Hei
Olemme neljähenkinen Suomalainen perhe Espanjasta ja etsimme lapsirakasta Au pairia huolehtimaan lapsistamme 8/2016 alkaen ja siitä noin vuodeksi eteenpäin, olemme valmiita joustamaan ajasta.
Asumme noin 30 minuutin ajomatkan päässä Madridista ja julkiset kulkuyhteydet ovat hyvät.
Perheeseemme kuuluu äiti ja isä, sekä 6- ja 8-vuotiaat tytöt.
Kotona puhumme kaikki suomea, mutta lapsemme käyvät espanjalaista koulua.
Au pairin työtehtäviin kuuluu lasten kouluun vienti ja sieltä hakeminen, lasten kanssa leikkiminen ja touhuaminen sekä kevyet kotityöt. Meillä käy siivoaja kerran viikossa, joten siivota ei tarvitse.
Töitä Au pairille kertyy noin 25-30 tuntia viikossa. Illat ja viikonloput ovat yleensä vapaata.
Ylitöistä maksamme extraa.
Au pairille tarjoamme: Lennot, vakuutukset, oman huoneen johon kuuluu kylpyhuone, kortin julkisiin, kielikurssin, paikallisen puhelinliittymän sekä palkkaa 100 euroa viikossa.
Hakemuksen voit laittaa osoitteeseen: [email protected]
Haku päättyy 29.2.2016
Etsitään au pairia Espanjaan
10
197
Vastaukset
- aupairiksi
Tuleeko au pairin osata espanjan kieltä ?
- salminen999
Hei
Espanjaa ei ole pakko osata. - Anna17
Hei, Täytyykö olla täyttänyt 18? Vai kelpaisiko syyskuussa 17 täyttävä, paljon lapsista kokemusta omaava?:)
- Salminen998
Hei
Ei ola pakko olla täysi-ikäinen vaan haluamme löytää sen parhaan mahdollisen au pairin.
- miettelijästyttö
Hei,
koska saisi tietää pääseeköö ja ilmoitetaanko jos hakemus ei mene läpi? - suusäkkiämyöten
Jos palkkaa saa vain satkun viikossa eikä ollut mainintaa ruuasta. Voisi olettaa että au pair hankkii itse ruokansa, pesee vaatteensa, ehkä sairastaakin omasta pussistaan. Työ voi olla kevyttäkin, mutta itse en tuohon hintaan lähtisi vaikka katto pään päälle nyt luvataankin...
- korpikoski11
Olen kiinnostunut paikasta, joten olisin innokas tulemaan
kerron sähkopstissa lisää - rakit
Joko au pair on löytynyt? Ja missä asutte
Hei! Ilmoitetaanko sähköpostiin myös silloin jos on löytynyt joku toinen au pair ?:)
- ehdokas222
Haettu :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399