Kurppa yritti mustasukkaisena estää ytmien muhinoinnit tyttärensä kanssa, joten turpiin tuli.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1452827846197.html
Uskokaa jo hyvällä kurpat, että vanhempi ytmi ja pikkutyttö ne yhteen soppii!
Kateellinen kurppa sai kuonoon
50
132
Vastaukset
Oliskohan väärä linkki?
Tulee mielikuva että ytmi tulikin mersulla eikä kamelilla.- Mies3210
Voi paska, tuskin ne manne-ytmejä oli.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1453083638455.html
- iiiirj
No sä osaat kyllä vääristellä kaiken oman kieroutuneen maailmankuvasi mukaan. Eiköhän siinä oikeasti ollut äiti, joka yritti auttaa omaa lastaan.
- Mies3210
Eli kurppa sai koteloon ytmeiltä. Mikä meni väärin?
- Mitäsluulet
Mies3210 kirjoitti:
Se että sä synnyit tähän maailmaan.
- Mies3210
Mitäsluulet kirjoitti:
Se että sä synnyit tähän maailmaan.
Joo, mutta yritä nyt pysyä aiheessa. Vai ahdistaako unelma jo?
- Ex----PUA
Mies3210 kirjoitti:
Menee sarjaan: Totuus sattuu.
Ilmeisesti tuo on niitä tätejä joiden pitää ostaa vähin eläkerahoin seksiä sotalapsilta, jotka eivät muuten anna, mutta nuoremmilta ottavat vaikka väkisin. Kuten aloituksesi sen osoittaa. - Hjjkkk
Mies3210 kirjoitti:
Totuutesi meni väärin.
- Mitäsluulet
Ex----PUA kirjoitti:
Menee sarjaan: Totuus sattuu.
Ilmeisesti tuo on niitä tätejä joiden pitää ostaa vähin eläkerahoin seksiä sotalapsilta, jotka eivät muuten anna, mutta nuoremmilta ottavat vaikka väkisin. Kuten aloituksesi sen osoittaa.Menkääs ensinnäkin poijjat pussauskoppiin, ja toisekseen, Islam suomessa on kaukana unelmistani.
- Vittu-vahinkomälli-olet
Mies3210 kirjoitti:
Ei ahdista ketään mutta olemme huolestuneita, tsin liian myöhään ellei lääketiede tule apuun asiassa, että isäsi spermassa on ollut keltaista kusta mukana liian paljon ja se on aiheuttanut sinulle nuo näkyvät aivovauriot.
- Ex----PUA
Mitäsluulet kirjoitti:
Menkääs ensinnäkin poijjat pussauskoppiin, ja toisekseen, Islam suomessa on kaukana unelmistani.
Miten monelta ruskealta sotalapselta olet mamupatja yrittänyt ostaa seksiä?
- Mitäsluulet
Ex----PUA kirjoitti:
Miten monelta ruskealta sotalapselta olet mamupatja yrittänyt ostaa seksiä?
Hyi vittu. Entäs itse?
- Ex------------PUA
Mitäsluulet kirjoitti:
Hyi vittu. Entäs itse?
Vastaa nyt ensin itse siihen kysymykseen, ennen kun kyselet muilta sinä suomalaisuuden häpeätahra.
- Mitäsluulet
Ex------------PUA kirjoitti:
Vastaa nyt ensin itse siihen kysymykseen, ennen kun kyselet muilta sinä suomalaisuuden häpeätahra.
Vastaus on 0, entäs itse?
Sinä taas olet häpeätahra jo pelkästään ihmisenä, et pelkästään suomalaisena.. :p - Ex------------PUA
Mitäsluulet kirjoitti:
Vastaus on 0, entäs itse?
Sinä taas olet häpeätahra jo pelkästään ihmisenä, et pelkästään suomalaisena.. :pNolla? Vaikka poru kurkussa kurpparaivoat kun totuus unelmastasi tulee esiille?
Taidakin olla niitä jotka raiskaavat sotalapsia vokeissa?
ENtä mites paljon ikää oli rotupetturilla, ettet olisi jo niin vanha että olisit antanut edellistenkin sotien aikaan milloin ryssälle ja milloin saksalaiselle? Kaltaisesi tiedetään, ja teitä hävetään. - Mitäsluulet
Nolla? Vaikka poru kurkussa kurpparaivoat kun totuus unelmastasi tulee esiille?
Taidakin olla niitä jotka raiskaavat sotalapsia vokeissa?
ENtä mites paljon ikää oli rotupetturilla, ettet olisi jo niin vanha että olisit antanut edellistenkin sotien aikaan milloin ryssälle ja milloin saksalaiselle? Kaltaisesi tiedetään, ja teitä hävetään.Potkit vaihteeksi olkiukkoa, arvoisa lötköpippeli naisvihaaja, mutta siitähän sinä rollailija kiksisi saat eikös vain? ;)
Ehkäpä olet vain kade kun oma vanha pahanhajuinen perseesi ei enää kiinnosta noita taistelijaytmejä samalla lailla kuin männävuosina? ;)
Eli osui ja upposi taas kerran, ja koska et vastannut kysymykseeni, niin luultavasti olet itse käynyt noita partavauvoja imuttelemassa niissä vokeissa.. ;)
- kaluareikään
Naiset menee sinne missä mamuja on
- Jotenkin.näin
Uutenavuotenakin oli kuulemma asematunnelissa tuhat naista etsimässä maahanmuuttajia tissit ja perse mekosta ulos tursuen.
- Hame.korviisi
No ei ihan mennyt niin kuin aloittaja antaa ymmärtää.
- Mies3210
Olitko paikalla? Väitätkö poliisin ja IS:n valehtelevan?
- Hame.korviisi
Mies3210 kirjoitti:
Olitko paikalla? Väitätkö poliisin ja IS:n valehtelevan?
En vaan sinun.
Tutkitaan ahdisteluna ja pahoinpitelynä. - Ex---PUA
Yllätys paskahoustutäti on mamupatja, ja heti selittelemässä asiaa parhain päin. :D
Onpa joo todella merkittävä ero!
Oletko muuten ollut ostamassa seksiä sitalapsilta, kun SPR:n vapaaehtoisuus ei tuonut tuloksia? - Mies3210
Hame.korviisi kirjoitti:
En vaan sinun.
Tutkitaan ahdisteluna ja pahoinpitelynä.Sanoinhan että muhinointia ja pahoinpitely tapahtui. Mikä meni yli hilseen?
- 9plus14
Mies3210 kirjoitti:
Sanoinhan että muhinointia ja pahoinpitely tapahtui. Mikä meni yli hilseen?
Mikä on näköjään toiselle muhinointia voi olla toiselle väkivaltaa.. hyhhyh aika tuhma poika olet.
- Mies3210
9plus14 kirjoitti:
Mikä on näköjään toiselle muhinointia voi olla toiselle väkivaltaa.. hyhhyh aika tuhma poika olet.
Näinhän se on, opettele monikulttuuriin. Ei tytöllä ole oikeutta mielipiteeseensä. Taistelija-YTMi muhinoi, ei häntä kiinnosta lutkan näkemykset, vaan pillu.
- 18plus16
Mies3210 kirjoitti:
Näinhän se on, opettele monikulttuuriin. Ei tytöllä ole oikeutta mielipiteeseensä. Taistelija-YTMi muhinoi, ei häntä kiinnosta lutkan näkemykset, vaan pillu.
"Ei tytöllä ole oikeutta mielipiteeseensä."
Mielipide tuokin :-o - Mies3210
18plus16 kirjoitti:
"Ei tytöllä ole oikeutta mielipiteeseensä."
Mielipide tuokin :-oModerni sellainen. Muunlaisten mielipiteiden esittäjät hävettävät minua nykyaikaisena kosmopoliitti-suomalaisena. Onneksi ne kielletään lähitulevaisuudessa.
- Ex------------PUA
Mies3210 kirjoitti:
Moderni sellainen. Muunlaisten mielipiteiden esittäjät hävettävät minua nykyaikaisena kosmopoliitti-suomalaisena. Onneksi ne kielletään lähitulevaisuudessa.
No sehän siinä juuri on, kun ne ahdasmieliset persujjuntit eivät ymmärrä Unelmaa.
- 9plus14
Mies3210 kirjoitti:
Moderni sellainen. Muunlaisten mielipiteiden esittäjät hävettävät minua nykyaikaisena kosmopoliitti-suomalaisena. Onneksi ne kielletään lähitulevaisuudessa.
No mutta oikeasti, kyllä mua hävettäisi moinen passiivisagressiivinen kiukuttelu ja kitinä enemmän :p
- Ex------------PUA
9plus14 kirjoitti:
No mutta oikeasti, kyllä mua hävettäisi moinen passiivisagressiivinen kiukuttelu ja kitinä enemmän :p
Käytit itse passiivis-aggressiivisen hymiön, mutta eihän tuollainen nolostelu olisi lajissaan ensimmäinen teille, joilla ei ole mitään ongelmaa syyttää muita siitä mihin vain te syyllistytte.
- Mies3210
9plus14 kirjoitti:
Olet niin tasoton kurppa,
ettei kanssasi jaksa jatkaa tätä leikkiä. Yritä nyt vähän tsempata. - 18plus16
Käytit itse passiivis-aggressiivisen hymiön, mutta eihän tuollainen nolostelu olisi lajissaan ensimmäinen teille, joilla ei ole mitään ongelmaa syyttää muita siitä mihin vain te syyllistytte.
"Hymiön"? Saati sitten passiivisagressiivisen? Sä taidatkin ihan oikeasti olla vähän tyhmä :/
- 9plus14
Mies3210 kirjoitti:
Olet niin tasoton kurppa,
ettei kanssasi jaksa jatkaa tätä leikkiä. Yritä nyt vähän tsempata.No nyt täytyy, ex---puaa lainatakseni todeta, että osui ja upposi oikein viimeisen päälle kun noin veti virrat maihin.. :/
Ota vähän urheilujuomaa ja vahvempia troppeja väliin niin jaksat taas mässyttää ja kitistä niin kuin joku ujo pikkutyttö, jolla on menkat.. - Mies3210
9plus14 kirjoitti:
No nyt täytyy, ex---puaa lainatakseni todeta, että osui ja upposi oikein viimeisen päälle kun noin veti virrat maihin.. :/
Ota vähän urheilujuomaa ja vahvempia troppeja väliin niin jaksat taas mässyttää ja kitistä niin kuin joku ujo pikkutyttö, jolla on menkat..Eikun oikeasti, "olet tyhmin" - tasoinen vittuilu ei anna mitään. Yrittäisit nyt jotain vähän luovempaa, että saadaan taas tuhlattua aikaamme täällä.
- 18plus16
Mies3210 kirjoitti:
Eikun oikeasti, "olet tyhmin" - tasoinen vittuilu ei anna mitään. Yrittäisit nyt jotain vähän luovempaa, että saadaan taas tuhlattua aikaamme täällä.
Se oli Pualle - jokaiselle annos paskaa painonsa mukaisesti. Ja Puan omia ärsyttävääkin ärsyttävämpiä lapsellisia kontrailutekniikoitahan tässä testaillaan, hyvin tuntuu purevan ;)
Etkä voi tosissaan väittää etteikö se sun passiivisagressiiviseen ininääsi huomion kiinnittäminen olisi kerrassaan mahtavasti uponnut?
Ja toisaalta, sama taistelijaytmi-levyhän sullakin on pyörinyt tässä jo aika saatanan pitkään.
Mutta joo, on tämäkin tapa viettää elinaikaansa :p
- nimimerkitönj
Noille jätkille tunti turpaan ja lekalla päähän.
- Irakinprinssinakit
Ei ne ole ytmejä. Niillä on pienemmät pippelit kuin suomalaisilla. Ei ne silloin vain VOI olla ytmejä. Ytmillä on iso kyrpä.
http://kaksplus.fi/threads/afrikkalaisilla-on-pisin-penis.2451674/ - Naishenkilö
Saisiko sun tyttäresi piirittää, nuolla hänen kaulaa ja naamaa?
Vierestä katselisit hyväksyen?- Mies3210
Ei tietenkään, siksi en päästäkään talon naisväkeä ulos ilman riittävää vartiointia. Olen nimittäin laajalti maailmaa ja kulttuureja nähnyt mies, joka on sopeutunut moderneihin monikulttuurisiin arvoihin kitkatta.
Lopeta sinäkin itkeminen, tule nykyaikaan ja opettele uimaan tai pysy poissa vedestä. - Naishenkilö
Mies3210 kirjoitti:
Ei tietenkään, siksi en päästäkään talon naisväkeä ulos ilman riittävää vartiointia. Olen nimittäin laajalti maailmaa ja kulttuureja nähnyt mies, joka on sopeutunut moderneihin monikulttuurisiin arvoihin kitkatta.
Lopeta sinäkin itkeminen, tule nykyaikaan ja opettele uimaan tai pysy poissa vedestä.Mistä lähtien olet täällä ollut vartioimassa talon naisväkeä? Kuinka usein naiset pääsevät ulos?
- Mies3210
Naishenkilö kirjoitti:
Mistä lähtien olet täällä ollut vartioimassa talon naisväkeä? Kuinka usein naiset pääsevät ulos?
Missä täällä? Ulkoiluhan on aikataulu-, olosuhde- ja sopimuskysymys. Päiväsaikaan Pihtiputaalla naiset voinee päästää ulos vapaasti laiduntamaan, kun taas Helsingin yöhön ei tietenkään ole koskaan mitään asiaa, ellei ole kyse sukujuhlista, joissa riittävä määrä suvunmiehiä kyttäämään naisten perään ja takaamaan koskemattomuus. Toki jopa yksi suvunmies käsiaseella pystyy vartioimaan omaisuuttaan Helsinginkin yössä, mutta siitä joutuu herkästi vankilaan. Kovennettuna.
- Ex----PUA
Mielenkiintoista huomata, miten näemmä taistelu-ytmit ovat selvä kipupiste, joka ikäkriisin ohella nostattaa kurpparaivon.
Sen verran saa hyvä ystäväni, ja miesten mies0321 nyt kuulla kunniaansa, että aihe taisi osua ja upota. Onhan tässä kipeä tapaus siitä, muten äiskä jää ihan kokonaan ilman mutta tytär saa sensuellia monikulttuurisuutta senkin edestä.:(- Hame.korviisi
Siinä se toinen tämän ketjun valehtelija.
- Ex------------PUA
Hame.korviisi kirjoitti:
Siinä se toinen tämän ketjun valehtelija.
Osu ja uppos! :D
Hame korvissa vastaanottokeskuksessa-nimimerkki nyt ulvahti taas sen verran pahasti, että taitaa hieman kuumottaa tätiä?
Ai niin, sinulla on rästikysymys: Oletko muuten ollut ostamassa seksiä sitalapsilta, kun SPR:n vapaaehtoisuus ei tuonut tuloksia?
- lihas
kurpilla on rehevähkö perselihas
- Sehänpassaavai
Mitäpä jos homolaumat tekisivät miehille ja pojille samaa?
Asia olisi ihan ok?- jkjfk
No aloittajan logiikan mukaan jos homolauma kävisi nuoren kollin kimppuun ja sen isä yrittäisi puolustaa poikaansa, niin isä olisi vaan kateellinen vanha setämies joka ei niille homoille kelpaa.
- Ex------------PUA
Virheellinen analogia, sillä aloittaja käsitykseni mukaan ei ole heitä jotka kuuluvat meillä on unelma-porukkaan, hän vain näyttää luomanne todellisuuden hinnan.
- Mies3210
Tuota pelkoa ei ole, sillä unelmassa homot tapetaan tavattaessa. Ei puhettakaan, että yksikään homo uskaltaisi alkaa julkisesti lähentelemään.
- Eimitäänuutta
Multinikki liikkeellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747694Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352064- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599