Facebookista puheen ollen, voisin itsekin kertoa tässä yhden jutun.
Otin yhteyttä yksityisviestillä erääseen itselleni tuntemattomaan lesbonaiseen, jolla tykkäystensä perusteella on samanlainen fetissi kuin itselläni on heteromiehenä. Kyseinen fetissi on hyvin harvinainen naisella, miehillä se esiintyy useammin ja juuri sen esiintyminen naisella sai minut kiinnostumaan ottamaan yhteyttä. Viestini oli täysin asiallinen.
En saanut vastausta.
Lähetin myöhemmin kaveripyynnön. Sen hän torjui, vaikka monta sataa muuta ihmistä on kyllä kelvannut kaveriksi, jotka kaikki eivät varmasti voi olla minua asiallisempia käytökseltään. Kaveripyyntö olikin tosin vain koe todetakseni, että onko hän ylipäänsä lukenut viestejään, en muuten harrastakaan oikeasti noita kaveripyyntöjä enkä kaverilistoja.
Tämän jälkeen lähetin järjestyksessään toisen yksityisviestin jossa muistutan käytöstavoista, koska pidän viesteihin vastaamattomuutta epäasiallisena. Siihenkään en tule saamaan vastausta, vaan lesbo ajattelee varmasti itsekseen, että "onpas vittumainen tyyppi ja häirikkö".
Tällaista.
Pointtini on se, että miksiköhän naispuolisen ihmisen suhtautuminen asiallisiin yhteydenottoihin on suurella todennäköisyydellä tuollaista, vaikkei kyse ole edes mistään iskuyrityksestä, vaan vain keskustelunyritys yhteisestä fetissistä?
Ja nainen on itse tuonut esille seksuaalisen identiteettinsä ja fetissinsä, mutta jos mies ottaa niiden tiimoilta yhteyttä, ei saa vastausta.
Luuleekohan lesbonainenkin lopulta aina, että häntä yritetään iskeä? Jos luulee, miksiköhän sitä ei voi sanoa suoraan?
Onkohan kyse vain siitä kuuluisasta "pärstäkertoimesta", eli olen aina heti paska tyyppi naisten mielestä vaikka eivät edes minua tunne, ja sama pätee sekä hetero-että lesbonaisiin.
Lesbonaisen reagointi yhteydenottoon FB:ssä
17
70
Vastaukset
- tosissaanko.kysyit
No jos otat yhteyttä tuntemattomaan naiseen ja alat puhumaan fetisseistäsi, niin nainen luultavasti ajattelee että yrität päästä toteuttamaan niitä fetissejäsi hänen kanssaan. Suurin osa ihmisistä ei muutenkaan ole kovin kiinnostunut keskustelemaan fetisseistään jonkun ihan tuntemattoman tyypin kanssa.
Ei.
Kyse oli siitä, että sitä naista on kiinnostanut eri sivuilla samanlaiset naisenkuvat kuin itseäni. Yritin vain rakentaa siitä keskustelua harvinaisen tapauksen kanssa eli naisen jolla on yleensä vain miehillä esiintyvä fetissi. Kysäisin, voisiko ehkä kinnostaa jotkut kuvat joita minulta voisi löytyä, mutta ilmeisesti se on liian epäasiallista.
- tarralenkkari666
Ei kellään ole mitään velvollisuutta reagoida tuntemattomien ihmisten viesteihin.
- 2626
Mikäli et ole kaveri facebookissa viestisi menevät "muut"-kansioon, mitä moni ei edes huomaakaan koska siitä ei ilmesty sitä punaista pompulaa saapuneen viestin merkiksi. Eräskin ystäväni löysi sattumalta viestin seitsemän vuoden takaa muut-kansiosta.
- 2626
Ja kuten tarralenkkarikin sanoi, ei kenelläkään ole velvollisuutta vastailla tuntemattomille. Minullakin on jokin tosi himmeä yhteydenottopyyntö roikkunut jo kuukausia, koska en saa sitä poistettua enkä edes avaa sitä vastaamisesta puhumattakaan.
2626 kirjoitti:
Ja kuten tarralenkkarikin sanoi, ei kenelläkään ole velvollisuutta vastailla tuntemattomille. Minullakin on jokin tosi himmeä yhteydenottopyyntö roikkunut jo kuukausia, koska en saa sitä poistettua enkä edes avaa sitä vastaamisesta puhumattakaan.
Miten niin muka et saa poistettua?
- 2626
M1978 kirjoitti:
Miten niin muka et saa poistettua?
Kaksi vaihtoehtoa - merkitse luetuksi tai arkistoi. En halua kumpaakaan, haluan poistaa sen :/
- 2626
2626 kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa - merkitse luetuksi tai arkistoi. En halua kumpaakaan, haluan poistaa sen :/
No nih, avasin sen, sitten vasta tuli poistomahdollisuus. Poistettu.
- flowersreally
Kauheesti teet tulkintoja toisen vastaamattomuudesta.
No kun naisen vastaamattomuudesta ON tehtävä niitä tulkintoja juuri siksi, koska NAINEN EI VASTAA.
Mies saattaa vastata epäasiallisena pitämäänsä yhteydenottoon itsekin epäasiallisesti, se on mielestäni rehellisempää kuin naisten harrastama täydellinen kommentoimattomuus.- flowersreally
M1978 kirjoitti:
No kun naisen vastaamattomuudesta ON tehtävä niitä tulkintoja juuri siksi, koska NAINEN EI VASTAA.
Mies saattaa vastata epäasiallisena pitämäänsä yhteydenottoon itsekin epäasiallisesti, se on mielestäni rehellisempää kuin naisten harrastama täydellinen kommentoimattomuus.Syyt vastaamattomuuteen voi olla vaikka mitä. Jos se on kuollu, sil on kiire, ei oo nähny viestiäsi, sitä ei vaan huvita keskustella tuntemattomien kanssa jne. jne.
Mutta koska universumi pyörii sun ympärillä, niin toki syy on varmaan sussa.
Mäkin luulin yhden tyypin suuttuneen mulle. Selviskin että se kurtisti naamaansa, koska sillä oli paskahätä. Mikä loukkaus - mulla ei ollu kurtisteluihin osaa eikä arpaa vaikka sitä pelkäsinkin! flowersreally kirjoitti:
Syyt vastaamattomuuteen voi olla vaikka mitä. Jos se on kuollu, sil on kiire, ei oo nähny viestiäsi, sitä ei vaan huvita keskustella tuntemattomien kanssa jne. jne.
Mutta koska universumi pyörii sun ympärillä, niin toki syy on varmaan sussa.
Mäkin luulin yhden tyypin suuttuneen mulle. Selviskin että se kurtisti naamaansa, koska sillä oli paskahätä. Mikä loukkaus - mulla ei ollu kurtisteluihin osaa eikä arpaa vaikka sitä pelkäsinkin!Minä en pidä ylimielisestä asenteesta. Tuo aloitukseni asiahan itsessään on mitätön, mutta toisen henkilön asenne alkaa tympiä minua varsin helposti.
Ei pitäisi kenenkään paljastaa itsestään liikaa asioita tuntemattomien nähtäväksi jos kuitenkaan ei olla valmiita keskustelemaan vaan "varjellaan yksityisyyttä" vaikka on paljastettu kuitenkin kaikki oleelliset asiat kaikkien nähtäville. Eli ei ole luonteeltaan avoin ihminen vaikka niin voisi luulla.
Ei ole kyse vain tuntemattomuudesta koska jotkut kuitenkin haluavat vain mielettömän määrän jotain "kavereita" (joiden useimpien kanssa eivät välttämättä koskaan vaihda sanaakaan). Kun sitten tulee sen kaverijoukon ulkopuolelta joku joka haluaisi keskustella jostain, se ei sitten käy, mutta toisaalta sitäkään ei saa kuulla että miksei käy.
Sitä saa itse vain ajatella sitten olevansa taas yhden kerran jotenkin paskempi tyyppi kuin muut, jostain mystisestä syystä.
Kyllä viestini on nähty, koska kaveripyyntöni torjuttiin ja estettiin. Sehän sen kertoo.
Mutta mitäpä siitä. Vähän sellainen paskan maku vain jää tuollaisista tapauksista aina vaikka en ihmisestä itsestään olekaan kiinnostunut.- flowersreally
M1978 kirjoitti:
Minä en pidä ylimielisestä asenteesta. Tuo aloitukseni asiahan itsessään on mitätön, mutta toisen henkilön asenne alkaa tympiä minua varsin helposti.
Ei pitäisi kenenkään paljastaa itsestään liikaa asioita tuntemattomien nähtäväksi jos kuitenkaan ei olla valmiita keskustelemaan vaan "varjellaan yksityisyyttä" vaikka on paljastettu kuitenkin kaikki oleelliset asiat kaikkien nähtäville. Eli ei ole luonteeltaan avoin ihminen vaikka niin voisi luulla.
Ei ole kyse vain tuntemattomuudesta koska jotkut kuitenkin haluavat vain mielettömän määrän jotain "kavereita" (joiden useimpien kanssa eivät välttämättä koskaan vaihda sanaakaan). Kun sitten tulee sen kaverijoukon ulkopuolelta joku joka haluaisi keskustella jostain, se ei sitten käy, mutta toisaalta sitäkään ei saa kuulla että miksei käy.
Sitä saa itse vain ajatella sitten olevansa taas yhden kerran jotenkin paskempi tyyppi kuin muut, jostain mystisestä syystä.
Kyllä viestini on nähty, koska kaveripyyntöni torjuttiin ja estettiin. Sehän sen kertoo.
Mutta mitäpä siitä. Vähän sellainen paskan maku vain jää tuollaisista tapauksista aina vaikka en ihmisestä itsestään olekaan kiinnostunut.Kuulehan. Me, joilla on selkärankaan ohjelmoituna ajatus, että on kohteliasta vastata, olemme dinosauruksia. Se nyt vaan on niin, kaikella rakkaudella. Vaikka tympääntyisit kuinka, ei "ne toiset" tule muuttumaan, koska heillä on oikeus olla juuri niin ylimielisiä kuin haluavat, jättää vastaamatta mistä lie syystä niin tekevätkään. Edes ne syyt eivät meille kuulu.
Siksi dino on hoopo, jos tulkitsee itsensä kuvitelluksi paskaksi tyypiksi, kun kyse ei välttämättä ole dinon paskamaisuudesta ollenkaan, vaan ehkäpä enemmänkin sen toisen paskamaisuudesta tai vain maailmojen kohtaamattomuudesta.
- Nötkött1
Naista ei kiinnosta keskustella fetisseistä kanssasi. Edustat väärää sukupuolta, pärstäkerroin siis vaikuttaa varmasti.
- VilliVeikkaus16
Voisko naisen lesbous liittyä asiaan, lesbot varmaan aika harvoin haluavat sekstailla (seksi teksti) miesten kaa, vaikka sama fetissi oliskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164