komean suomalaismiehen puhdas, alaston vartalo suihkun jälkeen :P- hyiyök
Ratikalla on polvissa roikkuva lättäpylly.
- Bodylotion
Ottaisin tietysti! En ole herkkävatsainen ja jutut on hauskat. :-)
- Nnnnaaainennn
Ei tollanen oo este parisuhteelle. Parisuhteessa rakastetaan toista ja hullut on yleensä mielenkiintoisempia.
- MissingLordBoredom
Minullekin kelpaisi Mr Ratikka. Tosin ruokapöydän tuolit ovat valkoista nahkaa, joten en antaisi hänen istua nakupepulla tuolille, mutta ongelman voisi ratkaista sillä, että omin pikku kätösin ompelisin hänen nimikkotuoliinsa irrotettavan huppupäällisen, jolloin hän voisi istuskella siinä alastomana. Jos/kun vieraita tulisi kylään, päällisen voisi ottaa pois, sillä pitäisin kyllä huolen, että Mr Ratikka ei vieraiden aikana olisi Aatamin asussaan.
Minäkään en ole kaikesta Ratikan kanssa samaa mieltä esim. itselleni lapset ovat elämäni tarkoitus, mutta Ratikka harvemmin syyllistyy navan alle lyönteihin ellei sitten hän vastaa samalla mitalla kuin mitä hänelle on veetuiltu. Ratikka on kuitenkin vakionikin omaavista miespuolisista kirjoittajista ainoa täysjärkinen, joka nyt tulee äkkiseltään mieleen (ikävä on edelleen Lord Boredomia...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083341Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871139- 89903
- 49851
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.109845Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23774