Aurorix kokemuksia?

vaikeamas

Tarvisin tehokkaan lääkkeen masennukseen, SSRI:t kokeiltu ja tämä Aurorix ollut mielessä kokeilla

10

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qaw3er

Masennuslääkkeet eivät ehkä ole ihan sitä mitä niiden annetaan ymmärtää olevan. Kyseessä on sudet lampaiden vaatteissa.

• ghjikol

Masentava kokemus vain.

• vaikeamas

Eikö kellään tosiaan ole kokemusta kyseisestä lääkkeestä?hyviä/huonoja

• ghjikol

Juurihan kerroin kokemukseni, Aurorix masensi vain enemmän, ja ahdistuin kun pää oli jumissa. Siitä vaan kokeilemaan.

• vaikeamas
        ghjikol kirjoitti:

Juurihan kerroin kokemukseni, Aurorix masensi vain enemmän, ja ahdistuin kun pää oli jumissa. Siitä vaan kokeilemaan.

Oletko löytänyt jo tehokkaan lääkkeen itsellesi?

• Qcg

Psykiatri kertoi, että Aurorix on "aika kevyt" lääke, tosin jollain toimii. Lääkeyhdistelmiä voi kanssa koittaa esim. Effexor mirtazapiini tai Effexor anksilon (buspironi).

• eh9m78scg

Mitä tarkoittaa "kevyt"? Kaikkihan on annosriippuvaista. SSRI ja heroiinikin.

• Ummelo

Olen käyttänyt Aurorix:a varmaankin runsaat 10 vuotta kaamosmasennuksen hoitoon. Aloitan suoraan ylläpitoannoksella 300mg x 1 ja käytän noin 4 kuukautta. Vaikutus alkaa tuntua runsaassa viikossa ja lääkkeen lopetan seinään. Mitään vieroitusoireita ei tuu..Ainoa lääke, joka mun masennukseen tehoaa. Seronililla, Cipralexilla ym. vointi meni vain huonomopaan suuntaan...

• 23523453246

6kk söin tuota pari vuotta sitten. Varmasti kokeilemisen arvoinen lääke koska tuo tehoaa paitsi tavalliseen masennukseen, myös todettu tehoavan epätyyppilliseen masennukseen (ympäristöön/elämäntulanteeseen voimakkaasti reagoiva masennus), ahdistukseen ja sosiaaliseen fobiaan. Eikä sivuoireisiin kuulu häiritseviä sivuoireita kuten painonnousu ja seksuaalihäiriöt jotka yleisiä monella lääkkeellä.

Itse en kokenut 6 kuukaudessa tehoa masennukseen mutta maksimiannos olikin vain 300mg päivässä joka on pienin normaali hoitoannos. Toinen psykiatri ihmetteli jälkeenpäin miksi minulla ei kokeiltu suurempaa annosta joten ei tiedä vaikka olisi tehonnutkin kunnon annoksella.

Sivuoireita ei ollut tuon 6kk aikana ollenkaan, paitsi hyvin lievää päänsärkyä ekana päivänä.

• Lilianni

Minä söin Aurorixia nuorempana ahdistukseen ja masennukseen. Siitä muistan vaan sen ettei se vaikuttanut seksihaluihin kuten muut masennuslääkkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3564
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1961
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1309
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1176
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      107
      1020
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      991
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      955
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      866
    Aihe