Jos haluavat seksiä. Aina nainen sanoo että "mennäänkö vähän tuonne" " mennänkö sänkyyn" ja sitten joudun kysymään että minne mennään ja mennäänkö nukkumaan vai.
Naiset ei uskalla puhua seksistä suoraan
54
264
Vastaukset
- ToinenMoinen
Mennäänkö vähän tuonne, repesin ääneen, aika hauska
- voisitkorakastulla
Tule kultarakas johdatan sinut makuukammariini jossa voisimme lempiä ja rakastella autuaallisesti onneen.
Naiset hädin tuskin koskaan vain sanovat suoraan "mennäänkö hieromaan genitaalialueitamme toisiaan vasten?"
- TupuKurppa
Tuo olisi härskin kuuloista. Mautonta.
Jos tuollaista sanallista ilmaisua käyttää niin eipä ihme ettei nainen oikein lämpene seksiin.. Hiukan voisi miehet miettiä ulosantiaan.
Aikoja sitten avioliitossa oli melko toimiva lause "mennäänkö vähän syvemmin halimaan?".
Suosin tilanteen sanatonta etenemistä mieluiten henk.koht. vaan ymmärrän miesten kohdalla ettei nykypäivänä uskalla kovin helposti edetä.. ettei vain "ahdistele seksuaalisesti" naista, edes vakisuhteessa :D
- Nainen_28v
Riippuu naisesta. Itse kyllä olen aloitteellinen.
- Nainen_28v
Ei kyllä miestenkään aloitteista aina tajua mitä ne haluaa.
- ÄläVäistele
Niin, mut miten sen sanallisesti ilmaiset, siitähän oli kyse, ei aloitteellisuudesta!
- Nainen_28v
ÄläVäistele kirjoitti:
Niin, mut miten sen sanallisesti ilmaiset, siitähän oli kyse, ei aloitteellisuudesta!
Varmaan useimmiten käyn suoraan kiinni jos on tuttu tyyppi. Mutta myös että "mun tekis mieli" tai "haluan sua" tai "haluan panna". Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä suoremmasti on tullut.
- Toivotontapaus
Nainen_28v kirjoitti:
Ei kyllä miestenkään aloitteista aina tajua mitä ne haluaa.
Ja miksi näin, tähänhän nimimerkki arghhh alempana jo vastasi:
"Ja tuon lisäksi naiset pahastuu jos heiltä kysyy suoraan seksiä. Kun kysyin tyttöystävältä niin vastaus oli että "jos kysyy niin ei tee mieli, pitää alkaa vain koskettelemaan" eli miehen pitää vain lukea ajatuksia ja laittaa asiat vain tapahtumaan..." Mulle ei ole koskaan kukaan nainen tehnyt aloitetta. Jos olen todella halunnut seksiä niin itse joutuu soittamaan maksulliselle. Käteenveto on ollut kuitenkin aina tyydyttävämpää.
- Nainen_28v
Toivotontapaus kirjoitti:
Ja miksi näin, tähänhän nimimerkki arghhh alempana jo vastasi:
"Ja tuon lisäksi naiset pahastuu jos heiltä kysyy suoraan seksiä. Kun kysyin tyttöystävältä niin vastaus oli että "jos kysyy niin ei tee mieli, pitää alkaa vain koskettelemaan" eli miehen pitää vain lukea ajatuksia ja laittaa asiat vain tapahtumaan..."Mitä tästä opimmekaan: tunne naisesi / miehesi niin tiedät miten lähestyä.
- pitele
Mun vaki sanoo ”pitele mua” kun sitä haluttaa. Edellisellä oli tapana sanoi ”ei kai tässä voi tai missä me voitais”
- varovainen_kalevi
joillakin naisilla on tapauksessani ollut hienovarainen tapa ilmaista tahtonsa.: Laittavat sormensa sormieni lomaan. Huomaamatonta, antaa miehelle mahdollisuuden perääntyä tai hyväksyä kutsu. Toisaalta siinä on samalla läheisyyden tuntu. Niin ovat tehneet kaverin vaimo, naapurin rouva kuin nuorehko työtoverinikin, kaikki huomiota välttäen. Tyylikkäitä naisia, joiden "matkaan" on ollut ilo lähteä
- Avio-Matti
Akka ainakin uskaltaa. Kun tässä taannoin istuimme sohvalla uutisia katselemassa, niin akalta herahti vitusta kiimamehut. Sohvaan tuli märkä läntti ja huoneessa alkoi mätä kala haista. Silloin akka sanoi ihan suoraan, että pane Masa nyt kerrankin kyrvällä äläkä aina vaan nuole pillua kuin joku vitun hintti. Eihän siitä tietenkään mitään tullut. Kun ei seiso niin ei seiso. Pillunnuolentahommiksi se meni taas kerran. Että näin meillä.
- TaitavaOot
Sulla kirjallista lahjakkuutta. Haistoin mädän kalan nenässäni ja pillu alko tuntua kuvottavalta ajatukselta.
- tarkkuutta
Hintit kyllä harvemmin nuolee pillua, kun ne on enemmän sinne munan perään.
- Ex----------PUA
:D Oli muuten ihan helkkarin hauska.
- Tupukurppa
Masan pitää ostaa akalleen yksi hiivalääke-tabletti. Jos ei lopu parissa kolmessa päivässä kalan hajut niin viepäs gynelle. On selvästi jotain ongelmia alapäässä selvityksen mukaan.
Jos ei akkaparalla ole intiimialueen pesunestettä, niin ostaha Masa sitäkin sitten kylppäriin. Hajuongelmat voivat edistää impotenssia.. olemmehan vain ihmisiä aistiemme kanssa. ;)
Ehkä yhteinen käynti terveyskeskuksen sairaanhoitajallakin juttelemassa intiimihygieniasta voisi olla molemmille kiva juttu. (lapsia omaavat parit saavat, nainen erityisesti ohjausta hygieniaan kyllä normaalisti neuvolastakin.. eli lapseton pari kyseessä vissii)
- arghhh
Ja tuon lisäksi naiset pahastuu jos heiltä kysyy suoraan seksiä. Kun kysyin tyttöystävältä niin vastaus oli että "jos kysyy niin ei tee mieli, pitää alkaa vain koskettelemaan" eli miehen pitää vain lukea ajatuksia ja laittaa asiat vain tapahtumaan...
- Nainen_28v
Tämä riippuu taas niin naisesta, ei pidä herrat yleistää, mikään ei ole niin epäseksikästä kuin vaikka puristaa takapuolesta tai rinnasta ohi mennessä ja olettaa että nainen tajuaa sen olevan aloite seksiin. Ärsyttäväähän se vain on ja hermostuva nainen ei tiedä tehneensä pakkeja. Mies loukkaantuu. = Kukaan ei saa seksiä. Näin meillä ent.kumppanin kanssa.
- tarralenkkari666
Useat naiset olettavat miesten lukevan sanatonta viestintää sujuvasti tai edes kohtuudella. Kuitenkin jos ei ole varma, kannattaa aina varmistaa (senkin voi tehdä töksäyttämättä ja pilaamatta tunnelmaa).
- Toivotontapaus
tarralenkkari666 kirjoitti:
Useat naiset olettavat miesten lukevan sanatonta viestintää sujuvasti tai edes kohtuudella. Kuitenkin jos ei ole varma, kannattaa aina varmistaa (senkin voi tehdä töksäyttämättä ja pilaamatta tunnelmaa).
Mitä sanatonta viestintää? Tulkitse naisen sanaton viesti väärin, ja löydä itsesi #lääppijät -tweetistä. Ei tarvi edes fyysistä kosketusta päätyä tuolle listalle.
- tarralenkkari666
"jos ei ole varma, kannattaa aina varmistaa". Esim. Anteeksi, häiritsenkö? Ei ole seksuaalista häirintää.
- kahdenkeskenyhdessä
Kumipallona luokses pompin taas
- saankotullajo
Rakas, kulta ja kaikki hellittely nimitykset on silloin sallittavia. Kohtele kauniisti elämänkumppaniasi ja sopikaa miten kutsutte rakkaanne lemmenpuhiin.
- tarralenkkari666
Tuossa pitäisi osata tulkita non-verbaalisia eleitä. Tuleeko tuo "mennäänkö sänkyyn" esim. haukotuksen, viettelevänkatseen vai ujon hymyn saattelemana?
Jos et osaa tulkita kumppaniasi yhtään, pitäisi teidän keskustella asiasta.- kalenteriinajat
Laittakaa seinälle kalenteri: Milloin mitäkin?
- tulkintajuttuja
Mutta jos on asperger? Niin kuin palstalla on yleistä. Silloin tuo voi olla välillä hankalaa.
Tosin itsestänikin on ollut mukavaa, kun jotkut mimmit on sanoneet suoraan, että "panettaa" tai "pane mua!" Tosin yhden kanssa huomasin, että se tuoreessa suhteessa iski suorituspaineet päälle. :D Kun itsellä oli piiitkä sinkku/kuivakausi takana. Mutta siitäkin selvittiin lopulta yhteispelillä voittajina kotiin.
Usein tuo panetus kuitenkin ilmaistaan puolin ja toisin, joko sanottomasti tai kiertäen. Ehkä se on jotain kummalista kainostelua, tai sitten vaan sen jännitteen ylläpitoa, kun sanoja ei tarvita.
Seksistä voi myös kehittää valtataistelupelin: se häviää, joka myöntää ensin haluavansa.
- eikiinnostatuommoinen
Ole rauhassa sinua kukaan halua.
eikiinnostatuommoinen kirjoitti:
Onko sinulla nyt hyvä mieli, kun minulla on paha mieli?
- mielimuuttukoon
Mistä sinulle voi paha mieli tulla? Ole tunteeton jörrikkä!
- nussimaansiitä
scrg kirjoitti:
Onko sinulla nyt hyvä mieli, kun minulla on paha mieli?
Nussimalla hyvä mieli haltuun. Nussi itsesi iloiseksi.sexillä
- kaipaavamummo
eikiinnostatuommoinen kirjoitti:
Joku isoperseinen vanhamummo on varmaan halukas sinuun yhtymään sisäkkäin.
- että.silleen
"Seksistä voi myös kehittää valtataistelupelin: se häviää, joka myöntää ensin haluavansa."
-On sitten kaikkein tyhmin peleistä, josta olen koskaan kuullut!
Siinähän kumpikin häviää pakostakin jos pelaavat... hyvää päivää! että.silleen kirjoitti:
"Seksistä voi myös kehittää valtataistelupelin: se häviää, joka myöntää ensin haluavansa."
Siinähän kumpikin häviää pakostakin jos pelaavat... hyvää päivää!En väittänytkään, että se olisi fiksua. Mutta jos toinen uhkaa ydinaseella, niin on fiksumpaa hankkia oma, kuin suostua alistetuksi.
että.silleen kirjoitti:
Siinähän kumpikin häviää pakostakin jos pelaavat... hyvää päivää!Ethän sinäkään tykkää seksistä, kun kerran ei panokaveriakaan ole.
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Ethän sinäkään tykkää seksistä, kun kerran ei panokaveriakaan ole.
Milloin minä olen sanonut etten välittäisi seksistä? Olet tajunut kyllä asian väärin.
Asia nyt on hiukan mutkikkaampi, minä en muhinoi kenen kanssa sattuu milloinkin.
Mulla pitää olla henkilökohtaisia tunteita sitä miestä kohtaan,mun pitää tietää jonkin verran enemmän miehestä.
En pelkän arvioidun pituuden, painon ja ulkonäön suhteen ole lämpenevä; eikä kuule auton avainten logokaan riitä. Se siitä hypergamisuudesta taas!
Mielenkiintoisempaa on kuunella miestä jostain asiasta, joka häntä kiinnostaa todella. Mua kiinnostaa myös se seikka ettei hänellä ole perhettä toisaalla.
Minä en halua "lainata" toisen naisen miestä.
Enkä halua ajautua yhden yön suhteeseen... jotain vakaampaa suhdetta odottaessani. Tosin silti on olemassa aina se vaihtoehto...jostain syystä kaikkien tutustumis kuvioiden jälkeenkin, kiitos, mutta ei kiitos!
Se voi olla ihan yhtä hyvin mieskin, joka jättää asiat kuitenkin siihen yhteen yöhön!
Yhä edelleen jaksan uskoa löytäväni sen itselleni oikean miehen!
Sitä päivää odotellessa.
Ei kuule sen oikean miehen tarvitse arvuutella millä mielellä minä olen...hän tajuaa varmasti kuviot oikein! =))
- suhteessaolevamies35v
Vitun neitsyt miehet täällä mölisee, ja tajuu mitään.
- nimimerkitönj
Uskallan uskallan. Ei sitä vuosien suhteessa enää mitään kiertoteitä ilmaista asiaa kaivata. Yleensä kumppani pidemmässä suhteessa osaa jo lukea kehonkielestä. Ei siinä kovin tarvitse enää jaaritella.
Milloinkas olet viimeksi joutunut kysymään?
Kannattaisi deittailla naisia eikä tyttöjä ;)- Ikis__M
Tarkoitat naisilla valmaan jotain rivopuheisia suomihoroja, niin kuin tuolla videolla vaikka:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1453086401986.html
Itse valitsen kyllä mieluummin kiertoilmauksia käyttävän "tytön" kuin kuin jonkun ylikäytetyn lutkan.
- Fiksu-ja-kunnollinen
Pari kertaa oon sanonu suoraan naiselle että harrastetaanko seksiä tai naidaanko. Naiset menneet sanattomaksi jotka oli tuttuja naisia eikä tuntemattomia. Ilmeisesti eivät tiedä mitään seksi sana tarkoittaa.
Muutaman kerran olen itsekin ehdottanut naisille ja vastaus on ollut ei kiinnosta. Sen jälkeen on tullutkin totaalinen lukko enkä ole enää pystynyt lähestymään naisia, kun pelottaa mahdolliset tylyt pakit.
- ytm-panomies
Läski naiset sanoo suoraan koska niitä ei kukaan muuten tule iskemään eikä ne saisi pillua. Joku baari juoppo niitäkin voi nussia kännipäissään.
- flowersreally
Tässä on kyllä selvästi kasvun paikka.
Voisko saada nyt palstalle kurssin
"Kuinka puhua seksistä suoraan?
Miehet toivovat - enemmän puhetta, vähemmän tekoja!"Siitä puhe mistä puute, sanotaan.
Olisit jo tarttumassa härkää sarvesta, ja sitten se sanookin että "voitaisko puhua vähän tunteista?"- flowersreally
scrg kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute, sanotaan.
Olisit jo tarttumassa härkää sarvesta, ja sitten se sanookin että "voitaisko puhua vähän tunteista?"Enemmän tarkoitin tilannetta, että normaalisti tarttuisi härkää sarvista mutta nyt pitäisi puhua kiertelemättä härän sarviin tarttumisesta, ennen kuin voisi härkää sarvista tarttua.
Juuri kun luulin jotain oppineeni.
Niin, kumpi sanoo sitten "meidän tarttis vähän puhua?" flowersreally kirjoitti:
Enemmän tarkoitin tilannetta, että normaalisti tarttuisi härkää sarvista mutta nyt pitäisi puhua kiertelemättä härän sarviin tarttumisesta, ennen kuin voisi härkää sarvista tarttua.
Juuri kun luulin jotain oppineeni.
Niin, kumpi sanoo sitten "meidän tarttis vähän puhua?"En ymmärrä myöskään miksi sarveen tarttumisesta pitäisi puhua "suoraan", kunhan on keinoja saada viesti muuten perille. Minulla on täällä vain paha tapa loikata ilman aasinsiltaa asiasta toiseen, jos se toinen on mielenkiintoisempi.
Ei omakohtaista kokemusta, mutta olen kuullut naisen suusta valituksen siitä että "Jätkä haluaa aina puhua tunteista?". Se on jotenkin koomista noin päin, kun se tunteista vatvominen yleensä liitetään naisiin.- flowersreally
scrg kirjoitti:
En ymmärrä myöskään miksi sarveen tarttumisesta pitäisi puhua "suoraan", kunhan on keinoja saada viesti muuten perille. Minulla on täällä vain paha tapa loikata ilman aasinsiltaa asiasta toiseen, jos se toinen on mielenkiintoisempi.
Ei omakohtaista kokemusta, mutta olen kuullut naisen suusta valituksen siitä että "Jätkä haluaa aina puhua tunteista?". Se on jotenkin koomista noin päin, kun se tunteista vatvominen yleensä liitetään naisiin.Niin, juuri tuollaisia tapauksia varten sitä kurssia tarvitsisi. Minullakaan kun ei ole kokemusta tuollaisista miehistä.
- 2626
Riippuu naisesta. Minun panopupuni on ruinannut illalliselle joka viikonloppu, viimelauantaina väsyin ja sanoin, että ilmoitan sitten kun panettaa, jollei sinulla ole jonoa tulen sitten.
- poikaystävä-
Minun tyttöystävää ei tarvii seksiin houkutella, on aina valmis ja kyllä sanoo jos sitä panettaa.
- puuupaaaa
No en mä ainakaan haluaiskaan että akat liian ronskisti ehottelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747544Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372456
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332022- 211950
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 601609
- 181579