Miksi vain yhden yön juttu?

Poikaliininen

Eikö läheisyys ja kumppani kelpaa, raukat?

15

232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • notsol

      Läheisyyden takia niitä yhdenyön juttuja haetaan. Joku voi olla ilman kumppania tahtomattaan.

    • Täytyy olla koko ajan useampi muija kierrossa, ettei kyllästy aina saman akan panemiseen. Vaihtelu virkistää.

      • eeeeiiii

        Totta. Meillä naisilla sama juttu. Sama mies aina kyllästyttää! Vaihtelu , tai pikemminkin vaihtaminen, virkistää vietävästi. Ei nainen jaksa raahata samaa miesräähkää perässään.


      • torveli

        Hieno ajatus sinulta.


    • rauka

      No siksi kun ensin ei voi olla kahdenyönjuttu. Öitä tulee vain yksikerrallaan.

    • velivekkulipeli

      No siks kun ei saa lupaa olla kotoota pois montaa yötä (muija suuttuu)

    • KaikillaSyynsä

      Yksi viisas nainen sanoi minulle, ettei voi olla kenenkään kanssa kuin 2 kertaa, ettei kiinny liikaa. Hän oli kokenut paljon ikävyyksiä ihmissuhteissaan.

      Olen yrittänyt toteuttaa hänen oppiaan, kunnes löydän oikean. Eli tuskin koskaan. Pettymyksiä itsellänikin.

      Sanon vielä sen, että hän oli älykkäin ja kiihottavin nainen kenet olen kohdannut.

      • näpitirti

        onko älykäs, jos ope n/m pane lapsia koulussa ??


    • rogifygbabu

      Rikkinäiset ihmiset eivät kykene muuhun kuin
      yhdn kerran kohtaamisiin. On paljon ihmisiä joiden
      psyyke on rikkoutunut jo lapsuudessa, siksi he ovat
      vaikeita ja etäisiä. Minkäs sille voi.

    • kelpaakin

      Mulla se ei ole vain vaan sekä-että. Yleensä vaki ja tarvittaessa ”vain yhden yön juttu”. Kilpailutilanne saa jotkut parantamaan tarjontaa.

    • Joku voi kaivata läheisyyttä jollain hetkellä niin paljon että sinkkuna sitten menee ja hakee yhdenyön juttua.
      Ei niitä harrastavat ole huonompia tai etäisempiä.

    • kerta_rykäisy

      Pidemmässä pano suhteessa saattaa syntyä ihastus näinkin on käynyt joten mulle käy yhden kerran hoidot niitä kyllä löytyy. Ja kun kerran kotona ei mitään tapahdu niin toihan on paras keino.

    • olipa.video
    • Eijäänytkertarykäisyyn

      Yhden yön jutun jälkeen ollaan oltu kimpassa jo pidempään. Läheisyys oli niin hyvää.

    • itsenäinenmä

      Ahne elämäntapa !!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      268
      3182
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      399
      1988
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      70
      1895
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1619
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      114
      1375
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      291
      1117
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      45
      1047
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      277
      978
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      105
      908
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      895
    Aihe