Myydäänkö missään perusvaatekaupassa sellasia 50-luvun tyylisiä rintsikoita joilla saa terävät hinkit?
50-luvun tyylisiä rintsikoita
10
277
Vastaukset
- suippotissi
Tarkoitatko jotain tämmösiä?
http://aijaa.com/ynU5O8- Teräväätykitystä
Just tommosia!
- On_toivotonta
Tavallisissa vaatekaupoissa ei löydy koska niitä ei enää valmisteta.
Jostain vintagekaupasta voisi löytää käytettyjä 50-luvun rintsikoita.- TöttöröLiivi
Kyllä niitä löytyy ihan tavallisista kaupoista ja tavarataloista. Mm. Tokmannilla ja Anttilassa olen nähnyt tuon tyyppisiä rintsikoita.
Erikoisliikkeistäkin saattaa löytyä. Jotkut liikkeet myyvät erillisiä täytteitä, jotka tekevät kaikenlaisista liiveistä terävät ja terhakat. Semmoset toppaukset pystyy toki jokainen itsekkin tekemään, vaikka olkatoppauksista, jos vain viitsii.
Rohkeasti vaan kiertelemään, kyllä ne löytyvät! - Ei_taida_löytyä
TöttöröLiivi kirjoitti:
Kyllä niitä löytyy ihan tavallisista kaupoista ja tavarataloista. Mm. Tokmannilla ja Anttilassa olen nähnyt tuon tyyppisiä rintsikoita.
Erikoisliikkeistäkin saattaa löytyä. Jotkut liikkeet myyvät erillisiä täytteitä, jotka tekevät kaikenlaisista liiveistä terävät ja terhakat. Semmoset toppaukset pystyy toki jokainen itsekkin tekemään, vaikka olkatoppauksista, jos vain viitsii.
Rohkeasti vaan kiertelemään, kyllä ne löytyvät!Aika monessa Anttilassa ja Tokmannilla olen kiertänyt vaateostoksilla, enkä ole 60 luvun jälkeen enää nähnyt myynnissä esimerkkilinkin mukaisia rintsikoita.
Kaikki muoti kiertää muutaman vuosikymmenen sykleinä, joten ehkäpä nämä "tötteröliivit" alkaa tulla taas muotiin muutenkin kuin Madonnan esiintymisasuna.
- voihyvätavaton__
Oliko kysymys siis etsiä noita kivijalkakaupoista, eikä nettikaupoista? Miksi, jos netistä löytyisi helposti?
- Aiaiaiaiaia
Noil ko tökkäsee voip mennä silimä puhki !
- hehehehehehehe
heh heh heh heh
- terhakkaatykitystö
Aiaiaiaiaia kirjoitti:
Noil ko tökkäsee voip mennä silimä puhki !
Aika harvoin mä hieron niitä ihmisten naamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004356364- 252451
- 2112356
- 1141678
- 1261670
- 741093
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka31068Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu60856