Kysymys kakkosnaisille

Ykkösmies

Aiotko jatkaa kakkosnaisena myös tänä vuonna vai teetkö uudenvuoden lupauksen, että lopetat ukkomiehen panopuuna makailun?

206

48964

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.-

      uskottomia immeisiä sais kyllä iskiä kakkosnelosella päähän oikeen olan takaa. kannattaa ns kakkosnaisten kokeilla tuota siihen ukkoonsa :)

      • olisi

        perseiden tervaaminen. sekä ukkomiehen että kakkosen.


    • tottakai

      mihinkä se uusi vuosi nyt ilon elämästä olisi vienyt?

      ... ja tiedoksesi, ukkomies ei jää nurkkiin notkumaan sen jälkeen kun on antanut minulle, mikä minulle kuuluu ...

      • kysymys

        miten vieraasta pöydästä varastaminen "kuuluu sinulle"?

        etkö häpeä?


      • kaksi
        kysymys kirjoitti:

        miten vieraasta pöydästä varastaminen "kuuluu sinulle"?

        etkö häpeä?

        vaikka minua petettiin ja vasta nyt eron jälkeen huomaan -siinähän onkin kaksi,siis toinen nainen ja ukkomies tai päinvastoin.Siis ukkomiestä ei kukaan vie väkisin ja vastuu on myös sillä,miksi pettää tai miksi toinen nainen suostuu mukaan.


      • toinen, mutta ykkönen
        kysymys kirjoitti:

        miten vieraasta pöydästä varastaminen "kuuluu sinulle"?

        etkö häpeä?

        Mitäs varastamista se nyt on, kun vapaaehtoisesti annetaan?

        Ihmiselämä on sellaista, että jos kaikkia tekemisiään ja olemisiaan alkaisi häpeilemään, niin eipä sitä viitsisi kohta nokkaansa ulos ovesta pistää.


    • liisi

      aion jatkaa ja otan vielä toisenkin rakastajan,koska vaki mieheni on niin kiireinen,että ei voi olla luonani kuin arkipäivisin parina päivänä viikossa.

      • Just just

        on lutkan jutut. Olet todennäköisesti provo. Ei kenelläkään voi olla noin paljon kusta päässä. Ei edes 50 kg ylipainoisella.


      • sinkku
        Just just kirjoitti:

        on lutkan jutut. Olet todennäköisesti provo. Ei kenelläkään voi olla noin paljon kusta päässä. Ei edes 50 kg ylipainoisella.

        ei vapaana oleva nainen ole lutka jos tapailee varattua miestä....mikähän vapaa mies sinun mielestäsi sitten on jos hän tapaa varattua naista...pukki vai hahhaaa,vilkaise peiliin ja mieti just just...


      • Just just
        sinkku kirjoitti:

        ei vapaana oleva nainen ole lutka jos tapailee varattua miestä....mikähän vapaa mies sinun mielestäsi sitten on jos hän tapaa varattua naista...pukki vai hahhaaa,vilkaise peiliin ja mieti just just...

        liisi-lutkan kommenttia ja ajatustapaa ihan asiallisena?


      • linkku
        sinkku kirjoitti:

        ei vapaana oleva nainen ole lutka jos tapailee varattua miestä....mikähän vapaa mies sinun mielestäsi sitten on jos hän tapaa varattua naista...pukki vai hahhaaa,vilkaise peiliin ja mieti just just...

        liisin tapaista naista, joka kertoo etsivänsä toista ukkomiestä panijakseen, kun nykyinen yksi ukkomies ei ehdi pitää liisiä panopuunaan kuin pari kertaa viikossa?


      • liisi
        Just just kirjoitti:

        liisi-lutkan kommenttia ja ajatustapaa ihan asiallisena?

        aika törkeetä sulta tollainen nimittely,MINÄ SAAN TEHDÄ MITÄ MINÄ HALUAN VÄLITTÄMÄTTÄ TIPPAAKAAN MITÄ ROUVAT TAI HERRAT AJATTELEVAT MINUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Just just
        liisi kirjoitti:

        aika törkeetä sulta tollainen nimittely,MINÄ SAAN TEHDÄ MITÄ MINÄ HALUAN VÄLITTÄMÄTTÄ TIPPAAKAAN MITÄ ROUVAT TAI HERRAT AJATTELEVAT MINUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        korttelin kiertopalkinto hermostu. Easy.


      • Kelle se tosiaan kuuluu
        linkku kirjoitti:

        liisin tapaista naista, joka kertoo etsivänsä toista ukkomiestä panijakseen, kun nykyinen yksi ukkomies ei ehdi pitää liisiä panopuunaan kuin pari kertaa viikossa?

        Jos nainen on seksuaalisesti voimakas, pitää olla vahva mies että saa hänet pidettyä itsellään.
        Jos mies ei pysty tyydyttämään naistaan, syyttäköön ensin itseään.
        Ei kenenkään takia tarvise puutetta kärsiä.
        Ainut asia mitä en hyväksy avioparin väliin tuppaaminen.Pitää etsiä vapaa mies hoitelemaan puutosta". Tarjokkaita riittää fiksuja nuoria ja vanhempia vapaaksi jääneitä. Tai joutuneita.


      • linkku
        Kelle se tosiaan kuuluu kirjoitti:

        Jos nainen on seksuaalisesti voimakas, pitää olla vahva mies että saa hänet pidettyä itsellään.
        Jos mies ei pysty tyydyttämään naistaan, syyttäköön ensin itseään.
        Ei kenenkään takia tarvise puutetta kärsiä.
        Ainut asia mitä en hyväksy avioparin väliin tuppaaminen.Pitää etsiä vapaa mies hoitelemaan puutosta". Tarjokkaita riittää fiksuja nuoria ja vanhempia vapaaksi jääneitä. Tai joutuneita.


      • puutosta???
        Just just kirjoitti:

        on lutkan jutut. Olet todennäköisesti provo. Ei kenelläkään voi olla noin paljon kusta päässä. Ei edes 50 kg ylipainoisella.

        Eikös lutka ole maksun ottava nainen? Eihän elämästä nauttiminen voi olla väärin, siihen kuuluu myös seksi "Itensä näköisen ihmisen kanssa" eli jos tuntuu hyvälle nauti elämästä TÄSSÄ ja nyt.


      • tämänkin kokenut
        linkku kirjoitti:

        Liisi on mielestäni oikeassa että hänellä on oikeus tehdä mitä haluaa ja kantaa siitä vastuun, ukkomiehen tekosista hän ei kanna vastuuta. Olen huomannut että toiset ihmiset ovat kärkkäästi arvostelemassa toisten ihmisten tekemisiä ja toimintaa, onko itsellä tekemisen puute vai kateusko iskee. Avioliittoa tarvitaan vain siihen että ne liitot pysysisivät kasassa missä lapsia tehdään ja suurimmalta osaltahan ne pysyvätkin kunhan nämä syrjähypyt eivät paljastu, joten onko se paha asia jos siinä sivussa avioliittokin pysyy kasassa kun saa välillä vähän muuta ajateltavaa. Nykyisin taitaa olla vain niin paljon aviovaimoilla niitä "kakkosmiehiä", mitäs te miehet siihen sanotte, miksi niitä nimitettäisiin???


    • Ellu

      Aiotko tänäkin vuonna pettää vaimoasi/miestäsi? Sillä sinähän sen päätöksen teet. Eikös vain? Vai aiotko tänäkin vuonna olla kakkosen vietävissä ja muka pitää panopuuta vaikka asia taitaakin olla toisinpäin... Sillähän sinut saa palaamaan, kun itsetuntoasi vähän pönkittää. Ressu pieni.

      • Hieman psykologiaa

        ^^Vai aiotko tänäkin vuonna olla kakkosen vietävissä^^

        vie ja ketä?

        ^^Ressu pieni.^^

        Kukahan on ressukka?

        :)))


      • kakkosia

        En aio tänäkään vuonna pettää ketään. Oma ykkönen pysyy ehdottomana ykkösenä ja muuttuu vain yhä seksikkäämmäksi.

        Sääliksi käy teitä ykkös-kakkospellejä..


    • rakastajatar

      Kyllä, jos ei nyt sitä ihmettä tapahdu, että rakastusin johonkin vapaaseen mieheen. Rakastajani on komea, minua 10 vuotta nuorempi ja tosi innokas. Saan suhteesta paljon piristystä.

      • avioliitto.

        edes hävetä, kun avaat koipesi ukkomiehen pussien tyhjennykselle?


      • Nainen
        avioliitto. kirjoitti:

        edes hävetä, kun avaat koipesi ukkomiehen pussien tyhjennykselle?

        Minkähänlainen käsitys tai kokemus sinulla on seksistä? Onko se sulle sitä että nainen on vain miehelle esine johon mies tyhjentää pussinsa? Minä ainakin naisena nautin seksistä, etenkin jos on "taitava" ja asiansa osaava mies. Eiköhän siinä molemmat saa nautinnon ihan tasapuolisesti. Sinä olet jäänyt elämästä paljon vaille jos et seksistä tuon parempaa kuvaa ole saanut.


      • avioliitto.
        Nainen kirjoitti:

        Minkähänlainen käsitys tai kokemus sinulla on seksistä? Onko se sulle sitä että nainen on vain miehelle esine johon mies tyhjentää pussinsa? Minä ainakin naisena nautin seksistä, etenkin jos on "taitava" ja asiansa osaava mies. Eiköhän siinä molemmat saa nautinnon ihan tasapuolisesti. Sinä olet jäänyt elämästä paljon vaille jos et seksistä tuon parempaa kuvaa ole saanut.


      • törpölle
        avioliitto. kirjoitti:

        edes hävetä, kun avaat koipesi ukkomiehen pussien tyhjennykselle?

        Jo on kielenkäyttöä. Minulla on erittäin hyvä seksisuhde tähän ukkomieheen ja tahdon pitää sen myös sellaisena. Suhde on jatkunut jo vuosia, ja mies tahtoo hiukan lipsua alkuperäisestä sopimuksesta. Miehet ilmeisesti rakastuvat seksin kauttakin. Minä olen häntä vanhempi ja järkevämpi. on mahtavaa kun löytää vastaparinsa seksissä, me olemme sitä. Muuta en hänestä halua tietää, ilo riittää.

        Yhdyn aiempaan kommentoijaan. Sinun olisi aiheellista mennä jonnekin seksuaaliterapeutille. Rakastelu ja jopa naiminen on kaunis asia.


      • avioliitto.
        törpölle kirjoitti:

        Jo on kielenkäyttöä. Minulla on erittäin hyvä seksisuhde tähän ukkomieheen ja tahdon pitää sen myös sellaisena. Suhde on jatkunut jo vuosia, ja mies tahtoo hiukan lipsua alkuperäisestä sopimuksesta. Miehet ilmeisesti rakastuvat seksin kauttakin. Minä olen häntä vanhempi ja järkevämpi. on mahtavaa kun löytää vastaparinsa seksissä, me olemme sitä. Muuta en hänestä halua tietää, ilo riittää.

        Yhdyn aiempaan kommentoijaan. Sinun olisi aiheellista mennä jonnekin seksuaaliterapeutille. Rakastelu ja jopa naiminen on kaunis asia.


      • Michell
        avioliitto. kirjoitti:

        Mitäs jos ne pussit tyhjennetäänkin vaimoon kun ei ole voinut tavata kakkosta, jonka kanssa todellakin seksi on sitä "jotain", elämää suurempaa. Vaimo on hyvä korvike, tuossahan tuo lilluu vieressä...


      • Possu
        avioliitto. kirjoitti:

        Nii-in. Kerro kuka on se oikea? Sanot, että kun se toteutetaan oikeiden henkilöiden kesken. Todellakin, pitäisikö sinun vapautua! Toteutetaan...? Ei seksi ole mikään suoritus! Paitsi, ehkä sen vonkuvan ykkösen kanssa. Lauantaina, saunan jälkeen, ehkä... Vai?


      • tiedät
        Possu kirjoitti:

        Nii-in. Kerro kuka on se oikea? Sanot, että kun se toteutetaan oikeiden henkilöiden kesken. Todellakin, pitäisikö sinun vapautua! Toteutetaan...? Ei seksi ole mikään suoritus! Paitsi, ehkä sen vonkuvan ykkösen kanssa. Lauantaina, saunan jälkeen, ehkä... Vai?

        **Kuka on oikea? Possu **

        itse paremmin.


      • tuntuu hyvältä
        Michell kirjoitti:

        Mitäs jos ne pussit tyhjennetäänkin vaimoon kun ei ole voinut tavata kakkosta, jonka kanssa todellakin seksi on sitä "jotain", elämää suurempaa. Vaimo on hyvä korvike, tuossahan tuo lilluu vieressä...

        Minä näen (avioliitossa) olevana niin itseni kuin miehenikin puolesta asian niin että Rakastelu ja na...nen on yksi ja sama asia. JOS tuntuu hyvälle ottaa sieltä mistä tulee tunne" tämä on minun näköinen ihminen" eli olkoon toisen jos Nautin siitä kuitenkin ja nauttikoon ukkoni myös jos haluaa.


      • Ville
        Michell kirjoitti:

        Mitäs jos ne pussit tyhjennetäänkin vaimoon kun ei ole voinut tavata kakkosta, jonka kanssa todellakin seksi on sitä "jotain", elämää suurempaa. Vaimo on hyvä korvike, tuossahan tuo lilluu vieressä...

        joku luupää voi noinkin ajatella.


      • Ville
        tuntuu hyvältä kirjoitti:

        Minä näen (avioliitossa) olevana niin itseni kuin miehenikin puolesta asian niin että Rakastelu ja na...nen on yksi ja sama asia. JOS tuntuu hyvälle ottaa sieltä mistä tulee tunne" tämä on minun näköinen ihminen" eli olkoon toisen jos Nautin siitä kuitenkin ja nauttikoon ukkoni myös jos haluaa.

        ilmeiset huoran geenit.


      • tunnusta
        Ville kirjoitti:

        ilmeiset huoran geenit.

        Eikö tullut jo selväksi että Huora on maksullinen nainen ja minä nautin elämästä jos se on huoraamista niin Kiitos mä olen huora.


      • mieltä
        avioliitto. kirjoitti:

        Niin mutta mikä on oikea henkilö? Sellainen joka kulkee kuten ihmiset, minulle tulee tunne omannäköisestä ihmisestä ja nam.. Hän on oikea henkilö, enkö siis saakaan rakastella koska olen aviossa ja ehkä Hänkin on?


      • NO ei, ei
        Ville kirjoitti:

        joku luupää voi noinkin ajatella.

        "Joku luupää" kaikesta huolimatta aikoo nauttia elämästä ja erotiikasta. Nauti sinä Ville-pieni jostain muusta tai ole nauttimatta mistään, taidat olla tiukkapipo.


      • En usko.

        Saatko tukeakin ... siis moraalista ..... jos yks-kaks sitä tarvitset?????


      • yksi

        vähän tommoset kakkosnaiset ja miehet. eihän teillä ole mitään pysyvää elämässä. sillehän ei voi mitään jos on vähän "löyhä" luonteinen kai teilläkin on joku tarkoitus tässä elämässä. ootteko ajatelleet että olisitte vasta 3 tai 4:sia. kyllä mua ainakin loukkais jos mies tai nainen kävis höyläilemässä koko reviirinsä läpi ja tulis sitten vasta mun luo.kyllä tarvii olla kauhee puute kun ei kerkiä vapaita katteleen.


      • Mies minäkin
        yksi kirjoitti:

        vähän tommoset kakkosnaiset ja miehet. eihän teillä ole mitään pysyvää elämässä. sillehän ei voi mitään jos on vähän "löyhä" luonteinen kai teilläkin on joku tarkoitus tässä elämässä. ootteko ajatelleet että olisitte vasta 3 tai 4:sia. kyllä mua ainakin loukkais jos mies tai nainen kävis höyläilemässä koko reviirinsä läpi ja tulis sitten vasta mun luo.kyllä tarvii olla kauhee puute kun ei kerkiä vapaita katteleen.

        on omalla tavallaan reppana. Reppanuuden muodot ja asteet vaihtelevat.

        Tällä palstalla on toki esiinnyttävä ei-reppanana. Kukapa sitä oman reppanuutensa myöntäisi...


      • yksi jos toinenkin
        yksi kirjoitti:

        vähän tommoset kakkosnaiset ja miehet. eihän teillä ole mitään pysyvää elämässä. sillehän ei voi mitään jos on vähän "löyhä" luonteinen kai teilläkin on joku tarkoitus tässä elämässä. ootteko ajatelleet että olisitte vasta 3 tai 4:sia. kyllä mua ainakin loukkais jos mies tai nainen kävis höyläilemässä koko reviirinsä läpi ja tulis sitten vasta mun luo.kyllä tarvii olla kauhee puute kun ei kerkiä vapaita katteleen.

        "...kai teilläkin on joku tarkoitus tässä elämässä..." On. On. Tietty. Vokotella onnellisessa parisuhteessa olevia pettämään ja palaamaan luoksemme aina uudestaan ja uudestaan.
        "...sillehän ei voi mitään jos on vähän "löyhä" luonteinen..." Teitä löyhä luonteisia riittää meille kakkosille/salarakkaille ihan riittämiin! Ihanaa!


      • sanoi
        yksi jos toinenkin kirjoitti:

        "...kai teilläkin on joku tarkoitus tässä elämässä..." On. On. Tietty. Vokotella onnellisessa parisuhteessa olevia pettämään ja palaamaan luoksemme aina uudestaan ja uudestaan.
        "...sillehän ei voi mitään jos on vähän "löyhä" luonteinen..." Teitä löyhä luonteisia riittää meille kakkosille/salarakkaille ihan riittämiin! Ihanaa!

        **Teitä löyhä luonteisia riittää meille kakkosille/salarakkaille ihan riittämiin! Ihanaa!**

        kakkonen ykkösistä. :)


    • Nainen

      Kerrohan miksi ja mikä oli perusteena, että sinä tälläisen kysymyksen esitit tällä palstalla? Kysymys on aika katkeransävyinen. Taitaa olla niin että liitossas on ns. kakkosmies kuvioissa mukana.

      • Ykkösmies

        "Taitaa olla niin että liitossas on ns. kakkosmies kuvioissa mukana."

        Ei ole.


      • Ykkösmies

        Miksi lähdit ns. kakkosnaiseksi?


      • kakkosnainen
        Ykkösmies kirjoitti:

        Miksi lähdit ns. kakkosnaiseksi?

        Kakkosnaisena saan nauttia miehen parhaista puolista, eikä arki tule ovelle kolkuttelemaan. Silloin kun en hänen seuraansa halua hän pysyttelee toisaalla. Ja seksi.. mmm.. Se on mahtavaa :)


      • Nainen
        Ykkösmies kirjoitti:

        Miksi lähdit ns. kakkosnaiseksi?

        Menit vähän vipuseen..... Minä kun satun seurustelemaan ihan vapaan miehen kanssa. Harmittaako?
        Mutta kerro nyt et mikä oli syynä tuohon alkuperäiseen kirjoitukseesi? Aika suuri vitutus kuitenkin jotakin asiaa tai tapahtumaa kohtaan. Eli sua on petetty tai sit oot vaan niin ämpärityhmä että pitää tuollaisia provoja kirjoitella tälläisille palstoille. Eikö sulla ole parempaakaan tekemistä.


      • Ykkösmies
        kakkosnainen kirjoitti:

        Kakkosnaisena saan nauttia miehen parhaista puolista, eikä arki tule ovelle kolkuttelemaan. Silloin kun en hänen seuraansa halua hän pysyttelee toisaalla. Ja seksi.. mmm.. Se on mahtavaa :)

        todella epäkypsä ihminen. Hempukka, joka ei ota mitään vastuuta elämästä ja jonka "järki" juoksee klitoriksen ja h-huulien kautta.


      • Ykkösmies
        Nainen kirjoitti:

        Menit vähän vipuseen..... Minä kun satun seurustelemaan ihan vapaan miehen kanssa. Harmittaako?
        Mutta kerro nyt et mikä oli syynä tuohon alkuperäiseen kirjoitukseesi? Aika suuri vitutus kuitenkin jotakin asiaa tai tapahtumaa kohtaan. Eli sua on petetty tai sit oot vaan niin ämpärityhmä että pitää tuollaisia provoja kirjoitella tälläisille palstoille. Eikö sulla ole parempaakaan tekemistä.

        Esität niin typerää tekstiä kommentissasi, että en vaivaudu vastaamaan tämän enempää.


      • miksi..
        Ykkösmies kirjoitti:

        "Taitaa olla niin että liitossas on ns. kakkosmies kuvioissa mukana."

        Ei ole.

        Minuakin ihmetyttää että miksi aloitit tämän viestiketjun? Jos asia ei koske sinua mitenkään henkilökohtaisesti, niin mistä moinen teksti. Lapsellista ja typerää. Eiköhän se ole jokaisen oma asia kenen kanssa vehtaa. Mitä se sinulle kuuluu? Mikä moraalinvartija sinä olet olevinaan?


      • Ykkösmies
        miksi.. kirjoitti:

        Minuakin ihmetyttää että miksi aloitit tämän viestiketjun? Jos asia ei koske sinua mitenkään henkilökohtaisesti, niin mistä moinen teksti. Lapsellista ja typerää. Eiköhän se ole jokaisen oma asia kenen kanssa vehtaa. Mitä se sinulle kuuluu? Mikä moraalinvartija sinä olet olevinaan?

        keskustella Afrikan nälänhädästä, vaikka et itse ole Afrikan nälkäänäkevä.

        Voitko?


      • ent. II-nainen
        kakkosnainen kirjoitti:

        Kakkosnaisena saan nauttia miehen parhaista puolista, eikä arki tule ovelle kolkuttelemaan. Silloin kun en hänen seuraansa halua hän pysyttelee toisaalla. Ja seksi.. mmm.. Se on mahtavaa :)

        Kokemuksesta voin sanoa, että kakkosnainen kehuu tekemisiään sen tähden, että hän on huomannut jäävänsä jostain paitsi. Älkää ottako häntä vakavasti. Mielestäni hän ei ole kovin ihmeellisten moraalisten ajatusten kohteena kehittymiskelpoinen, kunnes tajuaa oman tilansa.


      • elämää ja erotiikkaa
        ent. II-nainen kirjoitti:

        Kokemuksesta voin sanoa, että kakkosnainen kehuu tekemisiään sen tähden, että hän on huomannut jäävänsä jostain paitsi. Älkää ottako häntä vakavasti. Mielestäni hän ei ole kovin ihmeellisten moraalisten ajatusten kohteena kehittymiskelpoinen, kunnes tajuaa oman tilansa.

        Ehei kakkosnaiseksi joudu eikä pääse. Se on vaan elämää tässä ja nyt, nauti siitä. Jos voi, voi, sattui olemaan jo aviossa, mutta oli mannaa EI se voi olla väärin? Älä tuu sanomaan Huoraamisesta, koska rahastusta ei tapahdu. Ainoastaan elämännautinto.


      • heipparallaa
        elämää ja erotiikkaa kirjoitti:

        Ehei kakkosnaiseksi joudu eikä pääse. Se on vaan elämää tässä ja nyt, nauti siitä. Jos voi, voi, sattui olemaan jo aviossa, mutta oli mannaa EI se voi olla väärin? Älä tuu sanomaan Huoraamisesta, koska rahastusta ei tapahdu. Ainoastaan elämännautinto.

        Noin kirjoitti LUTKA.


      • harmittaa
        heipparallaa kirjoitti:

        Noin kirjoitti LUTKA.

        Eikö ole oikein elämääsi suolattu. Onko mautonta? Nauti elämästäsi tässä ja nyt.


    • Naikkonen

      Tekstin lienee kirjoittanut mies, jolla on vaimo ja liuta muita naisia? Olen tavannut muutamia tällaisia miehiä. Monia näistä miehistä kutkuttaa ajatus olla haluttu ja vielä nähdä naisten kilpailevan suosiosta...

      Näin omakohtaisena mielipiteenä en todellakaan näe mitään hohdokasta kummassakaan vaihtoehdossa –olipa sitten kyseessä vaimon tai rakastajattaren ”virka”. Onko siitä mitään etuoikeutettua, että saa toimia siemenpatjana, vaiko kodinkoneena, joka hoitaa niin vaipanvaihdot kuin siivouksenkin? Kummatkaan naiset eivät ole muuta kuin miehen tarpeiden tyydyttäjiä ja mies on se, joka loppujen lopuksi, poimii itselleen parhaimmat hedelmät – ja nauraa paskaisesti vielä päälle.

      • Ykkösmies

        "Tekstin lienee kirjoittanut mies, jolla on vaimo ja liuta muita naisia?"

        meni pieleen.

        "Ei ole olemassa ykkösiä tai kakkosia"

        Oletko joku miehiä vihaava äärifeministi, joka ei tajua perhe-elämästä mitään?


      • Naikkonen
        Ykkösmies kirjoitti:

        "Tekstin lienee kirjoittanut mies, jolla on vaimo ja liuta muita naisia?"

        meni pieleen.

        "Ei ole olemassa ykkösiä tai kakkosia"

        Oletko joku miehiä vihaava äärifeministi, joka ei tajua perhe-elämästä mitään?

        Tottakai olen feministi, eikö jokaisen naisen kannattaisi olla, jos vähänkään ajattelevat omaa etuaan? Miehet kyllä osaavat hoitaa sen puolen automaattisesti, mikä näkyykin sitten vastauksina tällaisilla palstoilla ...

        En tiedä, mikä on sinun käsityksesi perhe-elämästä, mutta ainakaan omaani eivät kuulu mitkään häntäheikit ja ”toiset naiset”. Tasa-arvoisessa suhteessa ei tarvitse mitään tuollaista moskaa sietää ja kunhan tarpeeksi moni ”ykkösnainen” potkaisee turhan paljon naisiin menevän ukkonsa pellolle yhteisestä asunnosta ja lähettää perään vielä elatusavut, niin taitaa se alphauroskin oppia hiukan käytöstapoja, vaikka muuten biologia vetäisikin sinne kivikaudelle. Ja tuskin ne ”kakkosnaiset” mitään vätystä elättävät. Siperia opettaa :-D


      • Ykkösmies
        Naikkonen kirjoitti:

        Tottakai olen feministi, eikö jokaisen naisen kannattaisi olla, jos vähänkään ajattelevat omaa etuaan? Miehet kyllä osaavat hoitaa sen puolen automaattisesti, mikä näkyykin sitten vastauksina tällaisilla palstoilla ...

        En tiedä, mikä on sinun käsityksesi perhe-elämästä, mutta ainakaan omaani eivät kuulu mitkään häntäheikit ja ”toiset naiset”. Tasa-arvoisessa suhteessa ei tarvitse mitään tuollaista moskaa sietää ja kunhan tarpeeksi moni ”ykkösnainen” potkaisee turhan paljon naisiin menevän ukkonsa pellolle yhteisestä asunnosta ja lähettää perään vielä elatusavut, niin taitaa se alphauroskin oppia hiukan käytöstapoja, vaikka muuten biologia vetäisikin sinne kivikaudelle. Ja tuskin ne ”kakkosnaiset” mitään vätystä elättävät. Siperia opettaa :-D

        "Näin omakohtaisena mielipiteenä en todellakaan näe mitään hohdokasta kummassakaan vaihtoehdossa –olipa sitten kyseessä vaimon tai rakastajattaren ”virka”."

        osoittaa, että olet elämään erityisesti perhe-elämään kypsymätön miesten vihaaja.

        Ei hyvä.


      • Naikkonen
        Ykkösmies kirjoitti:

        "Näin omakohtaisena mielipiteenä en todellakaan näe mitään hohdokasta kummassakaan vaihtoehdossa –olipa sitten kyseessä vaimon tai rakastajattaren ”virka”."

        osoittaa, että olet elämään erityisesti perhe-elämään kypsymätön miesten vihaaja.

        Ei hyvä.

        *haukotus* Minulle on täysin yhdentekevää, mitä sinä minusta ajattelet. Minun mielestäni naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia _kumppaneita_ suhteessa ja siltä pohjalta ovat myös kaikki suhteeni alkaneet, enkä ole vielä tähän päivään joutunut kokemaan pettämiseen verrattavia pettymyksiä. Pidän toki miehistä ja hekin minusta ;) Epäilen kuitenkin, että moni nainen saattaa olla jo nelikymppisenä totaalisen kypsynyt siihen sinun tarjoamaasi "perhe-elämään" :-D


      • Miekkonen.
        Naikkonen kirjoitti:

        *haukotus* Minulle on täysin yhdentekevää, mitä sinä minusta ajattelet. Minun mielestäni naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia _kumppaneita_ suhteessa ja siltä pohjalta ovat myös kaikki suhteeni alkaneet, enkä ole vielä tähän päivään joutunut kokemaan pettämiseen verrattavia pettymyksiä. Pidän toki miehistä ja hekin minusta ;) Epäilen kuitenkin, että moni nainen saattaa olla jo nelikymppisenä totaalisen kypsynyt siihen sinun tarjoamaasi "perhe-elämään" :-D

        että et omaa minkäänlaista moraalista etkä muutakaan selkärankaa. Et halua ottaa mitään yhteistä vastuuta toisen ihmisen kanssa. Yltiöpäinen feminismi ja miesviha jyräävät kaiken alleen. Ei ihme, että miehet kaikkoavat ympäriltä.


      • Ykskakskolme

        Nimenomaan näin!


    • Ykskakskolme

      Itse en voi sanoa olevani panopuu, koska aika harvoin tulee "varatun" miehen kanssa harrastettua lähempää kanssakäymistä.
      Mutta olen kyllä päättänyt että kyllä se vähempikin saa tältä erää riittää.

      En viitsi katsella kuinka äijä on täydellinen mammanpoika. Nainen vahtii hänen jokaista liikettään, suorastaan holhoaa miestänsä, on äitihahmo tälle. Enkä todellakaan halua olla enää tekemisissä moisen vässykän kanssa, jolla ei ole lainkaan omaa tahtoa.

      Jossakin vaiheessa himojen tyydyttäminen varatun kanssa tuntui turvalliselta, kun tiesi ettei hänestä kuulu jälkeenpäin. Mutta aikansa kutakin.

      Kysyisinkin nyt Ykkösmieheltä, että kun sinua kovasti kiinnostaa kakkosnaiset, taidat olla kovasti itse vailla moista, vai kuinka?! Yleensähän luulisi että naiset haukkuvat naisia, jotka "hajottavat" toisten liittoja. Mutta kun negatiivinen palaute tulee mieheltä, se tarkoittaa sitä että mies kovasti haluaisi itselleen useammankin naisen, mutta ei sellaista saa.

      Että näin.

      • Ykkösmies

        "Kysyisinkin nyt Ykkösmieheltä, että kun sinua kovasti kiinnostaa kakkosnaiset, taidat olla kovasti itse vailla moista, vai kuinka?!"

        En ole.

        Jokainen mies ei välttämättä ole kakkosnainenpanopuuna-teorian kannattaja. Tiesitkö tämän?


      • Ykskakskolme
        Ykkösmies kirjoitti:

        "Kysyisinkin nyt Ykkösmieheltä, että kun sinua kovasti kiinnostaa kakkosnaiset, taidat olla kovasti itse vailla moista, vai kuinka?!"

        En ole.

        Jokainen mies ei välttämättä ole kakkosnainenpanopuuna-teorian kannattaja. Tiesitkö tämän?

        Niin, ykkösnainenpanopuunajakodinkoneena-periaate toimii toisilla.


      • Ellu
        Ykkösmies kirjoitti:

        "Kysyisinkin nyt Ykkösmieheltä, että kun sinua kovasti kiinnostaa kakkosnaiset, taidat olla kovasti itse vailla moista, vai kuinka?!"

        En ole.

        Jokainen mies ei välttämättä ole kakkosnainenpanopuuna-teorian kannattaja. Tiesitkö tämän?

        Täällä on kerrankin mies joka ITSE päättää pitääkö kakkosnaista vai ei! Täällä kun lukee näitä kommentteja, tulee sellainen olo, että kakkosnaiset pitävät miehiä pihdeissään jonkun lumovoiman avulla. Sillä niinhän se on että jokainen ITSE kantakoot vastuun omista teoista. Se on kuitenkin jokaisen O M A päätös pettääkö vai ei! Vai onko niillä kakkosislla todellakin jokin seireeniominaisuus, joka pakottaa miehen askeleet sinne...? Ostakaa tukevammat ja raskaammat kengät, jos niin on!


      • Ykkösmies
        Ykskakskolme kirjoitti:

        Niin, ykkösnainenpanopuunajakodinkoneena-periaate toimii toisilla.

        Sinun kategorioinnissasi tuntuu olevan naiselle varattuna vain kaksi roolia:

        1. Kodinkone.

        2. Kakkosnainenpanopuu.

        Oletko koskaan kuullut sellaista käsitettä kuin:

        Rakkausavioliitto?

        Asetelma, jossa yhteen hiileen puhalletaan läpi tuulen ja tuiskun. Kaksin tahi lasten kera. Kotityöt jaetaan jne. Seksuaalinen kanssakäyminen tässä symbioosissa kulkee ihan eri nimellä kuin "panopuuna oleminen". Sitä kutsutaan tässä elämänmallissa:

        Rakasteluksi.


      • Ykskakskolme
        Ykkösmies kirjoitti:

        Sinun kategorioinnissasi tuntuu olevan naiselle varattuna vain kaksi roolia:

        1. Kodinkone.

        2. Kakkosnainenpanopuu.

        Oletko koskaan kuullut sellaista käsitettä kuin:

        Rakkausavioliitto?

        Asetelma, jossa yhteen hiileen puhalletaan läpi tuulen ja tuiskun. Kaksin tahi lasten kera. Kotityöt jaetaan jne. Seksuaalinen kanssakäyminen tässä symbioosissa kulkee ihan eri nimellä kuin "panopuuna oleminen". Sitä kutsutaan tässä elämänmallissa:

        Rakasteluksi.

        sitten sinun mieltäsi painaa niin suuresti jos jotkut miehet haluavat useammankin naisen ja jos joku nainen haluaa olla panopuu? Ei luulisi onnellisessa rakkausliitossa elävää miestä suuremmin moinen hetkauttavan kuka makaa kuinka monen kanssa tai kuka antaa ja kenelle.

        Keskity siis hyvä mies vaan siihen omaan rakasteluusi, äläkä vaivaa päätäsi muiden seksielämällä :)


      • Ykkösmies
        Ykskakskolme kirjoitti:

        sitten sinun mieltäsi painaa niin suuresti jos jotkut miehet haluavat useammankin naisen ja jos joku nainen haluaa olla panopuu? Ei luulisi onnellisessa rakkausliitossa elävää miestä suuremmin moinen hetkauttavan kuka makaa kuinka monen kanssa tai kuka antaa ja kenelle.

        Keskity siis hyvä mies vaan siihen omaan rakasteluusi, äläkä vaivaa päätäsi muiden seksielämällä :)

        jatkossakin jotakin kirjoitella tänne, vaikka toisin toivotkin.

        Ei se välttämättä tarvitse mieltä painaa, jos näille keskustelupalstoille kirjoittaa. Vai?


      • Katiska
        Ellu kirjoitti:

        Täällä on kerrankin mies joka ITSE päättää pitääkö kakkosnaista vai ei! Täällä kun lukee näitä kommentteja, tulee sellainen olo, että kakkosnaiset pitävät miehiä pihdeissään jonkun lumovoiman avulla. Sillä niinhän se on että jokainen ITSE kantakoot vastuun omista teoista. Se on kuitenkin jokaisen O M A päätös pettääkö vai ei! Vai onko niillä kakkosislla todellakin jokin seireeniominaisuus, joka pakottaa miehen askeleet sinne...? Ostakaa tukevammat ja raskaammat kengät, jos niin on!

        Ehkä se löytyy sieltä kahden jalan välistä. Jos kinttuja availee tarpeeksi halukkaasti jokaiselle vastaantulijalle, niin joku varmaan nielaisee syötin.


      • taitaa olla
        Katiska kirjoitti:

        Ehkä se löytyy sieltä kahden jalan välistä. Jos kinttuja availee tarpeeksi halukkaasti jokaiselle vastaantulijalle, niin joku varmaan nielaisee syötin.

        Petetyn naisen kommenttia taitaa olla. Eiköhän se syy ole yleensä siinä pettäjässä. Ketään ei väkisten viedä.


      • blääh!!
        Ellu kirjoitti:

        Täällä on kerrankin mies joka ITSE päättää pitääkö kakkosnaista vai ei! Täällä kun lukee näitä kommentteja, tulee sellainen olo, että kakkosnaiset pitävät miehiä pihdeissään jonkun lumovoiman avulla. Sillä niinhän se on että jokainen ITSE kantakoot vastuun omista teoista. Se on kuitenkin jokaisen O M A päätös pettääkö vai ei! Vai onko niillä kakkosislla todellakin jokin seireeniominaisuus, joka pakottaa miehen askeleet sinne...? Ostakaa tukevammat ja raskaammat kengät, jos niin on!

        Katkeralle Ellulle, jonka katkeria tekstejä on vähän joka thredillä... Sua on kyllä pahasti kustu linssiin - sen toisen naisen ei kyllä paljoa varmaan tainnu joutua miestäsi viemään.

        Noh, tähän liittyen, niin ei se ole aina mies joka kakkosta "pitää" - kyllä naisetkin niitä ottavat, käyttävät ja pitävät.

        lainaten tekstiäsi: Kerrankin täällä on itsenäinen nainen joka ITSE päättää pitääkö kakkosmiestä vai ei! Siihen ei seireenin sirkutteluja tarvita, eikä lupauksia mistään, kun kumpikin tietää, että suhde on vain ja ainoastaan hyvää seksiä - jota siis ei vaimolta, varmaan sinun kaltaisilta, ole irronnut aikoihin - ja nauttimista toisen seurasta. Niin kauan kun sitä kestää, ilman mitään sitoumuksia. Ja toimii!!!!


      • 22 v onnellisesti naimisiss...
        Ykkösmies kirjoitti:

        Sinun kategorioinnissasi tuntuu olevan naiselle varattuna vain kaksi roolia:

        1. Kodinkone.

        2. Kakkosnainenpanopuu.

        Oletko koskaan kuullut sellaista käsitettä kuin:

        Rakkausavioliitto?

        Asetelma, jossa yhteen hiileen puhalletaan läpi tuulen ja tuiskun. Kaksin tahi lasten kera. Kotityöt jaetaan jne. Seksuaalinen kanssakäyminen tässä symbioosissa kulkee ihan eri nimellä kuin "panopuuna oleminen". Sitä kutsutaan tässä elämänmallissa:

        Rakasteluksi.

        Olen mielenkiinnolla lukenut naisten vastauksia Sulle. Kummastelen niitä! Se on ilmeisesti sitä "itsenäisyyttä"!! Perheestä, avioliitosta, rakkaudesta, rakastelusta he eivät osaa kirjoittaa?? Ilmeisesti se ON tuntematon käsitte.
        Olet järkevä mies ja uskon, että Sulla ovat kotona asiat mallillaan! :) Olet todella Mies!
        Ketjun alkukysymys oli ihan terveellinen huomio nykypäivästä, mikä valitettavasti kulkee ihmeellisia polkuja.


      • Ellu
        blääh!! kirjoitti:

        Katkeralle Ellulle, jonka katkeria tekstejä on vähän joka thredillä... Sua on kyllä pahasti kustu linssiin - sen toisen naisen ei kyllä paljoa varmaan tainnu joutua miestäsi viemään.

        Noh, tähän liittyen, niin ei se ole aina mies joka kakkosta "pitää" - kyllä naisetkin niitä ottavat, käyttävät ja pitävät.

        lainaten tekstiäsi: Kerrankin täällä on itsenäinen nainen joka ITSE päättää pitääkö kakkosmiestä vai ei! Siihen ei seireenin sirkutteluja tarvita, eikä lupauksia mistään, kun kumpikin tietää, että suhde on vain ja ainoastaan hyvää seksiä - jota siis ei vaimolta, varmaan sinun kaltaisilta, ole irronnut aikoihin - ja nauttimista toisen seurasta. Niin kauan kun sitä kestää, ilman mitään sitoumuksia. Ja toimii!!!!

        Ei minua ole kukaan koskaan kusettanut. Minua ei ole petetty, enkä ole itse koskaan pettänyt. Olen "joutunut" seuraamaan ja auttamaan bestistäni, jonka mies petti tätä usein ja pitkään. Hän syytti näitä kakkosnaisia kaikesta, mikä minun mielestä on aivan älytöntä! Kyllä mieskin jonkun vastuun, itseasiassa kaiken, joutuu tekemisistään kantamaan. Silloin pohdin tätä pettämistä oikein yökaupalla. Pettäminen jättää aina jälkiä jonnekin, ellei sitten pettäjään (tai jospa hän ei uskalla niitä edes ajatella), niin petettyyn syviä haavoja, saatikka sitten perheen pienempiin. En vain voi hyväksyä tätä toisena osapuolena pettämisessä olleiden syyttämistä kaikesta! Vastuu on molemmilla, mielestäni jopa suurempi sillä jolla on perhe, hän on uskoton koko perheelleen, toinen osapuolihan voi olla sinkku, joten hän on suhteessaan yksin. Eihän hän välttämättä edes tiedä, että toinen on jo jonkun perheen isi tai äiti...


      • "toka"
        22 v onnellisesti naimisiss... kirjoitti:

        Olen mielenkiinnolla lukenut naisten vastauksia Sulle. Kummastelen niitä! Se on ilmeisesti sitä "itsenäisyyttä"!! Perheestä, avioliitosta, rakkaudesta, rakastelusta he eivät osaa kirjoittaa?? Ilmeisesti se ON tuntematon käsitte.
        Olet järkevä mies ja uskon, että Sulla ovat kotona asiat mallillaan! :) Olet todella Mies!
        Ketjun alkukysymys oli ihan terveellinen huomio nykypäivästä, mikä valitettavasti kulkee ihmeellisia polkuja.

        Alkukysymyksellä oli tarkoitus heitellä provoja ja loukata naisia ja etenkin ns. toisia naisia.
        Minä olen 6 vuotta kulkenut varatun miehen kanssa, enkä häpeä sitä yhtään. Meidän yhdessäolo on kestänyt kaikki pahat riidatkin ja siinä suhteessa totisesti tiedän mitä rakkaus, yhdessäolo ja rakastelu on. Kaikkine arjen askareineen. Mun sukulaiset tietää suhteesta ja hänen sukulaiset myös, sekä molempien työkaverit. Vaimokin tietää. Ei tarvi kysyä miksi ei ole eronnut. Siihen on oma syynsä.

        Näillä palstoilla kirjoitellaan ja esitetään joitakin moraalinvartijoita. Ja etenkin syyllistytään naisen huoritteluun. Ala-arvoista! Rakkaus ja rakastuminen kun ei aina katso siviilisäätyä. Perhe-elämä ja avioliitto jotakin niin pyhää ettei sitä saa arvostella ja siinä pitää pysyä kun kerran on vihitty. Miksi sitten niin monet perheet elävät ns. perhehelvetissä. Onko se pyhää ja oikeaa. Pitäisi osata erota aikoinaan, monella alkaa huomattavasti parempi elämä eron jälkeen, niin mullekin kävi. Että heitelkäähän nyt oikein kunnon provoja taas.


      • heh
        "toka" kirjoitti:

        Alkukysymyksellä oli tarkoitus heitellä provoja ja loukata naisia ja etenkin ns. toisia naisia.
        Minä olen 6 vuotta kulkenut varatun miehen kanssa, enkä häpeä sitä yhtään. Meidän yhdessäolo on kestänyt kaikki pahat riidatkin ja siinä suhteessa totisesti tiedän mitä rakkaus, yhdessäolo ja rakastelu on. Kaikkine arjen askareineen. Mun sukulaiset tietää suhteesta ja hänen sukulaiset myös, sekä molempien työkaverit. Vaimokin tietää. Ei tarvi kysyä miksi ei ole eronnut. Siihen on oma syynsä.

        Näillä palstoilla kirjoitellaan ja esitetään joitakin moraalinvartijoita. Ja etenkin syyllistytään naisen huoritteluun. Ala-arvoista! Rakkaus ja rakastuminen kun ei aina katso siviilisäätyä. Perhe-elämä ja avioliitto jotakin niin pyhää ettei sitä saa arvostella ja siinä pitää pysyä kun kerran on vihitty. Miksi sitten niin monet perheet elävät ns. perhehelvetissä. Onko se pyhää ja oikeaa. Pitäisi osata erota aikoinaan, monella alkaa huomattavasti parempi elämä eron jälkeen, niin mullekin kävi. Että heitelkäähän nyt oikein kunnon provoja taas.

        heh...


      • "eka"
        "toka" kirjoitti:

        Alkukysymyksellä oli tarkoitus heitellä provoja ja loukata naisia ja etenkin ns. toisia naisia.
        Minä olen 6 vuotta kulkenut varatun miehen kanssa, enkä häpeä sitä yhtään. Meidän yhdessäolo on kestänyt kaikki pahat riidatkin ja siinä suhteessa totisesti tiedän mitä rakkaus, yhdessäolo ja rakastelu on. Kaikkine arjen askareineen. Mun sukulaiset tietää suhteesta ja hänen sukulaiset myös, sekä molempien työkaverit. Vaimokin tietää. Ei tarvi kysyä miksi ei ole eronnut. Siihen on oma syynsä.

        Näillä palstoilla kirjoitellaan ja esitetään joitakin moraalinvartijoita. Ja etenkin syyllistytään naisen huoritteluun. Ala-arvoista! Rakkaus ja rakastuminen kun ei aina katso siviilisäätyä. Perhe-elämä ja avioliitto jotakin niin pyhää ettei sitä saa arvostella ja siinä pitää pysyä kun kerran on vihitty. Miksi sitten niin monet perheet elävät ns. perhehelvetissä. Onko se pyhää ja oikeaa. Pitäisi osata erota aikoinaan, monella alkaa huomattavasti parempi elämä eron jälkeen, niin mullekin kävi. Että heitelkäähän nyt oikein kunnon provoja taas.

        Kirpaisiko avaus? :)


      • 22 v onnellisesti naimisissa
        "toka" kirjoitti:

        Alkukysymyksellä oli tarkoitus heitellä provoja ja loukata naisia ja etenkin ns. toisia naisia.
        Minä olen 6 vuotta kulkenut varatun miehen kanssa, enkä häpeä sitä yhtään. Meidän yhdessäolo on kestänyt kaikki pahat riidatkin ja siinä suhteessa totisesti tiedän mitä rakkaus, yhdessäolo ja rakastelu on. Kaikkine arjen askareineen. Mun sukulaiset tietää suhteesta ja hänen sukulaiset myös, sekä molempien työkaverit. Vaimokin tietää. Ei tarvi kysyä miksi ei ole eronnut. Siihen on oma syynsä.

        Näillä palstoilla kirjoitellaan ja esitetään joitakin moraalinvartijoita. Ja etenkin syyllistytään naisen huoritteluun. Ala-arvoista! Rakkaus ja rakastuminen kun ei aina katso siviilisäätyä. Perhe-elämä ja avioliitto jotakin niin pyhää ettei sitä saa arvostella ja siinä pitää pysyä kun kerran on vihitty. Miksi sitten niin monet perheet elävät ns. perhehelvetissä. Onko se pyhää ja oikeaa. Pitäisi osata erota aikoinaan, monella alkaa huomattavasti parempi elämä eron jälkeen, niin mullekin kävi. Että heitelkäähän nyt oikein kunnon provoja taas.

        "....Vaimokin tietää. Ei tarvi kysyä miksi ei ole eronnut."
        Kysynpä kuienkin! Eli siis...miksi?
        Perhehelvetistäkö on kysymys ja pelkää vaimoa vai vaimo miestä(si)????

        "......Perhe-elämä ja avioliitto jotakin niin pyhää ettei sitä saa arvostella ja siinä pitää pysyä kun kerran on vihitty." Tämäkö syy???
        Paperit kunnossa...sit kaikki kunnossako jos vaan siinä vihittynä pysyttään?

        "..... Ja etenkin syyllistytään naisen huoritteluun....." Ole nyt! Se on se suomalaisen naisen itsenäisyyttä!!! Kunnon Miehet kaipaavat kunnollisisa Naisia! Lue miesten tekstejä laajemmin!!

        ".....Että heitelkäähän nyt oikein kunnon provoja taas." Mä kirj., että olen ollut 22 v onnellisesti "ykkösinä" naimisissa. Mistä sä suuttuit jos kerran et häpeä ja onnellinen oot?


      • Ykkösmies
        22 v onnellisesti naimisiss... kirjoitti:

        Olen mielenkiinnolla lukenut naisten vastauksia Sulle. Kummastelen niitä! Se on ilmeisesti sitä "itsenäisyyttä"!! Perheestä, avioliitosta, rakkaudesta, rakastelusta he eivät osaa kirjoittaa?? Ilmeisesti se ON tuntematon käsitte.
        Olet järkevä mies ja uskon, että Sulla ovat kotona asiat mallillaan! :) Olet todella Mies!
        Ketjun alkukysymys oli ihan terveellinen huomio nykypäivästä, mikä valitettavasti kulkee ihmeellisia polkuja.

        ...


      • "Toka"
        22 v onnellisesti naimisissa kirjoitti:

        "....Vaimokin tietää. Ei tarvi kysyä miksi ei ole eronnut."
        Kysynpä kuienkin! Eli siis...miksi?
        Perhehelvetistäkö on kysymys ja pelkää vaimoa vai vaimo miestä(si)????

        "......Perhe-elämä ja avioliitto jotakin niin pyhää ettei sitä saa arvostella ja siinä pitää pysyä kun kerran on vihitty." Tämäkö syy???
        Paperit kunnossa...sit kaikki kunnossako jos vaan siinä vihittynä pysyttään?

        "..... Ja etenkin syyllistytään naisen huoritteluun....." Ole nyt! Se on se suomalaisen naisen itsenäisyyttä!!! Kunnon Miehet kaipaavat kunnollisisa Naisia! Lue miesten tekstejä laajemmin!!

        ".....Että heitelkäähän nyt oikein kunnon provoja taas." Mä kirj., että olen ollut 22 v onnellisesti "ykkösinä" naimisissa. Mistä sä suuttuit jos kerran et häpeä ja onnellinen oot?

        Tämä mies joka tämän ketjun aloitti on kaukana miehestä. Lapsellista provoa kirjoittava on kaukana tosi miehestä ja luulenpa vaan ettei hänellä ole asiat kunnossa.
        Eromatta jättämisen syyt on ihan toiset ja ne ei kuulu tälle palstalle.

        Kirjoituksesi oli tehopyhän tuntuinen ja siksi kommenttini.

        Tänne kirjoittavilla miehillä näyttää olevan jokin naiskompleksi; jos annat olet huora ja jos et anna olet pihtarihuora. Eli nainen aina syyllistetään ja valitettavasti osa naisitakin syyllistyy samaan.


      • Ykkösmies
        "Toka" kirjoitti:

        Tämä mies joka tämän ketjun aloitti on kaukana miehestä. Lapsellista provoa kirjoittava on kaukana tosi miehestä ja luulenpa vaan ettei hänellä ole asiat kunnossa.
        Eromatta jättämisen syyt on ihan toiset ja ne ei kuulu tälle palstalle.

        Kirjoituksesi oli tehopyhän tuntuinen ja siksi kommenttini.

        Tänne kirjoittavilla miehillä näyttää olevan jokin naiskompleksi; jos annat olet huora ja jos et anna olet pihtarihuora. Eli nainen aina syyllistetään ja valitettavasti osa naisitakin syyllistyy samaan.

        "Tämä mies joka tämän ketjun aloitti on kaukana miehestä."

        minut vai katkeruusko kirvoitti oheisen?


      • 22 v .......
        "Toka" kirjoitti:

        Tämä mies joka tämän ketjun aloitti on kaukana miehestä. Lapsellista provoa kirjoittava on kaukana tosi miehestä ja luulenpa vaan ettei hänellä ole asiat kunnossa.
        Eromatta jättämisen syyt on ihan toiset ja ne ei kuulu tälle palstalle.

        Kirjoituksesi oli tehopyhän tuntuinen ja siksi kommenttini.

        Tänne kirjoittavilla miehillä näyttää olevan jokin naiskompleksi; jos annat olet huora ja jos et anna olet pihtarihuora. Eli nainen aina syyllistetään ja valitettavasti osa naisitakin syyllistyy samaan.

        Opi lukemaan rivien välistä! Lue "Ykkösmiehen" kommentit muille typerille ja epäolelisille vastauksille.....ja yrittä uudestaan miettiä!

        Millä palstalla vastaisit kysymyksille? Minua TODELLA kiinnoistais tietää!!! Mitkä syyt, että olet kakkosnaisena, kun mies (tai vaimo) ei eroa????

        Se, että olemme molemmat naiset, ei tark., että olisin automaattisesti naisten puolella....... On naisolentoja, naisia ja Naisia!

        Provo, tai ei, mut hyvä kysymys jokatapauksessa!


      • 22 v onnellisesti naimisissa
        "Toka" kirjoitti:

        Tämä mies joka tämän ketjun aloitti on kaukana miehestä. Lapsellista provoa kirjoittava on kaukana tosi miehestä ja luulenpa vaan ettei hänellä ole asiat kunnossa.
        Eromatta jättämisen syyt on ihan toiset ja ne ei kuulu tälle palstalle.

        Kirjoituksesi oli tehopyhän tuntuinen ja siksi kommenttini.

        Tänne kirjoittavilla miehillä näyttää olevan jokin naiskompleksi; jos annat olet huora ja jos et anna olet pihtarihuora. Eli nainen aina syyllistetään ja valitettavasti osa naisitakin syyllistyy samaan.

        Opi lukemaan rivien välistä! Lue myös "ykkösmiehen" muut vastaukset epäolellisille kommenteille..... ja yrittää ajatella!

        Millä palstalla vastaisit kysymyksilleni? Minua TODELLA kiinnoistais tietää ne syyt, miksi olet "kakkonen" vaikka kaikki tietävät asiasta??
        Ihme ja kumma!

        Se, että olemme naiset, ei tee minusta automaattisesti naisten "liittolaisia".


      • "Toka"
        22 v onnellisesti naimisissa kirjoitti:

        Opi lukemaan rivien välistä! Lue myös "ykkösmiehen" muut vastaukset epäolellisille kommenteille..... ja yrittää ajatella!

        Millä palstalla vastaisit kysymyksilleni? Minua TODELLA kiinnoistais tietää ne syyt, miksi olet "kakkonen" vaikka kaikki tietävät asiasta??
        Ihme ja kumma!

        Se, että olemme naiset, ei tee minusta automaattisesti naisten "liittolaisia".

        Ensiksi; Kannattaisi opetella kirjoittamaan, ettei tule kirjoitusvirheitä.
        Ykkösmiehen kommentteja ei paljoa tarvitse analysoida, kun ei niissä analysoitavaa ole.
        Miksikö jatkan kakkosena; Ihan vapaaehtoisesti ja kun satumme välittämään toisistamme todella paljon. Kumpikin on toiselle tosi tärkeä. Tutut tietävät miten asiat on. Ei se mikään ihme ja kumma ole. Se taas on ihme jos ukkosi ei ole sinua pettänyt 22 vuoden liiton aikana. Kirjoituksistas päätellen olet sellainen marttyyrinoloinen pirttihirmu, jonka ukko on taatusti pettänyt ja siksi et ole naisten liittolainen, kun tunnet heidät uhaksi.


      • Ykkösmies
        "Toka" kirjoitti:

        Ensiksi; Kannattaisi opetella kirjoittamaan, ettei tule kirjoitusvirheitä.
        Ykkösmiehen kommentteja ei paljoa tarvitse analysoida, kun ei niissä analysoitavaa ole.
        Miksikö jatkan kakkosena; Ihan vapaaehtoisesti ja kun satumme välittämään toisistamme todella paljon. Kumpikin on toiselle tosi tärkeä. Tutut tietävät miten asiat on. Ei se mikään ihme ja kumma ole. Se taas on ihme jos ukkosi ei ole sinua pettänyt 22 vuoden liiton aikana. Kirjoituksistas päätellen olet sellainen marttyyrinoloinen pirttihirmu, jonka ukko on taatusti pettänyt ja siksi et ole naisten liittolainen, kun tunnet heidät uhaksi.

        "Se taas on ihme jos ukkosi ei ole sinua pettänyt 22 vuoden liiton aikana."

        Tuo kertoo melko paljon suhtautumisestasi miehiin. Sinun mielestäsi jokaisen miehen on suorastaan pakko juosta vieraan pil.un perässä. Ehkä sinun kohdallesi on osunut vain niitä miehiä.

        "Kirjoituksistas päätellen olet sellainen marttyyrinoloinen pirttihirmu, jonka ukko on taatusti pettänyt ja siksi et ole naisten liittolainen, kun tunnet heidät uhaksi."

        Katkeroituneen ihmisen vuodatusta. Itse tiedät parhaiten katkeroitumisen syyt.


      • 22 v onnellisesti naimisissa
        "Toka" kirjoitti:

        Ensiksi; Kannattaisi opetella kirjoittamaan, ettei tule kirjoitusvirheitä.
        Ykkösmiehen kommentteja ei paljoa tarvitse analysoida, kun ei niissä analysoitavaa ole.
        Miksikö jatkan kakkosena; Ihan vapaaehtoisesti ja kun satumme välittämään toisistamme todella paljon. Kumpikin on toiselle tosi tärkeä. Tutut tietävät miten asiat on. Ei se mikään ihme ja kumma ole. Se taas on ihme jos ukkosi ei ole sinua pettänyt 22 vuoden liiton aikana. Kirjoituksistas päätellen olet sellainen marttyyrinoloinen pirttihirmu, jonka ukko on taatusti pettänyt ja siksi et ole naisten liittolainen, kun tunnet heidät uhaksi.

        Kiitos, että selvittit asian.
        "..... Ihan vapaaehtoisesti ja kun satumme välittämään toisistamme todella paljon. Kumpikin on toiselle tosi tärkeä. Tutut tietävät miten asiat on. Ei se mikään ihme ja kumma ole...."

        On sanonta: Sanoo, ketkä ovat ystäväsi ja mä sanon, kuka sä oot....
        Eli: vohava moraalittomuus ja eetisyydestä ei ole hajuakaan! Ei sinulla eikä miehellä(si). Ei ystävilläsi/tutuilla.

        Eikö JUURI sitä se "Ykkösmiehen" kysymys kakkosille pitänyt sisällä????

        Ja siinä myös vastus, miksi en ole automaattisesti naisten (eikä miesten) puolella.

        Naiselta - naiselle neuvo: mies on varmasti onnellinen ja vapaaehtoiseti mukana, kun hänen ANNETTAAN pelata naisten toimeesta kakkospeliä. Etkö sä osaa sekoittaa korttejasi niin, että sinusta tulisi "ykkönen" ja olisit tyytyväinen tilanteeseen ihan oikeasti? Miksi alennut sellaiseen? Jos mies ei eroa, eikö sit hänen vaimo pelaa kortteja oikein? Hän ehkä vaan odottaa, milloin miehellä se "lastensairaus" menee ohitse?? Ihan vaan mietteitä, kun en ole selvännäkijä, toisin kuin sinä. :)) Olet nainen ei Nainen. Sorry.

        "..... Kirjoituksistas päätellen olet sellainen marttyyrinoloinen pirttihirmu, jonka ukko on taatusti pettänyt......"
        Olen vaan Nainen, kenessä on 22 v jälkeenkin mystiikka, mitä hän yrittää epätoivoisesti selvittää. Miehelläni on moraali tallella. Hän on Mies.

        P.s."...... Ensiksi; Kannattaisi opetella kirjoittamaan......"
        Miksi se on ensiksi? Kuinka se siihen teeman liittyy? Ja todella opettelen kirjoittamaan suomea, kun se ei ole äidikieleni. Mut sekän ei ole olellinen.


      • "Toka"
        Ykkösmies kirjoitti:

        "Se taas on ihme jos ukkosi ei ole sinua pettänyt 22 vuoden liiton aikana."

        Tuo kertoo melko paljon suhtautumisestasi miehiin. Sinun mielestäsi jokaisen miehen on suorastaan pakko juosta vieraan pil.un perässä. Ehkä sinun kohdallesi on osunut vain niitä miehiä.

        "Kirjoituksistas päätellen olet sellainen marttyyrinoloinen pirttihirmu, jonka ukko on taatusti pettänyt ja siksi et ole naisten liittolainen, kun tunnet heidät uhaksi."

        Katkeroituneen ihmisen vuodatusta. Itse tiedät parhaiten katkeroitumisen syyt.

        Taas meni arvauksesi pahasti pieleen. Nooh... Sulla näyttää tosiaan olevan jotakin henk.kohtaista tässä jutussa. Kerro nyt ihmeessä mitä se on, niin saat purkaa sydäntäsi oikein kunnolla.


    • Ulpukka

      Kyllä aion. Olen vientisihteeri eräässä firmassa ja minulla on suhde toimitusjohtajaan jolla on vaimo ja kolme lasta. Suhde alkoi vuosi sitten pikkujouluissa jolloin rajastelimme ensimmäistä kertaa. Jo se se ensimmäinen kerta oli järisyttävä vaikka jouduinne tekemään sen todella nopeasti ravintolan aulan vessassa koska vaimo istui ylhäällä seurustelemass toisten työtekijöiden kanssa.

      Siitälähtien olemme tavanneet ainakin kerran kuussa ja välillä jopa töissä kun olemme olleet myöhään tekemässä kuukausiraporttia.

      Olen saanut valtaisasti etuja suhteesta etenkin työmaalla jossa ei tarvitse enää juuri välittää että mitähän johta ajattelee minusta ja työpnoksestani (tosin hoidan työni aina kunnollisesti ja säntillisesti).

      Johtajan vaimo ei tiedä hölkäysenpöläystä koko suhteesta ja olemmekin oikein onnellisia "johtajani" kanssa etenkin kun matkustamme työasioissa ydessä.

      Jos joku miettii miksi näin voinkin sen sanoa.. Minä saan uskomatonta seksiä ja huomaavaisuutta sekä pieniä lahjoja sillointällöin ja pysyn kuitenkin täysin vapaana :)

      Johtajani taas on suoraan myöntänyt että seksi kanssani on uskomatonta koska vaimo ei kuulemma kotona juurikaan perinteisestä selälläänmakaamisesta muuhun suostu.

      Olen oikein onnellinen ollut jo vuoden ja jos ihan rehellisiä ollaan ei minua haittaa pätkääkään vaikka kumppanini vaimo saisikin tietää asiasta. Tosin olemme salanneet suhteemme kaikilta.

      • Minä tässä moi

        Olet OKSETTAVA ihminen. Vielä löydät edestäsi.


      • Maamies.

        Tuo lahjomaton laki:

        "Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää."

        Et ole poikkeus.


      • transfermanagement
        Minä tässä moi kirjoitti:

        Olet OKSETTAVA ihminen. Vielä löydät edestäsi.

        .. ja ymmärrät, että tuo oli provo. Vai uskotko todella, että jollakin ei konkurssikypsällä firmalla olisi noin paljon kielioppivirheitä tekstiin sisällyttävä VIENTISIHTEERI..?

        Minulla ainakin oli hauska hetki tuon provon kanssa =)


      • Minä tässä moi
        transfermanagement kirjoitti:

        .. ja ymmärrät, että tuo oli provo. Vai uskotko todella, että jollakin ei konkurssikypsällä firmalla olisi noin paljon kielioppivirheitä tekstiin sisällyttävä VIENTISIHTEERI..?

        Minulla ainakin oli hauska hetki tuon provon kanssa =)

        ajateltuani ja uudelleen kommentin luettuani on pakko todeta, että taidat olla varsin oikeassa. Ehkä joku konttorirotta laitteli haaveitaan palstalle.


      • kielihuoltaja
        transfermanagement kirjoitti:

        .. ja ymmärrät, että tuo oli provo. Vai uskotko todella, että jollakin ei konkurssikypsällä firmalla olisi noin paljon kielioppivirheitä tekstiin sisällyttävä VIENTISIHTEERI..?

        Minulla ainakin oli hauska hetki tuon provon kanssa =)

        ...hänen äidinkielensä on ruotsi. Totta on että tänne kirjoitettaessa kirjoittelee vain eikä tartu kirjoitusvirheisiin, varsinkin kun on tottunut, että word tekee sen puolestasi. Eiköhän näillä palstoilla ole sisältö tärkein, ei se esitystapa.


      • Ykkösmies
        kielihuoltaja kirjoitti:

        ...hänen äidinkielensä on ruotsi. Totta on että tänne kirjoitettaessa kirjoittelee vain eikä tartu kirjoitusvirheisiin, varsinkin kun on tottunut, että word tekee sen puolestasi. Eiköhän näillä palstoilla ole sisältö tärkein, ei se esitystapa.

        haisi tämä "vientisihteerin" tarina.


      • ihan
        Ykkösmies kirjoitti:

        haisi tämä "vientisihteerin" tarina.

        pillulle haisi ... ei paha ...


      • ihka
        Ykkösmies kirjoitti:

        haisi tämä "vientisihteerin" tarina.

        pillulle haisi ... ei paha ...


    • Kaksinainen

      Mitään ei ole sovittu, eikä sovita, koska meillä on omatkin elämämme - suhteellamme ei siis ole minkäänlaista rasitetta. Rakastamme toisiamme ja nautimme toisistamme tilaisuuden tullen, ilman sitoumuksia, ilman velvollisuuksia - totta hemmetissä jatkan!!! Paitsi että meidän kohdallamme suhde ei ole salaisuus ollenkaan - puolisomme tietävät ja hyväksyvät tapailumme, koska emme ole lähdössä omista suhteistamme sen johdosta. Elämä on helppoa ja mukavaa, kun sen sellaiseksi itselleen tekee!

      • Ykkösmies

        tietynlainen keinotekoinen "yli-iloisuus". Tekisi mieli sanoa:

        Naurua kyynelten läpi.


      • Kaksinainen
        Ykkösmies kirjoitti:

        tietynlainen keinotekoinen "yli-iloisuus". Tekisi mieli sanoa:

        Naurua kyynelten läpi.

        Olen todellakin hyvin surullinen tuon Aasian katastrofin takia, mutta tuskin se tähän liittyy... Olisin varmasti surullinen, jos kertomani ei olisi totta, mutta kun se on, niin ei ole juuri aihetta olla surullinen!

        Jos olisi mahdollista ottaa vaikka 2 aviomiestä, niin -YÖK- mitä siitäkin tulisi, ei kiitos. Jos minun pitäisi kertoa, kumman ottaisin, jos olisinkin sinkku - onneksi ei tarvitse kertoa, eikä miettiä. Olen kuitenkin ollut mieheni kanssa yhdessä jo 10 vuotta, parin viimeisen vuoden ajan minulla on ollut tuo miesystävä. En ikinä jättäisi miestäni, enkä perhettäni, enkä ole kiinnostunut tyttöporukalla juoruamisesta - onneksi mieheni, miesystäväni kumppani sekä meidän sisaremme ymmärtävät eivätkä ole huolissaan.

        Asiat on just hyvin näin - meillä ei ole koskaan ollut ongelmia esimerkiksi seksin kanssa, eli en ole sellaisen takia toista miestä hankkinut - me vain löysimme toisemme, emmekä halunneet jättää tunteitamme sivuun vaikka molemmat olimmekin onnellisesti omissa suhteissamme. Minä olen yhteydessä häneen ja hän minuun ilman että perheidemme tarvitsisi ystävyydestämme häiriintyä.

        Olet aika tarkkakatseinen, jos huomaat minun olevan kuitenkin jostakin asiasta surullinen: minä olen surullinen siitä, etten voi noin vain ottaa valokuvia miesystävästäni ja laittaa niitä kotialbumiini - sellainen ei tule kyseeseenkään. Saan nauttia hänestä vain "tässä ja nyt", mutta jäähän siitäkin muistot. Mutta hyvä näin.


      • Ykkösmies
        Kaksinainen kirjoitti:

        Olen todellakin hyvin surullinen tuon Aasian katastrofin takia, mutta tuskin se tähän liittyy... Olisin varmasti surullinen, jos kertomani ei olisi totta, mutta kun se on, niin ei ole juuri aihetta olla surullinen!

        Jos olisi mahdollista ottaa vaikka 2 aviomiestä, niin -YÖK- mitä siitäkin tulisi, ei kiitos. Jos minun pitäisi kertoa, kumman ottaisin, jos olisinkin sinkku - onneksi ei tarvitse kertoa, eikä miettiä. Olen kuitenkin ollut mieheni kanssa yhdessä jo 10 vuotta, parin viimeisen vuoden ajan minulla on ollut tuo miesystävä. En ikinä jättäisi miestäni, enkä perhettäni, enkä ole kiinnostunut tyttöporukalla juoruamisesta - onneksi mieheni, miesystäväni kumppani sekä meidän sisaremme ymmärtävät eivätkä ole huolissaan.

        Asiat on just hyvin näin - meillä ei ole koskaan ollut ongelmia esimerkiksi seksin kanssa, eli en ole sellaisen takia toista miestä hankkinut - me vain löysimme toisemme, emmekä halunneet jättää tunteitamme sivuun vaikka molemmat olimmekin onnellisesti omissa suhteissamme. Minä olen yhteydessä häneen ja hän minuun ilman että perheidemme tarvitsisi ystävyydestämme häiriintyä.

        Olet aika tarkkakatseinen, jos huomaat minun olevan kuitenkin jostakin asiasta surullinen: minä olen surullinen siitä, etten voi noin vain ottaa valokuvia miesystävästäni ja laittaa niitä kotialbumiini - sellainen ei tule kyseeseenkään. Saan nauttia hänestä vain "tässä ja nyt", mutta jäähän siitäkin muistot. Mutta hyvä näin.

        vastakkaisen sukupuolen edustajaa ei voi aidosti rakastaa yhtä aikaa.

        Erikoinen kulissiavioliitto, kun kakkospettämisestä tietää koko suku ja tienoo.


      • Kaksinainen
        Ykkösmies kirjoitti:

        vastakkaisen sukupuolen edustajaa ei voi aidosti rakastaa yhtä aikaa.

        Erikoinen kulissiavioliitto, kun kakkospettämisestä tietää koko suku ja tienoo.

        Olet "suppeaminded". Olet todella käsittämättömän kylmä ihminen, jos sanot, ettei kahta vastakkaisen sukupuolen edustajaa voi aidosti rakastaa yhtä aikaa!!! Miksi ei voisi? Minä rakastan monia muitakin, en petä ihmisiä tahallisesti, ja toivoisin, että kaikki voisivat olla elämässään onnellisia.

        Ei meidän avioliittomme ole mikään kulissiavioliitto! Huomaa, että jos nyt unohtaisin miesystäväni, minusta tulisi täysin kunniallinen perheenäiti, joka on täysin uskollinen perheelleen. Sitä kuvaa ei paljon muuta se, että saan rakastaa vapaasti toistakin miestä - voisin ottaa joukkoon vielä kolmannenkin, mutta neljättä en enää. Ihmiset ovat hyvin erilaisia tavoiltaan ja ajatusmaailmoiltaan - uskon, että oma mieheni on ainoa, jonka kanssa pystyn elämään täysin onnellisena elämäni loppuun saakka.

        Jokaisen suhteen alussahan pitää opetella elämään toisen kanssa ja joistain asioista joutuu monesti luopumaan, tai joistakin asioista luopuu ihan omaehtoisesti, koska asiat pistetään tavallaan tärkeysjärjestykseen. Minullakin on jäänyt monta asiaa elämästä pois verrattuna elämääni ennen mieheni tapaamista, eikä niitä asioita kaipaakaan takaisin, mutta toki ne asiat muistaa aina. Omat muistot entisestä elämästä auttavat tajuamaan sen, että parisuhde muuttaa meitä mieleisekseen - se on välttämätöntä, jotta yhteiselo onnistuisi.

        Ajatellaanpa, että minä haluaisin kokeilla moottorikelkkailua, eikä mieheni olisi asiasta kiinnostunut laisinkaan, mutta toinen mies olisi hyvinkin kiinnostunut. Ei se tarkoita, että se toinen mies olisi siis sittenkin minulle sopivampi, koska meillä olisi yhteinen mielenkiinnon kohde. Joku toinen asia saattaisi olla (suurella varmuudella olisi) sen toisen miehen kanssa ristiriidassa nykyiseen, jolloin joutuisin luopumaan totutusta elämästä ainakin osittain. Blaa, blaa, blaa...

        Kun tietää vaihtoehdot, ei voi juuri onnellisempi olla siitä, ettei kaikki ihmiset ole yhtä mustavalkoisia tunneasioissa - jos joillekin tulee ero sen takia, että toinen sattuu tykästymään vaikka erilaiseen hiustyyliin kuin mikä puolisolla on, niin omapahan on asiansa. Minunkin mieheni saa vapaasti tykästyä kehen haluaa, koska minä olen minä, enkä juuri muuksi voi muuttua - ei kuulemma tarvitsekaan. Ei se ole meidän rakkaudestamme pois, jos meillä riittää tunteita toisiakin kohtaan!

        Ei minun miesystävästäni tiedä "koko suku ja tienoo". Sisarukset puolisoineen tietää, koska pidämme tiiviisti yhteyttä, ja tapaamme usein. Asia ei suinkaan ole mikään yleinen puheenaihe, mutta turha sellaista on salaamalla salatakaan - sehän on osa meidän elämäämme.

        Jotkut aviossa olevat perheelliset naiset pussailevat ja halailevat mielellään tyttöystäviään, puhuvat mitä puhuvat, tukevat toisiaan asiassa kuin asiassa. Mikä ero siinä on, että minun ystäväni on mies? Huomattavin ero on tietenkin sukupuolessa ja siinä, että ei sitä aina vain juttelun merkeissä tapailla, mutta entä sitten? Ei se näytä liikuttavan kenenkään muun elämää! Minun mieheni on onnellinen, koska hänkin saa silloin tällöin olla pari tuntia "rauhassa" - hän on ihan oikeasti sitä mieltä, ettei tuosta suhteestani ole seurannut muuta kuin hyvää.

        Jos ihastuu, niin sitten ihastuu - aika masentavaa olisi, jos toisia miellyttääkseen pitäisi vain jäädyttää sydämensä. Kiitoksia vain huolenpidosta sinullekin!


      • Ykkösmies
        Kaksinainen kirjoitti:

        Olet "suppeaminded". Olet todella käsittämättömän kylmä ihminen, jos sanot, ettei kahta vastakkaisen sukupuolen edustajaa voi aidosti rakastaa yhtä aikaa!!! Miksi ei voisi? Minä rakastan monia muitakin, en petä ihmisiä tahallisesti, ja toivoisin, että kaikki voisivat olla elämässään onnellisia.

        Ei meidän avioliittomme ole mikään kulissiavioliitto! Huomaa, että jos nyt unohtaisin miesystäväni, minusta tulisi täysin kunniallinen perheenäiti, joka on täysin uskollinen perheelleen. Sitä kuvaa ei paljon muuta se, että saan rakastaa vapaasti toistakin miestä - voisin ottaa joukkoon vielä kolmannenkin, mutta neljättä en enää. Ihmiset ovat hyvin erilaisia tavoiltaan ja ajatusmaailmoiltaan - uskon, että oma mieheni on ainoa, jonka kanssa pystyn elämään täysin onnellisena elämäni loppuun saakka.

        Jokaisen suhteen alussahan pitää opetella elämään toisen kanssa ja joistain asioista joutuu monesti luopumaan, tai joistakin asioista luopuu ihan omaehtoisesti, koska asiat pistetään tavallaan tärkeysjärjestykseen. Minullakin on jäänyt monta asiaa elämästä pois verrattuna elämääni ennen mieheni tapaamista, eikä niitä asioita kaipaakaan takaisin, mutta toki ne asiat muistaa aina. Omat muistot entisestä elämästä auttavat tajuamaan sen, että parisuhde muuttaa meitä mieleisekseen - se on välttämätöntä, jotta yhteiselo onnistuisi.

        Ajatellaanpa, että minä haluaisin kokeilla moottorikelkkailua, eikä mieheni olisi asiasta kiinnostunut laisinkaan, mutta toinen mies olisi hyvinkin kiinnostunut. Ei se tarkoita, että se toinen mies olisi siis sittenkin minulle sopivampi, koska meillä olisi yhteinen mielenkiinnon kohde. Joku toinen asia saattaisi olla (suurella varmuudella olisi) sen toisen miehen kanssa ristiriidassa nykyiseen, jolloin joutuisin luopumaan totutusta elämästä ainakin osittain. Blaa, blaa, blaa...

        Kun tietää vaihtoehdot, ei voi juuri onnellisempi olla siitä, ettei kaikki ihmiset ole yhtä mustavalkoisia tunneasioissa - jos joillekin tulee ero sen takia, että toinen sattuu tykästymään vaikka erilaiseen hiustyyliin kuin mikä puolisolla on, niin omapahan on asiansa. Minunkin mieheni saa vapaasti tykästyä kehen haluaa, koska minä olen minä, enkä juuri muuksi voi muuttua - ei kuulemma tarvitsekaan. Ei se ole meidän rakkaudestamme pois, jos meillä riittää tunteita toisiakin kohtaan!

        Ei minun miesystävästäni tiedä "koko suku ja tienoo". Sisarukset puolisoineen tietää, koska pidämme tiiviisti yhteyttä, ja tapaamme usein. Asia ei suinkaan ole mikään yleinen puheenaihe, mutta turha sellaista on salaamalla salatakaan - sehän on osa meidän elämäämme.

        Jotkut aviossa olevat perheelliset naiset pussailevat ja halailevat mielellään tyttöystäviään, puhuvat mitä puhuvat, tukevat toisiaan asiassa kuin asiassa. Mikä ero siinä on, että minun ystäväni on mies? Huomattavin ero on tietenkin sukupuolessa ja siinä, että ei sitä aina vain juttelun merkeissä tapailla, mutta entä sitten? Ei se näytä liikuttavan kenenkään muun elämää! Minun mieheni on onnellinen, koska hänkin saa silloin tällöin olla pari tuntia "rauhassa" - hän on ihan oikeasti sitä mieltä, ettei tuosta suhteestani ole seurannut muuta kuin hyvää.

        Jos ihastuu, niin sitten ihastuu - aika masentavaa olisi, jos toisia miellyttääkseen pitäisi vain jäädyttää sydämensä. Kiitoksia vain huolenpidosta sinullekin!

        On olemassa:

        1) miehen ja naisen välistä rakkautta, joka tarkoittaa mm. aviopuolisoiden välistä rakkautta; tämän rakkauden keskeisenä osana on myöskin seksuaalinen kanssakäyminen

        2) äidin rakkautta lapsiaan kohtaan

        3) ns. ystävänrakkautta

        4) yleistä lähimmäisenrakkautta

        Kohdan yksi mukaista aitoa rakkautta henkilö voi tuntea vain yhtä vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohtaan kerrallaan. Muu selittely on vain selittelyä.


      • Kaksinainen
        Ykkösmies kirjoitti:

        On olemassa:

        1) miehen ja naisen välistä rakkautta, joka tarkoittaa mm. aviopuolisoiden välistä rakkautta; tämän rakkauden keskeisenä osana on myöskin seksuaalinen kanssakäyminen

        2) äidin rakkautta lapsiaan kohtaan

        3) ns. ystävänrakkautta

        4) yleistä lähimmäisenrakkautta

        Kohdan yksi mukaista aitoa rakkautta henkilö voi tuntea vain yhtä vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohtaan kerrallaan. Muu selittely on vain selittelyä.

        Kyllä me tiedämme, mitä tunnemme, olet yksinkertaisesti väärässä. Jos useampikin ihminen ajattelee yhtä mustavalkoisesti kuin sinä, en ihmettele yhtään miksi joka vuosi tapahtuu niin monta eroa!

        Minä rakastan ihan oikeasti kahta miestä - toisen tapasin ensin, kihlauduin, menin naimisiin, vietin vuosia synnytellen ja imetellen meille lapsia. Myöhemmin tapasin miesystäväni, ja se ei ollut ilmeisesti mitään, mitä sinä kuvittelet mielessäsi. Kukaan meistä ei esimerkiksi käy kapakoissa, vaan ihan terveitä aikuisia ollaan.

        Valitan, jos sinä itse et ole päässyt rakkautta kokemaan - siihen ei ohjekirjoja tarvita.


      • mielellään
        Kaksinainen kirjoitti:

        Kyllä me tiedämme, mitä tunnemme, olet yksinkertaisesti väärässä. Jos useampikin ihminen ajattelee yhtä mustavalkoisesti kuin sinä, en ihmettele yhtään miksi joka vuosi tapahtuu niin monta eroa!

        Minä rakastan ihan oikeasti kahta miestä - toisen tapasin ensin, kihlauduin, menin naimisiin, vietin vuosia synnytellen ja imetellen meille lapsia. Myöhemmin tapasin miesystäväni, ja se ei ollut ilmeisesti mitään, mitä sinä kuvittelet mielessäsi. Kukaan meistä ei esimerkiksi käy kapakoissa, vaan ihan terveitä aikuisia ollaan.

        Valitan, jos sinä itse et ole päässyt rakkautta kokemaan - siihen ei ohjekirjoja tarvita.

        Voi ko haluisin niin yhtyy edelliseen!!!


      • Ykkösmies
        Kaksinainen kirjoitti:

        Kyllä me tiedämme, mitä tunnemme, olet yksinkertaisesti väärässä. Jos useampikin ihminen ajattelee yhtä mustavalkoisesti kuin sinä, en ihmettele yhtään miksi joka vuosi tapahtuu niin monta eroa!

        Minä rakastan ihan oikeasti kahta miestä - toisen tapasin ensin, kihlauduin, menin naimisiin, vietin vuosia synnytellen ja imetellen meille lapsia. Myöhemmin tapasin miesystäväni, ja se ei ollut ilmeisesti mitään, mitä sinä kuvittelet mielessäsi. Kukaan meistä ei esimerkiksi käy kapakoissa, vaan ihan terveitä aikuisia ollaan.

        Valitan, jos sinä itse et ole päässyt rakkautta kokemaan - siihen ei ohjekirjoja tarvita.

        Kulissiavioliitossa elävän ja toista rakastavan on pakko keksiä selityksiä - lähinnä itselleen.

        Toistan edellisen viestini sisällön.


      • Kaksinainen
        Ykkösmies kirjoitti:

        Kulissiavioliitossa elävän ja toista rakastavan on pakko keksiä selityksiä - lähinnä itselleen.

        Toistan edellisen viestini sisällön.

        Katkeruus paistaa läpi... Me ollaan onnellisia ja sillä siisti!


      • Kaksinainen
        Ykkösmies kirjoitti:

        Kulissiavioliitossa elävän ja toista rakastavan on pakko keksiä selityksiä - lähinnä itselleen.

        Toistan edellisen viestini sisällön.

        Eihän minun itselleni tarvitse mitään selitellä - sinullehan minä selitän elämän perusasioita, kun et itse niistä tunnu tietävän. "Kel onni on, se onnesta iloitkoon", uusi sananlasku.


      • tiedosta kiitollinen
        Ykkösmies kirjoitti:

        On olemassa:

        1) miehen ja naisen välistä rakkautta, joka tarkoittaa mm. aviopuolisoiden välistä rakkautta; tämän rakkauden keskeisenä osana on myöskin seksuaalinen kanssakäyminen

        2) äidin rakkautta lapsiaan kohtaan

        3) ns. ystävänrakkautta

        4) yleistä lähimmäisenrakkautta

        Kohdan yksi mukaista aitoa rakkautta henkilö voi tuntea vain yhtä vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohtaan kerrallaan. Muu selittely on vain selittelyä.

        ahaa, hyvä tietää, että asia on absoluuttisesti noin... Yksi kysymys vain nousee mieleen: Mistä sinä tiedät?
        p.s. panisitko meiliosoitteen kun on noita muitakin mieltä askarruttavia asioita, joihin kaipaisin absoluuttisen oikeaa vastausta, sulla kun niitä tuntuu olevan.


      • Ykkösmies
        tiedosta kiitollinen kirjoitti:

        ahaa, hyvä tietää, että asia on absoluuttisesti noin... Yksi kysymys vain nousee mieleen: Mistä sinä tiedät?
        p.s. panisitko meiliosoitteen kun on noita muitakin mieltä askarruttavia asioita, joihin kaipaisin absoluuttisen oikeaa vastausta, sulla kun niitä tuntuu olevan.

        löytyy tietyissä asioissa ja ei löydy tietyissä asioissa.

        Absoluuttista totuutta mm:

        - Suomi on valtio
        - Tarja Halonen on Suomen tasavallan presidentti
        - Tukholma on Ruotsin pääkaupunki
        - nainen synnyttää lapsia, ei mies
        - yms.

        Sen sijaan kommentissa, johon viittaat, esittämäni jaottelu sekä erityisesti loppuosa kommenttia, on minun erittäin vahva henkilökohtainen näkemykseni. Sitä ei kuitenkaan voida missään nimessä pitää absoluuttisena totuutena. Pysyn näkemykseni takana.

        "p.s. panisitko meiliosoitteen"

        Jos nyt en kuitenkaan panisi.


      • 22 v onnellisesti naimisissa
        Kaksinainen kirjoitti:

        Olen todellakin hyvin surullinen tuon Aasian katastrofin takia, mutta tuskin se tähän liittyy... Olisin varmasti surullinen, jos kertomani ei olisi totta, mutta kun se on, niin ei ole juuri aihetta olla surullinen!

        Jos olisi mahdollista ottaa vaikka 2 aviomiestä, niin -YÖK- mitä siitäkin tulisi, ei kiitos. Jos minun pitäisi kertoa, kumman ottaisin, jos olisinkin sinkku - onneksi ei tarvitse kertoa, eikä miettiä. Olen kuitenkin ollut mieheni kanssa yhdessä jo 10 vuotta, parin viimeisen vuoden ajan minulla on ollut tuo miesystävä. En ikinä jättäisi miestäni, enkä perhettäni, enkä ole kiinnostunut tyttöporukalla juoruamisesta - onneksi mieheni, miesystäväni kumppani sekä meidän sisaremme ymmärtävät eivätkä ole huolissaan.

        Asiat on just hyvin näin - meillä ei ole koskaan ollut ongelmia esimerkiksi seksin kanssa, eli en ole sellaisen takia toista miestä hankkinut - me vain löysimme toisemme, emmekä halunneet jättää tunteitamme sivuun vaikka molemmat olimmekin onnellisesti omissa suhteissamme. Minä olen yhteydessä häneen ja hän minuun ilman että perheidemme tarvitsisi ystävyydestämme häiriintyä.

        Olet aika tarkkakatseinen, jos huomaat minun olevan kuitenkin jostakin asiasta surullinen: minä olen surullinen siitä, etten voi noin vain ottaa valokuvia miesystävästäni ja laittaa niitä kotialbumiini - sellainen ei tule kyseeseenkään. Saan nauttia hänestä vain "tässä ja nyt", mutta jäähän siitäkin muistot. Mutta hyvä näin.

        ....että onko miesystäväsi vaan ystävä vai myös rakastajasi?

        Jos vaan ystävä - ymmärän oikein hyvin ja olen iloinen puolestasi! Asiallinen mies on itseasiassa paljon milenkiintoisempi ystävä, kun joku "aina ongelmissa oleva" ystävättär. Olen samaa mielttä, että yhdessä IHMISESSÄ harvoin on kaikkea, mitä toivomme.


        Jos myös rakastaja - silloin en ymmärä lausettasi:
        "......Jos olisi mahdollista ottaa vaikka 2 aviomiestä, niin -YÖK- mitä siitäkin tulisi, ei kiitos...."
        Sinulla siis on 2 aviomiestä - toisella vaan ei ole "papereitä".

        "...meillä ei ole koskaan ollut ongelmia esimerkiksi seksin kanssa" Miehesi kanssako?
        Jossakin ne ongelmat ovat. Ja jos ei seksissä sitten en ymmärrä jos miesystäväsi on myös rakastajasi.


      • Kaksinainen
        22 v onnellisesti naimisissa kirjoitti:

        ....että onko miesystäväsi vaan ystävä vai myös rakastajasi?

        Jos vaan ystävä - ymmärän oikein hyvin ja olen iloinen puolestasi! Asiallinen mies on itseasiassa paljon milenkiintoisempi ystävä, kun joku "aina ongelmissa oleva" ystävättär. Olen samaa mielttä, että yhdessä IHMISESSÄ harvoin on kaikkea, mitä toivomme.


        Jos myös rakastaja - silloin en ymmärä lausettasi:
        "......Jos olisi mahdollista ottaa vaikka 2 aviomiestä, niin -YÖK- mitä siitäkin tulisi, ei kiitos...."
        Sinulla siis on 2 aviomiestä - toisella vaan ei ole "papereitä".

        "...meillä ei ole koskaan ollut ongelmia esimerkiksi seksin kanssa" Miehesi kanssako?
        Jossakin ne ongelmat ovat. Ja jos ei seksissä sitten en ymmärrä jos miesystäväsi on myös rakastajasi.

        Vedät minut solmuun kysymyksilläsi...

        Ei minulla kahta aviomiestä ole, ihan yksi vain. Miesystäväni on miesystävä, jonka luona käyn silloin tällöin visiitillä - kyllä silloin himojakin tyydytellään joskus, sitähän sinä kysyt, mutta pelkkä yhdessäolo ylipäänsäkin on todella tyydyttävää. Ei minulla mieheni kanssa todellakaan ole mitään seksiongelmaa - hullaannun edelleenkin omasta miehestäni, ihan niinkuin tavatessammekin vuosia sitten. Eikä meillä ole koskaan ollut mitään muutakaan ongelmaa, ettemmekö tulisi toimeen keskenämme.

        Meillä ollaan rehellisiä, eikä padota mieltä vaivaavia asioita piiloon - siitä johtuen ei synny yllättäviä riitoja mistään typeristä asioista. Sanaharkkaahan tulee perheessä kuin perheessä silloin kun mikään ei tahdo onnistua ja väsyttää ja v****taa... Mutta kun tietää mikä elämässä on tärkeintä tai osaa edes laittaa asioita jonkinlaiseen tärkeysjärjestykseen, on helppoa unohtaa pienet erimielisyydet ja taipua vaikka kompromissiin.

        Olemme todellakin ystäviä miesystäväni kanssa, on mahtava tunne, kun jollakin osa-alueella saa purkaa mieltään ihan kunnolla - samoinhan toiset vaimot tekevät naisystäviensä kanssa. Ei tästä asiasta tarvitse suurta tehdä - pääasiallisestihan minäkin olen kaikkien silmissä normaali, iloinen ja luotettava perheenäiti, joka edelleenkin nauttii leffailloista oman miehensä kanssa. Niinkuin ilmaisit: asiallinen mies on paljon mielenkiintoisempi ystävä, kuin joku "aina ongelmissa oleva" ystävätär. Kun minun elämässäni ei ole ongelmia, niin en myöskään kerjää kuulla toistenkaan ongelmista. Miehet suhtautuvat asioihin paljon rennommin, joten miten heitä voisikaan olla rakastamatta?


      • Nainen
        Ykkösmies kirjoitti:

        On olemassa:

        1) miehen ja naisen välistä rakkautta, joka tarkoittaa mm. aviopuolisoiden välistä rakkautta; tämän rakkauden keskeisenä osana on myöskin seksuaalinen kanssakäyminen

        2) äidin rakkautta lapsiaan kohtaan

        3) ns. ystävänrakkautta

        4) yleistä lähimmäisenrakkautta

        Kohdan yksi mukaista aitoa rakkautta henkilö voi tuntea vain yhtä vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohtaan kerrallaan. Muu selittely on vain selittelyä.

        Muuten ihan ok, mutta..
        .."1) miehen ja naisen välistä rakkautta, joka tarkoittaa mm. aviopuolisoiden välistä rakkautta; tämän rakkauden keskeisenä osana on myöskin seksuaalinen kanssakäyminen"..
        Rakkautta voi tuntea jotakin muuta kohtaan kuin sitä omaa aviopuolisoaan. Ei se katso aviosäätyä.
        Paljon on rakkaudettomia liittoja.
        Ja tämä on tosi.


      • 22 v onnellisesti naimisissa.
        Kaksinainen kirjoitti:

        Vedät minut solmuun kysymyksilläsi...

        Ei minulla kahta aviomiestä ole, ihan yksi vain. Miesystäväni on miesystävä, jonka luona käyn silloin tällöin visiitillä - kyllä silloin himojakin tyydytellään joskus, sitähän sinä kysyt, mutta pelkkä yhdessäolo ylipäänsäkin on todella tyydyttävää. Ei minulla mieheni kanssa todellakaan ole mitään seksiongelmaa - hullaannun edelleenkin omasta miehestäni, ihan niinkuin tavatessammekin vuosia sitten. Eikä meillä ole koskaan ollut mitään muutakaan ongelmaa, ettemmekö tulisi toimeen keskenämme.

        Meillä ollaan rehellisiä, eikä padota mieltä vaivaavia asioita piiloon - siitä johtuen ei synny yllättäviä riitoja mistään typeristä asioista. Sanaharkkaahan tulee perheessä kuin perheessä silloin kun mikään ei tahdo onnistua ja väsyttää ja v****taa... Mutta kun tietää mikä elämässä on tärkeintä tai osaa edes laittaa asioita jonkinlaiseen tärkeysjärjestykseen, on helppoa unohtaa pienet erimielisyydet ja taipua vaikka kompromissiin.

        Olemme todellakin ystäviä miesystäväni kanssa, on mahtava tunne, kun jollakin osa-alueella saa purkaa mieltään ihan kunnolla - samoinhan toiset vaimot tekevät naisystäviensä kanssa. Ei tästä asiasta tarvitse suurta tehdä - pääasiallisestihan minäkin olen kaikkien silmissä normaali, iloinen ja luotettava perheenäiti, joka edelleenkin nauttii leffailloista oman miehensä kanssa. Niinkuin ilmaisit: asiallinen mies on paljon mielenkiintoisempi ystävä, kuin joku "aina ongelmissa oleva" ystävätär. Kun minun elämässäni ei ole ongelmia, niin en myöskään kerjää kuulla toistenkaan ongelmista. Miehet suhtautuvat asioihin paljon rennommin, joten miten heitä voisikaan olla rakastamatta?

        "..... Miehet suhtautuvat asioihin paljon rennommin, joten miten heitä voisikaan olla rakastamatta?....."
        Bingo! :)) Ajattelen samalla tavalla, mut "pienella" erolla: Rakastamalla heitä vaan ystävänä/ihmisenä, kun olen sitoutunut rakastamaani ihmiseen ja kunnioittaan miestäni, kuka on ollut mun kunnioitukseni arvoinen. Ja ennen kaikkea: kunnioittaan itseni. Ja en nyt kyllä kaikkia miehia rakastaa enkä pitää edes ystävinä eikä edes miehinä:)) Samaa pätee myös naisiin.

        Ymmärtäkseni ketjun alkukysymys koski moraalia ja eettisyyttä.

        Miksi pitää himoja tyydyttää miesYSTÄVÄN kanssa? Voihan tehä yksin ollessa "käsitöitä" ja onhan niitä "leluja", mikä olisi ehkä fiksumpi, kun himot häntä kohtaan yllättävät. Ymmärän kyllä heterona, että niitä nouse, mut ihminen eroa eläimestä siinä, että hän on omien himojen kontrolloija. Ja seksuaalisessa mielessä siihen ei voi sekoittaa niin paljon kuultua/luettua itsenäisyyttä? seksissä...... Ja mitä siitä on seuranut? Naiset ovat "panopuita/huoria", miehet - "sikoja" Eroja ja onnettomia ihmisiä on valtavasti! Seksiin - siis rakastelun mielessä - kuuluvat ihmisillä normaalisti mukana tunteet. Ne ovat pohjalla!
        Himot voi tyydyttää yksinkin! Ollaan ihmisiksi.

        Ystävät ovat ja pysyvät ystävinä! Tai muuten heistä tulee "pikkusen" muuta.
        Rakasteluksi on minulla kuitenkin se oma mies.

        Muissa asioissa luulen ymmärtäväni sinua oikein hyvin!


      • tiedät
        Kaksinainen kirjoitti:

        Vedät minut solmuun kysymyksilläsi...

        Ei minulla kahta aviomiestä ole, ihan yksi vain. Miesystäväni on miesystävä, jonka luona käyn silloin tällöin visiitillä - kyllä silloin himojakin tyydytellään joskus, sitähän sinä kysyt, mutta pelkkä yhdessäolo ylipäänsäkin on todella tyydyttävää. Ei minulla mieheni kanssa todellakaan ole mitään seksiongelmaa - hullaannun edelleenkin omasta miehestäni, ihan niinkuin tavatessammekin vuosia sitten. Eikä meillä ole koskaan ollut mitään muutakaan ongelmaa, ettemmekö tulisi toimeen keskenämme.

        Meillä ollaan rehellisiä, eikä padota mieltä vaivaavia asioita piiloon - siitä johtuen ei synny yllättäviä riitoja mistään typeristä asioista. Sanaharkkaahan tulee perheessä kuin perheessä silloin kun mikään ei tahdo onnistua ja väsyttää ja v****taa... Mutta kun tietää mikä elämässä on tärkeintä tai osaa edes laittaa asioita jonkinlaiseen tärkeysjärjestykseen, on helppoa unohtaa pienet erimielisyydet ja taipua vaikka kompromissiin.

        Olemme todellakin ystäviä miesystäväni kanssa, on mahtava tunne, kun jollakin osa-alueella saa purkaa mieltään ihan kunnolla - samoinhan toiset vaimot tekevät naisystäviensä kanssa. Ei tästä asiasta tarvitse suurta tehdä - pääasiallisestihan minäkin olen kaikkien silmissä normaali, iloinen ja luotettava perheenäiti, joka edelleenkin nauttii leffailloista oman miehensä kanssa. Niinkuin ilmaisit: asiallinen mies on paljon mielenkiintoisempi ystävä, kuin joku "aina ongelmissa oleva" ystävätär. Kun minun elämässäni ei ole ongelmia, niin en myöskään kerjää kuulla toistenkaan ongelmista. Miehet suhtautuvat asioihin paljon rennommin, joten miten heitä voisikaan olla rakastamatta?


      • Kaksinainen
        22 v onnellisesti naimisissa. kirjoitti:

        "..... Miehet suhtautuvat asioihin paljon rennommin, joten miten heitä voisikaan olla rakastamatta?....."
        Bingo! :)) Ajattelen samalla tavalla, mut "pienella" erolla: Rakastamalla heitä vaan ystävänä/ihmisenä, kun olen sitoutunut rakastamaani ihmiseen ja kunnioittaan miestäni, kuka on ollut mun kunnioitukseni arvoinen. Ja ennen kaikkea: kunnioittaan itseni. Ja en nyt kyllä kaikkia miehia rakastaa enkä pitää edes ystävinä eikä edes miehinä:)) Samaa pätee myös naisiin.

        Ymmärtäkseni ketjun alkukysymys koski moraalia ja eettisyyttä.

        Miksi pitää himoja tyydyttää miesYSTÄVÄN kanssa? Voihan tehä yksin ollessa "käsitöitä" ja onhan niitä "leluja", mikä olisi ehkä fiksumpi, kun himot häntä kohtaan yllättävät. Ymmärän kyllä heterona, että niitä nouse, mut ihminen eroa eläimestä siinä, että hän on omien himojen kontrolloija. Ja seksuaalisessa mielessä siihen ei voi sekoittaa niin paljon kuultua/luettua itsenäisyyttä? seksissä...... Ja mitä siitä on seuranut? Naiset ovat "panopuita/huoria", miehet - "sikoja" Eroja ja onnettomia ihmisiä on valtavasti! Seksiin - siis rakastelun mielessä - kuuluvat ihmisillä normaalisti mukana tunteet. Ne ovat pohjalla!
        Himot voi tyydyttää yksinkin! Ollaan ihmisiksi.

        Ystävät ovat ja pysyvät ystävinä! Tai muuten heistä tulee "pikkusen" muuta.
        Rakasteluksi on minulla kuitenkin se oma mies.

        Muissa asioissa luulen ymmärtäväni sinua oikein hyvin!

        Anteeksi vain, kohdistan tunteeni mieluummin eläviin kohteisiin, kuin esineisiin...

        Miesystäväni on sitä mieltä, ettei hän koskaan olisi uskonut eksyvänsä minkäänlaiseen suhteeseen kenenkään varatun kanssa - etenkin ollessaan itse varattu. Hänkin on kuitenkin sitä mieltä, että tuli kohdattua "sielunkumppani", eikä ole mitään syytä peitota tunteitaan maan alle. Tällaista elämä on! Ehkä te toiset olette niin mustasukkaista ja omistavaa sakkia, ettette kestä sitä, jos joku toinen teidän puolisoitanne koskettaa. Minulle toiset ihmiset ovat aivan yhtä puhtaita kuin itse olen, enkä siis kammoa vierastakaan seuraa. Kyllä minultakin puhdas järki löytyy sitä vaativissa asioissa - ettehän te voikaan tietenkään tietää, millaista elämää meillä eletään.

        Olette kaksinaismoralisteja, tunnustattepa tai ette. Kuka sanoo, mitä moraali ja eettisyys ovat? Älkää vain aloittako keskustelua maailman suurimmasta satukirjasta!

        "Miksi pitää himoja tyydyttää miesYSTÄVÄN kanssa?"
        >Kas kun himoillakin on kohde. Kyllä minä edelleenkin himoitsen omaa miestäni, mutta kun elämässäni olen kohdannut toisenkin miehen, jota kohtaan tunnen aivan yhtä vahvasti. Ehkä tilanteen johdosta joskus jopa enemmän, jolloin on parempi taltuttaa ne himonsa sen oikean kohteen kanssa - vaikka turha teille mitään on selittää, kun eri mieltä olette. Jatkakaa ihan rauhassa omaa rauhallista elämäänne - niin mekin jatkamme!


      • Kaksinainen
        tiedät kirjoitti:

        ...niin silloin VASTATAAN!


      • Huh huh
        Kaksinainen kirjoitti:

        Anteeksi vain, kohdistan tunteeni mieluummin eläviin kohteisiin, kuin esineisiin...

        Miesystäväni on sitä mieltä, ettei hän koskaan olisi uskonut eksyvänsä minkäänlaiseen suhteeseen kenenkään varatun kanssa - etenkin ollessaan itse varattu. Hänkin on kuitenkin sitä mieltä, että tuli kohdattua "sielunkumppani", eikä ole mitään syytä peitota tunteitaan maan alle. Tällaista elämä on! Ehkä te toiset olette niin mustasukkaista ja omistavaa sakkia, ettette kestä sitä, jos joku toinen teidän puolisoitanne koskettaa. Minulle toiset ihmiset ovat aivan yhtä puhtaita kuin itse olen, enkä siis kammoa vierastakaan seuraa. Kyllä minultakin puhdas järki löytyy sitä vaativissa asioissa - ettehän te voikaan tietenkään tietää, millaista elämää meillä eletään.

        Olette kaksinaismoralisteja, tunnustattepa tai ette. Kuka sanoo, mitä moraali ja eettisyys ovat? Älkää vain aloittako keskustelua maailman suurimmasta satukirjasta!

        "Miksi pitää himoja tyydyttää miesYSTÄVÄN kanssa?"
        >Kas kun himoillakin on kohde. Kyllä minä edelleenkin himoitsen omaa miestäni, mutta kun elämässäni olen kohdannut toisenkin miehen, jota kohtaan tunnen aivan yhtä vahvasti. Ehkä tilanteen johdosta joskus jopa enemmän, jolloin on parempi taltuttaa ne himonsa sen oikean kohteen kanssa - vaikka turha teille mitään on selittää, kun eri mieltä olette. Jatkakaa ihan rauhassa omaa rauhallista elämäänne - niin mekin jatkamme!


      • Kaksinainen
        Huh huh kirjoitti:

        Et varmasti sanoisi noin tosielämässä - sure about that. Älä tuomitse, kun et tunne.


      • 22 v onnellisesti naimisissa
        Kaksinainen kirjoitti:

        Anteeksi vain, kohdistan tunteeni mieluummin eläviin kohteisiin, kuin esineisiin...

        Miesystäväni on sitä mieltä, ettei hän koskaan olisi uskonut eksyvänsä minkäänlaiseen suhteeseen kenenkään varatun kanssa - etenkin ollessaan itse varattu. Hänkin on kuitenkin sitä mieltä, että tuli kohdattua "sielunkumppani", eikä ole mitään syytä peitota tunteitaan maan alle. Tällaista elämä on! Ehkä te toiset olette niin mustasukkaista ja omistavaa sakkia, ettette kestä sitä, jos joku toinen teidän puolisoitanne koskettaa. Minulle toiset ihmiset ovat aivan yhtä puhtaita kuin itse olen, enkä siis kammoa vierastakaan seuraa. Kyllä minultakin puhdas järki löytyy sitä vaativissa asioissa - ettehän te voikaan tietenkään tietää, millaista elämää meillä eletään.

        Olette kaksinaismoralisteja, tunnustattepa tai ette. Kuka sanoo, mitä moraali ja eettisyys ovat? Älkää vain aloittako keskustelua maailman suurimmasta satukirjasta!

        "Miksi pitää himoja tyydyttää miesYSTÄVÄN kanssa?"
        >Kas kun himoillakin on kohde. Kyllä minä edelleenkin himoitsen omaa miestäni, mutta kun elämässäni olen kohdannut toisenkin miehen, jota kohtaan tunnen aivan yhtä vahvasti. Ehkä tilanteen johdosta joskus jopa enemmän, jolloin on parempi taltuttaa ne himonsa sen oikean kohteen kanssa - vaikka turha teille mitään on selittää, kun eri mieltä olette. Jatkakaa ihan rauhassa omaa rauhallista elämäänne - niin mekin jatkamme!

        ".....Ehkä te toiset olette niin mustasukkaista ja omistavaa sakkia, ettette kestä sitä, jos joku toinen teidän puolisoitanne koskettaa. Minulle toiset ihmiset ovat aivan yhtä puhtaita kuin itse olen, enkä siis kammoa vierastakaan seuraa....."

        Oh-oia! Oletko ymmärtänyt alkunkaan, mista tässä ketjussa keskustellaan? Mikä oli pointti.

        Raudalangasta sitten väänettään. Juuri siitä, että sen "toisen oma" PITÄÄ kammoa, vaikka kuinka olisi saunassa pesty ja kattilassa keitetty.

        "...Kuka sanoo, mitä moraali ja eettisyys ovat?"
        Ei siihen tarvita mitään satukirjoja. Normaalijärki vaan käteen jos "leluja" ja puhdasta kättäsi (uh-uh) vieraksut.

        Ylimielisesti heittit: "...Elämä on helppoa ja mukavaa, kun sen sellaiseksi itselleen tekee!"
        Miksi siis on näin ".... minä olen surullinen siitä, etten voi noin vain ottaa valokuvia miesystävästäni ja laittaa niitä kotialbumiini - sellainen ei tule kyseeseenkään..."?

        Ilmeisesti sitten myös nämät väittämät eivät ole kotoisin ei mistään:
        "....puolisomme tietävät ja hyväksyvät tapailumme....".
        "... suhteellamme ei siis ole minkäänlaista rasitetta."
        Avaa silmät ja ole ihmiseksi!

        M.O.T.T. Sorry. Yrittin kyllä kovasti sua ymmärtää, mutta olet kakkonen, vaikka kuinka haluat musta valkoiseksi selittää. Ja miesystävästäsi olisi sopivampi käyttää "kakkosmies" tai "rakastaja" tms. sana.
        Ystävät ovat ystäviä, niin kuin sanoin.

        Miksi niin pitkiä selityksiä yksinkertaisista asioista? Olisit vaan kirjoittanut rehellisen ja lyhyen vastauksen "Ykkösmiehen" kysymykselle: "Aion jatkaa ....... enkä lopettaa....."


      • Saunapuhdas
        Kaksinainen kirjoitti:

        Et varmasti sanoisi noin tosielämässä - sure about that. Älä tuomitse, kun et tunne.

        "Ihan sama...
        Kirjoittanut: Kaksinainen 6.1.2005 klo 18.01
        .
        .
        .
        Minulle toiset ihmiset ovat aivan yhtä puhtaita kuin itse olen, enkä siis kammoa vierastakaan seuraa."


        kirjoitukset tässä ketjussa puhuvat puolestaan. Hän ei puhtaana ihmisenä kammoa vierastakaan mulkkua.


      • siisti mies
        Saunapuhdas kirjoitti:

        "Ihan sama...
        Kirjoittanut: Kaksinainen 6.1.2005 klo 18.01
        .
        .
        .
        Minulle toiset ihmiset ovat aivan yhtä puhtaita kuin itse olen, enkä siis kammoa vierastakaan seuraa."


        kirjoitukset tässä ketjussa puhuvat puolestaan. Hän ei puhtaana ihmisenä kammoa vierastakaan mulkkua.

        Siisti mies on aina siisti. Pesee mulkkunsa ennen nussimista ja jälkeen!


      • Kaksinainen
        22 v onnellisesti naimisissa kirjoitti:

        ".....Ehkä te toiset olette niin mustasukkaista ja omistavaa sakkia, ettette kestä sitä, jos joku toinen teidän puolisoitanne koskettaa. Minulle toiset ihmiset ovat aivan yhtä puhtaita kuin itse olen, enkä siis kammoa vierastakaan seuraa....."

        Oh-oia! Oletko ymmärtänyt alkunkaan, mista tässä ketjussa keskustellaan? Mikä oli pointti.

        Raudalangasta sitten väänettään. Juuri siitä, että sen "toisen oma" PITÄÄ kammoa, vaikka kuinka olisi saunassa pesty ja kattilassa keitetty.

        "...Kuka sanoo, mitä moraali ja eettisyys ovat?"
        Ei siihen tarvita mitään satukirjoja. Normaalijärki vaan käteen jos "leluja" ja puhdasta kättäsi (uh-uh) vieraksut.

        Ylimielisesti heittit: "...Elämä on helppoa ja mukavaa, kun sen sellaiseksi itselleen tekee!"
        Miksi siis on näin ".... minä olen surullinen siitä, etten voi noin vain ottaa valokuvia miesystävästäni ja laittaa niitä kotialbumiini - sellainen ei tule kyseeseenkään..."?

        Ilmeisesti sitten myös nämät väittämät eivät ole kotoisin ei mistään:
        "....puolisomme tietävät ja hyväksyvät tapailumme....".
        "... suhteellamme ei siis ole minkäänlaista rasitetta."
        Avaa silmät ja ole ihmiseksi!

        M.O.T.T. Sorry. Yrittin kyllä kovasti sua ymmärtää, mutta olet kakkonen, vaikka kuinka haluat musta valkoiseksi selittää. Ja miesystävästäsi olisi sopivampi käyttää "kakkosmies" tai "rakastaja" tms. sana.
        Ystävät ovat ystäviä, niin kuin sanoin.

        Miksi niin pitkiä selityksiä yksinkertaisista asioista? Olisit vaan kirjoittanut rehellisen ja lyhyen vastauksen "Ykkösmiehen" kysymykselle: "Aion jatkaa ....... enkä lopettaa....."

        Kyllä keskustelun avaaja selvästi osoitti pointtinsa - SINÄ sitä et ilmeisesti ole ymmärtänyt!

        MIKSI "toisen omaa" PITÄÄ KAMMOTA??? Kerro MIKSI??? En minä yritä tuolla kaduilla iskeä toisten aviomiehiä - tapasin miesystäväni ihan toisella tavalla. Tulemme aina olemaan ystäviä - onneksi puolisomme luottavat meihin, koska meidän ystävyytemme ei todellakaan ole aiheuttanut mitään negatiivista meidän elämäämme.

        Jännää sinänsä... Viestitätkö SINÄ kenties nimimerkilläsi, että olet onnellinen? Mitä onnellisuus sinulle on? Onko onnellisuutesi tae se, että vaikka maailmassa on miljardeja ihmisiä, saat pidettyä heistä vain YHDEN ihmisen huomion kohdennettuna vain SINUUN? Murtuuko maailmasi täysin, jos puolisosi joskus erehtyy mainitsemaan, että nauttii jonkun toisenkin seurasta??? Hän varmaankin jo tietää varoa sanomisiaan ja tekemisiään, kun on 22 vuoden kokemuksella oppinut pitämään turpansa kiinni ja kehonsa lukittuna. Näitä kotityrannejahan riittää. Niin kauan, kun puolisosi vain malttaa sanoa "Kyllä kulta.", pidät häntä maailman ihanimpana ihmisenä.... En välitä edes sääliä.


      • Kaksinainen
        siisti mies kirjoitti:

        Siisti mies on aina siisti. Pesee mulkkunsa ennen nussimista ja jälkeen!

        ...


      • Jonkun ystävä
        Kaksinainen kirjoitti:

        Kyllä keskustelun avaaja selvästi osoitti pointtinsa - SINÄ sitä et ilmeisesti ole ymmärtänyt!

        MIKSI "toisen omaa" PITÄÄ KAMMOTA??? Kerro MIKSI??? En minä yritä tuolla kaduilla iskeä toisten aviomiehiä - tapasin miesystäväni ihan toisella tavalla. Tulemme aina olemaan ystäviä - onneksi puolisomme luottavat meihin, koska meidän ystävyytemme ei todellakaan ole aiheuttanut mitään negatiivista meidän elämäämme.

        Jännää sinänsä... Viestitätkö SINÄ kenties nimimerkilläsi, että olet onnellinen? Mitä onnellisuus sinulle on? Onko onnellisuutesi tae se, että vaikka maailmassa on miljardeja ihmisiä, saat pidettyä heistä vain YHDEN ihmisen huomion kohdennettuna vain SINUUN? Murtuuko maailmasi täysin, jos puolisosi joskus erehtyy mainitsemaan, että nauttii jonkun toisenkin seurasta??? Hän varmaankin jo tietää varoa sanomisiaan ja tekemisiään, kun on 22 vuoden kokemuksella oppinut pitämään turpansa kiinni ja kehonsa lukittuna. Näitä kotityrannejahan riittää. Niin kauan, kun puolisosi vain malttaa sanoa "Kyllä kulta.", pidät häntä maailman ihanimpana ihmisenä.... En välitä edes sääliä.

        taikka pillun avaaminen hänelle ovat kaksi eri asiaa. Sinä harrastat jälkimmäistä.

        Meneekö käsitteet sekaisin?


      • 22 v onnellisesti naimisissa
        Kaksinainen kirjoitti:

        Kyllä keskustelun avaaja selvästi osoitti pointtinsa - SINÄ sitä et ilmeisesti ole ymmärtänyt!

        MIKSI "toisen omaa" PITÄÄ KAMMOTA??? Kerro MIKSI??? En minä yritä tuolla kaduilla iskeä toisten aviomiehiä - tapasin miesystäväni ihan toisella tavalla. Tulemme aina olemaan ystäviä - onneksi puolisomme luottavat meihin, koska meidän ystävyytemme ei todellakaan ole aiheuttanut mitään negatiivista meidän elämäämme.

        Jännää sinänsä... Viestitätkö SINÄ kenties nimimerkilläsi, että olet onnellinen? Mitä onnellisuus sinulle on? Onko onnellisuutesi tae se, että vaikka maailmassa on miljardeja ihmisiä, saat pidettyä heistä vain YHDEN ihmisen huomion kohdennettuna vain SINUUN? Murtuuko maailmasi täysin, jos puolisosi joskus erehtyy mainitsemaan, että nauttii jonkun toisenkin seurasta??? Hän varmaankin jo tietää varoa sanomisiaan ja tekemisiään, kun on 22 vuoden kokemuksella oppinut pitämään turpansa kiinni ja kehonsa lukittuna. Näitä kotityrannejahan riittää. Niin kauan, kun puolisosi vain malttaa sanoa "Kyllä kulta.", pidät häntä maailman ihanimpana ihmisenä.... En välitä edes sääliä.

        .....kertausta sulle vaan, kun NIIN vaivalla menevät elämän tosiasiat jakeluun.
        No oikea ja täsmällinen vastaus itseasiassa sulle tulikin - toivottavasti sulle paremmin ymmärettävillä sanoilla -nickilla "jonkun ystävä". EHKÄ nyt menee perille, mistä mäkin olen pitkiä toveja kirjoittanut.

        No yrittän vielä sun "ykkösmiehen" ja miesYSTÄVÄSI "ykkösnaisen" takia (teilläpäin ne termit ovat oudosti mennyt vaan sekaisin ja siksi ymmärän, ettet tajua helppojakin asioida) seuraavalla kopioinilla: ".....Ylimielisesti heittit: "...Elämä on helppoa ja mukavaa, kun sen sellaiseksi itselleen tekee!"
        Miksi siis on näin ".... minä olen surullinen siitä, etten voi noin vain ottaa valokuvia miesystävästäni ja laittaa niitä kotialbumiini - sellainen ei tule kyseeseenkään..."?...."
        Meidän valokuva-albomissa on niin minun kuin mieheni nais ja miespuolisia YSTÄVIÄ. Siis YSTÄVIÄ! Ja niitä rakastaija yksinkertaisesti emme tarvi. Yhdessä Miehessä/Naisesa voi joskus olla niin se ystävä kun myös rakastaja (ja paljon muutakin!). Siitä olenkin onnellinen. Onko se jotenkin ylivoimaista tajuta? Näinkin voi olla.

        Ja nopeasti tähän loppuun, ettet taas tulisi selvännäkijältä omia näkemyksiä lisää. On meillä mukava tuttujen/ystävien piiri molemilla ja emme todella istu vaan kahdestaan silmiin katsoeen ja kehot lukituna (oot hauska!)takkatulen valossa sanomassa toinentoisille "Kyllä kulta!"

        Pieni vinkki: et todella ole selvännäkijä!


    • Sillä

      se ukkomies sanoo, että olen hänelle se Ykkönen, aina pannessaan mua pitkään ja hitaasti.

      • voi.

        lopettaa tästä ketjusta. kiitos.


      • 54-vuotias
        voi. kirjoitti:

        lopettaa tästä ketjusta. kiitos.

        nainen, että se teiniprovosta.Ja totta mitä sanoin, olen hänen ykkösensä.


      • 54vuotias
        voi. kirjoitti:

        lopettaa tästä ketjusta. kiitos.

        nainen, että se teiniprovosta.Ja totta mitä sanoin, olen hänen ykkösensä.


      • panomies

        Mulla on vaimon lisäksi kolme panopuuta. Kaksi on aviossa, yksi eronnut eli siis vapaa.

        Ja hienosti on mennyt kaikkien kanssa. Tosi kliffasti. Kaikki tykkää.

        Nyt on vaan pieni probleemi. Olen yhen noista rouvista tytärtä, tosi vetävänoloista 17-vuotiasta vaaleaverikköä, pari kertaa vetäissyt, ja nyt se sanoo olevansa paksuna mulle. Väittää ettei oo muuta mahdollisuuttakaan.

        Mitähän pitäisi tehdä? Ohoh ...


      • Arkipsykologiaa

        kakkosta pienen hetken apinan raivolla, niin siinä velatkin saattavat tuntua saatavilta. Siemensyöksyn jälkeen ajatukset palaavat jälleen normaaliin ja kakkonen saa ajatuksissa oman paikkansa...


      • Psykoa
        Arkipsykologiaa kirjoitti:

        kakkosta pienen hetken apinan raivolla, niin siinä velatkin saattavat tuntua saatavilta. Siemensyöksyn jälkeen ajatukset palaavat jälleen normaaliin ja kakkonen saa ajatuksissa oman paikkansa...

        Miksi se ei miehellä tunnu samalta kun se painaa sitä ykköstä? Ei tarvis silloin painaa sitä kakkosta.


    • tipu

      Olen tuntenut monia pareja joilla muka on "rakkaus avioliitto". Joskus itsekkin uskonut siihen. Vuosien jälkeen kun näiden parien puolisot ovat menneet manan majoille olen kuullut juttuja näistä niin onnellisista "rakkaus avioliitoista joko toisen aviopuolison kertomana tai jonkun sukulaisen. Esiin on pulpahtanut niin naapurin rouvan kanssa tehtyjä ja kiistettyjä lapsia, jopa anopin kanssa salaa naimiseen,paljon irtosuhteita muiden naisten kanssa. Ei tämä aika ole sen kummoisempi pettämisen kannalta, enne se asia pyyhittiin maton alle ja annettiin olla siellä visusti, on jopa ostettu omalle vaimolle hieno turkki että hän pitäisi suunsa kiinni ja unohtaisi koko jutun. Nykyaikana sanotaan asiat reilusti mitään salaamatta. Suosittelen näille suunpieksäjille tutkailemaan ensin omat kynnykset ennenkuin menette vierailulle.

      • Ykkösmies

        kysymys?


      • tipu
        Ykkösmies kirjoitti:

        kysymys?

        Ymmärsin kyllä kysymyksen mutta ihmettelen mikä sinä olet tällaista asiaa toisilta kysymään. Halusin tuoda julki ettei rakkaus avioliitot ole niin onnellisia kuin hehkutit, kyllä niissäkin tapahtuu mutta "kulissien takana. Tarkista sinäkin oman sukusi taustat ja tule sitten vasta kyselemään toisilta ykkös tai kakkos naisena olemisesta. Ettei vain kysymykseen liittyisi lapsuuden traumaa.


      • Ykkösmies
        tipu kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä kysymyksen mutta ihmettelen mikä sinä olet tällaista asiaa toisilta kysymään. Halusin tuoda julki ettei rakkaus avioliitot ole niin onnellisia kuin hehkutit, kyllä niissäkin tapahtuu mutta "kulissien takana. Tarkista sinäkin oman sukusi taustat ja tule sitten vasta kyselemään toisilta ykkös tai kakkos naisena olemisesta. Ettei vain kysymykseen liittyisi lapsuuden traumaa.

        "Ettei vain kysymykseen liittyisi lapsuuden traumaa."

        Pieleen meni arvaus.

        "Ymmärsin kyllä kysymyksen mutta ihmettelen mikä sinä olet tällaista asiaa toisilta kysymään."

        Monenlaisia avauksia näillä palstoilla tehdään. Tämä yksi muiden joukossa.


      • tipu vaan
        Ykkösmies kirjoitti:

        "Ettei vain kysymykseen liittyisi lapsuuden traumaa."

        Pieleen meni arvaus.

        "Ymmärsin kyllä kysymyksen mutta ihmettelen mikä sinä olet tällaista asiaa toisilta kysymään."

        Monenlaisia avauksia näillä palstoilla tehdään. Tämä yksi muiden joukossa.

        Vaikka kuinka rakastat olla ykkösmies niin ei se sinultakaan nuo arvaukset mene nappiin. Eikä se ollut avaus, minä tein sinulle kysymyksen.


      • Ykkösmies
        tipu vaan kirjoitti:

        Vaikka kuinka rakastat olla ykkösmies niin ei se sinultakaan nuo arvaukset mene nappiin. Eikä se ollut avaus, minä tein sinulle kysymyksen.

        "Eikä se ollut avaus, minä tein sinulle kysymyksen."

        Seuraavasta sinun kirjoittamasta virkkeestä puuttuu kysymysmerkki, joten se ei ollut kysymys vaan sinun oma arvelu tilanteesta.

        "kakkosnainen
        Kirjoittanut: tipu 5.1.2005 klo 10.47
        .
        .
        .
        Ettei vain kysymykseen liittyisi lapsuuden traumaa."


      • 22 v onnellisesti naimisissa.
        Ykkösmies kirjoitti:

        "Ettei vain kysymykseen liittyisi lapsuuden traumaa."

        Pieleen meni arvaus.

        "Ymmärsin kyllä kysymyksen mutta ihmettelen mikä sinä olet tällaista asiaa toisilta kysymään."

        Monenlaisia avauksia näillä palstoilla tehdään. Tämä yksi muiden joukossa.

        Todella! :)


      • Ykkösmies
        22 v onnellisesti naimisissa. kirjoitti:

        Todella! :)

        parastaan, mutta täytyy yrittää pärjäillä heidän kanssaan. Kyllä tämä tästä. :))


      • isokoo
        Ykkösmies kirjoitti:

        parastaan, mutta täytyy yrittää pärjäillä heidän kanssaan. Kyllä tämä tästä. :))

        Täällä panee ykköset ja kakkoset niin vimmatusti, antakaa ko määki panen hiukan välillä ... kuka tulee ...


      • TIPU
        Ykkösmies kirjoitti:

        "Eikä se ollut avaus, minä tein sinulle kysymyksen."

        Seuraavasta sinun kirjoittamasta virkkeestä puuttuu kysymysmerkki, joten se ei ollut kysymys vaan sinun oma arvelu tilanteesta.

        "kakkosnainen
        Kirjoittanut: tipu 5.1.2005 klo 10.47
        .
        .
        .
        Ettei vain kysymykseen liittyisi lapsuuden traumaa."

        Kysyn sinulta nyt miksi kyselet tuollaisia muilta.??????????????????????????????????????????????. Oliko tarpeeksi kysymysmerkkejä.


      • Ykkösmies
        TIPU kirjoitti:

        Kysyn sinulta nyt miksi kyselet tuollaisia muilta.??????????????????????????????????????????????. Oliko tarpeeksi kysymysmerkkejä.

        ja hermostut? Rauhallista ajatusten vaihtoa tässä vaan.


      • örkki
        TIPU kirjoitti:

        Kysyn sinulta nyt miksi kyselet tuollaisia muilta.??????????????????????????????????????????????. Oliko tarpeeksi kysymysmerkkejä.

        Leikitääks sitä Varpunen jouluaamuna:

        Tuu, ota siemen multa ...


      • kolmosex
        Ykkösmies kirjoitti:

        parastaan, mutta täytyy yrittää pärjäillä heidän kanssaan. Kyllä tämä tästä. :))

        Nyt voin joustaa vaikka kolmosex, kun vain saan nusasta!


      • Nimetön
        kolmosex kirjoitti:

        Nyt voin joustaa vaikka kolmosex, kun vain saan nusasta!

        Panen vielä pykälää paremmaksi:

        Mulle kelpaa vaikka IV A !


      • tipu
        Ykkösmies kirjoitti:

        ja hermostut? Rauhallista ajatusten vaihtoa tässä vaan.

        En huuda, kirjoitin vain suuremmalla tekstillä että näet paremmin, mutta turha toivo, ethän edes vastannut.


      • tipu
        örkki kirjoitti:

        Leikitääks sitä Varpunen jouluaamuna:

        Tuu, ota siemen multa ...

        Pidä vaan örkki kuppaset siemenes,tuleeko sulta vielä siemeniä vai pöllähtääkö tuhkaa.


      • kohta ex
        22 v onnellisesti naimisissa. kirjoitti:

        Todella! :)

        Olen lukenut näitä palstoja, oma avioero kohta vireillä miehen pettämisen vuoksi.
        Sitä minä ihmettelen 22 vuotta onn.... ja ykkösmies, et jos teillä on asiat hyvin, niin miksi te luette näitä uskottomuuspalstoja tai ylipäätänsä kirjoittelette tänne? Haetteko te jonkinlaista vastausta omiin kriiseihin vaikka esitätte muuta? siltä se vähän vaikuttaa.


      • Örkki
        tipu kirjoitti:

        Pidä vaan örkki kuppaset siemenes,tuleeko sulta vielä siemeniä vai pöllähtääkö tuhkaa.

        http://www.mahtisonni.net/index.php?edkuvaID=3773&kuvaID=3771&arvosana=10&edarvosana=10&key_form=1676232&tila=arv


        Katopa kulti hiukan tuolta! Voit parantaa mielipidettäsi! Kuva puhuu puolestansa.

        Pienen pirtin portailla oli Örkki-kulta:
        tule, tipusein, riemulla ota siemen multa!
        ... tule tänne riemulla ota siemen multa!

        Örkin luo nyt riemuiten liihotti tipukulta:
        kiitollisna siemenen otan kyllä sulta.
        ... kiitollisna siemenen otan kyllä sulta!

        Siemenen pienoisen, jonka otti tipukulta ...


      • örkki
        Örkki kirjoitti:

        http://www.mahtisonni.net/index.php?edkuvaID=3773&kuvaID=3771&arvosana=10&edarvosana=10&key_form=1676232&tila=arv


        Katopa kulti hiukan tuolta! Voit parantaa mielipidettäsi! Kuva puhuu puolestansa.

        Pienen pirtin portailla oli Örkki-kulta:
        tule, tipusein, riemulla ota siemen multa!
        ... tule tänne riemulla ota siemen multa!

        Örkin luo nyt riemuiten liihotti tipukulta:
        kiitollisna siemenen otan kyllä sulta.
        ... kiitollisna siemenen otan kyllä sulta!

        Siemenen pienoisen, jonka otti tipukulta ...

        http://www.mahtisonni.net/index.php?edkuvaID=3762&kuvaID=3761&arvosana=10&edarvosana=10&key_form=6063942&tila=arv


      • Surffari
        kohta ex kirjoitti:

        Olen lukenut näitä palstoja, oma avioero kohta vireillä miehen pettämisen vuoksi.
        Sitä minä ihmettelen 22 vuotta onn.... ja ykkösmies, et jos teillä on asiat hyvin, niin miksi te luette näitä uskottomuuspalstoja tai ylipäätänsä kirjoittelette tänne? Haetteko te jonkinlaista vastausta omiin kriiseihin vaikka esitätte muuta? siltä se vähän vaikuttaa.

        surffailee näitä Suomi24:n palstoja ja kirjoittelee sinne sun tänne.


      • tipu
        Örkki kirjoitti:

        http://www.mahtisonni.net/index.php?edkuvaID=3773&kuvaID=3771&arvosana=10&edarvosana=10&key_form=1676232&tila=arv


        Katopa kulti hiukan tuolta! Voit parantaa mielipidettäsi! Kuva puhuu puolestansa.

        Pienen pirtin portailla oli Örkki-kulta:
        tule, tipusein, riemulla ota siemen multa!
        ... tule tänne riemulla ota siemen multa!

        Örkin luo nyt riemuiten liihotti tipukulta:
        kiitollisna siemenen otan kyllä sulta.
        ... kiitollisna siemenen otan kyllä sulta!

        Siemenen pienoisen, jonka otti tipukulta ...

        Örkki hei sain kesällä paljon isompaa kuin tuo tuppikulli oli.


      • örkki
        tipu kirjoitti:

        Örkki hei sain kesällä paljon isompaa kuin tuo tuppikulli oli.

        Oli munkin kesällä vaaksan verran pitempi, kylmä kato kutistaa hiukan. Mutta ei sitä juur käytännössä sitte huomaa. Tuu, niin kokkeillaan häntä ...

        tipun oma örkki


      • 22 v onnellisesti naimisissa
        kohta ex kirjoitti:

        Olen lukenut näitä palstoja, oma avioero kohta vireillä miehen pettämisen vuoksi.
        Sitä minä ihmettelen 22 vuotta onn.... ja ykkösmies, et jos teillä on asiat hyvin, niin miksi te luette näitä uskottomuuspalstoja tai ylipäätänsä kirjoittelette tänne? Haetteko te jonkinlaista vastausta omiin kriiseihin vaikka esitätte muuta? siltä se vähän vaikuttaa.

        ... kysymyksiäsi ja päättelmäsi. Itse kysyt, itse vastaat!?
        Luen minä erilaisia kirjoja(kin), katson erityyppisiä elokuvia(kin),keskustelen ihmisten kanssa erilaisilla teemoilla(kin) jne.
        Tosielämä on vaan näistä kaikista monta kerta ihmeellisempi!!! Nämät palstat sen todistavat.
        Täällä voi aistia, mitä todellisuudessa ympärillämme tapahtuu. Voi ymmärtää maailmanmenoa paremmin arjessa.
        Fiksu ihminen opi toisten töppäyksistä - ei kaikkea tarvitse kokea aina itse.
        Niiten palstojen avulla en luulee vahingossakaan, että se onni, mikä minulla on, on itsestäänselvyys.

        Miksi kirjoittelen? Kun en paini itse sentyyppisten ongelmien kanssa, voin objektiivisemmin ja katkeroitumattomana jotain jopa oivaltakin. N.s.sivusta näe parhaiteen! Ja on mulla jo yli 22v kokemustakin parisuhteesta. Ja voihan ihan vaan olla kiinnostunut erilaisista asioista. En menisi neuvomaan esim.perhoskalastaja harrastuksissaan, mut voinhan minä mielenkiinnosta siitä lukea, kysyä. Vai?

        En usko, et sinäkään luet vaan avioeroja koskevia
        juttuja. Toivottavasti olen siinä oikeassa.


      • tipu
        örkki kirjoitti:

        Oli munkin kesällä vaaksan verran pitempi, kylmä kato kutistaa hiukan. Mutta ei sitä juur käytännössä sitte huomaa. Tuu, niin kokkeillaan häntä ...

        tipun oma örkki

        Toi oli huonoin seltys minkä olen kuullut aikoihin. Minne se ykkösmies lujahti hienoine kuysymyksineen, meni varmaan tsekkaan omaa taustaansa että varmaan on isänsä poika.


      • örkki
        tipu kirjoitti:

        Toi oli huonoin seltys minkä olen kuullut aikoihin. Minne se ykkösmies lujahti hienoine kuysymyksineen, meni varmaan tsekkaan omaa taustaansa että varmaan on isänsä poika.

        Veinkö jauhot suustasi ja luun kurkustasi ... vai ... Olet niin ihana! Tipusein!


      • örkki vaa
        tipu kirjoitti:

        Toi oli huonoin seltys minkä olen kuullut aikoihin. Minne se ykkösmies lujahti hienoine kuysymyksineen, meni varmaan tsekkaan omaa taustaansa että varmaan on isänsä poika.

        Mää oon mustis tolle ykkösmiähelle. Sääki tipunen oot vaan ruvennu sille sirkuttelleen, ekkä vastaa yhtään mun lemmenlurituksiin. Saamarin ämmät, ootte vaan joutunnu noitten ykkösmiästen lumoon, vaikk me örkikki niin mialuusti pantas teittii kumoon!

        Emmä sulle oikeesti antaska, ainaska enää ...


      • örkki
        örkki vaa kirjoitti:

        Mää oon mustis tolle ykkösmiähelle. Sääki tipunen oot vaan ruvennu sille sirkuttelleen, ekkä vastaa yhtään mun lemmenlurituksiin. Saamarin ämmät, ootte vaan joutunnu noitten ykkösmiästen lumoon, vaikk me örkikki niin mialuusti pantas teittii kumoon!

        Emmä sulle oikeesti antaska, ainaska enää ...

        Yön yli fundeerattuani - ns. Väyryset otettuani - paransin mielipidettäni: olen valmis antamaan sinulle, ihana tipusein!

        örkkisi


      • tipu
        örkki kirjoitti:

        Yön yli fundeerattuani - ns. Väyryset otettuani - paransin mielipidettäni: olen valmis antamaan sinulle, ihana tipusein!

        örkkisi

        Et kai sä vaan ole yhtä munaton mies kuin tuo ykkösmies jolta akka karannut paremman miehen mukaan ja nyt se itkee täällä pahaa oloaan, minä en nimittäin siedä itkeviä miehiä.


      • örkki
        tipu kirjoitti:

        Et kai sä vaan ole yhtä munaton mies kuin tuo ykkösmies jolta akka karannut paremman miehen mukaan ja nyt se itkee täällä pahaa oloaan, minä en nimittäin siedä itkeviä miehiä.

        Oon sulle munani jo näyttäny. Ja sinä inspiroit kaluni vielä oikein XXXL-kokoon, jotta älä huolehdi.

        Luulen, jotta voimme todeta aktin jälkeen, jotta:

        tyttö oli läpeensä tyytyväinen ja kundi suorastaan ylpeä!

        Kuvittele!


      • tipu
        örkki kirjoitti:

        Oon sulle munani jo näyttäny. Ja sinä inspiroit kaluni vielä oikein XXXL-kokoon, jotta älä huolehdi.

        Luulen, jotta voimme todeta aktin jälkeen, jotta:

        tyttö oli läpeensä tyytyväinen ja kundi suorastaan ylpeä!

        Kuvittele!

        Nyt sinä minulta yö unet veit, että oikein xxxl- koko, sinut pitäs viedä laihialle sonniksi.


      • tipu
        örkki kirjoitti:

        Oon sulle munani jo näyttäny. Ja sinä inspiroit kaluni vielä oikein XXXL-kokoon, jotta älä huolehdi.

        Luulen, jotta voimme todeta aktin jälkeen, jotta:

        tyttö oli läpeensä tyytyväinen ja kundi suorastaan ylpeä!

        Kuvittele!

        Nyt sinä minun yö unet veit, että xxxl koko, sinut pitäs viedä laihialle sonniksi.


    • äiskä..

      Useimpien (ilmeisesti kaikkien?) miesten mielestä, nainen haluaa miehen. Se on jotenkin iskostunut hyvin syvälle miehisiin mieliin.

      Minä olen ollut yh aivan nuorimmaiseni vauvaiästä asti. Kun on huomannut sen, että kaiken on jaksanut, eikä se (elämä) edes hassumpaa ollutkaan vaikkakin raskasta kun lapset olivat pieniä, ei ensimmäisenä tule mieleen yhteenmuutto jonkun miehen kanssa. Sitä on pessyt pyykkiä, keittänyt perunoita, pyhkinyt pöntön reunoja jo ihan tarpeeksi lasten vuoksi. Minä ainakin haaveilen helposta elämästä, eli siitä ettei tarvitse kenenkään jälkiä enää korjailla eikä ketään "syöttää". Voi kuulostaa lapselliselta, mutta tämän ymmärtää vain nainen tai sitten joku aidosti yh-isä. Sitä kaipaa rauhaa.

      Yritän tässä selittää sitä, että aikuinen nainen ei välttämättä edes halua enää perinteistä parisuhdetta. Tietysti ensimmäisenä tulee mieleen se, ettei halua järkyttää lastensa rauhaa. Mutta ei se (avio-/avoliitto) muutenkaan miltään yksipuolisen paratiisimaiselta vaihtoehdolta vaikuta. Kun on päässyt tähän pisteeseen, eli lapset jo hyvässä iässä, tässä vapaudessakin on puolensa.

      Seksitarpeet ovat kumminkin yhtä olennaiset kuin muutkin inhimilliset tarpeet. Siksi minä olen ihan harkiten "käyttänyt" ukkomiestä. Oikeastaan kahtakin, mutta en yhtä aikaa ; ). Huora....mitä se minua liikuttaa, mitä joku räkäaivoinen ämmänretale tai ukonketale pienessä päässään jauhaa. Tämä on minun elämä.

      Elämänilo on kaikkein tärkeintä. Seksi on oivallinen keino sen ylläpitämisessä.

      • Reiska

        Kuvitellaan tilanne, että olisit parisuhteessa. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku yh-äiti käyttäisi miestäsi?


      • äiskä..
        Reiska kirjoitti:

        Kuvitellaan tilanne, että olisit parisuhteessa. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku yh-äiti käyttäisi miestäsi?

        uskoakseni olisin sen verran viisas, että ajattelisin lähinnä sitä ukkoani ja itseäni. En minä niin torveloita miehiä viitsi ns. käyttää, jotka eivät sitä harkiten tekisi, eli heillä on siihen ilmeinen syy.

        Sitäpaitsi minulla ei ole muita paheita kuin nämä miehet : )


      • Herää ajattelemaan

        Tässä näkyy ilmi selvästi erittäin vanha ja viisas sanonta eli totuus: Huoruus tekee ihmisen tunnottomaksi. Herodeksen huora käski tyttärensä sanoa Herodekselle että tuo Johannes kastajan pää. Tälläinen oli tuon Herodeksen huoran sisäinen luonto tappo ei tuntunut ollenkaan pahalta teolta. Tässäkään tapauksessa ei naisen tunto ollenkaan sano mitään että toisen vaimon miehen kanssa huoraaminen ei ole luvallista. Toisen vaimon tunteet eivät hetkauta yhtään mitään häpeä jos osaat.


    • n_25

      kysymys toisenlaiselta kantilta? Kysymys pettäville ukkomiehille. Aiotko jatkaa pettäjänä myös tänä vuonna vai teetkö uudenvuoden lupauksen, että lopetat vieraiden naisten panemisen?

      Minkätakia kaikesta syytetään aina naisia? Minulla on esimerkiksi ollut seksisuhde miehen kanssa, jolla ei ollut sormusta eikä kuulemma ollut varattu. Lopulta näin hänet sormuksen kanssa enkä enää pitänyt yhteyttä. Olenko minäkin huora toisen naisen "oman" ottaja ja panopuu? Mielestäni en.

      Se pettävä osapuoli tekee päätöksen pettämisestä. Ja ketään ei voi viedä eikä kahden ihmisen väliin voi tulla, jos siinä ei ole ihmisen mentävää väliä.

      Ällöttävää kaksinaismoralismia. Eivät naiset ole miesten seksuaalisuuden vartijoita. Kyllä miesten täytyy tehdä se ihan itse.

    • Vastaa

      Provoviestiin! Jos kakkosnainen onkin ykkönen!

      • Nainen

        Sitten sinä et ole mies isolla M-llä. Yksinkertaista.


      • Miäs isolla M:llä!
        Nainen kirjoitti:

        Sitten sinä et ole mies isolla M-llä. Yksinkertaista.

        Ja K:lla! Tuu suomi-chattiin osastolle "Bileet"!


    • Havukka-aho

      Kakkonen haluaisi ykköseksi, mutta saattaapi tipahtaa tietämättään kolmoseksi. Silti mielessä kakkosella ainoastaan seksi.

    • HAH HAH

      ikävä kyllä näin on.olet niin huono panopuu että miehesi on pakko turvautua minuun,sexyyn naiseen,jonka kanssa voi edes SIITÄ nauttia.
      et ole ainoa ja turhaa vingut täällä..

      • Ykkösmies

        Olen sittenkin mies.

        Itse tiedät parhaiten, mikä sinut on katkeroittanut.


      • kunnon panomies
        Ykkösmies kirjoitti:

        Olen sittenkin mies.

        Itse tiedät parhaiten, mikä sinut on katkeroittanut.

        Ykkö sexi,
        kakko sexi,
        kolmo sexi,
        sexi, sexi,
        kon emme muutakaan kexi!

        Sexiä on soma kexiä,
        trallallaa, trallallaa ...


      • tipu
        Ykkösmies kirjoitti:

        Olen sittenkin mies.

        Itse tiedät parhaiten, mikä sinut on katkeroittanut.

        Millä todistat olevasi mies, silläkös että tykkäät tonkia toisten tunkoita, pane hei hame päälle. Minä muuten olen ollut naimisissa saman miehen kanssa jo 18 vuotta, aina ei ole ollut helppoa mutta vieraisiin en ole vielä lähtenyt. En kuitenkaan tuomitse muita jotka niin tekevät, me eletään vain kerran ja minä ainaskin annan kaikkien kukkien kukkia vaikka joku tulisi ja veisi mieheni. Kangas ei koskaan saa olla yhden langan varassa.


      • Ykkösmies
        tipu kirjoitti:

        Millä todistat olevasi mies, silläkös että tykkäät tonkia toisten tunkoita, pane hei hame päälle. Minä muuten olen ollut naimisissa saman miehen kanssa jo 18 vuotta, aina ei ole ollut helppoa mutta vieraisiin en ole vielä lähtenyt. En kuitenkaan tuomitse muita jotka niin tekevät, me eletään vain kerran ja minä ainaskin annan kaikkien kukkien kukkia vaikka joku tulisi ja veisi mieheni. Kangas ei koskaan saa olla yhden langan varassa.

        tekstiä. Kuten kaikki muutkin viestisi tässä ketjussa. Siksi en ole niihin vastannut pyynnöistäsi huolimatta. :))


      • tipu
        Ykkösmies kirjoitti:

        tekstiä. Kuten kaikki muutkin viestisi tässä ketjussa. Siksi en ole niihin vastannut pyynnöistäsi huolimatta. :))

        Taisi mennä niin sanotusti jauhot suuhun, et osaa jatkaa surkeaa ketjuasi.


    • kakkonen

      ...miehen joka pettää "ykkös naistaan" pitäis tehdä sellanen uuden vuoden lupaus et lopettaa soutamasta kahden naisen välillä?
      Mut mietin vaan et kuinka ykkönen se "ykkönen" on sille miehelle jos pitää seksiä etsiä viellä suhteen ulkopuolelta.

    • Katy

      ..pysyisi ykkösämmänä, jos kuvioissa on kakkosämmiä.. Luulempa että suurin syy on äijässä ja se löytää kyllä uuden jonka kanssa pettää.. HERÄÄ!!!!

    • Ex-kakkonen

      Olen tehnyt lupauksen, etten levitä jalkojani enää kenellekään varatulle miehelle. Vain ja ainoastaan omalle aviomiehelleni. Ja tämä lupaus pitää!

      • mikähäkä

        On tää jo sellasta kyytiä, jotta on pakko panna jo kolmosta silmään!


    • Lissu

      Onko pääteltävä että varatut miehet on ihan tahdottomia vätyksiä, jotka heti lankeavat vieraisiin naisiin, jos vain joku heille erehtyy antamaan? Omaa päätöksentekokykyä ukkomiehillä ei ole ollenkaan? Heheh, sitten ymmärrän miten tämän palstan toisia naisia huorittelevät ämmät ovat päässeet naimisiin!

      Uskokaa nyt rouvat että vieraissa käyvä mies saa siltä toiselta naiselta jotain mitä teiltä ei saa. Jos suhde on jatkuva, teidän miehenne täytyy suorastaan tykätä tästä tyttöystävästään, joka voi siis olla vaikka kuinka kiva tyyppi. Vai luuletteko että teidän miehenne viihtyvät kenen hyvänsä seurassa? Mitä sellainen kertoisi teistä itsestänne?

      Mies tekee aika monta tietoista valintaa, ennekuin kikkeli on sisällä vieraassa naisessa. Kukaan nainen ei voi tehdä näitä päätöksiä miehen puolesta, vaan mies päättää itse onko uskollinen vai uskoton. Jos vapaa nainen antaa ukkomiehelle, nainen voi olla tyhmä, muttei koskaan moraaliton.

      • luomakunnan kruunu

        Mies on luomakunnan kruunu ja viisas! Senhän tiedämme.

        Ja hellämielinen. Heltyy tarvittaessa uhrautumaan ja antamaan patukkaa puutteessa olevalle.

        Mies on hieno! Olkaa naiset kiitollisia ja muistakaa aina kiittää, kun onnistutte saamaan!


      • filosohvi

        Itsestäsi kerroit kaiken!


    • Tommy

      Lueskelin näitä viestejä, väkisinkin irtosi pieni hymy.Tosiasiassa aika harva jaksaa koko elämänsä ajan olla vaan saman muijan kanssa vaan välillä tekee mieli maistella myös vieraita pilluja, se kuuluu ihmisluontoon ei siinä mitään. Aika naiivia ajatella muuta.

      • Jooo

        Kyllä varmasti näin on. Ja veikkaanpa että Ykkösmieskin sitä salaa mielessään halajaa, mutta kerää pisteitä esittämällä yksiavioista.


      • Timmy

        Niinpä. Varsinkin jos oma nainen ei välitä mitään ulkomuodostaan. Luullaan, että alkuaikojen suloilla ja ansioilla saadaan mies pidettyä. Ei,ei,ei. Väärin.Kehdataan vieläpä ihmetellä kuinka mies vieraita katselee. Katsokaas naiset peiliin ja relatkaa joskus. Ei pyykkivuori ja pölypallot miestä kotoa aja, niistä nalkuttava vaimo kylläkin.


      • vaimo

        Kyllä sitä naisenakin ajattelen noin. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että mieheni jotenkin huono tai parisuhde sökönä.

        Siksi ihmettelen, miksi "kakkosilla" on niin mieletön into vakuutella suhteen huonoutta tai vaimon rupsahtamista jne. Kenellekän vakuuttelut on tarkoitettu?!


      • Ykkösmies
        Jooo kirjoitti:

        Kyllä varmasti näin on. Ja veikkaanpa että Ykkösmieskin sitä salaa mielessään halajaa, mutta kerää pisteitä esittämällä yksiavioista.

        voit toki arvailla. :))


      • jjjj
        Timmy kirjoitti:

        Niinpä. Varsinkin jos oma nainen ei välitä mitään ulkomuodostaan. Luullaan, että alkuaikojen suloilla ja ansioilla saadaan mies pidettyä. Ei,ei,ei. Väärin.Kehdataan vieläpä ihmetellä kuinka mies vieraita katselee. Katsokaas naiset peiliin ja relatkaa joskus. Ei pyykkivuori ja pölypallot miestä kotoa aja, niistä nalkuttava vaimo kylläkin.

        Miksi pyykkivuoret ja pölypallerot mies jättää naisen hoidettavaksi ja menee bylsimään vierasta muijaa. Kyllä kuule aika äkkiä lähtisin ettimään vierasta patukkaa jos ois noin typerä äijä. Onneksi ei oo, vaan mies joka tekee tasa-arvoisesti kotitöitä, eikä täällä talossa ole nalkutettu paljon paskaakaan. Tasa-arvo=paras nalkutuksen estäjä. Vittu mitä kääpiä tälläkin palstalla käy ujeltamassa, siivotkaa sontaperseet omat sotkunne nii ei tartte kenenkään valittaa. Mut sittepähän alkais sontaperseen valitus, hih hih:)
        Pahimpia nalkuttajia ovat laiskat miehet, nähty on. Katso sinne peiliiiiinnnn.


      • Miss
        Jooo kirjoitti:

        Kyllä varmasti näin on. Ja veikkaanpa että Ykkösmieskin sitä salaa mielessään halajaa, mutta kerää pisteitä esittämällä yksiavioista.

        Se raukka on varmaan piirittänyt jotakin naista ja joku toinen mies on sen pokannut. Siksi se raukka purkaa tänne katkeraa vuodatustaan. Nyyh....


      • Ykkösmies
        Miss kirjoitti:

        Se raukka on varmaan piirittänyt jotakin naista ja joku toinen mies on sen pokannut. Siksi se raukka purkaa tänne katkeraa vuodatustaan. Nyyh....

        Pieleen meni arvaus. :))


      • tipu ei kakkosnainen
        Ykkösmies kirjoitti:

        Pieleen meni arvaus. :))

        En edelleenkään ole kenenkään kakkonen, aviomieheni ei pitäisi sellaisesta että minua kutsutaan kenekään kakkoseksi.


      • voi voi
        vaimo kirjoitti:

        Kyllä sitä naisenakin ajattelen noin. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että mieheni jotenkin huono tai parisuhde sökönä.

        Siksi ihmettelen, miksi "kakkosilla" on niin mieletön into vakuutella suhteen huonoutta tai vaimon rupsahtamista jne. Kenellekän vakuuttelut on tarkoitettu?!

        Ei ne ole tarkoitettu kenellekkään vakuutteluksi, ne on yleensä sitä mitä miehet suustaan päästelee kun pyrkivät toisen naisen liiveihin.


    • parisuhteessa

      Tuntuu, että eräiden huorahtavien naisten törkeys saa koko ajan suurempia mittasuhteita. Noh en puolustele pettäviä miehiä, mutta täytyy sanoa, että todellakin on olemassa täysin moraalittomia naisia, jotka eivät välitä luokkakavereidensa, työkavereidensa yms. elämän pilaamisesta.

      Olen nähnyt oppilaitoksissa, ravintoloissa ja työelämässä, lomamatkoilla sen verran paljon naisten ikävää käytöstä, että suoraan sanottuna hävettää olla nainen. Naiset ovat aivan rappiolla nykypäivänä, he eivät kunnioita toisia ihmisiä vaan ovat valmiita särkemään liittoja, en ymmärrä miten nämä naiset ovat täysin vailla moraalia. Iskisivät enemmin sinkkuja kuin varattuja, mutta nämä huorahtavat naiset ovatkin luonteeltaan epävarmoja ja heikkoja tapauksia, he ovat sitoutumiskammoisia, mutta kuitenkin läheisriippuvaisia, he kaipaavat jatkuvaa ihailua ja he ovat huono itsetuntoisia. Mies voi tietysti kieltäytyä, mutta enpä usko, että itsellänikään olisi vastaavaa tahdonvoimaa näitä naisia vastaan jos olisin mies. He yksinkertaisesti tyrkyttävät itseään koko ajan ja nauttivat siitä, että heillä on varattu mies, että he loukkaavat jotain toista naista, että he ovatkin parempia kuin miehen vihitty vaimo. He kaipaavat jonkin sortin jännitystä ja kiellettyä, koska ovat pohjimmiltaaan niin heikkoja. Nämä toiset naiset ovat yksinkertaisesti erittäin säälittäviä tapauksia. En ole koko elämäni aikana nähnyt että näistä naisista joku olisi vahva ja terveellä tavalla ylpeä nainen, Nainen isolla N:llä!

      On miehiä jotka saalistavat varattunakin koko ajan naisia joten ei miehet ole mitään pulmusia.
      Mutta huorahtavat naiset ovat aivan oma lukunsa sinänsä ja heitä riittää valitettavan paljon. Todiste siitä, ettei naisten itsetunto ja naiseus ole ainakaan parempaan suuntaan kehittymässä!
      KUNNIOITTAKAA NAISET ITSEÄNNE, hyvänen aika sentään.

      • Ykkösmies

        ja kakkosnaisella oma itsekunnioitus ja naisten välinen keskinäinen solidaarisuus ovat melko matalissa lukemissa.

        Onko yleensä olemassa naisten keskinäistä solidaarisuutta vai nokitaanko mieluummin toista silmään?


      • Kaksinainen

        ETHÄN vain pidä minuakin huorana? Jos pidät, se kertoo aika paljon SINUSTA.

        Kyllä minä ainakin kunnioitan itseäni sen verran, etten lakaissut tunteitani toista miestä kohtaan mullan alle, enkä siten pettänyt miestäni sanomalla, että ei se mitään ollut.

        Jos ihminen noin paljon halveksuu toisia ihmisiä, sen täytyy näkyä myös naamasta. Kuka sellaisen ihmisen seuraa kaipaisikaan?

        Kyllä todellakin sellaisiakin naisia on paljon, jotka suorastaan jahtaavat toisten omia ja käyttäytyvät häikäilemättömästi, mutta he ovat aivan omaa luokkaansa. Eniten vikaa löytyy heistä, jotka eivät luota pätkänkään vertaa toisiin ihmisiin saati sitten omaan puolisoonsa. Onhan mukavampaa huomata, että puoliso pysyy mukana omasta tahdostaan, eikä suinkaan pakotettuna! Eiköhän jokainen ihminen osaa elää ihan itse omaa elämäänsä.


      • periaatteet

        Itsekkin olen kiertänyt muutakin kuin tahkoa sekä sinkkuna, että ukkomiehenä. Sehän on luonnonlaki, että nainen on "riistaa" jota mies metsästää oli sitten sinkku tai varattu, ei se siitä miksikään muutu. Omat kokemukseni ovat sellaiset, että ukkomiehenä sai paljon helpommin "saalista" kuin sinkkuna ollessa. Kyllä se nainen lopulta päättää kenen mukaan lähtee. Onneksi en koskaan rikkonut kenenkään suhdetta, kaikki sattuivat itse olemaan sinkkuja. Olen pyrkinyt nodattamaan elämäni aikana tiettyjä periaatteita: naapurin rouvaan, kaverin muijaan, työtoveriin, esimieheen ja työnantajaan ei sotkeennuta. Tämä tarkoittaa, että jos kolme viimeksi mainittua ovat naisia, miehiin pidetään vielä pitempi välimatka. Tätä periaatetta en vielä ole kertaakaan rikkonut. Nuorena poikana tyttökaveritkin haettiin naapurikylistä, oman kylän tytöt jätettiin rauhaan.
        Se joka on suhteessa esimieheensä tai työnantajaansa ei hae suhteeltaan muuta kuin jonkinlaista hyötyä ja huorankin arvostan korkeammalle, sillä hän tekee työtään ja asiakkaita ei aina voi valita. Tiedän tapauksia missä n. 20 naiset ovat menneet sänkyyn naimisissa olevan esimiehensä ja työnantajansa kanssa, ilmeisesti tavoitellakseen etuja itselleen. Tällainen on minusta hyvin alentavaa.
        Tällainen voi kostautua myöhemmin, jos se sattuu tulemaan julki.


    • osaton

      pitääkö tollasista jutuista oikeen täälä ölistä. Nekö siitä paranee Tuskin. Vastuuttomuus saanut vallan. Mutta. Tiettyä ammattia on harjoitettu maaliman sivu eikä sille loppua näy. Valinta jokaisen oma ja seuraukset jopa traagisia. - sitäkö haluatte. Parantakaa elämäntapanne, edes yrittäkää.

      • tipu

        Etköhän nyt sotke puuroja ja vellejä sekaisin niinkuin tekee täällä näköjään moni muukin, kaikki ne jotka käyttävät sanaa "huora" kakkosnaisesta ovat hakoteillä. Sanaa huora käytetään naisesta joka myy palveluksiaan, ottaa siis rahan siitä mitä tekee. Vaimojaan pettäviä ukkomiehiä tuskin kukaan pakottaa tekemään niin, tekevät sen omasta vapaasta tahdosta ja ilman maksua.


      • osaton
        tipu kirjoitti:

        Etköhän nyt sotke puuroja ja vellejä sekaisin niinkuin tekee täällä näköjään moni muukin, kaikki ne jotka käyttävät sanaa "huora" kakkosnaisesta ovat hakoteillä. Sanaa huora käytetään naisesta joka myy palveluksiaan, ottaa siis rahan siitä mitä tekee. Vaimojaan pettäviä ukkomiehiä tuskin kukaan pakottaa tekemään niin, tekevät sen omasta vapaasta tahdosta ja ilman maksua.

        voihan se niinkin olla. kummia on ihmiset kuitenkin turhaan sotkevat elämääsä ja toisten


      • tipu
        osaton kirjoitti:

        voihan se niinkin olla. kummia on ihmiset kuitenkin turhaan sotkevat elämääsä ja toisten

        Se on asia jolle me eikä kukaan täällä ketjuun kirjoittanut voi mitään, meitä kun on niin moneksi. Minulle jää arvoitukseksi miksi aina naisia syyllistetään, eihän nämä kakkosnaiset ketään kotoa väkisin hae.


      • The end
        tipu kirjoitti:

        Se on asia jolle me eikä kukaan täällä ketjuun kirjoittanut voi mitään, meitä kun on niin moneksi. Minulle jää arvoitukseksi miksi aina naisia syyllistetään, eihän nämä kakkosnaiset ketään kotoa väkisin hae.

        reppana.


      • ...
        osaton kirjoitti:

        voihan se niinkin olla. kummia on ihmiset kuitenkin turhaan sotkevat elämääsä ja toisten

        ...


    • Anonyymi

      Nimimerkkimainos joka kehitti kaksisataa viisi viestiä.

    • Anonyymi

      Tämä ketju on ikivanha. Mutta aihe jatkaa näemmä pinnalla.

      Mutta jos haluatte, että Jumala on teidän kanssanne niin teidän on oltava Hänen luonansa. Hakeudu Herran luo. Voit aloittaa matkasi tällä ilmaisella kirjekurssilla

      https://www.raamattuavautuu.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      185
      2068
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      151
      1588
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe