http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/New-Yorkissa-avattiin-julkinen-masturbointikoppi-stressin-lievittamiseksi/1092796
Pitäisiköhän myös tässä maassa ottaa sama käytäntö etenkin niille alueilöle missä liikkuu turvapaikanhakijoita. Tiedä kuinka monta raiskausta jäisi suorittamatta!
NY:sa avattu julkinen runkkauskoppi!
8
274
Vastaukset
- naisnais
No aineski Kempele tulee ihan ekaksi mieleen. Pääministerin vaikutusvallalla ne voisivat sen sinne ihan ekana saadakin.
- suvakki-muslimi
Saisko sinne runkkauskoppiin kuvia kuolleista lapsista, tulisi kunnon orkut.
T: suvakki-muslimi - mokkamu.na
Vuohenkuvat seinillä taitaisivat luoda enemmän asiaan kuuluvaa tunnelmaa.
- 879345234234
Tottapa naisten ja miesten kopit ovat vierekkäin.
Ja tietysti glory hole eli kepin mentävä reikä siinä välissä.
Tälläistä koppia ei tietenkään ainakaan Suomessa voisi
perustaa ellei SDP-viranomaisilla olisi mahdollisuus suoraan
valvontakamerakuvaan.
Sehän voisi hyvinkin olla että sieltä saisi itse Perussuomalaisen,
kepun tahi jonkun kokkarin kiinni ja näin tieto moisesta
hommasta voitaisiin, "vaivihkaa" vuotaa ay-toimittajille?
Ehkä näin. - lennänjosinne
heti matkalle nykiin!!
- jeffu
Taitaa olla trollauksesta kyse. Tuskinpa on yksikään ihminen vetänyt tuolla käteen.
- Näinmeillä
Miksi koppiin ? Matu menee uimahalliin altaaseen .
- mokkamu.na
Uimahallissa on vähä hankala pitää sitä vuohenkuvaa mukana, viimeksiki ku yritin mennä sinne naistenpuolelle se vuohen kuva kainalossa siitä nousi heti hirveä äläkkä.
Seuraavalla kerralla mine menen masturboimaan sinne naistenpuolelle ilman tätä vuohenkuvaa, vähän pelottaa kyllä tuo libido. Ottaako eteen jos ei ole sitä tuttua ja turvallista vuohenkuvaa mukana, siihen on kotomaassa jo niin tottunut seksuaalikäyttäytymisen osalta että ainakin kuva vuohesta pitäisi olla mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181