Joku palstapervoista kuva pärstästänne...aiiii ette uskalla ;(
Julkaiskaa
17
89
Vastaukset
Onneksi sinä varmaan uskallat.
- Toivotontapaus
En uskallakaan. Täällä tulee jatkuvasti tarkoituksella väärinymmärretyksi. Kaikkein viimeiseksi kaipaisin sitä, että joku tosielämän tuttu yhdistäisi kirjoitukseni täällä omien väärinkäsitystensä kautta reaalimaaiman minuun.
Olen arkielämässä huomattavasti hillitympi ja järkevämmän oloinen täällä. Tämä onkin omien turhaumien purkautumispalsta.- Toivotontapaus
...järkevämmän oloinen kun täällä, siis.
Ja sitten päädyt joksikin internetmeemiksi? Ei kiitti, tuo vanhahko kuva profiilissa saa riittää.
En suosittele kenellekään. Ihmiset alkaa ajattelemaan kaikkea negatiivista palstakirjoittajasta, joka julkaisee kuvansa.
- vanhanpiiantuska
Hitto mulla kesti tajuta mitä tuo sun kuva esittää. Noin pienenä se näyttää ihan jortsulta. Mulla aina himmeimmällä asetuksella kuvaruutu ettei tuu migreeni.
vanhanpiiantuska kirjoitti:
Hitto mulla kesti tajuta mitä tuo sun kuva esittää. Noin pienenä se näyttää ihan jortsulta. Mulla aina himmeimmällä asetuksella kuvaruutu ettei tuu migreeni.
Ihmiset aina näkee sen mitä ne haluaa nähdä. Jortsut on kuulemma just ihan parhaita migreeniin.
- nimimerkitönj
Vittuiluksihan se vaan menisi (on joskus nähty) joten vastaus on, ei käy.
- ätmittelijä
Ei välttämättä, jos olet hottis.
- pfotovaras
nimimerkitönj menee perusnättiä sarjaan =)
- nimimerkitönj
pfotovaras kirjoitti:
nimimerkitönj menee perusnättiä sarjaan =)
Se nyt on yks monta mille sitä näyttää, keskustelupalstalla ei ole onneksi olemassa naamarajaa.
- Ikis__M
Palstapervo atännä ei ole edes peppukuvaa laittanut :)
- kerronsalaisuuden
olen mies ja mulla on profiili suomi 24 treffeissä... ;P
- En_halua
Se ei ole mitään lastenkatseltavaa.
- Ex----------PUA
Tässä.
https://static.ylilauta.org/files/r8/orig/ggbm0rtv/'.png - reilupeli
Kuva kuvasta. Näytä sä pimppis.
- Palstapervo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599