Tässä huoneessa on nyt 15 astetta lämpöä.
Laitoin patterin isommalle.
Sisällä viilenee
7
<50
Vastaukset
Miksi?
Kysymyksesi kaikenkattavuus johtaa ajattelun filosofisten totuuksien alkulähteille.
Vastaus: inhimillisestä heikkoudesta.
- oletko.hullu
MIKSI???
- GOSH----
"Nyt on jo 17 astetta" laita pienmmälle
har!!1
.No itseasiassa on jo hiukan yli 17 astetta ja alkaa tosiaan olla vähän turhan lämmin.
18 on selvästi liikaa T-paidan kanssa.- pekkapatteri
buddy-love kirjoitti:
No itseasiassa on jo hiukan yli 17 astetta ja alkaa tosiaan olla vähän turhan lämmin.
18 on selvästi liikaa T-paidan kanssa.Kui se lämpötila ny sillai kuali?
- taasko_täällä_kuallaan
pekkapatteri kirjoitti:
Kui se lämpötila ny sillai kuali?
.
"Miksei mulle kukaan kerro taas # MITÄÄÄ ???????? #"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381