Vuosi on lähtenyt hitaasti mutta varmasti käyntiin. Pari viikkoa on kulunut, joten tehokasta peliaiikaa on enemmän kuin voimme toivoa.
Joten, mitkä ovat arvon palstalaisten suunnitelmat tulevalle vuodelle?
Itsekehitystä?
Tason nostoa?
Sen ylläpitoa?
Koko pelistä luopumista?
Puoliso?
Perhe?
Samaa kuin aiemminkin?
Jaa se meidän kanssa, sillä me palstalaiset ymmärrämme sinua.
Vuoden 2016 tavoitteet?
110
295
Vastaukset
- Virranmukana
Ei mulla ole tavoitteita elämässä. Minkäänlaisia. Minkään suhteen. Miksi pitäisi olla?
- Ex------------PUA
Ei toki pidäkään olla jos ei halua.
Kannatan sitä että osaa sanoa ei, muiden tavoitteille, jos niitä ei itseltään löydä.
- Ex------------PUA
No, vastataan nyt itsekin, kun kerran sitä tällllä tapaa yleisesti kysytään.
Mitä tulee palstan aihepiiriin, on tarkoituksena nyt jatkaa siitä mihin jäätiin vuonna 2015.
Se oli hyppy tuntemattomaan, ja korkeammalle tasolle. Ja mikä parasta, se onnistui kuin unelma.
Tänä vuonna olisi tarkoituksena jatkaa samoilla linjoilla, palstan MGTOW-hengen mukaisesti: YTM tai ei mitään; upporikasta ja rutiköyhää entisestään. (Tästä huolimatta on sanottava, että joka aikoo tehdä saman, hänelle suosittelen että pyrkii kerralla vain pieneen korotukseen - voin laittaa muistion myöhemmin siitä, mitä havaintoja tein ja mitä aineksi oli tason nostossa- sillä esim. hyppy ATM-luokasta YTM-luokkaan vaatii jo melkoista akrobatiaa ja epärealistiset tavoitteet ovat mitä ovat. Oma loikka oli KTM-> YKTM, ja nyt sitten siitä seuraava askelma, eli YTM).
Toki en ihan tarkkaan tiedä, ainakaan tässä vaiheessa miten se tehdään, mutta toisaalta viime vuonnakin sen mitä en tiennyt, otin selville matkan varrella.
TIetysti mitä tähän nimenomaiseen tavoitteeseen tulee, on se hankala, koska sitä ei voi määräänsä enempää kontrolloida itse, koska nainen valitsee, sillä kuten tiedämme "miehen taso on naisen syytä".
Vuosi on tuon suhteen alkanut lupaavasti, kun ensimmäiinen heila oli jo UV:n aattona, ja parina viime viikonloppuna ei niin hassusti käynyt myöskään. Ja luultavasti jokin kerta ennätys tuli eilen tinderissä, kun yhdellä "sipauskierroksella" tuli jopa toistakymmentä matchia, joista osa jopa teki aloitteen minulle, heti kunhan match oli syntynyt. :D
PS. Kaikille tason nostajille tai sitä aikoville tiedoksi, että tämä talvikausi on vielä ns. horroskautta, todellinen action alkaa siinä vapun tienoilla, joten varautukaa siihen. VIelä talven hiljaisuudesta ei kannata tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.- TehtäväsiTälleVuodelle
Päästäksesi tavoitteeseesi, sinun on kouluttauduttava korkeasti ammattiin, joka on arvostettu, mutta josta myös tienaa todella hyvin. Sinun pitää myös paiskia töitä ja tienata iso omaisuus. Ostaa iso tontti hienolla alueella ja rakentaa siihen hieno iso talo. Selväähän on, että pitää olla joku audi "kauppakassina" ja sen lisäksi kruisailua varten muutama vintage sporttikaara, sekä uusi ferrari. Myös vähintään yksi harrikka täytyy tallista löytyä, kustomoitu chopper.
Tämäkään ei riitä, vaan sinun pitää tulla komeammaksi kasvoiltasi. Channing Tatum, Joe Manganiello, Travis Fimmel ja Charlie Hunnam, ovat kai tällä hetkellä "niitä" tyyppejä, jotka kostuttaa naisten pöksyt, että sinne suuntaan täytyy sinunkin kasvojesi ja kroppasi alkaa muokkautua. Tuuheat hiukset ja naamakarvoitus nyt on itsestään selvyyksiä, jopa aidosti vaalealla miehellä. Lisäksi sinun täytyy kasvaa pituutta. Paljon. Enää sellainen 190cm ei oikein riitä, koska se alkaa olla aika tavallista, onhan miesten keskipituus jo 181cm tätä nykyä. Nyt miehen täytyy hipoa jo paria metriä pituudeltaan, mielellään ylittääkin se. Ja "varustelun" jalkojen välissä täytyy myös olla xxl -luokkaa. Tavallinen 14cm nakki ei riitä, vaan vaaditaan yli 20cm pitkää ja paksua jöötiä, joka ei saa olla mutkalla tai sojottaa kumpaankaan suuntaan. Ei. Sen täytyy olla suora ja miellyttävän näköinen. Myös pallien tulee olla sopusuhtaiset ja kiinteät. Mitkään vitjapallit ei kelpaa.
Että nämä kun teet, niin olet YTM tasoa. - Ex------------PUA
TehtäväsiTälleVuodelle kirjoitti:
Päästäksesi tavoitteeseesi, sinun on kouluttauduttava korkeasti ammattiin, joka on arvostettu, mutta josta myös tienaa todella hyvin. Sinun pitää myös paiskia töitä ja tienata iso omaisuus. Ostaa iso tontti hienolla alueella ja rakentaa siihen hieno iso talo. Selväähän on, että pitää olla joku audi "kauppakassina" ja sen lisäksi kruisailua varten muutama vintage sporttikaara, sekä uusi ferrari. Myös vähintään yksi harrikka täytyy tallista löytyä, kustomoitu chopper.
Tämäkään ei riitä, vaan sinun pitää tulla komeammaksi kasvoiltasi. Channing Tatum, Joe Manganiello, Travis Fimmel ja Charlie Hunnam, ovat kai tällä hetkellä "niitä" tyyppejä, jotka kostuttaa naisten pöksyt, että sinne suuntaan täytyy sinunkin kasvojesi ja kroppasi alkaa muokkautua. Tuuheat hiukset ja naamakarvoitus nyt on itsestään selvyyksiä, jopa aidosti vaalealla miehellä. Lisäksi sinun täytyy kasvaa pituutta. Paljon. Enää sellainen 190cm ei oikein riitä, koska se alkaa olla aika tavallista, onhan miesten keskipituus jo 181cm tätä nykyä. Nyt miehen täytyy hipoa jo paria metriä pituudeltaan, mielellään ylittääkin se. Ja "varustelun" jalkojen välissä täytyy myös olla xxl -luokkaa. Tavallinen 14cm nakki ei riitä, vaan vaaditaan yli 20cm pitkää ja paksua jöötiä, joka ei saa olla mutkalla tai sojottaa kumpaankaan suuntaan. Ei. Sen täytyy olla suora ja miellyttävän näköinen. Myös pallien tulee olla sopusuhtaiset ja kiinteät. Mitkään vitjapallit ei kelpaa.
Että nämä kun teet, niin olet YTM tasoa.Itseasiassa tuolloin on kyllä HC-YTM, mutta sinulla on kyllä ehdottomasti pointtia tuossa. Se rupeaa vaatimaan jo niin paljon kaikkea ns. oheistoimintaa, ihan kuten snaoit.
Suunnitelma B minulla onkin että saa ainakin pidettyä tasonsa. On se ihan kivaa näinkin. :D Mutta nyt kun on aloitttu, niin siten jatketaan. - TehtäväsiTälleVuodelle
Ex------------PUA kirjoitti:
Itseasiassa tuolloin on kyllä HC-YTM, mutta sinulla on kyllä ehdottomasti pointtia tuossa. Se rupeaa vaatimaan jo niin paljon kaikkea ns. oheistoimintaa, ihan kuten snaoit.
Suunnitelma B minulla onkin että saa ainakin pidettyä tasonsa. On se ihan kivaa näinkin. :D Mutta nyt kun on aloitttu, niin siten jatketaan.No joo - saattoi lipsahtaa jo hard coren puolelle... No helpotetaan listaa sen verran, että muuten samat mutta noissa ulkonäkö -asioissa voi joustaa... Sanottaisko että sellainen 190cm pitkä, ja naaman pitää olla komeahko, ehkä joku Ryan Gosling taso riittää. Siittimen vähintäänkin keskiverto - mielellään isohko - mutta miellyttävän näköinen ja suora edelleen. Tukan tuuhea, tai jos ei ole - niin kaljuksi ajeltu, jolloin vaatii sopivanlaisen pään muodon että näyttää sexyltä eikä pippeliltä.
- Riiiiiiii
Että nämä kun teet, niin olet YTM tasoa.Mikä tämä nykyinen räkäpartamuoti oikein on? Vaalea mies ja parta, missä lähin yömaja? Manganiello on kaunis mies.
Nojoo lyhyesti kunnon työ tai ulkomaille vähemmän hyvään, muutenkin talous paremmalle tolalle mikä vaatisi hieman sijoittelua. Oman perseen potkiminen jotta saa asioita aikaiseksi. Vihdoinkin jotain ja mieluummin enemmänkin sutinaa niin ei tarvitse vanhana katua, parisuhde toki siintää jossain taivaanrannassa mutta itseni tuntien ei jaksa panostaa. - TehtäväsiTälleVuodelle
Riiiiiiii kirjoitti:
Mikä tämä nykyinen räkäpartamuoti oikein on? Vaalea mies ja parta, missä lähin yömaja? Manganiello on kaunis mies.
Nojoo lyhyesti kunnon työ tai ulkomaille vähemmän hyvään, muutenkin talous paremmalle tolalle mikä vaatisi hieman sijoittelua. Oman perseen potkiminen jotta saa asioita aikaiseksi. Vihdoinkin jotain ja mieluummin enemmänkin sutinaa niin ei tarvitse vanhana katua, parisuhde toki siintää jossain taivaanrannassa mutta itseni tuntien ei jaksa panostaa.No en minä sitä tiedä mistä tuo partamuoti oikein tulee, en minä ole keksinyt sitä. Osaan kuitenkin tarkkailla ilmiöitä, ja parta nyt tuntuu olevan kuuma naisten mielestä. Ehkä liian pitkään on ollut muodissa sitten jotkut Orlando Bloom -tyyliset lähes tyttömäisen kauniit miehet, niin nyt halutaan taas miehekästä tukkijätkää ja mikäs sen miehekkäämpää kuin kunnon parta?
Tosin naamakomeus on omasta mielestä edennyt ihan uusiin ulottuvuuksiin. Joskus joku Bruce Willis pystyi olemaan kaikkien naisten mieleinen hottis ja komistus, kun tajusi ajella kuulansa kaljuksi. Nykyään pitää olla tosi komeat kasvot, mutta miehekkäät. Lisäksi kaljuksikin päänsä ajelleella miehellä täytyy olla oikeasti paksut hiukset, että voi muodin muuttuessa kasvattaa taas kunnon fledan päähänsä. Siis jos puhutaan kaikki naiset villiksi saavista HC-YT -miehistä.
Palatakseni tuohon ExPUA:n tasoon, niin aloin vähän miettiä, että millä sinä perustelet tasosi? En tosin tiedä sinun koulutuksesta, tulotasosta yms. mitään - mutta voidakseen väittää olevansa YTKTM - pitää mielestäni kuitenkin olla hyvä koulutus, hyvä ammatti, kohtalaisen hyvät tulot, hyvät mahdollisuudet edetä uralla ja uusi omakotitalo kohtalaisen hyvällä alueella. Jotenkin arvelen, että sinulla saattaa olla työsarkaa ihan sinne YTKTM -tasollekin pääsemiseen. Noin niin kuin oikeasti. Mielestäni YTKTM -tasoa ei määrittele se, että saa suht. helposti pillua, vaan pitäisi olla ns. avioliittoainesta naisten mielestä. Ei pelkkä pano. - Ex------------PUA
No en minä sitä tiedä mistä tuo partamuoti oikein tulee, en minä ole keksinyt sitä. Osaan kuitenkin tarkkailla ilmiöitä, ja parta nyt tuntuu olevan kuuma naisten mielestä. Ehkä liian pitkään on ollut muodissa sitten jotkut Orlando Bloom -tyyliset lähes tyttömäisen kauniit miehet, niin nyt halutaan taas miehekästä tukkijätkää ja mikäs sen miehekkäämpää kuin kunnon parta?
Tosin naamakomeus on omasta mielestä edennyt ihan uusiin ulottuvuuksiin. Joskus joku Bruce Willis pystyi olemaan kaikkien naisten mieleinen hottis ja komistus, kun tajusi ajella kuulansa kaljuksi. Nykyään pitää olla tosi komeat kasvot, mutta miehekkäät. Lisäksi kaljuksikin päänsä ajelleella miehellä täytyy olla oikeasti paksut hiukset, että voi muodin muuttuessa kasvattaa taas kunnon fledan päähänsä. Siis jos puhutaan kaikki naiset villiksi saavista HC-YT -miehistä.
Palatakseni tuohon ExPUA:n tasoon, niin aloin vähän miettiä, että millä sinä perustelet tasosi? En tosin tiedä sinun koulutuksesta, tulotasosta yms. mitään - mutta voidakseen väittää olevansa YTKTM - pitää mielestäni kuitenkin olla hyvä koulutus, hyvä ammatti, kohtalaisen hyvät tulot, hyvät mahdollisuudet edetä uralla ja uusi omakotitalo kohtalaisen hyvällä alueella. Jotenkin arvelen, että sinulla saattaa olla työsarkaa ihan sinne YTKTM -tasollekin pääsemiseen. Noin niin kuin oikeasti. Mielestäni YTKTM -tasoa ei määrittele se, että saa suht. helposti pillua, vaan pitäisi olla ns. avioliittoainesta naisten mielestä. Ei pelkkä pano.Edellinen tasoni oli KTM, ja nyt saan enemmän, jopa niin että minua on pidetty YTM:inä.
KTM on vain aste yli ätmin, ja lopulta näissä on kyse MA:sta, markkina-arvosta, siitä paljonko on saantia ja kysyntää. Nuo muut ovat sivuseikkoja, jos tämä täyttyy, mutta niiden avulla voi ennustaa tämän saamisen (toki koulutukseni on ihan rahakkaalle alalle, mutta tavoittelen muita intohimoja, joista jotkut naiset ovat tosin pitäneet, ja onnistuessaan kyseessä on aika kovan luokan status).
Normaali KTM saa joskus/harvoin, ja on suhdemateriaalia/ollut suhteessa/on suhteessa, mutta se on pitkälti siinä.
Sen tason jätin aika tuntuvasi viime vuonna taakseni, sillä silloin oli naisia niin baarista, tinderistä, ja myös tapailin naisia (olin siis suhteissa heidän kanssa). Tähän sisältyi vain ytmeille luokiteltavia naisten aloitteita, jotka johtivat seksiin.
Siihen ei normaali KTM pysty, jos pystyy on kyseessä YTKM.
Samoin, ainoa mikä määrittää YTM:in on se, että hän saa paljon, YTM todellakaan ei ole "pano", sillä mies ei voi olla pano, vain nainen voi olla pano, mutta YTM kuten minäkään emme helposti suostu suhteeseen, sillä saamme irtoseksiä. Tai suhteen heti toisen perään (eräs mikä oli ominaista minun viime vuodelle).
Molempia yhdistää se, ettemme tarvitse siihen seksiä, mutta naiset ovat mielellään kanssamme suhteesssa, ja saisimme sellaisen erittäin todennäköisesti.
YTKM on käytännössä vain AYTM. - TehtäväsiTälleVuodelle
Edellinen tasoni oli KTM, ja nyt saan enemmän, jopa niin että minua on pidetty YTM:inä.
KTM on vain aste yli ätmin, ja lopulta näissä on kyse MA:sta, markkina-arvosta, siitä paljonko on saantia ja kysyntää. Nuo muut ovat sivuseikkoja, jos tämä täyttyy, mutta niiden avulla voi ennustaa tämän saamisen (toki koulutukseni on ihan rahakkaalle alalle, mutta tavoittelen muita intohimoja, joista jotkut naiset ovat tosin pitäneet, ja onnistuessaan kyseessä on aika kovan luokan status).
Normaali KTM saa joskus/harvoin, ja on suhdemateriaalia/ollut suhteessa/on suhteessa, mutta se on pitkälti siinä.
Sen tason jätin aika tuntuvasi viime vuonna taakseni, sillä silloin oli naisia niin baarista, tinderistä, ja myös tapailin naisia (olin siis suhteissa heidän kanssa). Tähän sisältyi vain ytmeille luokiteltavia naisten aloitteita, jotka johtivat seksiin.
Siihen ei normaali KTM pysty, jos pystyy on kyseessä YTKM.
Samoin, ainoa mikä määrittää YTM:in on se, että hän saa paljon, YTM todellakaan ei ole "pano", sillä mies ei voi olla pano, vain nainen voi olla pano, mutta YTM kuten minäkään emme helposti suostu suhteeseen, sillä saamme irtoseksiä. Tai suhteen heti toisen perään (eräs mikä oli ominaista minun viime vuodelle).
Molempia yhdistää se, ettemme tarvitse siihen seksiä, mutta naiset ovat mielellään kanssamme suhteesssa, ja saisimme sellaisen erittäin todennäköisesti.
YTKM on käytännössä vain AYTM.Mielenkiintoista. Itsehän siis työskentelen naisvaltaisella huonosti palkatulla alalla pätkätöissä, joten naisten mieltymykset on siis aikalailla tiedossa. Oma tilanne on se, että mulla on kyllä ulkonäköä ja pituutta - jopa se tarvittavan tuuhea tukka löytyy, mutta parta valitettavasti on aika surkea johtuen vaaleudestani. :D Olen siis komeaksi tituleerattu mies, mutta se mikä minulta puuttuu on kunnianhimo.
Mua ei vaan kiinnosta opiskella, tienata tai materia ylipäänsä. Tulen vähällä toimeen. Asun aika huonolla alueella vuokrayksiössä, erittäin askeettisesti sisustetussa, enkä omista edes autoa. Saan kuitenkin pillua niin paljon kuin haluan ja tosi hyvän näköisiltä nuorilta naisilta, ja he nimenomaan tekevät aloitteita minulle. Tähän auttanee ulkonäköni ja myös se, että olen ikäistäni nuoremman näköinen. Lisäksi minussa on ripaus jännämiestä nuoruuteni vaiheista... Parisuhteeseen tuskin kelpaisin, ja useat naiset on yrittäneet "tsempata" minua kouluttautumaan ja "tavoittelemaan" jotain elämässäni, kun olen niin "hyvä mies" ja menen "haaskioon" tällaisena. Mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Olen ihan tyytyväinen näin.
On minulla aina välillä vakkareina nuoria ns. juoksujaan juoksevia mimmejä, mutta yhteen he eivät halua muuttaa kanssani, enkä kyllä minäkään heidän, koska olen loppujen lopuksi aika epäsosiaalinen ja sisäänpäin kääntynyt. Osaan kyllä tarvittaessa vetää sosiaalista rooliakin, se vain väsyttää pitemmän päälle ihan helvetisti ja tarvin aikaa "palautumiseen" sen jälkeen.
Itse sijoitun omasta mielestä jonnekin ätmin ja ketmin välimaastoon. Jopa tasokkaan pillun saannin helppous ei mielestäni nosta tasoani sen ylemmäs, koska tuskin kelpaisin edes yhärille mieheksi. Olen nuorena kyllä ollut pitkässä parisuhteessa kauniin tytön kanssa, mutta suhde karahti siihen, kun minulla ei tätä kunnianhimoa hirveästi ollut. - Ex------------PUA
Mielenkiintoista. Itsehän siis työskentelen naisvaltaisella huonosti palkatulla alalla pätkätöissä, joten naisten mieltymykset on siis aikalailla tiedossa. Oma tilanne on se, että mulla on kyllä ulkonäköä ja pituutta - jopa se tarvittavan tuuhea tukka löytyy, mutta parta valitettavasti on aika surkea johtuen vaaleudestani. :D Olen siis komeaksi tituleerattu mies, mutta se mikä minulta puuttuu on kunnianhimo.
Mua ei vaan kiinnosta opiskella, tienata tai materia ylipäänsä. Tulen vähällä toimeen. Asun aika huonolla alueella vuokrayksiössä, erittäin askeettisesti sisustetussa, enkä omista edes autoa. Saan kuitenkin pillua niin paljon kuin haluan ja tosi hyvän näköisiltä nuorilta naisilta, ja he nimenomaan tekevät aloitteita minulle. Tähän auttanee ulkonäköni ja myös se, että olen ikäistäni nuoremman näköinen. Lisäksi minussa on ripaus jännämiestä nuoruuteni vaiheista... Parisuhteeseen tuskin kelpaisin, ja useat naiset on yrittäneet "tsempata" minua kouluttautumaan ja "tavoittelemaan" jotain elämässäni, kun olen niin "hyvä mies" ja menen "haaskioon" tällaisena. Mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Olen ihan tyytyväinen näin.
On minulla aina välillä vakkareina nuoria ns. juoksujaan juoksevia mimmejä, mutta yhteen he eivät halua muuttaa kanssani, enkä kyllä minäkään heidän, koska olen loppujen lopuksi aika epäsosiaalinen ja sisäänpäin kääntynyt. Osaan kyllä tarvittaessa vetää sosiaalista rooliakin, se vain väsyttää pitemmän päälle ihan helvetisti ja tarvin aikaa "palautumiseen" sen jälkeen.
Itse sijoitun omasta mielestä jonnekin ätmin ja ketmin välimaastoon. Jopa tasokkaan pillun saannin helppous ei mielestäni nosta tasoani sen ylemmäs, koska tuskin kelpaisin edes yhärille mieheksi. Olen nuorena kyllä ollut pitkässä parisuhteessa kauniin tytön kanssa, mutta suhde karahti siihen, kun minulla ei tätä kunnianhimoa hirveästi ollut.No siis, itse asun kyllä ihan kivasti, että kehtaa tuoda naisia, ja saa kiristellä hampaita kun vuokraa taas nostettiin.
Edellinen kämppä olikin enemmän jännähoodeja, joiden kohdalla tosin tehtiin kasvojen kohotusta, mutta sain niistä kuvioista tarpeekseni. Kyllä sielläkin naista kävi, mutta tämän kämpän kohdalla juttu on niin, että erittäin todennäköisesti asunto on hienompi ja isompi kuin naisen, joten hypergamia toteutuu. ;)
(Täällä ei edes ole mitään lähiöräkälää, vaan pari kuntosalia, sillä täällä on niin hienoja, suvaitsevaisia ja EUROOPPALAISIA ihmisiä. Ja tietysti myös kaikki palvelut lähellä. Keskiluokkaista, siistiä, ja jotenkin niin idyllistä).
Joten kyllähän tuollaiset jutut totta kai menevät tähän raha-status-ulkonäkö-akselistolle, mutta etenkin viime raportissa tuli ilmi, että ulkonäöstäni pidettiin kovasti.
Itse taas ura- ja muiden juttujen suhteen elän itselleni (MGTOW). Tämä kuuluisa kassaneiti itse kouluttautuu nimenomaan status raha-alalle, mutta tuntuu pitävän siitä että "metsästän intohimoani". Sen kanssa nyt on vaan sitkeästi kaiken muun ohella juttu jatkunut, ja se vaan tuntuu olevan tuosta "intohimo-"puolesta melkein pakkomielsteisen kiinnostunut, lähes mustasukkanen ja joka kerta siitä saadan puhua melkein. En tiedä miksi, tai en tiedä miten olisi homman laita, jos se olisi jotain tavallisempaa tai muuten ketmimpää. Joten, tuo ihan näin vinkkinä, niin se voi auttaa jos etsit suhdetta. ;)
Sitten tietysti vielä tason nosto on sitä, että poistuu sieltä mukavuusalueelta sen numeropelin kimppuun. Se on aika olennainen asia.
Muuten sitten taas osaan sen verran paritumisen dynamiikka ja omaan kokemusta, jolla saan junailtua juttuja mieleni mukaan. Näin hommat vain tapahtuvat.
Ja toki se märän ja kuivan kauden merkitys on ihan mieletön. - TehtäväsiTälleVuodelle
No siis, itse asun kyllä ihan kivasti, että kehtaa tuoda naisia, ja saa kiristellä hampaita kun vuokraa taas nostettiin.
Edellinen kämppä olikin enemmän jännähoodeja, joiden kohdalla tosin tehtiin kasvojen kohotusta, mutta sain niistä kuvioista tarpeekseni. Kyllä sielläkin naista kävi, mutta tämän kämpän kohdalla juttu on niin, että erittäin todennäköisesti asunto on hienompi ja isompi kuin naisen, joten hypergamia toteutuu. ;)
(Täällä ei edes ole mitään lähiöräkälää, vaan pari kuntosalia, sillä täällä on niin hienoja, suvaitsevaisia ja EUROOPPALAISIA ihmisiä. Ja tietysti myös kaikki palvelut lähellä. Keskiluokkaista, siistiä, ja jotenkin niin idyllistä).
Joten kyllähän tuollaiset jutut totta kai menevät tähän raha-status-ulkonäkö-akselistolle, mutta etenkin viime raportissa tuli ilmi, että ulkonäöstäni pidettiin kovasti.
Itse taas ura- ja muiden juttujen suhteen elän itselleni (MGTOW). Tämä kuuluisa kassaneiti itse kouluttautuu nimenomaan status raha-alalle, mutta tuntuu pitävän siitä että "metsästän intohimoani". Sen kanssa nyt on vaan sitkeästi kaiken muun ohella juttu jatkunut, ja se vaan tuntuu olevan tuosta "intohimo-"puolesta melkein pakkomielsteisen kiinnostunut, lähes mustasukkanen ja joka kerta siitä saadan puhua melkein. En tiedä miksi, tai en tiedä miten olisi homman laita, jos se olisi jotain tavallisempaa tai muuten ketmimpää. Joten, tuo ihan näin vinkkinä, niin se voi auttaa jos etsit suhdetta. ;)
Sitten tietysti vielä tason nosto on sitä, että poistuu sieltä mukavuusalueelta sen numeropelin kimppuun. Se on aika olennainen asia.
Muuten sitten taas osaan sen verran paritumisen dynamiikka ja omaan kokemusta, jolla saan junailtua juttuja mieleni mukaan. Näin hommat vain tapahtuvat.
Ja toki se märän ja kuivan kauden merkitys on ihan mieletön.Kyllä ketmilläkin pitää olla omistusasunto. Isohko ja kivasti sisustettu, suht. hyvällä alueella... Ei minun mielestä voi tasoaan oikein nostaa tuonne YT -tasolle, jos ei ole tiettyjä materialistisia juttuja. Siihen tarvii jo oikeasti rahaa. HC -ytmiyteen myös ulkonäköä.
Pillua, jopa laatupillua voi taas saada rentumpikin jos ulkonäköä riittää, tai sitten ihan vaan supliikilla ja itsevarmuudella. Ne on kuitenkin vain näitä juurikin "juoksujaan juoksevia" naisia, jotka haluaa pitää hauskaa. Ylemmät tasot määrittelee nimenomaan se, onko ainesta puolisoksi.
Itsellä ei ole ainakaan edes mitään halua tämän kummempaan. - Ex------------PUA
Kyllä ketmilläkin pitää olla omistusasunto. Isohko ja kivasti sisustettu, suht. hyvällä alueella... Ei minun mielestä voi tasoaan oikein nostaa tuonne YT -tasolle, jos ei ole tiettyjä materialistisia juttuja. Siihen tarvii jo oikeasti rahaa. HC -ytmiyteen myös ulkonäköä.
Pillua, jopa laatupillua voi taas saada rentumpikin jos ulkonäköä riittää, tai sitten ihan vaan supliikilla ja itsevarmuudella. Ne on kuitenkin vain näitä juurikin "juoksujaan juoksevia" naisia, jotka haluaa pitää hauskaa. Ylemmät tasot määrittelee nimenomaan se, onko ainesta puolisoksi.
Itsellä ei ole ainakaan edes mitään halua tämän kummempaan."Kyllä ketmilläkin pitää olla omistusasunto. Isohko ja kivasti sisustettu, suht. hyvällä alueella... Ei minun mielestä voi tasoaan oikein nostaa tuonne YT -tasolle, jos ei ole tiettyjä materialistisia juttuja. Siihen tarvii jo oikeasti rahaa. HC -ytmiyteen myös ulkonäköä."
Vain jos se ostetaan naisen kanssa puoliksi, mutta siten että mies jää sen kanssa kuseen kun nainen lähtee.
Edes kaikki ytmit eivät omaa omistusasuntoa. Sitten tietysti mitä kovemmaksi ytmin taso nousee, niin jopa tällöin asuntojen määrä nousee, kuin myös autojen.
Nyt, kuten sanottua, se riittää että asuu KTM-alueella (keskiluokkaisella), eikä missään teinien yksiössä, vaan EUROOPPALAISTEN nuorten miesten suosimassa asumuksessa, ja että asunto on hienompi kuinnaisen. (Naiset, yleensä asuvat joko sopivan hintaisessa omistusasunnossa jota makselevat kaupunginlaidalla, tai sitten jossain hirveän ylihintaisessa keskustan luukussa).
"Pillua, jopa laatupillua voi taas saada rentumpikin jos ulkonäköä riittää, tai sitten ihan vaan supliikilla ja itsevarmuudella. Ne on kuitenkin vain näitä juurikin "juoksujaan juoksevia" naisia, jotka haluaa pitää hauskaa. Ylemmät tasot määrittelee nimenomaan se, onko ainesta puolisoksi."
Ei määrittele.
Sillä KTM on vain ATM jolla on käynyt flaksi, tai joku jolla on potentiaalia suurempaan, mutta hänet on harhautettu, sitoutettu itseään alemman tasoiseen naiseen.
Juurikin se ketä miestä nainen suosii juuri helpon seksin saralla, on se jolla on korkea taso.
Aisuri on juurikin se, joka saa heikkolaatuista seksiä käytetyltä naiselta palkaksi hänen elatuksestaan.
YTKM-taso on jo se, että suhteeseen haluavat naiset antavat seksiä helpolla, kuin myös ne muut.
YTM taas saa helpostii suhteen ja irtoseksiä.
ATM taas ei saa suhdettaa eikä irtoseksiä. - TehtäväsiTälleVuodelle
"Kyllä ketmilläkin pitää olla omistusasunto. Isohko ja kivasti sisustettu, suht. hyvällä alueella... Ei minun mielestä voi tasoaan oikein nostaa tuonne YT -tasolle, jos ei ole tiettyjä materialistisia juttuja. Siihen tarvii jo oikeasti rahaa. HC -ytmiyteen myös ulkonäköä."
Vain jos se ostetaan naisen kanssa puoliksi, mutta siten että mies jää sen kanssa kuseen kun nainen lähtee.
Edes kaikki ytmit eivät omaa omistusasuntoa. Sitten tietysti mitä kovemmaksi ytmin taso nousee, niin jopa tällöin asuntojen määrä nousee, kuin myös autojen.
Nyt, kuten sanottua, se riittää että asuu KTM-alueella (keskiluokkaisella), eikä missään teinien yksiössä, vaan EUROOPPALAISTEN nuorten miesten suosimassa asumuksessa, ja että asunto on hienompi kuinnaisen. (Naiset, yleensä asuvat joko sopivan hintaisessa omistusasunnossa jota makselevat kaupunginlaidalla, tai sitten jossain hirveän ylihintaisessa keskustan luukussa).
"Pillua, jopa laatupillua voi taas saada rentumpikin jos ulkonäköä riittää, tai sitten ihan vaan supliikilla ja itsevarmuudella. Ne on kuitenkin vain näitä juurikin "juoksujaan juoksevia" naisia, jotka haluaa pitää hauskaa. Ylemmät tasot määrittelee nimenomaan se, onko ainesta puolisoksi."
Ei määrittele.
Sillä KTM on vain ATM jolla on käynyt flaksi, tai joku jolla on potentiaalia suurempaan, mutta hänet on harhautettu, sitoutettu itseään alemman tasoiseen naiseen.
Juurikin se ketä miestä nainen suosii juuri helpon seksin saralla, on se jolla on korkea taso.
Aisuri on juurikin se, joka saa heikkolaatuista seksiä käytetyltä naiselta palkaksi hänen elatuksestaan.
YTKM-taso on jo se, että suhteeseen haluavat naiset antavat seksiä helpolla, kuin myös ne muut.
ATM taas ei saa suhdettaa eikä irtoseksiä."Juurikin se ketä miestä nainen suosii juuri helpon seksin saralla, on se jolla on korkea taso."
No minä voinen sitten julistautua tasoltani korkeaksi. Saan seksiä kauniilta nuorilta naisilta niin paljon kuin haluan, ja helposti. Loppuvuodesta vein yhdeltä parikymppiseltä neitsyydenkin. Ei haittaa edes tämä luukku missä asun, vaan tytöt tykkää vierailla... Itse tosin luokittelisin edelleen itseni ätmin ja ketmin välimaastoon... Tai sitten jännäjyystäriksi, vaikken hirveän jännä ole ollut enää aikoihin. Habituksesta vaan varmaan huomaa tiettyjä viitteitä menneisyyteen.
No, omat käsitykset kylläkin perustan työpaikan naisten puheisiin, ja siihen kuinka mua yritetään "tsempata" ottamaan itseä niskasta kiinni ja "tavoittelemaan" jotain. Kai siksi, että minussa olisi ulkoisesti potentiaalia, mutta muu ei sitten hirveesti nappaa. :D Vaatimukset on korkeat, jos puhutaan siitä ihannemiehestä, jonka kanssa nainen tahtoo avioliiton. Enkä nyt tarkoita mitään aisuri -meininkiä, jonka jotkut yhärit haluaa, vaan se The Aviomies. Se jonka kanssa vietetään loppuelämä ja tehdään lapset. Se ainut jolle tehdään lapsia sen vuoksi, että koetaan miehen olevan oikeasti laatusiittäjä, ei vain joku joka sidotaan itseen kersojen avulla, kun ollaan tultu sen tosiasian eteen ettei sitä prinssi-uljasta tulekaan koskaan vastaan, ja kaikki kaverit on jo naimisissa ja perheellisiä. - Ex------------PUA
"Juurikin se ketä miestä nainen suosii juuri helpon seksin saralla, on se jolla on korkea taso."
No minä voinen sitten julistautua tasoltani korkeaksi. Saan seksiä kauniilta nuorilta naisilta niin paljon kuin haluan, ja helposti. Loppuvuodesta vein yhdeltä parikymppiseltä neitsyydenkin. Ei haittaa edes tämä luukku missä asun, vaan tytöt tykkää vierailla... Itse tosin luokittelisin edelleen itseni ätmin ja ketmin välimaastoon... Tai sitten jännäjyystäriksi, vaikken hirveän jännä ole ollut enää aikoihin. Habituksesta vaan varmaan huomaa tiettyjä viitteitä menneisyyteen.
No, omat käsitykset kylläkin perustan työpaikan naisten puheisiin, ja siihen kuinka mua yritetään "tsempata" ottamaan itseä niskasta kiinni ja "tavoittelemaan" jotain. Kai siksi, että minussa olisi ulkoisesti potentiaalia, mutta muu ei sitten hirveesti nappaa. :D Vaatimukset on korkeat, jos puhutaan siitä ihannemiehestä, jonka kanssa nainen tahtoo avioliiton. Enkä nyt tarkoita mitään aisuri -meininkiä, jonka jotkut yhärit haluaa, vaan se The Aviomies. Se jonka kanssa vietetään loppuelämä ja tehdään lapset. Se ainut jolle tehdään lapsia sen vuoksi, että koetaan miehen olevan oikeasti laatusiittäjä, ei vain joku joka sidotaan itseen kersojen avulla, kun ollaan tultu sen tosiasian eteen ettei sitä prinssi-uljasta tulekaan koskaan vastaan, ja kaikki kaverit on jo naimisissa ja perheellisiä.No onneksi olkoon sitten korkeasta tasosta.
Parisuhteeseen pääsee nyt "onnekas" ATM:kin, mutta jo perinteinen jako menee niin, että on alfa, joka tekee lapset ja saa myös kaiken seksin - helposti. Sitten on myös beta, joka tulee kiltisti elättämään naisen ja lapsen. (Naiset totta kai tällöin haluavat mieheltä sitä rahaa etenkin, jotta hän voisi elättää paremmin hänet ja hänen porsimansa äpärät).
Toki epäilemättä naisille kelpaisi se YTM:kin mieheksi, mutta harvan taso riittää häneen.
Näin päädymme palstatotuuten jossa YTM on se joka on 1-10% miehistä, jolle seksi keskittyy, ja muut sitten putsailevat hänen jälkiään ja lpittävät heidän jämiään.
Fakkta on, että mitä modernimpaa on touhu, sen vähemmän parisuhde on arvo, vaan se on pikemminkin keino saada seksiä miehelle, joka ei sitä muuten saisi, sekin rahallista palvelusta ja kunnianstaan luopumisen hintaa vastaan. Ex------------PUA kirjoitti:
No onneksi olkoon sitten korkeasta tasosta.
Parisuhteeseen pääsee nyt "onnekas" ATM:kin, mutta jo perinteinen jako menee niin, että on alfa, joka tekee lapset ja saa myös kaiken seksin - helposti. Sitten on myös beta, joka tulee kiltisti elättämään naisen ja lapsen. (Naiset totta kai tällöin haluavat mieheltä sitä rahaa etenkin, jotta hän voisi elättää paremmin hänet ja hänen porsimansa äpärät).
Toki epäilemättä naisille kelpaisi se YTM:kin mieheksi, mutta harvan taso riittää häneen.
Näin päädymme palstatotuuten jossa YTM on se joka on 1-10% miehistä, jolle seksi keskittyy, ja muut sitten putsailevat hänen jälkiään ja lpittävät heidän jämiään.
Fakkta on, että mitä modernimpaa on touhu, sen vähemmän parisuhde on arvo, vaan se on pikemminkin keino saada seksiä miehelle, joka ei sitä muuten saisi, sekin rahallista palvelusta ja kunnianstaan luopumisen hintaa vastaan.Näin on. Moni on varmaan huomannut että parisuhde naisen kanssa on melko kallista, yleensähän nainen valitsee itselleen enemmän ansaitsevan miehen ja odottaa tasa-arvon nimissä tietysti että mies maksaa suurimman osan yhteisistä menoista. Usein vielä "pakettiin kuuluu", kuten naiset asiat ilmaitsevat, toisen miehen lapsia elätettäviksi.
Kommentissasi huomioni kohdistui kuitenkin erityisesti kunniasta luopumiseen. En voisi todellakaan kokea että nainen arvostaisi tässä vaiheessa minua missään suhteessa suostuessaan parisuhteeseen.- 2626
"Kyllä ketmilläkin pitää olla omistusasunto. Isohko ja kivasti sisustettu, suht. hyvällä alueella... Ei minun mielestä voi tasoaan oikein nostaa tuonne YT -tasolle, jos ei ole tiettyjä materialistisia juttuja. Siihen tarvii jo oikeasti rahaa. HC -ytmiyteen myös ulkonäköä."
Ei määrittele.
ATM taas ei saa suhdettaa eikä irtoseksiä.Kerropa lisää asunnostasi, miten hieno se on - alkoi hiukan hymyilyttää... Koko, huoneiden lukumäärä, pintojen materiaalit, keittiön varustus, kylpyhuoneen ylellisyys... Entä huonekalut, tietysti olet panostanut laadukkaisiin tuotteisiin etkä raahaa mitään ikeaa sisään. Sijainti, pääseehän asunnoltasi jalkaisin kaikkialle minne on tarvis pästä, kuten Stockmannille ja Alkoon, vai onko se jossain hornassa?
- Ex----------PUA
super-atm kirjoitti:
Näin on. Moni on varmaan huomannut että parisuhde naisen kanssa on melko kallista, yleensähän nainen valitsee itselleen enemmän ansaitsevan miehen ja odottaa tasa-arvon nimissä tietysti että mies maksaa suurimman osan yhteisistä menoista. Usein vielä "pakettiin kuuluu", kuten naiset asiat ilmaitsevat, toisen miehen lapsia elätettäviksi.
Kommentissasi huomioni kohdistui kuitenkin erityisesti kunniasta luopumiseen. En voisi todellakaan kokea että nainen arvostaisi tässä vaiheessa minua missään suhteessa suostuessaan parisuhteeseen.Niin tämähän on eräs niitä suurimpia punaisia pillereitä, naisten harmiksi.
Mies joka ei tuota tajua, on tuomittu rakkauden verukkeella törkeän hyväksikäytön uhriksi. Nainenhan ei tuosta toimintatavasta päätellen niin suuriin tunteisiin pysty.
Pistää kyllä todellakin silmään, miten palstalla identifioidut MGTOW:ksi ja ätmiksi, mutta se tosiaan tuntuu vaivaavan naisia.
"Kommentissasi huomioni kohdistui kuitenkin erityisesti kunniasta luopumiseen. En voisi todellakaan kokea että nainen arvostaisi tässä vaiheessa minua missään suhteessa suostuessaan parisuhteeseen."
Näin on, sillä nainen harvemmin OIKEASTI edes tykkää miehestä jota ei voi kunnioittaa. Tai joka ei kunnioita itseään (tietysti tätä juttua testataan ja paljon). - Ex------------PUA
2626 kirjoitti:
Kerropa lisää asunnostasi, miten hieno se on - alkoi hiukan hymyilyttää... Koko, huoneiden lukumäärä, pintojen materiaalit, keittiön varustus, kylpyhuoneen ylellisyys... Entä huonekalut, tietysti olet panostanut laadukkaisiin tuotteisiin etkä raahaa mitään ikeaa sisään. Sijainti, pääseehän asunnoltasi jalkaisin kaikkialle minne on tarvis pästä, kuten Stockmannille ja Alkoon, vai onko se jossain hornassa?
No yllätys. :D
Heti nainen kiinnostui kyselemään lisää! - 2626
No yllätys. :D
Heti nainen kiinnostui kyselemään lisää!Totta kai kiinnostuin. Olen utelias tietämään suomalaisätmin käsityksen hienosta asunnosta. Olen alustavasti huvittunut, mutta tietysti valmis myöntämään erehdykseni mikäli vaivautuisit antamaan lisätietoja.
- Ex------------PUA
2626 kirjoitti:
Totta kai kiinnostuin. Olen utelias tietämään suomalaisätmin käsityksen hienosta asunnosta. Olen alustavasti huvittunut, mutta tietysti valmis myöntämään erehdykseni mikäli vaivautuisit antamaan lisätietoja.
Totta kai kiinnostuit, sillä olet hypergaminen ja pinnallinen, vaikka kurppa oletkin.
Ja olen tasoltani YTKM, joten ei synny kauppoja, jotenka turhaan kyselet. ;) - 2626
Totta kai kiinnostuit, sillä olet hypergaminen ja pinnallinen, vaikka kurppa oletkin.
Ja olen tasoltani YTKM, joten ei synny kauppoja, jotenka turhaan kyselet. ;)Tulkitsen tuon tarkoittavan kaupungin vuokraluukkua lähiörivarissa, nuhjaantuneita muovilattioita ja Maskun kalustetalon huonekaluja. Eipä yllätä...
- Ex------------PUA
2626 kirjoitti:
Tulkitsen tuon tarkoittavan kaupungin vuokraluukkua lähiörivarissa, nuhjaantuneita muovilattioita ja Maskun kalustetalon huonekaluja. Eipä yllätä...
Ja kurpparaivo alkoi, kun hypergaminen kurppa sai pakit. :D
Vaan ei yllätä, kurppa säilyttää ennalta-arvattavuutensa aina, vaan niinhän se menee ettei vanha eltaantuunut haaska opi enää uusia temppuja, mutta oikeutuksentunne ja hypergamia säilyy, kaiken muun kaavamaisen toiminan ohella. - 2626
Ja kurpparaivo alkoi, kun hypergaminen kurppa sai pakit. :D
Vaan ei yllätä, kurppa säilyttää ennalta-arvattavuutensa aina, vaan niinhän se menee ettei vanha eltaantuunut haaska opi enää uusia temppuja, mutta oikeutuksentunne ja hypergamia säilyy, kaiken muun kaavamaisen toiminan ohella.Persaukinen ätmi säilyttää ennalta-arvattavuutensa, leveilee "hienolla" asunnollaan mutta eipä kehtaa kertoa totuutta.
Jokainen saa asua miten haluaa ja pystyy, ei ole häpeä asua kaupungin vuokraluukussa, häpeä on katteeton retostelu.
Kipitän muuten illalla kaupungin vuokrayksiöön, ei tietystikään lähiössä, koska kuten aiemminkin sanonut, minulla on muutakin puuhasteltavaa miehen kanssa kuin keskustella hänen tiliotteestaan. - Ex------------PUA
2626 kirjoitti:
Persaukinen ätmi säilyttää ennalta-arvattavuutensa, leveilee "hienolla" asunnollaan mutta eipä kehtaa kertoa totuutta.
Jokainen saa asua miten haluaa ja pystyy, ei ole häpeä asua kaupungin vuokraluukussa, häpeä on katteeton retostelu.
Kipitän muuten illalla kaupungin vuokrayksiöön, ei tietystikään lähiössä, koska kuten aiemminkin sanonut, minulla on muutakin puuhasteltavaa miehen kanssa kuin keskustella hänen tiliotteestaan.Osu ja uppos! :D Ja tieytsti myötähäpeää herättäen matkit ja käytät itte oot-defenssiä.
Kurppahana raivoaa tänään oikein urakalla. Ensiksi kurppa näytti olevansa hypergaminen ja pinnallinen, juuri kuten odottaa saattaa ja sitten alkoi raivoaminen kun tuli pakit. Sitten vielä toisessa ketjussa osu ja upposi. :D
Jos sinua pitäisi verrata johonkin asumukseen, niin sinä et olisi edes vanha hökkeli, vaan pikemminkin se lahonnut ja haiseva ulkovessa, mitä moni mies on käyttänyt.
Erona vaan se, että sinä kuvittelet että tuosta huusista maksetaan yhtä paljon kuin palatsista.
- gjyghkh
Tavoitteena uusi työpiste. En välttämättä halua vaihtaa koko työpaikkaa mutta kerrosta kyllä.
Nykyisessä työssä ärsyttää puhelintyö jota 3h päivästä. stressaavaa hommaa.- Nainen_28v
Samaa hommaa 8h / päivä xD
- PohPuhPih
Mussukan koulutuksen viimeistely.
Tavoitteena mennä yhdessä murhaamaan viattomia, pörröisiä ja söpöjä pupujussikoita kahden vuoden sisään. Ensi syksynä voidaan ottaa alustavat testit, luulen ma.
Sitten nautimme uhriemme nyljetyt ja suolistetut ruumiit morbideissa kuoleman orgioissa. Minä kermalla, Dijon-sinapilla ja valkoviinillä höystettynä. Mussukka ihan vain paistettuna.
Tiesittekö muuten, että porkkanat viestivät toisilleen maasta nostamisen? Asetan itselleni yhden tavoitteen, ja ylitavoitteen. Tavoite: haluan saada nuorta salikissaa. Ylitavoite on, että haluan saada nuorta salikissaa ja vielä omalta salilta (ei siis mistään baarista)
Muuten, koska minulla on jo "vakipano", niin olen tehnyt itselleni lupauksen, etten pane muita yli 25 v. naisia tänä vuonna.- Ex------------PUA
Ei lainkaan paha! :D
Tuon parissa touhutessa pysyy mieli ja mies virkeänä,
- rumamaija
No jos sitä nyt ensialkuun pistäs tavotteeksi pari uutta varvia entisen vakipanon kanssa joskus hamassa tulevaisuudessa. Ei kannata vaatia elämältä liikoja! Se pysyvä parisuhde, jos sattuisi osumaan kohdalle, olisi sitten vain plussaa siihen päälle.
- 12121212
Millainen nainen laittaa tavoitteeksi saada irtosuhteita/panosuhteita?
99% naisista saa sellaisia tekemättä mitään, parisuhteen saaminen tasokkaan miehen kanssa on se haaste. - Ex------------PUA
12121212 kirjoitti:
99% naisista saa sellaisia tekemättä mitään, parisuhteen saaminen tasokkaan miehen kanssa on se haaste.Erittäin hyvä kysymys. :D
Tämä on hyvä osoitus siitä miten naiset yrittävät olla miehiä, mutta eivät kyllä ymmärrä omaa koomisuuttaan asiassa. - tarralenkkari666
12121212 kirjoitti:
99% naisista saa sellaisia tekemättä mitään, parisuhteen saaminen tasokkaan miehen kanssa on se haaste.Ei minulle vaan ole koskaan kukaan tullut tarjoamaan parisuhdetta ilman, että minun olisi tarvinnut tehdä mitään.
- rumamaija
Erittäin hyvä kysymys. :D
Tämä on hyvä osoitus siitä miten naiset yrittävät olla miehiä, mutta eivät kyllä ymmärrä omaa koomisuuttaan asiassa.Ei seksi ole miesten yksinoikeus. Se on molempia sukupuolia varten tarkoitettu.
- kjgjvb
rumamaija kirjoitti:
Ei seksi ole miesten yksinoikeus. Se on molempia sukupuolia varten tarkoitettu.
Ei ole pojilla sympatioita rumamaijalle :(
- 12121212
tarralenkkari666 kirjoitti:
Ei minulle vaan ole koskaan kukaan tullut tarjoamaan parisuhdetta ilman, että minun olisi tarvinnut tehdä mitään.
Luehan viestini uudestaan.
- Riiiiiiiiiiiii
12121212 kirjoitti:
99% naisista saa sellaisia tekemättä mitään, parisuhteen saaminen tasokkaan miehen kanssa on se haaste.Mikä sinä olet luokittelemaan ihmisiä sen mukaan haluvatko he seksiä? Taas tuomitaan siitä, mitä itsekin halutaan.
- ätmittelijä
Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Mikä sinä olet luokittelemaan ihmisiä sen mukaan haluvatko he seksiä? Taas tuomitaan siitä, mitä itsekin halutaan.
= Riiiiiiiiiiiiiiii on tunteettomassa fuckbuddy"suhteessa" miehen kanssa joka käy jyystämässä muitakin naisia.
- 2626
12121212 kirjoitti:
99% naisista saa sellaisia tekemättä mitään, parisuhteen saaminen tasokkaan miehen kanssa on se haaste.Minusta se on ihan hyvä tavoite. Ellei suunnitelmissa ole lisääntyminen, ei parisuhde välttämättä niin tavoiteltava asia ole.
- rumamaija
2626 kirjoitti:
Minusta se on ihan hyvä tavoite. Ellei suunnitelmissa ole lisääntyminen, ei parisuhde välttämättä niin tavoiteltava asia ole.
Sekin tavoite tosin ryssiintyi alkuunsa, sillä vakipano blokkasi... Eikä ole oikein halua etsiä uuttakaan panoa. Jalat ristissä sitten mennään varmaan koko tämä vuosi.
- kiltti.atm
Saada uusi fillari. :)
- Kilttiatm
Minun tavoite on mennä huoriin tänä vuonna. En tiedä sitten uskallanko.
- pete.-..i
ELä mee... Ajattele jos sillä huoralla olis sitten muna ja se ei oliskaan nainen.
- Ex------------PUA
Ei kun lähdet mun kanssa viihteelle. ;)
- Rose_91
Tavoitteita on melko paljon... tosin monet tavoitteet ovat sellaisia, että lopullinen määränpää ei välttämättä vielä 2016 loppuun mennessä toteudu eli kehitys jatkuu sen jälkeen. Mutta välietappeja olisi mukava saavuttaa :)
-Suhteellisen nuoren parisuhteen syventäminen. Tavoitteena on kuitenkin koko elämän mittainen parisuhde ja toivon mukaan juuri tämän ihmisen kanssa.
- Rahan säästäminen ja kokopäivätyön saaminen. Opinnot on ainakin tältä erää lusittu ja työelämään pitäisi siirtyä kokonaan. Tulen omillani toimeen, mutta minulla on vasta osa-aikainen työ joten rahan säästäminen on hieman hankalampaa. Tavoitteena on kuitenkin omaan (yhteiseen) asuntoon säästäminen ja vararahaston kerääminen. Molemmat on jo aloitettu, mutta matkaa on vielä lopulliseen tavoitteseen.
- Omien taitojen kehittäminen liittyen omaan alaan.- Ex------------PUA
Unohdin vallan mainita, että myös harrastukselliset ja ammatilliset jutut on tänä vuonna menossa kyllä ehdottomasti ns. boostaus-osastoon.
Myös niissä riittää tekemistä, ja aktivoitumistakin.
Itse asiassa ne ovat jotain mitä jokaisen miehen kannattaisi jopa miettiä ennen naista (MGTOW) ja pitää naiset pois elämänsä keskiöstä. Sillä on arvaattomamia vaikutuksia. - Rose_91
Unohdin vallan mainita, että myös harrastukselliset ja ammatilliset jutut on tänä vuonna menossa kyllä ehdottomasti ns. boostaus-osastoon.
Myös niissä riittää tekemistä, ja aktivoitumistakin.
Itse asiassa ne ovat jotain mitä jokaisen miehen kannattaisi jopa miettiä ennen naista (MGTOW) ja pitää naiset pois elämänsä keskiöstä. Sillä on arvaattomamia vaikutuksia.No mielestä tuo "going their own way" -tyyli voi sopia kaikille sukupuoleen katsomatta. On hyvä keskittyä omiin juttuihin. Jos elämän keskiössä on vain miehet/naiset eikä omassa elämässä ole mitään muuta niin silloinhan oma elämä on täysin riippuvainen jostain toisesta henkilöstä.
- Neitsyttyttö16vee
Löytää pitkä ja komea yt -jännäjyystäri.
- Toivotontapaus
- Irroittautua Sinkut-palstasta
- Unohtaa naiset tyystin ja yrittää löytää onni yksin
- Nostaa itsetuntoa.- Ex------------PUA
Sinä kyllä tuot palstalle lisää arvoa, no doubt, olet niitä kirjoittajia jotka pyrit olemaan melko objektiivinen ja ymmärtäväinen muiden näkökulmiakohtaan, mutta silti onnistut pysymään keskustelluissa mukana, mikä on ihan taito sekin.
Vaan onhan se totta, että palsta on sellainen paikka, että se on vähäsen kuin naiset, on huono jos se on ihan elämän keskipiste, mutta hyvänä lisänä. - Toivotontapaus
Sinä kyllä tuot palstalle lisää arvoa, no doubt, olet niitä kirjoittajia jotka pyrit olemaan melko objektiivinen ja ymmärtäväinen muiden näkökulmiakohtaan, mutta silti onnistut pysymään keskustelluissa mukana, mikä on ihan taito sekin.
Vaan onhan se totta, että palsta on sellainen paikka, että se on vähäsen kuin naiset, on huono jos se on ihan elämän keskipiste, mutta hyvänä lisänä.Ei täällä hengailu sitä itsetuntoa ainakaan paranna. Olenkin tässä miettinyt, että pitäiskö päivittää tuota tavoitelistaa siihen Koko pelistä luopumiseen, ja alkaa rasvailemaan köyttä.
- Ex------------PUA
Toivotontapaus kirjoitti:
Ei täällä hengailu sitä itsetuntoa ainakaan paranna. Olenkin tässä miettinyt, että pitäiskö päivittää tuota tavoitelistaa siihen Koko pelistä luopumiseen, ja alkaa rasvailemaan köyttä.
Ei nosta ei.
Voi se ajoittain sen tehdä, mutta sitä ei parane ajatella tämän palstan funktiona.
Köyttä ei kannata rasvailla, silloin on feministinen yhteiskunta voittanut, taas kerran.
Nyt taas vaihteeksi näyttää hyvältä, kun punapilleröidyt uutiset ovat pulpahtaneet valtavirtaan.
Jos hypergamia saataisi kansan tietoon,uskon että tulisi kuumat paikat heille jotka ylläpitävät yhä niin monen miehen surkeaa tilaa. - Toivotontapaus
Ei nosta ei.
Voi se ajoittain sen tehdä, mutta sitä ei parane ajatella tämän palstan funktiona.
Köyttä ei kannata rasvailla, silloin on feministinen yhteiskunta voittanut, taas kerran.
Nyt taas vaihteeksi näyttää hyvältä, kun punapilleröidyt uutiset ovat pulpahtaneet valtavirtaan.
Jos hypergamia saataisi kansan tietoon,uskon että tulisi kuumat paikat heille jotka ylläpitävät yhä niin monen miehen surkeaa tilaa.Kun kyse ei ole vain feministisen yhteiskunnan voitosta. Olen turha ihminen niin feministisen yhteiskunnan mielestä kuin mgtow-vastavallankumouksenkin.
Mikään määrä punapilleriuutisia ei horjuta hypersensitiivistä omaatuntoani, joka rakentuu sen ajatuksen ympärille, että toisille ei saa tehdä pahaa. Sisällytän siihen myös vittumaisuuden. Tästä syystä minusta ei ikinä tule miestä joka pystyy haistattamaan yhtään mitään yhtään kenelläkään, ja samasta syystä minua ei kukaan voi myöskään arvostaa. - Nainen_28v
Kun kyse ei ole vain feministisen yhteiskunnan voitosta. Olen turha ihminen niin feministisen yhteiskunnan mielestä kuin mgtow-vastavallankumouksenkin.
Mikään määrä punapilleriuutisia ei horjuta hypersensitiivistä omaatuntoani, joka rakentuu sen ajatuksen ympärille, että toisille ei saa tehdä pahaa. Sisällytän siihen myös vittumaisuuden. Tästä syystä minusta ei ikinä tule miestä joka pystyy haistattamaan yhtään mitään yhtään kenelläkään, ja samasta syystä minua ei kukaan voi myöskään arvostaa.Nyt höpöhöpö. En minä ainakaan arvosta kukkoilua pätkääkään. Hyvä käytös. Muiden kunnioitus. Sen on pakko riittää. Myös omalla kohdalla.
- 2626
Älä nyt, ei palstalla ole liikaa mukavia miehiä!
- Toivotontapaus
Nainen_28v kirjoitti:
Nyt höpöhöpö. En minä ainakaan arvosta kukkoilua pätkääkään. Hyvä käytös. Muiden kunnioitus. Sen on pakko riittää. Myös omalla kohdalla.
Kyse ei ole mistään kukkoilusta. Joskus - useinkin - intressit menevät ristiin ja kahden ihmisen on mahdoton molempien saada se mitä he haluavat. Toisen on joko taivuttava, tai on löydettävä kompromissi. Ideaaliratkaisu varmaan on se kompromissi, mutta konflikti ei ole läheskään kaikille ihmisille sovittelunhalua nostattava tilanne, vaan omiin argumentteihin tartutaan kahta kovemmin.
Tässä minä hyväkäytöksisenä ja toisia kunnoittavana ja siten sovittelunhaluisena olen alakynnessä, ja usein konfliktitilanteet päättyvätkin minun täydelliseen alistumiseeni. Kyse ei ole siitä ettenkö uskaltaisi omaa näkemystäni ääneen sanoa ja myöskin sitä ymmärrettävästi sanoiksi pukemaan mutta se on aivan sama jos toisella on jo se näkemys ja minun näkemykseni on ristiriidassa sen kanssa. Jos toinen haluaa näkemyksestään kiinni pitää (100% haluaa), olen altavastaajana.
Hyväkäytöksisyys ja muiden kunnioitus ei siis ole mitenkään positiivinen ominaisuus, jos sen parina ei ole tervettä omanarvontuntoa että ei suostu poljettavaksi. Poljettavissa olevaa ei pysty arvostamaan ihmisenä. - Nainen_28v
Kyse ei ole mistään kukkoilusta. Joskus - useinkin - intressit menevät ristiin ja kahden ihmisen on mahdoton molempien saada se mitä he haluavat. Toisen on joko taivuttava, tai on löydettävä kompromissi. Ideaaliratkaisu varmaan on se kompromissi, mutta konflikti ei ole läheskään kaikille ihmisille sovittelunhalua nostattava tilanne, vaan omiin argumentteihin tartutaan kahta kovemmin.
Tässä minä hyväkäytöksisenä ja toisia kunnoittavana ja siten sovittelunhaluisena olen alakynnessä, ja usein konfliktitilanteet päättyvätkin minun täydelliseen alistumiseeni. Kyse ei ole siitä ettenkö uskaltaisi omaa näkemystäni ääneen sanoa ja myöskin sitä ymmärrettävästi sanoiksi pukemaan mutta se on aivan sama jos toisella on jo se näkemys ja minun näkemykseni on ristiriidassa sen kanssa. Jos toinen haluaa näkemyksestään kiinni pitää (100% haluaa), olen altavastaajana.
Hyväkäytöksisyys ja muiden kunnioitus ei siis ole mitenkään positiivinen ominaisuus, jos sen parina ei ole tervettä omanarvontuntoa että ei suostu poljettavaksi. Poljettavissa olevaa ei pysty arvostamaan ihmisenä.Olen aivan eri mieltä. Yksi parhaista ihmisen ominaisuuksista on antaa joskus periksi yhteisen hyvän takia. Sitä ei kuitenkaan voi aina tehdä ja pitää taistella itselle tärkeiden arvojen ja asioiden puolesta. Minä myös inhoan tappelua ja jos minua ei kuunnella niissä tärkeissä asioissa niin minä nostan kytkintä.
- 12121212
- ylennys ja palkankorotus vuotta 2015 mehevämmät joulubonarit
- lihaksien hankkiminen
- itsevarmuuden ja pelimiestaitojen kehittäminen, poisoppiminen mukavan miehen roolista- Ex------------PUA
Kaksi ensimmäistä tavoitetta, tai ainakin ensimmäinen, voi johtaa huomattavasti tuon kolmannen tavoitteen onnistumiseen. ;)
Tuo sinun ala on muuten kyllä jo todella hyvin laskelmoi..löydetty intohimo mitä tulee naisiin. :D
Parantaa puolikkaan aikaa viime vuodelta.
Naisten suhteen paha laittaa mitään tavoitteita, kun en kuitenkaan pysty parantamaan viime vuodesta.- Ex------------PUA
Naisten kohdalla se on niin pitkälti heistä kiinni, että heidän kohdallaan voi vain tehdä voitavansa.
Hyvänä puolena kuitenkin että yleensä jos niitää alkaa tulemaan, niitä alkaa sitten tulemaan.
Onhan tuo kaikkein kypsin tapa miettiä niitä tavoitteita, joihin voi vaiikuttaa itse.
- VähänJuOppo
Päihteettömyys, hyvin on mennyt tähän asti, jos ei lasketa että ryyppäsin vuodenvaihteen jälkeen pari päivää. Hyvä fiilis on, kahvi kuitenkin sallittakoon.
- Ex------------PUA
Kuulostaa kaveriltani, jonka tipaton tammikuu kesti kokonaiset 1,5 päivää, ennen retkahdusta. :D
- Gmlh
Kuulostaa kaveriltani, jonka tipaton tammikuu kesti kokonaiset 1,5 päivää, ennen retkahdusta. :D
Onko "kaverisi" yhtä huvittunut kuin sä hänen retkahduksesta?
- Ex------------PUA
Gmlh kirjoitti:
Onko "kaverisi" yhtä huvittunut kuin sä hänen retkahduksesta?
Ehkä.
Joten, mitkä ovat arvon palstalaisten suunnitelmat tulevalle vuodelle?
Itsekehitystä? Kyllä
Tason nostoa? Ei
Sen ylläpitoa? Ehkä. Sillä ei ole merkitystä
Koko pelistä luopumista? Olen luopunut jo
Puoliso? Ei
Perhe? Ei
Samaa kuin aiemminkin? Kyllä- Ex------------PUA
Tämä MGTOW-suuntaiselta viestiltä haiskahtava viesti voi herättää palstalla naisissa vihaa, sillä etkö tiedä että ainoa taso jota saat nostaa, on YH-naisen ja hänen lapsikatraansa elintaso? ;)
Tällöin Ratikkakin saa viimein rauhan sinusta. :D - Vitsipalsta
Tämä MGTOW-suuntaiselta viestiltä haiskahtava viesti voi herättää palstalla naisissa vihaa, sillä etkö tiedä että ainoa taso jota saat nostaa, on YH-naisen ja hänen lapsikatraansa elintaso? ;)
Tällöin Ratikkakin saa viimein rauhan sinusta. :DKyllä kiltti- atm on lapsettomienkin naisten silmissä aivan hyvä mies. Kukaan ei kotoa hae eikä kukaan saa aivan ketä tahansa.
Luulisi sun miehenä jeesaavan toista mutta nyt vähättelet. - Ex----PUA
Vitsipalsta kirjoitti:
Kyllä kiltti- atm on lapsettomienkin naisten silmissä aivan hyvä mies. Kukaan ei kotoa hae eikä kukaan saa aivan ketä tahansa.
Luulisi sun miehenä jeesaavan toista mutta nyt vähättelet.Puhut vähättelystä, ja juuri esitit tuon "hyvä mies jollekin toiselle naiselle" -puheen. :D
Superi on itse kertonut tilanteensa, ja siltä pohjalta puhuin. Se että kunnioittaa ja kuulee toisen mielipidettä, etenkin hänen omasta elämästä on kunnioittavaa, ei vähättelyä. Jokainen tietää naisten hypergamian, ja sen että jos sitä ei olisi, olisi tilanne ongelmaton. Ex----PUA kirjoitti:
Puhut vähättelystä, ja juuri esitit tuon "hyvä mies jollekin toiselle naiselle" -puheen. :D
Superi on itse kertonut tilanteensa, ja siltä pohjalta puhuin. Se että kunnioittaa ja kuulee toisen mielipidettä, etenkin hänen omasta elämästä on kunnioittavaa, ei vähättelyä. Jokainen tietää naisten hypergamian, ja sen että jos sitä ei olisi, olisi tilanne ongelmaton.Ei tosiasian mainitseminen ole vähättelyä. Realistisuus on järkevää. Mielummin vietän mukavaa sikkuelämää kuin elätän jonkun toisen miehen lapsia. Jopa lapseton ja vauvakuumeinen nainen jonka biologiset kellot soi viimeisillään juuri ennen kuin lapsen teko on mahdotonta, on melko turn off. En ole mikään raha-automaatti jonkun naisen sen hetkisten elämäntavoitteiden toteuttamiseen. Naisten pitäisi kiinnostua siitä mitä miehet ovat henkilöinä, eikä siitä mitä he voivat miesten avulla saavuttaa.
Tällöin Ratikkakin saa viimein rauhan sinusta. :DAmen!
- Hämärän_rajoilta
Saada töitä ja/tai ammatillinen opiskelupaikka mahdollisimman kaukaa humanistisista tieteistä.
Tehdä edes muutama sellainen oma musiikkikappale (asumisjärjestelyjen muuttumisen jälkeen mahdolliset äänityshetket ovat jopa entistäkin harvemmassa, mutta ehkä kesän lähestyessä saan joskus olla yksinkin), joihin voin olla itse tyytyväinen.
Jatkaa lenkkeilyä taas säännöllisesti, kunhan ilmat lämpenevät -20:n mukavammalle puolelle.
Rakentaa puusta mikseriräkki ja kissan kiipeilypuu (ja päällystää jälkimmäinen asianmukaisella kankaalla).
...
Siinäpä ne taisivat olla. Mitään naisiin ja parisuhteisiin liittyviä tavoitteita en ota. Oikeastaan se elämänalue ei enää tunnu millään tavalla tärkeältä, ei edes ajattelemisen arvoiselta.- Ex------------PUA
Oletko muuten miettinyt, että tuo tyytymättömyys omiin tuotoksiin, etenkin silloin kun muille ne kelpaa, on se koko juttu mikä pitää luovaa prosessia käynnissä?
Perfektionismi on kamala sairaus, tiedän sen kokemuksesta. Jos sitä osaisi tehdä asioita ilman sitä, voisi olla niiden tekemiseen tytyyväinen. - Hämärän_rajoilta
Oletko muuten miettinyt, että tuo tyytymättömyys omiin tuotoksiin, etenkin silloin kun muille ne kelpaa, on se koko juttu mikä pitää luovaa prosessia käynnissä?
Perfektionismi on kamala sairaus, tiedän sen kokemuksesta. Jos sitä osaisi tehdä asioita ilman sitä, voisi olla niiden tekemiseen tytyyväinen.On se toki niinkin, että on mukavaa oppia ja keksiä uutta ja päästä aina vähän aiempaa parempaan lopputulokseen. En kuitenkaan enää aikoihin ole ajatellut asiaa kovin paljoa: ajattelen, että koska teen musiikkijuttujani (kuten oikeastaan kaiken muunkin elämässäni) sivutoimisesti, harrastuspohjalta, ei-ammattimaisilla välineillä ja omalla kustannuksellani ilman kaupallisia tavoitteita, niin työni on olosuhteisiin nähden riittävän kelvollista. Ja koska olosuhteet eivät tule muuttumaan, ammattitason jälkeä on turha edes tavoitella tai sen puuttumista harmitella.
- Punttimimmi
Yhden tavoitteeni olen oikeestaan jo saavuttanut viime vuonna, kihloissa lätkänpelaajan kanssa ja asun kohta rapakon takana. Toinen liittyy fitnekseen, kisoja kohti mennään ja tavoitteena taas pärjätä, tosin muita vuosia paremmin. Pelkkä kuuden parhaan joukkoon ei riitä eikä edes nelos sija.
- nasevaari
Onko lätkänpelaajat hyviä sängyssä?
- Punttimimmi
nasevaari kirjoitti:
Onko lätkänpelaajat hyviä sängyssä?
En käyttäisi monikkoa kun olen vain yhden kanssa kihloissa. Mutta kyllä, oma mieheni on.
- Nnnaaaiinenn
Mun tavote on olla yhtä onnellinen ku 2015.
- Nainen_28v
Arvostaa itseäni enemmän. Harkita. Kun joku ei tunnu hyvältä, lopetan sen. Liikun ja ulkoilen enemmän. Olen kärsivällisempi. Olen avoimempi. Pidän omat puoleni paremmin. Seison omilla jaloillani entistä tukevammin. Unohdan ja annan anteeksi. Katse eteenpäin.
- PieruMies........ööö
Salille ja seuroihin.
Viime vuodeksi oli niin paljon tavoitteita, että nyt nautitaan niiden saavuttamisesta. Sain lisäopinnot päätökseen, vaihdoin työpaikkaa ja autoa, kävin vuoden tauon jälkeen ulkomailla ja tein suurehkon sijoituksen 9 vuoden jälkeen.
- Toivotontapaus
Miten ratikkakuski voi vaihtaa työpaikkaa jos ainoa joka ratikoilla liikennöi on HKL? Etpä taida olla enää ratikkakuski!
Miten ratikkakuski voi vaihtaa työpaikkaa jos ainoa joka ratikoilla liikennöi on HKL? Etpä taida olla enää ratikkakuski!
Vaihdoin linjalle 5. Linjathan vaihtuvat harva se vuosi.
"Sain lisäopinnot päätökseen"
Kävit apukoulun loppuun.
"vaihdoin työpaikkaa"
Sait potkut ja sinut sijoitettiin uuteen suojatyöpaikkaan.
"kävin vuoden tauon jälkeen ulkomailla"
Kävit ostamassa Tallinnasta lisää viinaa ja kaljaa.
"ja tein suurehkon sijoituksen 9 vuoden jälkeen."
Ostit ässäarvan.- Ooooooooooh
super-atm kirjoitti:
"Sain lisäopinnot päätökseen"
Kävit apukoulun loppuun.
"vaihdoin työpaikkaa"
Sait potkut ja sinut sijoitettiin uuteen suojatyöpaikkaan.
"kävin vuoden tauon jälkeen ulkomailla"
Kävit ostamassa Tallinnasta lisää viinaa ja kaljaa.
"ja tein suurehkon sijoituksen 9 vuoden jälkeen."
Ostit ässäarvan.Henkilöhyökkäys, shaming language... Ilmeisesti osui ja upposi.
Ooooooooooh kirjoitti:
Henkilöhyökkäys, shaming language... Ilmeisesti osui ja upposi.
Pillun puute on pehmentänyt super-ätmin aivot. Luulee raukkaparka, että kaikilla muillakin on yhtä surkea elämä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Pillun puute on pehmentänyt super-ätmin aivot. Luulee raukkaparka, että kaikilla muillakin on yhtä surkea elämä.
Miksi pelkäät pillua? Ei se niin pelottava ole. Ihan rohkeasti vaan lähestyt naisia. Kyllä se se onnistuu vielä noinkin vanhalta ja ujolta mieheltä.
super-atm kirjoitti:
Miksi pelkäät pillua? Ei se niin pelottava ole. Ihan rohkeasti vaan lähestyt naisia. Kyllä se se onnistuu vielä noinkin vanhalta ja ujolta mieheltä.
Paraskin puhuja. Nyt tosin täytyy kysyä, miksi pillua saanut mies käyttää tuollaista nimimerkkiä? Eikös pillua edes kerran saanut ole palstatotuuden mukaan ktm?
Ratikkakuski kirjoitti:
Paraskin puhuja. Nyt tosin täytyy kysyä, miksi pillua saanut mies käyttää tuollaista nimimerkkiä? Eikös pillua edes kerran saanut ole palstatotuuden mukaan ktm?
Suosittelen että vähennät tänne kirjoittelemista tai olet täällä ihan rehellisesti se mitä olet palstan ulkopuolellakin. Se on ihan hyvä alku.
Menet baariin ja juttelet ihmisille. Hankit uusia harrastuksia. Jos käyt töissä, niin juttelet ihmisille, etkä vain luimistele nurkissa yksin. Sillä se sosiaalisuus kehittyy ja uskallat puhua ehkä naisillekin ihan vapautuneesti.
Suosittelen myös nettitreffejä varauksella. Joillekin se sopii, joillekin ei.
Tsemppiä! Huonosta itsetunnostasi huolimatta ole kuitenkin joskus oma itsesi. Ei tarvitse korottaa itsetuntoa toisia pilkaamalla ja keksimällä itselleen monivuotista nettipersoonaa.super-atm kirjoitti:
Suosittelen että vähennät tänne kirjoittelemista tai olet täällä ihan rehellisesti se mitä olet palstan ulkopuolellakin. Se on ihan hyvä alku.
Menet baariin ja juttelet ihmisille. Hankit uusia harrastuksia. Jos käyt töissä, niin juttelet ihmisille, etkä vain luimistele nurkissa yksin. Sillä se sosiaalisuus kehittyy ja uskallat puhua ehkä naisillekin ihan vapautuneesti.
Suosittelen myös nettitreffejä varauksella. Joillekin se sopii, joillekin ei.
Tsemppiä! Huonosta itsetunnostasi huolimatta ole kuitenkin joskus oma itsesi. Ei tarvitse korottaa itsetuntoa toisia pilkaamalla ja keksimällä itselleen monivuotista nettipersoonaa.No eihän perseburgeri neitsytsetä tietenkään osannut vastata kysymykseen. (En kyllä odottanutkaan).
Ps. Keneltä kopioit nuo ohjeet?Ratikkakuski kirjoitti:
No eihän perseburgeri neitsytsetä tietenkään osannut vastata kysymykseen. (En kyllä odottanutkaan).
Ps. Keneltä kopioit nuo ohjeet?Noh noh. Jätä nyt vaan kiukuttelut vähemmälle. Toki ymmärrän että sinulla on temperamenttia. Et muuta omaa elämääsi juurikaan paremmaksi nimittelemällä muita perseburgereiksi ja neitsytsediksi. Olit itse sellainen tai et, niin keskity elämiseen. Ei siihen liity toisten miesten saavutuksien ja ominaisuuksien arvoiominen mitenkään. Jos sinulla on hyvä itsetunto, niin löydät vielä itsellesi naisen ja yksinäinen sinkkuilu on historiaa.
super-atm kirjoitti:
Noh noh. Jätä nyt vaan kiukuttelut vähemmälle. Toki ymmärrän että sinulla on temperamenttia. Et muuta omaa elämääsi juurikaan paremmaksi nimittelemällä muita perseburgereiksi ja neitsytsediksi. Olit itse sellainen tai et, niin keskity elämiseen. Ei siihen liity toisten miesten saavutuksien ja ominaisuuksien arvoiominen mitenkään. Jos sinulla on hyvä itsetunto, niin löydät vielä itsellesi naisen ja yksinäinen sinkkuilu on historiaa.
Eli suomeksi sanottuna pitäisi lopettaa paskanjahantasi kommentoiminen, vaikka sinä yleensä roikut perseessä kiinni kuin hajujeinsa mukaan kulkeva puudeli? Räyh!
Ps. Sinusta tulee varmaan hyvä elämäntapavalmentaja isona. ;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Eli suomeksi sanottuna pitäisi lopettaa paskanjahantasi kommentoiminen, vaikka sinä yleensä roikut perseessä kiinni kuin hajujeinsa mukaan kulkeva puudeli? Räyh!
Ps. Sinusta tulee varmaan hyvä elämäntapavalmentaja isona. ;-)Vaikka yritin rauhoitella sinua, niin kiukuttelet edelleen. Hankala tapaus siis, mutta meitä on monenlaisia. Osa on rauhallisia ja osa tuollaisia kuin sinä. Onneksi olen tottunut tulemaan toimeen myös kiukuttelijoiden kanssa.
Itselläni on enemmän rauhallinen mielenlaatu, eikä ole tarvetta ärsyttää ja nimitellä tuolla tavalla. Suosittelen sitä myös sinulle. Se on vahvan ihmisen merkki.super-atm kirjoitti:
Vaikka yritin rauhoitella sinua, niin kiukuttelet edelleen. Hankala tapaus siis, mutta meitä on monenlaisia. Osa on rauhallisia ja osa tuollaisia kuin sinä. Onneksi olen tottunut tulemaan toimeen myös kiukuttelijoiden kanssa.
Itselläni on enemmän rauhallinen mielenlaatu, eikä ole tarvetta ärsyttää ja nimitellä tuolla tavalla. Suosittelen sitä myös sinulle. Se on vahvan ihmisen merkki.Onneksi olkoon! Kirjotushistoriasi on väitteesi tukena. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Onneksi olkoon! Kirjotushistoriasi on väitteesi tukena. ;-)
Kiitos kehuista. Pärjään ja menestyn ilman ilman tukea. En tarvitse siihen edes toisten miesten nälvimistä sinkkupalstalla teinihymiöillä lisättynä.
- Ex------------PUA
Super-ATM pesi jälleen Ratikalla pöydät.
Super-ATM pesi jälleen Ratikalla pöydät.
Joo, on se kova kaveri! ;-)
- 2626
Ei kummempia suunnitelmia. Yritän pysyä hengissä, etsin töitä (turhaan), pari reissua ulkomaille... Poikkeama tavalliseen tylsään arkielämään on luokseni majoittuva evakko, mikä hieman jännittää, olen tottunut asumaan yksin.
- Mies33vee
Luottotiedot, uusi kämppä, opiskeleminen.
Bonarina: Pääsy johonkin e-sports joukkueeseen pelaamaan, uudet upeat löydöt musiikissa, naiset(nainen) jäisi kummittelemaan omalla tavallaan vielä vuodelle 2017.
Extra: Mahdollinen inspis saleiluun kaverin kanssa, Ihmiset(ali) lopettaisi turhan vinetyksen just nyt kaikesta(; mua se viihdyttää ja monia muita, mutta rip heille), enemmän vapaaseen kirjoittamiseen soveltuvia sivustoja, peukutus takaisin tännekin, lämmintä kesää ja ei pliis sikainfluenssaa just nyt kun aloitan normaalin(sic) elämän näin hieman jäljessä taas uudelleen... hieman kaljuuntuneena.
Yksi suurimpia toiveita jo vuosia on ollut se, että jokainen kirjoittaisi omana itsenään.
:)- Mies33Vee
Minä olen Mies33Vee, et sinä.
- Ujoatm26v
Entä jos on pälvikaljuuntunut babyface jolla ikää jo lähemmäs 30-vuotta, aivan minimaalisesti kokemusta naisista ja pituutta on vain 174cm ja lisäksi on vielä todella ujo luonteeltaan eli ns love shy tyyppiä? Ei taida olla mitään mahdollisuutta nostaa tasoaan saadakseen tavisnaista vaan on tyydyttävä johonkin atn tai oltava kokonaan ilman.
- Ujoatm26v
Rehellisesti sanottuna en enää edes odota sitä että pääsisin koskaan parittelemaan ikäiseni tavisnaisen kanssa.
- Tyydytäitsesi
Ujoatm26v kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna en enää edes odota sitä että pääsisin koskaan parittelemaan ikäiseni tavisnaisen kanssa.
Luokittelet itsesi ätmiksi... Miksi sinun pitäisi sitten päästä parittelemaan tavisnaisen eli kt -naisen kanssa? Miksi at -nainen ei kelpaa?
- 12121212
- hanki rahaa ja statusta. Statusta on hyvin monenlaista...olet hyvä jossain -> ihmiset kuuntelevat sinua -> status. Teet jotain jännää -> ihmiset kuuntelevat sinua -> status, jne
- parturiin, sellainen kampaus joka sopii kaljuuntuvalle. Ellei onnistu, loputkin rohkeasti pois
- kasvata parta tai sänki, sellainen joka sopii kasvoihisi
- 174cm rajaa joitain naisia pois, koska naisilla tuppaa olemaan pituusfetissi ja heille on tärkeintä miltä pari näyttää toisten silmissä ("voi kamala mä oon niinq korkkareissa pidempi" !1!!!). Mutta aika monelle pituutesi on riittävä
- käy salilla
- pukeudu hyvin, olen havainnut että yli kaiken muun hartioita korostavat takit ovat naisten mieleen
- opettele röyhkeämmäksi, kokeile miten pitkälle voit mennä ennen kuin oikeasti alkaa tulemaan litsareita. Mielellään laivalla tms paikassa jossa maineesi ei kärsi jos satut mokaamaan- 12121212
Tämä siis nimimerkille ujoatm26v.
- Ex------------PUA
Veit sanat suustani, Kannattaa ottaa harkintaan tuon listan vinkit.
Sen lisäksi sanoisin Ujolle, että kannattaa ottaa ns. vauvanaskelia, koska mitä enemmän kehityt, sen enemmän ujoutesi alkaa laskea.
Hieman kuten tuossa kirjoitin, niin tasoa ei pidä nostaa ATM->YTM (saa niin tehdä jos se on realistista!), vaan ennemmin tähtää nyt siihen YATM tai KTM-tasoon, ja siitä ala katsella ylemmäksi.
Se on mahdollista tehdä vuodessa. Mutta älä ota itseesi, jos tuntuu että aikaa menee enemmän.
Siihen voi sisältyä aikamoinen mukavuusalueelta poistumisen määrä, ja minulla oli jo kokemusta siitä ja naisista aiemmin, joten suhteuta tavoitteet omaan tilanteeseesi.
- palasia-yhteen
Toivon, että toivun vaikeasta suhteesta, joka päättyi joulukuussa. Ei varmaan hetkeen uskalla taas heittäytyä rakkauteen...
- crux
Ainakaan en aio tehdä naisille kuten haluaisin itselleni tehtävän, eli ottaisin heihin kontaktia. Se ei todellakaan johda vastavuoroisuuteen vaan on omalta kohdaltani pelkkää itseni nöyryyttämistä. Myönnän jo etukäteen että voi tulla jotain tilanteita, lähinnä alkoholin vaikutuksesta, jolloin osoitan kiinnostustani mutta ne lienevät aika satunnaisia virheitä.
Tason nosto ja pelistä luopuminen on ihan hyvä yhdistelmä tälle vuodelle. Eihän sillä parempaa maailmaa saada aikaan, mutta ehkä voin vuoden lopulla todeta edes hoitaneeni oman osani. - jojojojojojojojojojojo
Siivoan, en ryyppää aina rahojani, en hukkaa tavaroitani, urheilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182076
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561824- 821463
- 1771444
- 211429
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091407Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1001037Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä621004Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34985- 349884