Apuvaaa mitä tekisin

Tsirpula

mua panettaa ja olen nainen.

23

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autan

Missäpäin?

• Jälkimmäiselle ongelmalle ei valitettavasti ole mitään tehtävissä. :(

• Epäluuloinen

Olen tulossa vähitellen siihen päätökseen, etten usko mitään, mitä täällä palstalla kirjoitetaan. Kato, palstan mukaan kun on mitä suurin onnettomuus syntyä mieheksi, ja naiset eiku rallattelee
        Ja nyt sanot, että naisena olemisen *ongelmalle* ei valitettavasti voi tehdä mitään 8(
        skitsoaakohan täällä kaikki?

• Toivotontapaus
        Epäluuloinen kirjoitti:

Olen tulossa vähitellen siihen päätökseen, etten usko mitään, mitä täällä palstalla kirjoitetaan. Kato, palstan mukaan kun on mitä suurin onnettomuus syntyä mieheksi, ja naiset eiku rallattelee
        Ja nyt sanot, että naisena olemisen *ongelmalle* ei valitettavasti voi tehdä mitään 8(

Älä ny, poikkeuksellisen hauska letkautushan tuo scrg:ltä oli.

• lerppukaluoot

Sulla ei valitettavasti vaan seiso!

• Epäluuloinen kirjoitti:

Jos vain se panetus on ongelma, niin siitä vaivasta päässee vaikka räpläämällä. Suklaakin saattaa helpottaa.

• Ciivobob
        lerppukaluoot kirjoitti:

Sulla ei valitettavasti vaan seiso!

:D :D kuolen nauruun

• lerppukaluoot

Mitä tuo isomulkkuinen mies tekee naistenpanopalstasivulla? Miehellä ei ehkä seisokaan kalu ja ei ole mitään tehtävissä. sanoo tuo isonokkainen rumamies.

• lerppukaluoot kirjoitti:

Mitä tuo isomulkkuinen mies tekee naistenpanopalstasivulla? Miehellä ei ehkä seisokaan kalu ja ei ole mitään tehtävissä. sanoo tuo isonokkainen rumamies.

IhQa. Minulla on fani. ♡

• Tsirpula

Haha tuolle oli pakko nauraa :D

• scrg kirjoitti:

IhQa. Minulla on fani. ♡

Stalkkereita saa sekä äärettömän hyvillä, että huonoilla jutuilla ja tuo oli kyllä päivän paras. :-)

• omin_kätösin_onneen

Mitä tuo tarkoittaa naisen kannalta. Miehillähän on tarve tyhjentää kassit säännöllisin väliajoin, mutta kun naisilla ei ole kasseja, paitsi ehkä joku käsi laukku.

• Toivotontapaus

Naisilla on tarve täyttää jotain?

• huumorii
        Toivotontapaus kirjoitti:

tästä ätmel vihainen, kun riensit hänen tontilleen...

• Toivotontapaus
        huumorii kirjoitti:

tästä ätmel vihainen, kun riensit hänen tontilleen...

Olen iloinen jos edes joskus osun samaan karismaattiseen saumaan mihin ätmel lähes joka iskullaan.

• Tsirpula
        Toivotontapaus kirjoitti:

Niin ehkä se on niin. Itsellä on ainakin tarve saada miehen fyysistä kosketusta eikä pelkästään räpläämistä omilla kätösillä.

• Yksi naispuolinen kaverini sanoi, että nainen on onnellisimmillaan kun siitä tulee jotain ulos tai jotain menee sisään.

• feministinen_salaliitto

Naiset voisivat selventää asiaa, se avaisi naisten sielunelämää miehille, vaikka naisilla ei tainnut sielua ollakaan jonkin vanhan uskomuksen mukaan. Vai pelkäävätkö naiset feministisen ylivaltansa heikentyvän jos naisten salaisuuden selviävät miehille.

• alistettu_miessukupuoli

kommenttina aiempaan:
        "Mitä tuo tarkoittaa naisen kannalta. Miehillähän on tarve tyhjentää kassit säännöllisin väliajoin, mutta kun naisilla ei ole kasseja, paitsi ehkä joku käsi laukku."

• rumamaija

Mene iskuriin. Sieltä saa nainen valkata kelle ilmottaneista kirjottaa, ja monelta tulee jo melko pian vastaus takaisin (siis kun on pelkästä seksistä kyse, vakavamman seuran haussa naisenkin on aika vaikea saada mitään vastauksia). Tai jos ei elävä mies kelpaa, hanki dildo.

• Kilttiatm

Eikö mamuja olen joka nurkalla joten siitä valitset

• Kilttiatm

Eikö mamuja ole joka nurkalla joten siitä valitset

• Tsirpula

Mamuja en eikä iskurin idea oikein houkuttele ja dildo ei ole sama kuin mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7594
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3193
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2466
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2080
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      34
      2034
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1962
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1611
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18