Mitä Casio G-Shock mallia käytät?

G-Shock-mies

http://aijaa.com/i57JMk

Omani on Casio G-Shock GA-100MC-1AJF 22mm Nato shark rannehihnalla ("Bond"-rannehihna). Kello on päivittäisessä käytössä jokapaikan kellona kaikkien vaatteiden kanssa. Olen kelloon täysin tyytyväinen käytössä.

Casio G-Shock GA-100MC-2AJF Watch – “Military Cloth” Collection
– Water Resistant Up To 20 Atmospheric Bars (200 meters/656 feet)
– Shock Resistant
– Magnetic Resistant (JIS1 Standard)
– 48-City World Time
– 1/100 seconds Stopwatch Function
– Full Automatic Calendar
– Countdown Timer
– Auto LED Backlight
– Multiple Alarm Settings & Flash Alert
– Military 12/24 Hour Formats
– Rugged Nylon Cloth Band

Kellon ominaisuuksista tarkemmin tietoa täällä:

http://www.freshnessmag.com/2013/10/28/casio-g-shock-ga-100mc-watch-military-cloth-collection/

Tähän ketjuun saa laittaa vastaukseksi Casio G-Shock-mallin ja kuvan. Muista kelloista keskustelu tässä ketjussa on kiellettyä.

34

2389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äidinPikkuTaistelija

      hihiiiii!

      • G-Shock-mies

        Satun olemaan aikuinen ihminen ja todennut kellotarpeeni olevan Casio G-Shock. Mikään muu kello ei kestä kaikissa sääoloissa ja kovassa menossa ensiavussa tai pelastustehtävissä. Valitsin kellon nimenomaan äärimmäisen kestävyyden mukaan.


      • pilottitakkiJaReisitasku

        Etkös olutkin niissä vapaaehtoishommissa, eli lähinnä stevarin kaverina laastaroimassa vähän nenään saaneita känniläisiä tanssilavan takana.
        Hienoa työtä sinänsä, mutta eikö kaikkien militanttien kello ole kovasti yliampuvan näköinen valinta.


      • G-Shock-mies

        Ei millään tavalla, eri asia jos kello sattuisi olemaan näkyvästi maastokuosissa tai joku aavikkokhakin värinen. Mustana useimmat eivät huomaa, että kyseessä on sotilaskäyttöön tehty kello. Työni on paljon muutakin kuin laastaroida jonkun nenä, ensiavussa on laaja kirjo tapauksia ihan sinne elvytykseen ja defibrillointiin asti.


    • pysytäänpäaiheessa

      Jos nyt viitsittäisiin pysyä aiheessa, eli siinä mitä Casio G-Shockia itse kukin käyttäjä käyttää, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin taaskin.

    • Kylläjuu

      G-shock GW-5000 1-jf. Taitaa olla vaatimattomasti paras G-shock.

      • ihailtavamalli

        G-Shock malli joka pitäisi löytyä jokaisen G-Shock käyttäjän kokoelmasta jo siksi, että tuo kello on legendaarisimman pään Casio G-Shock. Vain Casio G-Shock DW-5600E-1V pääsee samaan sarjaan alkuperäisimpien G-Shock kellojen kanssa.


    • G-järkytys

      Onko kellään kokemusta/tietoa toimiiko G-Shockien "Wave Ceptor"-toiminto Suomessa, lähinnä pk-seutua ajatellen?

      • jnregöklvemrller

        Kyllä se ainakin Helsingissä toimii hyvin kunhan kellon suuntaus on oikea eikä kovin paksuja seiniä ole esteenä.


    • Casiomään

      Käyttäisin mielelläni G-Shockia jos ne olisivat pienempiä ja tyylikkäämpiä. Jopa naisille tarkoitetut Baby-Geet ovat liian suuria.

      • windekumakee

        Casio G-Shock tekee tyrmäävän vaikutuksen enemmistöön 13 vuotiaista pojista.


      • suurtenTaistelijoiden

        Varsinkin sotaa ihannoivat lapset ovat haltioissaan.


    • Lelupuolenmyyjä

      Japsikelloista ainoat kokoelmaan hyväksyttävät ovat Grand Seikon lisäksi SARB- ja SKX-mallit.

      Casion leluja en ostaisi edes lapsille.

    • Kutka-setä

      Casio Gay-Shock -kellot ovat rumia.

    • Newcasioowner

      https://m.youtube.com/watch?v=_EtvUhuDjaU
      Elikkä tuommosen tilasin itselleni joululahjaksi löysin videon jossa kerrotaan kellon ominaisuudet oli alennuksessa maksoi jotain 152e

      Malli ga710b-1a4 kello ei ole vielä tullut joten enempää en osaa vielä kertoa mutta mielestäni hemmetin hieno 😀

    • jaSittenStevariksi

      Jokaisen pikku taistelijan unikuvakello, Rambopuukko ja reisitaskuhousut kuuluu varustukseen, mielellään gamona.

      • Etolesenparempi

        No minkälainen se kello sitte pitäs olla perus jantterilla? Joku tonnien omega ja pyhää arkia kulkea puku päällä ja apinoida jotain parempaa ja rikkaampaa porvaria? Minusta se jos jokin on idioottimaista ja typerää samanlaista leikkimistä se niilläkin on esittää jotain mitä ei oikeasti ole.


      • hienojaMallejaLapsille
        Etolesenparempi kirjoitti:

        No minkälainen se kello sitte pitäs olla perus jantterilla? Joku tonnien omega ja pyhää arkia kulkea puku päällä ja apinoida jotain parempaa ja rikkaampaa porvaria? Minusta se jos jokin on idioottimaista ja typerää samanlaista leikkimistä se niilläkin on esittää jotain mitä ei oikeasti ole.

        Olet siis juuri tuollainen iskän pikkutaistelija joka luulee olevansa melkoinen pelote militari Casio ranteessaan?
        Onko noiden esittämiesi tyyppien välissä mitään välimallia? Itse ole kuullut puhuttavan välimallin jätkästä?
        Onhan nuo pilottitakki Miltary-Casio pojat melko noloja kun hakeutuvat samoihin porukoihin, että uskaltavat uhota muille ja isoimmat pojat haluaa tapella ja pienemmät kannustaa ja iloitsee kun joku normaali ihminen saa turpaansa, säälittävää.


      • Eipätässäritariässä

        Minä on tuota sanonut. Ihmisiä on monenlaisia olen tavallinen ihminen ja ostin casion koska minun mielestä hieno ja muutenkin halusin vaihteeksi erilaisen kellon. Tuo ei siis ole ainoa kelloni. Minun puolesta saat ostaa minkälaisen kellon tahansa mutta eikö tuo ole vähä lapsellista lokeroida ihmisiä samaan kastiin jos olet yhden kusipään tavannu joka on pilannut päiväsi ja sattumalta ollut casio g shock ranteessa. Minä en ole tuollainen casio mies miten heitä kuvailit. Myöskään tuo casio ei ole ainut kelloni minulla on muitakin kelloja ja tykkään monenlaisista kelloista vaikken silti harrastaja olekaan mutta toivottovasti pointtini tuli selväksi? Mukavaa viikonloppua sinne 😁


    • Peruskello

      Ostin perus-casio, hinta 79,00. Aurinkokenno ja käy hyvin. Olen tyytyväinen.

    • tarkka00

      G shock 5610 solar atomic.

      Pieni koko ja pysyy ajassa ja aurinkokennon takia uskaltaa valoakin käyttää ei patteri kulu.....

      Ostin syksyllä kaliimman automaattikellon mutta se on painava ja eihän sitä uskalla pitää kädessä ku pelkää että saa kolhun ja koneistoo hajoo,

      • lelutLelupojille

        Hehee, mikä dorka.


      • Mitästilaat

        En ihmettele yhtään kyllä tuolla asenteella saat moniltakin turpiisi kun kerran kerjäät sitä.


      • voihanNoloudenHuippu

        Nurkkaan siitä ja kyykkyyn uhoamaan ja selittelemään ja puolustelemaan kiinalaisia halpistuotteita.


    • TosiaTurisen

      Kauppaan oli jo tullut tilaamani Rolex Explorer II valkotauluisena, mutta tympäännyin koko Rolex -hömpötykseen (eli sairaaseen ilmapiiriin a.o. kellomerkin ympärillä, kellothan ovat sinänsä erittäin hyviä) ja piruuttani ostin toisesta ääripäästä Mudmasterin. Kun olin lähdössä matkoille vuoristoon valitsin mallin jossa on kaksoisaika ja korkeusmittari.

      Ruma ja iso ku perkele itte, mutta ylpeänä sitä kannan, militäärivaatteissa ja saappaissa! Eikä tarvii patteria vaihtaa.

      https://www.keskisenkello.fi/tuotteet/casio-g-shock-mudmaster-gwg-1000-1aer

      • tulevaStevariko

        Juuri näin, sopii jokaiselle iskän pikku tappajalle ja suurelle taistelijalle.


      • TosiaTurisen
        tulevaStevariko kirjoitti:

        Juuri näin, sopii jokaiselle iskän pikku tappajalle ja suurelle taistelijalle.

        En minä isääni ole kyllä koskaan tappanut, mutta sodassa olen kyllä ollut, Jemenissä, Kosovossa ja Irakissa.

        Kello miestä myöten...


    • agitusventuras

      hohohohohohohohohohohoooo

      • SinäSenkin

        Prolo sulle hohottaja


    • Kellotekeemiehen

      Olen käyttänyt Casion g-shock -kelloa yleensä ulkomailla, myös useassa kehitysmaassa. Kello on ollut hyvä ja luotettava. Mikä tärkeintä halvan näköinen, joka on ollut etu varsinkin köyhissä maissa ollessani. Kellon arvo on kuitenkin noin 300 euroa.

      • Kellotekeemiehen

        ... Mutta sisältä kultaa. ;)


      • mutamisteri

        Kolmen euron kultaa.


    • Kellomiesmarsista

      Breitlingin Chrono löytyy ns. siistimpänä kellona. Jotenkin alkanut ärsyttämään sen kiilto ja arvokkuus. Hommasin rinnalla G-Shock mutamestarin. Yllättävän hyvin tämä musta rumilus kulkee mukana. Ei pidä pelkää naarmuja eikä muutakaan elitististä skeidaa :)

      • TosiaTurisen

        Samoilla ajatuksilla mennään. Lootasta löytyy Grand Seiko, Tudor, Longines V.H.P. ja muutama muu, mutta kun siltä tuntuu ja testosterooooonit pirskahtelevat, niin MutaMestari ranteeseen ja maailmalle!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe